Squier Jazzmaster ...remastered

HellFire είπε:
Άλλη μια λύση είναι να κολλήσεις μεταλλικά λαμακια κάτω από τους μαγνήτες. Όπως έχουν οι τελε και κάποιες παλιές stratocaster στον bridge.
Θα έχει όντως διαφορά αυτό; Εννοώ, οι humbuckers έχουν ήδη την μεταλλική τους βάση. Θα έκανε διαφορά το έξτρα μέταλλο;

Τους δοκίμασα και στούντιο και τελικά είναι όντως πολλοί πιο "dark" από ότι demo έχω ακούσει.

 
Εφόσον έχουν στην βάση τους λαμακια τότε δεν έχει ουσία να προσθέσεις και άλλα.

Μια άλλη λύση περά από αυτά που προτείνει ο Alder Body,είναι να κάνεις το "50's wiring" το όποιο "καθαρίζει" τον μαγνήτη και αυξάνει τα πρίμα.

Αν το ψάξεις στο ιντερνέτ θα βρεις την συνδεσμολογία, δεν χρειάζεσαι έξτρα υλικά και είναι εύκολη.

 
HellFire είπε:
Εφόσον έχουν στην βάση τους λαμακια τότε δεν έχει ουσία να προσθέσεις και άλλα.

Μια άλλη λύση περά από αυτά που προτείνει ο Alder Body,είναι να κάνεις το "50's wiring" το όποιο "καθαρίζει" τον μαγνήτη και αυξάνει τα πρίμα.

Αν το ψάξεις στο ιντερνέτ θα βρεις την συνδεσμολογία, δεν χρειάζεσαι έξτρα υλικά και είναι εύκολη.
Το 50s όμως σηκώνει μόνο ένα tone, καθώς μπαίνει μετά το volume. Ή κάνω λάθος; Όχι ότι με καίει τελικά να έχω δύο, απλά πρέπει να κόψω και καινούριο pickguard και βαριέμαι!

Θα ξεκινήσω με τις αξίες των pots και βλέπουμε! Απλά θα περιμένω καιρό!

 
Υπάρχει και συνδεσμολογία για ένα tone, ψάξε για το telecaster 50’s wiring.

 
HellFire είπε:
Υπάρχει και συνδεσμολογία για ένα tone, ψάξε για το telecaster 50’s wiring.
Εγώ έχω δύο tone, γι'αυτό το λέω. Δύο tone με ένα volume. Και βρίσκω μόνο το tele wiring, οπότε 1tone σε 1 volume, ή το les Paul, που θέλει 2 volume και δύο tone. Μπορεί να γίνει με 2 tone και ένα volume; Επειδή τα tone συνδέονται κατευθείαν πάνω στο switch.

 
Τώρα σκέφτομαι, μήπως έχω κάνει κάποια πατάτα στην καλωδίωση; Γιατί δεν μπορεί να είναι τόσο μπάσοι οι μαγνήτες!

Μπορεί κάποιος να δει το σχηματικό αυτό:

http://support.fender.com/service_diagrams/jaguar/014-1710A_SISD.pdf

Και να μου πει πώς γειώνονται οι μαγνήτες;;;

Είχα πολύ θόρυβο στην πρώτη καλωδίωση, και ένας φίλος πρόσθεσε αυτό που είναι σημειωμένο με κόκκινο στο πάνω κύκλωμα, σε αυτό που σπλιτάρει τους μαγνήτες, υποθέτωντας ότι το γυμνό καλώδιο (bare στο σχηματικό) είναι για την γείωση:

154kfuh.jpg


Παίζει να φταίει αυτό για την απώλεια σε πρίμα;

 
Αυτό που καταλαβαίνω απο το σχέδιό σου είναι ότι η κόκκινη γραμμή σου γειώνει τα ποτενσιόμετρα.

Τι δουλειά κάνουν ακριβώς? Εννοώ, τα έχεις συνδέσει όπως στο παραδοσιακό Jazzmaster σχέδιο να ασχολούνται μόνο με τον neck?

Το λέω γιατί δεν βλέπω πυκνωτή, άρα δεν παίζει tone.

Πάντως 50s wiring ουσιαστικά κάνεις ανταλλάσοντας τη θέση των καλωδίων στα tone και

βάζοντας τον πυκνωτή στην έξοδο του Volume.

 
alderbody είπε:
Αυτό που καταλαβαίνω απο το σχέδιό σου είναι ότι η κόκκινη γραμμή σου γειώνει τα ποτενσιόμετρα.

Τι δουλειά κάνουν ακριβώς? Εννοώ, τα έχεις συνδέσει όπως στο παραδοσιακό Jazzmaster σχέδιο να ασχολούνται μόνο με τον neck?

Το λέω γιατί δεν βλέπω πυκνωτή, άρα δεν παίζει tone.

Πάντως 50s wiring ουσιαστικά κάνεις ανταλλάσοντας τη θέση των καλωδίων στα tone και

βάζοντας τον πυκνωτή στην έξοδο του Volume.
Θεωρητικά, κάνουν blend στα δύο coils του μαγνήτη.

 
Λογικά τα Bare είναι τα σασί των μαγνητών. Αυτά κάπου πρέπει να γειωθούν. Αν δεν ήταν γειωμένα αλλού, καλά έκανε και στα γείωσε.

Το blend στα πηνία ουσιαστικά σου εισάγει μια αντίσταση και σίγουρα αλλάζει την συχνοτική συμπεριφορά τους.

Πιθανολογώ οτι απο εκεί γίνεται το πολύ μπούκωμα.

Αλλά γιατί να κάνεις blending τα πηνία? Για να έχεις "ολίγη απο humbucker", ας πούμε?  ;D

Βρίσκεις ενδιαφέροντες ήχους ή το έχεις είτε φουλ ανοιχτό είτε φουλ κλειστό?

Γιατί σ΄αυτή την περίπτωση ένας διακόπτης θα έκανε μια χαρά δουλειά και δεν θα εξέθετες τα πηνία σου στο θόρυβο με όλο το καλωδιομάνι, συν το έξτρα ωμικό φορτίο.

 
alderbody είπε:
Λογικά τα Bare είναι τα σασί των μαγνητών. Αυτά κάπου πρέπει να γειωθούν. Αν δεν ήταν γειωμένα αλλού, καλά έκανε και στα γείωσε.

Το blend στα πηνία ουσιαστικά σου εισάγει μια αντίσταση και σίγουρα αλλάζει την συχνοτική συμπεριφορά τους.

Πιθανολογώ οτι απο εκεί γίνεται το πολύ μπούκωμα.

Αλλά γιατί να κάνεις blending τα πηνία? Για να έχεις "ολίγη απο humbucker", ας πούμε?  ;D

Βρίσκεις ενδιαφέροντες ήχους ή το έχεις είτε φουλ ανοιχτό είτε φουλ κλειστό?

Γιατί σ΄αυτή την περίπτωση ένας διακόπτης θα έκανε μια χαρά δουλειά και δεν θα εξέθετες τα πηνία σου στο θόρυβο με όλο το καλωδιομάνι, συν το έξτρα ωμικό φορτίο.
Θεωρητικά αυτή είναι η ιδέα. "Ολίγη". Δεν ξέρω καν αν θα το χρησιμοποιήσω, έτσι όπως είναι τώρα μπουκωμένη η διαφορά είναι ελάχιστη και περίεργη. Απλά ήθελα να περάσω αυτούσιο αυτό το σύστημα από την Jaguar CP HH, για τον πειραματισμό με τους ηχους.

Βάζω και καναδυό link από YouTube από την Jaguar.



Αν δεις το σχηματικό από το link που έβαλα πριν από την Fender, έχει ίδιων αξιών ποτενσιόμετρα με αυτά που έβαλα. Είναι ένα 50k και ένα 1Μ. Και με αυτά τα σχηματικά δεν ακούγεται καθόλου μπουκωμένη η άλλη.

 
Μήπως στις original γειώνουν τα σασί των μαγνητών σε άλλο σημείο και δεν χρησιμοποιούν τη γη που έβαλες εσύ?

Αν τα ποτενσιόμετρα είναι 50Κ και 1Μ θα πρέπει να έχεις μεγάλες διαφορές μεταξύ των μαγνητών. Φαντάζομαι οτι στον ενα δεν θα απομονώνει πολύ τα πηνία (50Κ), ενω στον άλλο θα γίνεται καλά (1Μ).

Οι μαγνήτες που χρησιμοποίησες είναι ίδιοι με αυτούς της Fender ή απλά κάποιοι HB που είχες?

 
alderbody είπε:
Μήπως στις original γειώνουν τα σασί των μαγνητών σε άλλο σημείο και δεν χρησιμοποιούν τη γη που έβαλες εσύ?

Αν τα ποτενσιόμετρα είναι 50Κ και 1Μ θα πρέπει να έχεις μεγάλες διαφορές μεταξύ των μαγνητών. Φαντάζομαι οτι στον ενα δεν θα απομονώνει πολύ τα πηνία (50Κ), ενω στον άλλο θα γίνεται καλά (1Μ).

Οι μαγνήτες που χρησιμοποίησες είναι ίδιοι με αυτούς της Fender ή απλά κάποιοι HB που είχες?
Είναι ακριβώς οι ίδιοι μαγνήτες, και στο σχηματικό δεν βλέπω πουθενά γείωση από τους μαγνήτες. Γενικότερα με μπερδεύει το σχηματικό αυτό...

Η γείωση που έχω σημειώσει, συνδέει τα 2 αυτιά στα ποτενσιόμετρα, στα οποία όμως συνδέονται καλώδια από τους μαγνήτες, με την γείωση που πάει στο killswitch, μετά στο τριθέσιο switch και τέλος στο Volume ποτενσιόμετρο.

Δεν ξέρω πώς να σχεδιάσω τις συνδέσεις που έχω κάνει ακριβώς για να σας στις δείξω.

Τώρα, ο Neck είναι αυτός με το 1M και ο Bridge αυτός στο 50k. Έχω άλλο ένα 1Μ που μπορώ να χρησιμοποιήσω βέβαια.

 
Το πρόβλημα βρέθηκε χθες. Είχα περάσει treble - bleed στο Volume, αλλά αντί να το βάλω από input σε output, το είχα βάλει από output σε γείωση. Καλό; Και δεν το έβρισκα με τίποτα. Οπότε τελικά διέρρεαν πρίμα στην γείωση συνεχώς, συνεπώς και το output, κυρίως του bridge λόγω των συχνοτήτων του (υποθέτω).

Οπότε, αυτή την στιγμή η κιθάρα λειτουργεί κανονικότατα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top