Thomann και παζάρια;

trolley είπε:
Αυτό όντως ισχύει. Είναι η καλύτερη - μέχρι τώρα - συμβουλή, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι άλλο μας περιμένει μέχρι να αρχίσουν οι βραδυνές εκπομπές.
Βραδυνές εκπομπές; Το ότι οι noizαδες ειναι νυχτερινοί τύποι και απαντάνε στις…''μεγάλες τις ωρες'' που λενε…;

Πάντως καλύτερη τιμή, απ όσο ξέρω από φίλους, γίνεται και στα ιντερνετικά, αλλά μάλλολ για αρκετα μεγάλα ποσά

 
ev88 είπε:
Πάντως καλύτερη τιμή, απ όσο ξέρω από φίλους, γίνεται και στα ιντερνετικά, αλλά μάλλολ για αρκετα μεγάλα ποσά
Οποιοσδήποτε πελάτης κάνει μεγάλο τζίρο, κατά κανόνα δικαιούται κάποιας έκπτωσης, η οποία όμως δεν μπορεί να νοηθεί ως αποτέλεσμα "παζαριού" για δύο λόγους : α) ισχύει για ΟΛΟΥΣ τους πελάτες της ίδιας κατηγορίας και β) το ποσοστό έκπτωσης είναι προκαθορισμένο και δεν τροποποιείται κατά περίπτωση.

Το λεγόμενο "παζάρι" όπως όλοι ξέρουμε ισχύει ΜΟΝΟΝ κατά περίπτωση και δεν το απολαμβάνουν μόνο οι μεγάλοι πελάτες αλλά και οι μικροί.

Πέραν αυτών, χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία (αν και θα αποκτήσω εντός του μήνα, αφού επιμένετε), επί της αρχής αποκλείω τη πιθανότητα ο Τόμαν να δίνει άλλες τιμές από το τηλέφωνο διότι αυτό είναι παράνομο. Θυμίζω σε όλους ότι ο Τόμαν δε συντηρεί φυσικά καταστήματα, συνεπώς δεν εμπίπτει στην κατηγορία της έκπτωσης τύπου cash-and-carry. Αν μαθευόταν ότι ο Τόμαν δίνει άλλες τιμές από το τηλέφωνο, θα ήταν εμπορικό σκάνδαλο πανευρωπαϊκής εμβέλειας και θα είχε οικτρές επιπτώσεις στη λειτουργία και τη δημόσια εικόνα της επιχείρησης.

Αυτά.

 
trolley είπε:
Θυμίζω σε όλους ότι ο Τόμαν δε συντηρεί φυσικά καταστήματα...
Εχει τουλαχιστον ενα μεγαλο κεντρικο καταστημα, οπως και το MusicStore.


 
Waterfall-K είπε:
Εχει τουλαχιστον ενα μεγαλο κεντρικο καταστημα, οπως και το MusicStore.
Σωστά, και μάλιστα έχει ξαναγραφτεί.

Άκυρο λοιπόν αυτό το μέρος της απάντησής μου. Δυστυχώς, η υπόλοιπη ισχύει.

:)

 
Ακομα και σε πολλα αμερικανικα μαγαζια στο ebay,σε αφηνουν να προτεινεις καλυτερη τιμη! Μου εχει τυχει να παρω μαγνητες με 40% εκπτωση

 
Βεβαίως και κάνουν. Μόλις χθες μου έκοψαν 50€ για ενα προϊόν που στοίχιζε 550€

 
Και εμένα μου έχουν κάνει στο Musicstore, όταν είχαμε παραγγείλει με ένα φίλο 3-4 πετάλια πριν απο περίπου 2 χρόνια.

Ο Έλληνας πωλητής (είχαμε μιλήσει μαζί του, για να τον ρωτήσουμε κάτι λεπτομέρειες για τη κατάθεση του ποσού, γιατί δεν είχαμε paypal) μας έκανε έκπτωση χωρίς να το ζητήσουμε.

Μικρό το πόσο βέβαια (και μπορεί να γινόταν έτσι και αλλιώς) αλλά συνέβη.

 
amadeusex είπε:
Βεβαίως και κάνουν. Μόλις χθες μου έκοψαν 50€ για ενα προϊόν που στοίχιζε 550€
Ποιο προϊόν;

 
          Θεωρω τις πιθανοτητες του να ανοιξεις ενα νεοελληνικου (η νεο-οθωμανικου) τυπου παζαρι στο thommann λιγες, ασε δε που δεν ξερω αν εχει και ιδιαιτερο νοημα καθως πλεον και τα εγχωρια καταστηματα συμβαδιζουν εσκεμμενα στην τιμολογιακη πολιτικη τους ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ με το συγκεκριμενο καταστημα. Προσφατα κοιταζα μια Fender EJ στον νεο αντιπροσωπο της για να διαπιστωσω οτι η τιμη ηταν ιδια ακριβως με του Γερμανου.

          Απο εκει και περα θυμαμαι παντως καποια διαδικτυακα καταστηματα, κυριως αμερικανικα, τα οποια  ελεγαν δωσε μας link απο αλλο καταστημα του προιοντος που σε ενδιαφερει απο το οποιο να προκυπτει χαμηλοτερη τιμη απο την δικη μας , και εμεις θα παμε σε αυτη η και καλυτερη τιμη. Δεν βλεπω ομως να λεει καπου  κατι τετοιο ο thommann.

 
Στείλ' τους ένα e-mail ή πάρ' τους ένα τηλέφωνο και ρώτα, δεν έχεις και τίποτα να χάσεις. Στην χειρότερη θα σου ικανοποιηθεί η περιέργεια.

 
Επειδή από ότι διαβάζω οι περισσότεροι δεν το έχουμε δοκιμάσει, μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία.

Εγώ που το έχω προσπαθήσει στο παρελθόν στο Thomann, αφού τους είχα ήδη αφήσει πολλά χιλιάρικα για χρόνια, πήρα από τα τρία αυτό που φαντάζεστε.

Η απάντηση του Έλληνα πωλητή του Thomann, ήταν δεν γίνεται, ίσως γίνει κάτι πολύ μικρό, δεν νομίζω και το αποτέλεσμα τελικά ήταν τίποτα.

ΥΓ. το παζάρι είναι αρχαία και καλή για το πορτοφόλι του καθενός μας πρακτική, όντας εδώ και μερικές δεκαετίες πωλητής το βιώνω καθημερινά, δεν βρίσκω λόγο να μην το κάνω κι εγώ ως πελάτης τη στιγμή που έχω μόνο να κερδίσω...

 
Και η δική μου εμπειρία με Thomman,  πολύ πρόσφατη, για ποσό άνω των 2000 €, σε κιθαριστικό εξοπλισμό, επικοινώνησα μαζί τους για καλύτερη τιμή, διευκρινίζοντας ότι έστω και μια πολύ μικρή έκπτωση θα με ικανοποιούσε.....παρόλα αυτά έλαβα πολύ ευγενικά τα 3....και αυτοί έχασαν πολύ ευγενικά πάλι  2300 €, τα οποία τα τσίμπησε με ευκολία έλληνας αντιπρόσωπος...ο οποίος ήταν πέρα του δέοντος εξυπηρετικός (ο υπάλληλος του δηλαδή).

Υ.Γ  Το έκανα πιο πολύ για να δω αν κατεβάζουν τιμές σε καλές αγορές.....από τον Ελληνα θα αγόραζα και λίγο ακριβότερος να ήταν.

 
koronios είπε:
Και η δική μου εμπειρία με Thomman,  πολύ πρόσφατη, για ποσό άνω των 2000 €, σε κιθαριστικό εξοπλισμό, επικοινώνησα μαζί τους για καλύτερη τιμή, διευκρινίζοντας ότι έστω και μια πολύ μικρή έκπτωση θα με ικανοποιούσε.....παρόλα αυτά έλαβα πολύ ευγενικά τα 3....και αυτοί έχασαν πολύ ευγενικά πάλι  2300 €, τα οποία τα τσίμπησε με ευκολία έλληνας αντιπρόσωπος...ο οποίος ήταν πέρα του δέοντος εξυπηρετικός (ο υπάλληλος του δηλαδή).
Είναι νομίζω εμφανής η διαφορά κλίμακος...απλά σκεφτείτε πόσο θα κόστιζε στον Thomann η "διαπραγμάτευση" με όλους τους τρελούς της Ευρώπης ;)

 
stamkosk είπε:
ΥΓ. το παζάρι είναι αρχαία και καλή για το πορτοφόλι του καθενός μας πρακτική, όντας εδώ και μερικές δεκαετίες πωλητής το βιώνω καθημερινά, δεν βρίσκω λόγο να μην το κάνω κι εγώ ως πελάτης τη στιγμή που έχω μόνο να κερδίσω...
Η διαπραγμάτευση (δεν εννοώ απαραίτητα παζάρι) είναι αναφαίρετο δικαίωμα (αν όχι ενίοτε υποχρέωση) του Αγοραστή.

Άν έχει νόημα, έιναι άλλο καπέλο.

 
Παντως, αν το δούμε λίγο από την άποψη του πωλητη, ο thomann ειναι ένα πανευρωπαϊκής κλάσης υπερκατάστημα, με χιλιάδες πελάτες καθημερινά.

Αν θα έκανε ''καλυτερες τιμές'' σε οποιον ζητούσε, θα ήταν άδικο γι αυτούς που δεν καναν παζάρια η δεν τους ''εκοψε''.

Δεν μιλάς στην ουσία με τον ίδιο τον thomann μιλάς με έναν υπάλληλο, που στην τελική, δεν έχει δικαιοδοσία στον καθορισμό των τιμών.

Την έννοια του ''παζαριού'' την αντιλαμβάνομαι ως μια πιο προσωπική συμφωνία-διαπραγματευση με τον πωλητη πχ του συνοικιακού-τοπικού μαγαζιού, όχι αλυσίδα, που όντως ο ίδιος είναι και αυτός που σου κάνει τη συναλλαγή και αυτός που έχει καθορίσει την τιμη για το δικό του μαγαζί και μόνο.

Είναι το ίδιο που συμβαίνει σε όλες τις αλυσίδες ή πολύ μεγάλα καταστήματα. Σαν να πας πχ στο πλαίσιο και να ζητήσεις καλύτερη τιμή από τον πωλητή που θα βρεις εκείνη τη στιγμή. Αυτός, με ποιον -ανώτερο- να το διαπραγματευτεί εκείνη τη στιγμή για την τιμη;

 
ev88 είπε:
Δεν μιλάς στην ουσία με τον ίδιο τον thomann μιλάς με έναν υπάλληλο, που στην τελική, δεν έχει δικαιοδοσία στον καθορισμό των τιμών.
Δικαιοδοσία στις τιμές μπορεί να μην έχει αλλά εξουσιοδότηση για παροχή κάποιος έκπτωσης, είναι πολύ πιθανό.

 
audiokostas είπε:
Δικαιοδοσία στις τιμές μπορεί να μην έχει αλλά εξουσιοδότηση για παροχή κάποιος έκπτωσης, είναι πολύ πιθανό.
Σωστό, αλλά απ΄όσο έχω έχω δει (και είμαι σίγουρος, αλλα δεν θυμαμαι που το εχω συναντήσει για να παραθέσω το λίνκ) όταν υπάρχει όντως το περιθώριο αναγράφεται σε εμφανές σημείο ''Ζήτήστε καλύτερη τιμη στο κατάστημα''

 
Προσεξτε λοιπον διαφορα νοοτροπιας με τον αμερικανο εμπορο. Σε μαγαζι οπου αγοραζα κυριως πεταλια (μεσω internet με υπερατλαντικη αποστολη), ηδη απο τα δυο τρια αρχισαν να ερχονται κουπονια προσφορας 50$. Τελικα, μετα απο 5-6 πεταλια αγορασα το μεγαλο λουπερ της boss με την εκπτωση που μου κανανε, συν 100$ φτηνοτερα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top