Thomann και παζάρια;

Λοιπόν, μόλις τηλεφώνησα, ρώτησα, έμαθα:

Η πολιτική τους έχει ως εξής: για αγορές άνω των 1000 ευρώ, προσφέρουν έκπτωση 2% η οποία αυτόματα συνυπολογίζεται κατά τη διαδικασία checkout. Άλλη έκπτωση οποιουδήποτε είδους ΔΕΝ υπάρχει.

Ελπίζω ότι το θέμα έληξε, ας το μεταφέρει κάποιος στα "Απαντημένα".

:) :) :)

 
trolley είπε:
Ελπίζω ότι το θέμα έληξε...
...όσο ήταν ο Σαλίμ...κάναμε και καμμία λαμογιά...Από τότε που τον φάγατε, ξανάγιναν Γερμανοί 8)

 
trolley είπε:
Λοιπόν, μόλις τηλεφώνησα, ρώτησα, έμαθα:

Η πολιτική τους έχει ως εξής: για αγορές άνω των 1000 ευρώ, προσφέρουν έκπτωση 2% η οποία αυτόματα συνυπολογίζεται κατά τη διαδικασία checkout. Άλλη έκπτωση οποιουδήποτε είδους ΔΕΝ υπάρχει.

Ελπίζω ότι το θέμα έληξε, ας το μεταφέρει κάποιος στα "Απαντημένα".

:) :) :)
Δηλαδή τι περίμενες να σου πουν, ναι κύριε, αν με ρωτήσετε αν μπορώ να κάνω καλύτερη τιμή μπορεί και να πω ναι, όπως κάτσει. Αυτό έλειπε να είναι επίσημα ανοιχτοί σε παζάρια.

Βέβαια κι εγώ δεν το κόβω και πολύ πιθανό να κάνουν μειώσεις έτσι γιατί κοιμήθηκαν καλά το βράδυ και τα πουλάκια κελαηδούν :) αλλά ακόμα κι αν που και που κάνουν κανά σκόντο δεν νομίζω να το παραδεχόντουσαν στην αντίστοιχη ερώτηση.

 
theoctapus είπε:
Δηλαδή τι περίμενες να σου πουν, ναι κύριε, αν με ρωτήσετε αν μπορώ να κάνω καλύτερη τιμή μπορεί και να πω ναι, όπως κάτσει. Αυτό έλειπε να είναι επίσημα ανοιχτοί σε παζάρια.

Βέβαια κι εγώ δεν το κόβω και πολύ πιθανό να κάνουν μειώσεις έτσι γιατί κοιμήθηκαν καλά το βράδυ και τα πουλάκια κελαηδούν :) αλλά ακόμα κι αν που και που κάνουν κανά σκόντο δεν νομίζω να το παραδεχόντουσαν στην αντίστοιχη ερώτηση.
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Εγώ δε ρώτησα γενικώς και αορίστως.

Ρώτησα εν' όψει παραγγελίας που θα υποβληθεί αύριο.

Επίσης δε ρώτησα το γείτονα, αλλά τον αγγλόφωνο πωλήτή του UK τμήματος.

 
trolley είπε:
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Εγώ δε ρώτησα γενικώς και αορίστως.

Ρώτησα εν' όψει παραγγελίας που θα υποβληθεί αύριο.
Τότε ΟΚ. Πες το βρε αδερφέ :). Κοινώς έκανες real life παζάρι και σου είπανε μπαααα.

 
trolley είπε:
Λοιπόν, μόλις τηλεφώνησα, ρώτησα, έμαθα:

Η πολιτική τους έχει ως εξής: για αγορές άνω των 1000 ευρώ, προσφέρουν έκπτωση 2% η οποία αυτόματα συνυπολογίζεται κατά τη διαδικασία checkout. Άλλη έκπτωση οποιουδήποτε είδους ΔΕΝ υπάρχει.

Ελπίζω ότι το θέμα έληξε, ας το μεταφέρει κάποιος στα "Απαντημένα".

:) :) :)
Δεν ξέρω πότε ξεκίνησε να ισχύει η έκπτωση αυτή, αλλά σε παραγγελία μου με πόσο 1124€  τον Οκτώβριο(2013) η έκπτωση ηταν 0,00.

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Εγώ δε ρώτησα γενικώς και αορίστως.

Ρώτησα εν' όψει παραγγελίας που θα υποβληθεί αύριο.

Επίσης δε ρώτησα το γείτονα, αλλά τον αγγλόφωνο πωλήτή του UK τμήματος.
Εκτός αν δεν ισχύει για Ελλάδα αλλά για UK.

 
Έκανα ένα δοκιμαστικό proceed to checkout σε ποσό κοντά στα 2000€ και δεν είδα κάποια έκπτωση.

Κι αν ίσχυε ότι

trolley είπε:
Η πολιτική τους έχει ως εξής: για αγορές άνω των 1000 ευρώ, προσφέρουν έκπτωση 2% η οποία αυτόματα συνυπολογίζεται κατά τη διαδικασία checkout.
δε θα επιδίωκαν την προβολή της πολιτικής αυτής? Για ποιο λόγο να μην το διαφημίσουν?

 
NoIzY είπε:
Έκανα ένα δοκιμαστικό proceed to checkout σε ποσό κοντά στα 2000€ και δεν είδα κάποια έκπτωση.
Ακριβώς αυτό ρώτησα και εγώ, δηλ. με ποιο τρόπο γίνεται η έκπτωση, "την επιστρέφετε πίσω;" τον ρώτησα, "στέλνετε κάποιο κουπόνι;". Η απάντηση ήταν πως η χρέωση στην κάρτα θα περιλαμβάνει την έκπτωση, συνεπώς δεν υπάρχει ανάγκη για κάποια επιστροφή.

Κι αν ίσχυε ότι δε θα επιδίωκαν την προβολή της πολιτικής αυτής? Για ποιο λόγο να μην το διαφημίσουν?
Αυτό είναι εύλογο ερώτημα. Ας κάνει όμως κάποιος άλλος το επόμενο τηλεφώνημα. Εγώ, για να απαντήσω και σε κάποιον άλλο που ρώτησε, εξήγησα στον αγγλόφωνο τύπο ότι καλώ από την Ελλάδα, και ότι ρωτώ ακριβώς επειδή σε κάποιο μουσικό φόρουμ εδώ γράφονται διάφορα.

-

Επίσης, ασφαλώς δεν πρόκειται για κανένα παζάρι, αλλά για την εφαρμογή προσυμφωνημένης εκπτωτικής πολιτικής, όπως είχα άλλωστε προβλέψει ότι θα γίνεται πριν πολλά-πολλά ποστ.

Αυτά.

 
Μιλησες με το Ελληνικο τμημα και σου ειπαν "οχι", ενω στο UK τμημα σου εκαναν εκπτωση?

 
Waterfall-K είπε:
Μιλησες με το Ελληνικο τμημα και σου ειπαν "οχι", ενω στο UK τμημα σου εκαναν εκπτωση?
Όχι βρε παιδιά.

Πήρα τηλέφωνο και το σήκωσε ο συγκεκριμένος άνθρωπος.

Έχει ξανατύχει να μην το σηκώσει ο έλληνας, αλλά όταν λέω ότι είμαι από την Ελλάδα, μου τον δίνουν. Υποθέτω ότι σήμερα ήταν απασχολημένος (και αυτό έχει ξανατύχει). Δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι ο έλληνας θα έλεγε κάτι διαφορετικό.

 
I see....
chin2.gif


Ok Trolley, thanks. 8)

 
trolley είπε:
-

Επίσης, ασφαλώς δεν πρόκειται για κανένα παζάρι, αλλά για την εφαρμογή προσυμφωνημένης εκπτωτικής πολιτικής, όπως είχα άλλωστε προβλέψει ότι θα γίνεται πριν πολλά-πολλά ποστ.

Αυτά.
Για να κυριολεκτούμε επί του θέματος περί παζαριού στο Θωμά. Σαφώς και ο Θωμάς, ενώ παζαρεύει τις τιμές των προμηθευτών του, εξαιτίας του ότι λειτουργεί σαν πολυκατάστημα, δεν σηκώνει παζάρια εξαιτίας του απρόσωπου.

Ο πωλητής του Μύδια μάρκετ πχ δεν έχει δικαιοδοσία και γνώση στο να διαπραγματευτεί τιμές.

Οι προαποφασισμένες εκπτώσεις σε τέτοιου είδους καταστήματα, έχουν να κάνουν πάντα με κεντρική πολιτική, που χαράζεται απ τα ανώτατα κλιμάκια, τα οποία ο πελάτης δεν βλέπει ποτέ.

Για την ιστορία και off topic  σε σχέση με το Θωμά θα σου πω μια ιστορία.

Το 92 σε μια έκθεση για εμπόρους και επαγγελματίες, καθόμουν στο περίπτερο ενός γνωστού-φίλου μεγαλοεισαγωγέα Σαλονικιού-φημίζονται αυτοί σαν έμποροι.

Κάποιος διακοσμητής ρωτάει τη τιμή μιας καρέκλας, μασίφ ξσύλο, με δέρμα στη πλάτη και το πωπό.

 96.000 δρχ ήταν η απάντηση.

-Ξέρετε ενδιαφέρομαι για 400 κομμάτια, πρόκειται για ένα εστιατόριο που φτιάχνω.

-Μπορώ να σας κάνω ένα 5% και αν με πληρώσετε μετρητοίς θα έχετε, άλλο ένα 5%

-Νομίζω πως η τιμή που μου δίνετε, είναι απαράδεκτη και είστε και ανενημέρωτος, στο τι συμβαίνει γύρω σας. Ξέρετε στον επάνω όροφο, ο τάδε εκθέτης δίνει την ίδια ακριβώς καρέκλα για 65.000 δρχ  και μου δίνει πίστωση με εξάμηνη επιταγή.

- Τι θα λέγατε, αν σας πρόσφερα μια τιμή στις 35.000δρχ, αλλά μετρητοίς?

- Οκ κλείσαμε.

Εγώ και οι πωλητές του εν λόγο μεγαλεμπόρου εισαγωγέα, είχαμε μείνει με το σαγόνι πεσμένο.

 Λίγο αργότερα έμαθα πως είχε η κατάσταση και πως έγινε το παζάρι, εν αγνοία του αγοραστή ;D

Υπήρχαν στην Ινδονησία 3 κοντέινερ με τις εν λόγο καρέκλες. Ο δικός μου αγόρασε τα 2, αλλά δεν υπολόγισε πως ένας μικρότερος σε δύναμη ανταγωνιστής, επίσης Έλληνας,  θα ήταν αυτός που θα βρισκόταν αγοραστής του 3ου.

Θύμωσε για το σπάσιμο της τιμής απ τον μικρό και τσάκισε τη τιμή, για να πάρει τη πώληση.

Αμ δε ;D Κατέβασε το υπερκέρδος του για να τσακίσει τον ανταγωνιστή και από σπόντα κέρδισε και ο αγοραστής.

Η τιμή κτήσης της κάθε καρέκλας, για την ιστορία, με τα μεταφορικά της και τον εκτελωνισμό, ήταν 6.000 δρχ ;D ;D ;D

και κανένας από τους πωλητές του, πλην του ιδίου, δεν είχε δικαίωμα να προσφέρει έκπτωση μεγαλύτερη του 20% στο εν λόγο αντικείμενο.

 
Χα, ακουστε παζαρι:

Παει δικος μου ανθρωπος που φτιαχνει σπιτι για ηλεκτρικα κτλ 5-6000€ το μαλλι να παρει προσφορα απο ενα μαγαζι.

-ποσο;

-τοσο

-μπα ακριβα, κατεβα

-οκ, κατεβαινει λιγο

Παει με την προσφορα σε αλλο μαγαζι:

-ποσο;

-τοσο

-τι λες, εδω ο αλλος μου το κατεβασε εκει!

-οκ, τοτε θα σου το παω πιο κατω.

-καλα θα δω

Και ξαναπαει στον πρωτο:

Ρε συ, εδω ο αλλος μου το κατεβασε τοσο, κανε καλυτερη τιμη αν θες γιατι φευγω!!!

- οκ, και του κατεβαζει αλλο τοσο

Απο οτι μου ειπε εκοψε 20-30% της τιμης!!!

Αυτο να γινοτανε, και δεν θες τιποτα!

Αλλα, θωμας και musicstore εχουν περιπου ιδιες τιμες...

 
Όταν γίνει κατανοητό ότι ο Thomann και ο κάθε Thomann δεν ''πουλάει'' την τιμή του, αλλά ένα ολόκληρο πακέτο στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η ανταγωνιστική του τιμή, ας το ξαναπιάσουμε από την αρχή το θέμα με τα παζάρια  ;)

 
Εμένα προσωπικά , όχι στο Θωμά αλλα στο musicstore , στο μαγαζί στην Κολωνία μου δώσανε καλύτερη τιμη απο αυτή που είχε το καρτελάκι. Βέβαια δεν αγόρασα ,οπότε δεν μπορώ να το αποδείξω.Αλλα το παζάρι επι προσωπικού το έκανα και φανήκαν αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία.

Επιπλέον σε παραγγελίες μέσω τηλεφώνου μου κάνανε έκπτωση το επιπλέον κέρδος απο το ελάχιστον κέρδος που έχουνε ορίσει σαν εταιρεία.Βέβαια , εδώ είναι μικρά τα ποσοστά 1-3%.

Το παζάρι υπάρχει σε όλες τις φυλές.Δεν είναι αξίωμα κανενός "ανατολίτη".

 
Γύρω στο 2004, νομίζω, λιγο μετα την εποχή που ξεκίναγε το iTunes, ειχα μπει στo trip των audiobooks. Αγόραζα λοιπόν audiobooks απο το iTunes και τα άκουγα στο περπάτημα, στην παραλία, στο αυτοκίνητο...

Αυτο που μου έλειπε απο τον "νεο" τότε τροπο ενημέρωσης ήταν οι παραδοσιακές σημειώσεις. Οι υπογραμμισεις, τα σχόλια στα περιθώρια των βιβλίων, η γρηγόρη επανάληψη των βασικών μηνυμάτων. Άρχισα λοιπόν να γράφω τα βασικότερα σημεία των βιβλίων που άκουγα, οταν ήμουν σπίτι.

Ψάχνοντας λοιπόν τα αρχεία μου, βρήκα σημειώσεις σε δυο audiobooks που ειχα ακούσει το 2006. Το negotiations boot camp και το 101 negotiations tips. Δυστυχώς, μετα απο πολλές αλλαγές υπολογιστών δεν τα εχω πλέον και δε θυμάμαι τους συγγραφείς

Επειδή όμως βλέπω οτι σας ενδιαφέρει το θέμα με τα παζάρια (διαπραγματευσεις κατα τον Samy) λέω να μοιραστώ μαζυ σας τις παλιές μου σημειώσεις απο τα audiobooks αυτά.

Συγχωρήστε με αν ειμαι off topic και αν τα παρακάτω ειναι εκτός της σφαίρας των ενδιαφερόντων σας

Negotiations Boot Camp

10 essential trades of a good negotiator

----------------------------------------

1. Negotiation consciousness

2. The ability to listen

3. The ability to ask good questions

4. High aspirations

5. Patience

6. Flexibility

7. Focus on satisfaction

8. Willingness to take (reasonable) risks

9. Solving the problem

10. Willingness to walk away

Negotiation Styles

--------------------------------------

1. Tough Guys

2. Nice Guys

3. Neat pickers

4. Absend minded professors

5. Weaklings

The ability to listen

--------------------------------------

Keep quiet long enough

By listening you create a trust atmosphere

Use The 70/30 rule - listen 70% of the time, talk 30% of the time -  

just shut up - extract information from other people

Listen actively

Have an eye contact

Listen for the non verbal messages

Asking questions - the interviewers art

---------------------------------------

Ask open ended questions

Don't put others on the defensive

- don't ask why did you do that, ask what made you doing that

Ask for others advice - I.e. What if we do it this way

Ask for clarification if needed

Being a detective

Strengthen your negotiation position

-------------------------------------

Prepare to negotiate

-------------------------------------

Set targets

- maximum position

- your goal (what will you be satisfied with)

- your bottom line (the minimum level)

Starting Point

- open relationships, start close to your goal

- no relatioships, start close to maximum

Concession list

- prioritize what you can give first, what last, what you cannot give

Strengths of your positions

- write the strengths if your positions

Deadlines

- can you change them

- most mistakes are made on the last minute

Get Information about the other party

- ask them

- someone in their organisation

Define Their pressure

Define Their targets

Position versus needs

- Price is not the first need - usually the third

The agenda

- have we identified all issues?

- does the agenda reflect our priorities?

- does the agenda favours our issues?

Location - where to negotiate

- (home court advantages - more control, more confidence)

- (away advantages - access to decision making - use limited authority  

for making consessions)

- (neutral court - restaurant

Individual or team

- alone (decisions can be made more quicky,

- teams tend to be more patient - strength in numbers

Rehearsh

Week 5. Traditional strategies - Win - loose

-------------------------------------

Aim high

Let them open first

Keep your mouth shut - don't share information

Middle gambits - managing expectations

Creating satisfaction -

a. Offer a meaningfull explanation

b. Give a minor concession

c. Strike their ego

d. Present an ultimatum

e. Listen to them

Closing gambits - willing to walk away

Concessions make the world go round - focus on satisfaction

-------------------------------------

Open with an extreme position

- you will lower the other side expectations

- you have room to move down

- they may accept it

How extreme the opening position should be? As extreme as you can  

justify

Make small concessions

Vary the size of your concessions. (Each new should be lower than the  

previous)

Never accept the first offer

You are not obliged to make reciprocal concessions

Make straw demands

Claim limited authority

Offer peripheral concessions

Splitting the diference - be careful though cause the other party may  

want to split the diference of the diference

Getting something in return

Leave something small on the table

Don't get carried away

The three rules of win-win negotiation

--------------------------------------

1. Change your behaviour from adversarial to cooperative

2. Built trust through listening

3. Explore options for mutual satisfaction

20 Tactics to die for

-----------------------------------

1. The flinch

2. Emotional barrage

3. The swab story

4. The squeeze (threatening to go elsewhere)

5. The nibble (ask for something more after the deal was done)

6. Escalation (you shake hands only to learn later that the price was  

wrong)

7. Straw demand- red herring - decoy- demand (ask for something you  

don't really want)

8. The ultimatum (take it or leave it)

9. Good guy - bad guy

10. Surpize (purpose to thraw you off guard)

11. Delay & deadline

12. Walking out

13. The assumptive clause

14. Lowering expectations

15. Limited authority

16. Acceptance time

17. Changing negotiators

18. Reverse auction

19. Humor

20. Telephone tactics

Buyers and Sellers

-------------------------------------

Negotiation for buyers tips

1. Prices are not written in stone

2. Use the power of competition

3. Present a swab story

4. Lower the sellers expectations

5. Force a delay

6. Nibble for additional products

7. Split the order

8. Find the exception

9. Force the seller to commit time and effort

10. Buy in volume

Negotiation for sellers

1. You are entitled to a reasonable compensation

2. Don't sell your self short

3. Don't apologize

4. Always be willing to walk away

5. How to justify your price

6. When to negotiate your price

7. How to negotiate your price

8. Qualify your perspective buyers

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φίλως, μόλις σήμερις, πέρασα μια οντισιόνε λαίμαι . Στο 90 ακριβώσε και μόλις του είπα Μακεδονία-Θράκη, με έδωσε το χέρι.

ΚΟΖ_ΔΡ λαίμαι, τη Δευτέρα θα ξέρω στα σίγουρα αν θα χάσω το ΦΜΠασίστα μου, τον αγαπημένονε λαίμαι.

https://soundcloud.com/samy-paraga/4-1

 
Φιλε, μου εχεις λείψει, λαιμαι.

Ως διακεκριμένο μέλος του SP´s fun club, βρίσκω την τελευταία έκδοση με τις στρατιές ΥΠΕΡΟΧΗ

Να βρεθούμε να δούμε τι Στρατηγική θα εφαρμόσουμε με τον Θωμά  ;D ;D ;D

 
Dinosp είπε:
Φιλε, μου εχεις λείψει, λαιμαι.

Ως διακεκριμένο μέλος του SP´s fun club, βρίσκω την τελευταία έκδοση με τις στρατιές ΥΠΕΡΟΧΗ

Να βρεθούμε να δούμε τι Στρατηγική θα εφαρμόσουμε με τον Θωμά   ;D ;D ;D
There's one solutστιονε λαίμαι, ταύτη...............


 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top