Squier Jazzmaster ...remastered

alderbody είπε:
Έχω όμως την εντύπωση οτι τα Thumbwheels έχουν κι αυτά φαρδιές τρύπες, άρα είναι ίδια με αυτά που έχουν οι κιθάρες μας.
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς...

Θα μπορούσες ίσως να πάρεις απλά δύο μεγάλα CTS απο κανα banzai και να αφήσεις τα μικρά όπως έχουν.

Πιστεύω οτι τη μεγαλύτερη "ζημιά" στο στοκ wiring την κάνουν οι αστείες κολλήσεις που είναι επιπέδου δημοτικού.

Πάντως και στο "πάνω" κύκλωμα, πάλι η συμπεριφορά των μικρών pots δεν είναι και τόσο ομαλή (ειδικά το tone)... Νομίζω ότι δεν είναι δηλαδή και τόσο θέμα wiring, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος!

 
Καλησπέρα, συγχαρητήρια για τη δουλειά σου! Έχω μία απορία επάνω στο shielding. Αφαίρεσες με κάποιο τρόπο το spray γραφίτη ή απλά έβαλες την αλουμινοταινία από πάνω;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

 
elavd είπε:
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς...

Θα μπορούσες ίσως να πάρεις απλά δύο μεγάλα CTS απο κανα banzai και να αφήσεις τα μικρά όπως έχουν.

Πιστεύω οτι τη μεγαλύτερη "ζημιά" στο στοκ wiring την κάνουν οι αστείες κολλήσεις που είναι επιπέδου δημοτικού.

Πάντως και στο "πάνω" κύκλωμα, πάλι η συμπεριφορά των μικρών pots δεν είναι και τόσο ομαλή (ειδικά το tone)... Νομίζω ότι δεν είναι δηλαδή και τόσο θέμα wiring, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος!
Εννοώ οτι για να μην μπαίνεις στη φασαρία με τις πατέντες που έκανα εγώ, μπορεις απλά να πάρεις τα δυο μεγάλα CTS (αν ακαι δεν είμαι σίγουρος αν έχει γραμμικά 1Μ) και ενα switchcraft βυσμα και να ξανακάνεις τις κολλήσεις σωστά.

Το tone απο τα "πανω" ποτενσιόμετρα έχει περίεργη συμπεριφορά γιατί είναι γραμμικό

(εγω έβαλα audio... και ξένοιασα).

Δεν ξέρω βέβαια τι πραγματικές τιμές έχουν, γιατι αν το volume είναι 800Κ αντί για 1Μ θα ακούγεται ακόμα πιο "σκούρος" ο neck με το "δικό του" κύκλωμα επιλεγμένο.

Όσο για τις τρύπες των thumbweels, εννοώ οτι είναι φτιαγμένες να δέχονται ποτενσιόμετρα με φαρδιούς άξονες, όπως έχουν τα Alpha pots. Τα μικρά CTS έχουν λεπτότερους άξονες και αν δεν θέλεις να κάνεις τις δικές μου πατέντες θα πρέπει να αγοράσεις τα thw που μπαίνουν στις AVRI Jazzmaster/Jaguar, τα οποία είναι φτιαγμένα για CTS και έχουν μικρές τρύπες.

Αφαίρεσες με κάποιο τρόπο το spray γραφίτη ή απλά έβαλες την αλουμινοταινία από πάνω;
Όχι. Το έβαλα απο πάνω και απλά βιδώνοντας τις βίδες που στερεώνουν τις γειώσεις (αν δεις τη φωτό, είναι κάτω απο τους μαγνήτες) συνδέεις τα δυο στρώματα (αλουμίνιο και γραφίτη).

 
Όσο ακόμα έχει τις original χορδές, είπα να ξαναγράψω τα ίδια κλιψ μπας και φανεί καμιά διαφορά.

Η πλάκα είναι οτι κάπου στη μέση της διαδικασίας παρέδωσε το πνεύμα η ψιλή μι, αλλά ευτυχώς πρόλαβα κι έκανα καναδυό.

Το κλιπ με το flanger δεν υπάρχει γιατί το flanger είναι στο ...χειρουργείο για μερικές μικροεπεμβάσεις.  ;)

1_Stock.mp3

1_Mod.mp3

 

Attachments

Στα κλιψ δεν μπορώ να πω οτι βγαίνει καμιά τρελλή διαφορά.  ::)

Στο "χέρι" όμως έχει άλλη αίσθηση!

Προσεχώς (ίσως σήμερα) πάει για bone nut και 11αρες pure nickel, οπότε θα προκύψουν εμφανέστερες διαφορές.

Πάντως το κόλπο με το Loctite στα βιδάκια των saddles λειτουργεί άψογα.

Δεν ακούγεται "κιχ" πλέον απο τη γέφυρα.

Θέλει λίγη προσοχή στην εφαρμογή για να μην γίνουν όλα μπλέ (τέτοιο χρώμα έχει το ...ζουμί), αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!

Όπως στάζει το Loctite, γεμίζουν και τα grooves των saddles και μπορω να πω οτι αισθητικά είναι συμπαθητικό το γαλαζάκι, αλλά επειδή δεν μπορούσα να ξέρω πώς θα εξελιχθεί (μπορεί να κολλάει, κλπ) το σκούπισα.

 
Με τις 11άρες σίγουρα! Έχεις ακόμη πάνω τις 9άρες που φοράει εργοστασιακά?

 
Πάντως το κόλπο με το Loctite στα βιδάκια των saddles λειτουργεί άψογα.Δεν ακούγεται "κιχ" πλέον απο τη γέφυρα.

Θέλει λίγη προσοχή στην εφαρμογή για να μην γίνουν όλα μπλέ (τέτοιο χρώμα έχει το ...ζουμί), αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!
για οσους δεν εχουν Loctite ή φοβουνται να το χρησιμοποιησουν και η βαζελινη κανει ακριβως την ιδια δουλεια (πρεπει να περασουμε ΟΛΕΣ τις βιδες τις γεφυρας με αυτη και οταν λεμε ολες,εννοουμε ΟΛΕΣ... ;D)

 
myster_maze είπε:
Με τις 11άρες σίγουρα! Έχεις ακόμη πάνω τις 9άρες που φοράει εργοστασιακά?
Ναι, τα κλιψ είναι με τις ίδιες χορδές.

Δεν μπορώ να πω όμως. Έφαγαν μεγάλη ταλαιπωρία και πολλά βγάλε - βάλε απο τότε που την πηρα...

Χθές όμως πάνω στην ηχογράφηση ακούστηκε ενα "τσίκ" και πάει η μικρή μι...

Επιτέλους με την αλλαγή θα λαδώσω και την ταστιέρα γιατί ακόμη είναι όπως ήρθε (ψιλοξερή).

Αν δουλέψει και το flanger (χθές το τελείωσα αλλά δεν είχα χρόνο για δοκιμή) θα γίνει καλύτερο evaluation.  :)

για οσους δεν εχουν Loctite ή φοβουνται να το χρησιμοποιησουν και η βαζελινη κανει ακριβως την ιδια δουλεια (πρεπει να περασουμε ΟΛΕΣ τις βιδες τις γεφυρας με αυτη και οταν λεμε ολες,εννοουμε ΟΛΕΣ... ;D)
ναι, εε? Δεν το ήξερα!

Αλλά πώς θα στερεωθούν τα βιδάκια? Στην δικιά μου προ Loctite (edit: και προ shimming) όσο έπαιζα ξεβιδωνόταν κυρίως τα βιδάκια της σι. Το ένα ιδίως σχεδόν έβγαινε όλο έξω!!!

 
Με τη βαζελινη δεν ξεβιδωνονται,μενουν στη θεση τους,ακομα καλυτερη δουλεια γινεται αν σηκωσεις οσο υψηλοτερα γινεται τα σελλακια (διατηρωντας το radius) & ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ (ετσι θα εχεις και μεγαλυτερο clearance πισω απο τα σελλακια ,χωρις να ακουμπανε οι χορδες στο χειλος της γεφυρα) πετυχαινοντας με εναν σμπαρο 2 τρυγονια: και λιγοτερο τριξιμο απο τις βιδες της γεφυρας μια και αυτες θα εξεχουν λιγοτερο & μικροτερη πιθανοτητα να ξεβιδωθουν οι βιδες απο τα σελακια μια και θα ειναι βαθια βιδωμενες ,ασε που δεν θα εξεχουν και δεν θα σου πληγωνουν και το χερι οταν κανεις mute...

Καποιοι τυλιγουν και τα ποδια της γεφυρας με χαλκοταινια ή μονωτικη ετσι ωστε η γεφυρα να ειναι snug μεσα στις τρυπες να μην πηγαινει μπρος πισω (αν και εχει σχεδιαστει για να ειναι rocking) και "κολαει" καποιες φορες με αποτελεσμα να ξεκουρδιζει,αν θες δοκιμασε το μπορει να σε βολεψει.

 
Superfunk είπε:
...ακομα καλυτερη δουλεια γινεται αν σηκωσεις οσο υψηλοτερα γινεται τα σελλακια (διατηρωντας το radius) & ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ (ετσι θα εχεις και μεγαλυτερο clearance πισω απο τα σελλακια ,χωρις να ακουμπανε οι χορδες στο χειλος της γεφυρα) πετυχαινοντας με εναν σμπαρο 2 τρυγονια: και λιγοτερο τριξιμο απο τις βιδες της γεφυρας μια και αυτες θα εξεχουν λιγοτερο & μικροτερη πιθανοτητα να ξεβιδωθουν οι βιδες απο τα σελακια μια και θα ειναι βαθια βιδωμενες ,ασε που δεν θα εξεχουν και δεν θα σου πληγωνουν και το χερι οταν κανεις mute...
Αυτό ακριβώς κάνω στην δικιά μου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την γέφυρα, ούτε κόλλες, ούτε βαζελίνες. Θέλουν όμως κόψιμο δύο βίδες από τα saddles για να μην ακουμπάνε στις χορδές.

Ωστόσο, αντί για βαζελίνη και κόλλα υπάρχει και ένα κολπάκι για να μην πασαλείβεσαι.Κλωστή! Ένα κομματάκι (ή και δύο) κλωστή μέσα στο σπείρωμα και μόλις βάζεις την βίδα σφηνώνει μια χαρά στη θέση της!  ;)  

 
myster_maze είπε:
Αυτό ακριβώς κάνω στην δικιά μου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την γέφυρα, ούτε κόλλες, ούτε βαζελίνες. Θέλουν όμως κόψιμο δύο βίδες από τα saddles για να μην ακουμπάνε στις χορδές.

Ωστόσο, αντί για βαζελίνη και κόλλα υπάρχει και ένα κολπάκι για να μην πασαλείβεσαι.Κλωστή! Ένα κομματάκι (ή και δύο) κλωστή μέσα στο σπείρωμα και μόλις βάζεις την βίδα σφηνώνει μια χαρά στη θέση της!  ;)  
Το ακούμπισμα των χορδών στις βίδες το έχω αντιμετωπίσει και εγώ και ήταν αδύνατο να φτιάξω ακριβώς το intonation (JM BlackTop) αλλά ακόμα δεν έχω προβεί στο κόψιμο...

Dr Maze αυτό που λες με την κλωστή, εννοείς στις βίδες που έχουν τα saddles?? Στη δικιά μου γέφυρα και με το παίξιμό μου ήταν σχεδόν αδύνατο να μείνουν τα saddles σταθερά με αποτέλεσμα οι βίδες να χαλάνε το radius και να χάνουν το ύψος τους (ξεβίδωμα)...

 
Ναι, βγάζεις την βίδα και κατά μήκος του σπειρώματος βάζεις μια κλωστή, μετά βάζεις την βίδα (πάνω στην κλωστή) και βιδώνεις, ότι περισσεύει από την κλωστή φυσικά το κόβεις. Η βίδα με την κλωστή σφηνώνει και παραμένει στη θέση της!

Αν δεν κάνεις τίποτα, εννοείται ότι θα ξεβιδώνουν και θα γίνεται χαμός. Καλό είναι ότι κάνεις να το κάνεις και στις δύο βίδες που ρυθμίζουν το ύψος της γέφυρας αλλιώς ξαφνικά θα βρεθείς με άλλο action!  ;D

 
Superfunk είπε:
Με τη βαζελινη δεν ξεβιδωνονται,μενουν στη θεση τους,ακομα καλυτερη δουλεια γινεται αν σηκωσεις οσο υψηλοτερα γινεται τα σελλακια (διατηρωντας το radius) & ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ (ετσι θα εχεις και μεγαλυτερο clearance πισω απο τα σελλακια ,χωρις να ακουμπανε οι χορδες στο χειλος της γεφυρα) πετυχαινοντας με εναν σμπαρο 2 τρυγονια: και λιγοτερο τριξιμο απο τις βιδες της γεφυρας μια και αυτες θα εξεχουν λιγοτερο & μικροτερη πιθανοτητα να ξεβιδωθουν οι βιδες απο τα σελακια μια και θα ειναι βαθια βιδωμενες ,ασε που δεν θα εξεχουν και δεν θα σου πληγωνουν και το χερι οταν κανεις mute...

Καποιοι τυλιγουν και τα ποδια της γεφυρας με χαλκοταινια ή μονωτικη ετσι ωστε η γεφυρα να ειναι snug μεσα στις τρυπες να μην πηγαινει μπρος πισω (αν και εχει σχεδιαστει για να ειναι rocking) και "κολαει" καποιες φορες με αποτελεσμα να ξεκουρδιζει,αν θες δοκιμασε το μπορει να σε βολεψει.
Έτσι τα έχω κάνει. Αρκετά ψηλά τα saddles και τη γέφυρα σχετικά χαμηλά.

Τα πόδια τα έχω ελεύθερα γιατι όπως είπες είναι σχεδιασμένη να είναι rocking.

Απλά σκέφτομαι να επικαλύψω το εσωτερικό των Thimbles με WD-40 για να γλιστράει και να επιστρέφει στην θέση ισορροπίας μετα απο τις τρεμολιές χωρίς να "μαγκώνει".

Οι intonation screws δεν ακουμπάνε σε μένα, αλλά αν συμβεί θα αναγκαστώ να τις κόψω.

Ωστόσο, αντί για βαζελίνη και κόλλα υπάρχει και ένα κολπάκι για να μην πασαλείβεσαι.Κλωστή! Ένα κομματάκι (ή και δύο) κλωστή μέσα στο σπείρωμα και μόλις βάζεις την βίδα σφηνώνει μια χαρά στη θέση της!  ;)
...καλό!

Απλά φαντάζομαι οτι αν το παρακάνεις πάνω - κάτω θα την λιώσεις και θα θέλει άλλη.

so what?

 
Λοιπόν έκανα κι εγώ 1-2 αλλαγές στη δική μου:

Εδώ και καιρό είχα βάλει μια κόλλα (τύπου Loctite) στα βιδάκια των saddles  και το τρίξιμο μεώθηκε κατά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

Διαβάζοντας το άρθρο του Alderbody, αποφάσισα να κάνω κι εγώ Shimming στο neck για να αυξήσω περισσότερο τη γωνία των χορδών στα saddles.

Αφού έκανα το shimming, έπρεπε να ψηλώσω το action, αλλά δεδομένου ότι τα βιδάκια των saddles είχαν ήδη την κόλλα (και είπα να τα αφήσω στην ησυχία τους), αποφάσισα να διορθώσω το action μέσω των 2 "βιδακίων" που ρυθμίζουν το συνολικό ύψος της γέφυρας.

Το έκανα αυτό, αλλά μετά από 2 ώρες πρόβας, τα βιδάκια αυτά είχαν ήδη ξεβιδώσει από το πολύ παίξιμο, με αποτέλεσμα το action να μειωθεί πάρα πολύ και να έχω σβησίματα (fret-outs) των χορδών.

Τελικά αποφάσισα να βάλω κι εκεί κόλλα Loctite, ρυθμίζοντάς τα στο κατάλληλο ύψος.

DSC_0943_0Medium_zpsf1ea22a9.jpg


Επίσης, έβαλα 11άρες χορδές, μειώνοντας μεν το playability της κιθάρας (δεδομένου ότι έχω συνηθίσει τόσα χρόνια με 10άρες) αλλά από την άλλη η κιθάρα απέκτησε πολύ πιο στιβαρό feeling, έτοιμη για ..."κοπανήματα" ;D

Τα τριξίματα έχουν εξαφανιστεί κατά 99% !!!

Τέλος, έσφιξα λίγο τα δοντάκια που κρατάνε το tremolo arm στην τρύπα με την ελπίδα να σταματήσει να πέφτει τόσο εύκολα από την κιθάρα. Ακόμη δεν το έχω τεστάρει σε πραγματικές συνθήκες για να δω αν το κόλπο έπιασε...

DSC_0945_0Medium_zps8dc7d43e.jpg


Επόμενες αλλαγές που θα κάνω εν καιρώ είναι η αναβάθμιση του nut (το οποίο πρέπει να κοπεί έτσι ώστε να φιλοξενεί τις 11άρες) καθώς και των "αγιοβασιλιάτικων" ηλεκτρικών της κιθάρας!

 
Αυτά τα δυο βιδάκια που στηρίζουν όλη τη γέφυρα, με βλέπω να τα στερεώνω κι εγω (με Loctite, Teflon, ή κλωστή_κατά maze).

Η κιθάρα έχει ήδη 11άρες (pure nickel) και bone nut...  :)

 
;D

...αυτή είναι η μόνιμη πλέον έκφραση στο πρόσωπό μου μετά τη δοκιμή της jazzmaster με τις 11άρες και το bone nut που μου έφτιαξε ο Πλουμής...

Κυριολεκτικά έχω πάθει πλάκα μ' αυτή την κιθάρα!

Στερέωσα και τις δύο βίδες της γέφυρας με κλωστή (thanks Mr maze!) και ούτε τριξίματα, ούτε κουνήματα, ούτε τιποτα!

Ήχος καμπάνα και rock solid αίσθηση.

έβαλα επιτέλους και Lemon oil στην ταστιέρα και το ήπιε σαν βεδουίνος που έμεινε απο νερό στην έρημο...

 
Μπράβο alderbody :D

Ακουσα τα κλιπάκια που ανέβασες και βρέθηκα σε άλλη εποχη..fenderfull

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top