Σπουδή στο 4'33"

spy είπε:
Χαίρομαι που κάποιος εδώ μέσα είχε την ειλικρίνεια να παραδεχτεί αυτό:

Αυτό που είναι πραγματικά θλιβερό είναι ότι στις περισσότερες συζητήσεις για αμφιλεγόμενα καλλιτεχνικά έργα κυριαρχούν οι δύο παραπάνω απόψεις: από τη μία έχουμε άτομα που ενώ δεν είναι σε θέση να τα κρίνουν και να τα βάλουν σε σωστό perspective τα απορρίπτουν συλλήβδην (προβαίνοντας ενίοτε σε ατυχέστατες συγκρίσεις), και από την άλλη έχουμε κάποιους κατά φαντασίαν ελιτιστές οι οποίοι παριστάνουν ότι καταλαβαίνουν κάθε τι εξεζητημένο (δηλαδή αυτούς που ενθουσιάζονται με τους κάθε λογής "εικονοκλάστες" χωρίς καν να γνωρίζουν τι αναπαριστούν οι "εικόνες"). Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί συζήτηση με νόημα μεταξύ τέτοιων ατόμων.
Υπερβολικά ασαφείς δηλώσεις;

- Τι ακριβώς είναι η "συζήτηση με νόημα" και που ακριβώς διεξάγεται ώστε να τη συγκρίνουμε με αυτή;

- Τι είναι ο "κατά φαντασίαν ελιτισμός" και πόσο διαφέρει από το "κατά φαντασίαν λαϊκό έρεισμα";

- Από ποιον ακριβώς θώκο, εκτοξεύονται αφορισμοί χωρίς να προσωποποιούνται;

Το ποσοστό των συμμετεχόντων στη συζήτηση που σεβάστηκαν απολύτως κανόνες διαλόγου, δικαιούται να γνωρίζει για ποιο λόγο τυγχάνει τέτοιας απαξίωσης, όπως και γιατί δεν προστατεύτηκε από εκείνους που ξεκάθαρα επιχείρησαν (κατ' επανάληψη) τον εμπαιγμό των υπολοίπων.

 
Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.

 
manosx είπε:
Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.
Δηλαδη εσυ λες οτι ο Cage και ο penderescki(αφου αναφαιρθηκε το ονομα του)δεν ειναι μουσικοι αλλα κομπλεξικοι που γραφουν μ@κ@κιες επειδη ακριβως δεν μπορουν να γραψουν μουσικη και ετσι πολτοποιουν το μυαλο των υπολοιπων...

 
Όταν συντρέχει αδυναμία στο να υπάρξει κοινή θέση σε  σχετικά απλές έννοιες, όπως "ο πολιτισμένος διάλογος" και "οι όροι διεξαγωγής αυτού", είναι φυσικό και επόμενο να υπάρχει αδυναμία σύμπτωσης απόψεων σε πιο σύνθετες έννοιες, όπως στο "τί είναι τέχνη".  

Αν για την οικονομία του χρόνου συμφωνήσουμε όλοι ότι οι λέξεις  ή οι εκφράσεις «μαλακίες», «πολτοποίηση μυαλού» κ.α. έχουν μία κάποια απαξία και τείνουν στο να μειώσουν (για όσους μειώνονται) αυτούς στους οποίους απευθύνονται, τότε νομίζω ότι η συζήτηση του έργου του Cage ή του mp3 της Εύης , στο δικό μου αξιακό σύστημα, περνάει σε δεύτερη μοίρα.    

Κανένας στις ημέρες που ζούμε δεν μπορεί να υποχρεώσει κανέναν να «δεί» ή να «ακούσει» κάτι με το ζόρι. Πολύ περισσότερο δεν μπορεί να του επιβάλει να του αρέσει κάτι ή όχι "με το στανιό".

Το να διαπιστώνω το αυτονόητο μερικές φορές με κουράζει όσο συναρπαστικό και αν είναι.

 
Eγω απλα θα παρακαλεσω να βγω απο το group των "νοημων ανθρωπων" καθοτι οπως ο Νικολας αλλα και αλλοι εδω περα, αρεσκομαι στο να ακουω "θορυβο".

Απο κει και περα, δεν ειναι ντροπη ρε παιδια να πεις οτι δεν καταλαβαινεις/δε σου αρεσει κατι. Αντιθετα, το να προσπαθεις να πεισεις ολους τους αλλους οτι ο Cage ειναι ελεφαντας, μου φαινεται λιγο αστειο...Μου θυμιζει αντιδρασεις ορισμενων φιλων μου οταν τους εβαλα να ακουσουν το Ganryu Island.

 
Πάντως για εμένα το ερώτημα δεν είναι αν αυτού του τύπου τα έργα είναι ή δεν είναι "μαλακίες", έχουν ή δεν έχουν καλλιτεχνική αξία, είναι ή δεν είναι πονήματα κομπλεξικών ή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Εχέσθει. Είπαμε, με το ζόρι παντρειά όχι απλά δεν γίνεται αλλά δεν έχει και νόημα.

Το ερώτημα είναι αν τα νοήματα που "ανακαλύπτονται" υπάρχουν όντως εκεί (ή τουλάχιστον η ανακάλυψη τους ήταν ο στόχος του καλλιτέχνη) ή μήπως είναι πνευματικό κατασκεύασμα του δέκτη στην απέλπιδα προσπάθειά του να βρεί κάτι. Και όταν ισχύει το δεύτερο, ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του δέκτη που τον ωθούν στο να συμπεριφέρεται έτσι; Τέλος, μπορεί να θεωρηθεί ως αξιέπαινο αποτέλεσμα (και κατ' επέκταση το ίδιο το έργο) η γέννηση μιας τέτοιας συμπεριφοράς με αφετηρία το εν λόγω έργο;

 
spy είπε:
Σε μια εποχή που δεχόμαστε καταιγισμό μηνυμάτων επί παντός επιστητού, ο - κατά τα άλλα πολυγραφότατος - Audiokostas ξαφνιάζει τους πάντες με ένα κενό post, ένα μη-post θα έλεγα, το οποίο αποδομεί προσεκτικά την έννοια του μηνύματος σε forum. Το εύλογο ερώτημα είναι κατά πόσο είναι κενό ένα κενό post. Μήπως το κενό post περιέχει τα συναισθήματα του αναγνώστη που το διαβάζει; Μήπως είναι ένα virtual "άδειο δωμάτιο"; Μήπως συμβολίζει το πρώιμο στάδιο της μετεξέλιξης του Audiokostas στον μη-Audiokosta; Η ιστορία θα κρίνει.
Μα καλά... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΕΛΕΙΑ; Δεν την είδες; Πώς μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να λάβεις υπ'όψιν σου την τελεία;

 
manosx είπε:
Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.
Ελπίζω να μην είσαο τόσο αφοριστικός σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής σου δεν κατανοείς με την πρώτη  ???

 
Χαιρετω την παρέα, καθότι και το πρωτο μου post :)

Βασικά με κεντρισε μια αποψη που βλεπω κατα καιρους οτι η τεχνη δεν προυποθετει καποια γνώση για να την κρίνεις, η οτι η μουσικη αυτη γνωση μπορει να ειναι γενική.

Ο cage δεν μου αρέσει αυτο το λεω εξαρχης, μετρουνται στα  δαχτυλα τα εργα του, που μου αρεσαν ΑΛΛΑ...

Νομίζω οτι πρεπει να γινει ενας διαχωρισμος μεταξυ του τι αρέσει σε κάποιον και στην εκτιμηση η ισως γενικοτερα στην δυνατοτητα του να  'εκτιμησει'. Στην δευτερη περιπτωση αναμφιβολα, ειναι αναγκαια προυποθεση καποια παιδεία - τριβη με το θέμα.

Διοτι και εγω μπορω να πω τι νούλα ειναι αυτη η γέφυρα ριο-αντιρριο δικαιωμά μου, αλλα οντας μη πολιτικός μηχανικός μικρη σημασία θα έχει η άποψη μου για την

στατικοτητα της, για την αρχιτεχτονικη της, για την ποιότητα των υλικών της, για την πιθανότητα αντοχης της στον χρόνο, για την τεχνικη δυσκολια που ειχε το έργο και για το κατα πόσο αποτέλει σημαντικό κατασκευαστικό εργο συγκριτικά με τα αντιστοιχα έργα παγκοσμίως.Ποσο μάλλον να κάνω αξιολογικές κρίσεις για το επίπεδο του αρχιτεκτονα-μηχανικου που την σχεδίασε.

Χωρις ομως το υποβαθρο τι νοημα εχει αυτη η κριση ?

Ισχυριζομαι δηλαδη οτι για μουσικα ειδη τα οποια πηγαζουν απο τελειως διαφορετικα θεμελιωδη ακομα και ενας μουσικος 'υποβιβαζεται' σχεδον στο επιπεδο του απλου ακροατη.

Ποσο μαλλον μουσικα ρευματα τα οποια δημιουργηθηκαν αλλαζοντας ακομα και τον ιδιο τον ορισμο της μουσικης, διευρυνοντας τον (βλεπε βαρεζε)

Πως ειναι δυνατον καποιος ο οποιος ασχολειται αποκλειστικα για παραδειγμα με το τονικο συστημα να αξιολογησει ενα μουσικο εργο του οποιου η βαση ειναι ο ηχος ?

με τι ακουσματα ? με τι γνωσεις ?

αφου δεν θα βρει ουτε μετατροποιες, ουτε ακολουθιες συγχορδιων, ουτε μελωδια, ουτε γνωριμα ρυθμικα σχηματα, τιποτα απο οσα γνωριζει.Και το προβλημα δεν ειναι τοσο οτι δεν θα τα βρει αλλα κυριως οτι θα τα ψαξει.

Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα μπορεσει καν να αποκωδικοποιησει τις σχεσεις μεταξυ των ηχων, οποτε δυσκολα θα αντιληφθει και την φόρμα (εαν υπαρχει, δεν αναφέρομαι στον cage συγκεκριμένα).

Φυσικα μπορει να του αρεσει η να μην του αρεσει , αλλα μεχρι εκει.

Και δεν το λεω γιατι με ενοχλει καποιος να θεωρει τον cage σκιτζη η δεν ξερω τι αλλο, ουτε οτι καποιος αποκτωντας αυτο το υποβαθρο, θα αλλαξει γνωμη για εναν συγκεκριμενο καλλιτεχνη ντε και καλα.

Επιστρεφοντας στο θεμα της παιδείας νομιζω οτι το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν ειδη μουσικης με τα οποια ερχομαστε σε επαφη απο την πρωτη κι'ολλας στιγμη και ξεχναμε οτι και αυτα τα 'μαθαμε' .

Μαθαμε να ακουμε για παραδειγμα την δυτικη μουσική, δεν ξυπνησαμε μια μέρα και την ανακαλυψαμε σαν ακουσμα αλλα εαν συνεβαινε αυτο, εαν ερχοταν καποιος στα 40 σου, εκει που ακουγες για παραδειγμα μονο ρεμπετικα, και σου ελεγε ξερεις οριστε ο μπαχ , και αυτος  program notes θα ηθελε για να κατανοηθει.

Τα περι ΄παγκοσμιοτητας' της ποιοτικης μουσικης προφανως και δεν ισχυουν. Ουτε ο μοτζαρντ ουτε ο πουτσινι, σολο του :)

Οσον αφορα συγκεκριμενα στον cage, ενα πολυ απλο παραδειγμα επιρροης που νομιζω καποιος φίλος το ανέφερε ειναι ο eno ο οποίος ουσιαστικα δεν υφισταται χωρις αυτον.Σχεδον ολη του η μουσικη πορεια ειναι μια pop 'εφαρμογη' των ιδεών του  cage. Αλλα ακομα και αυτη αποτελεί ισως την μικρότερη επιρροη του στα μουσικα δρώμενα.

Ισως δε η ιδέες του να ειναι πολυ ποιο σημαντικες απο το εργο του.

Υ.γ ετσι απο περιεργεια αναρωτιέμαι ποια ειναι η άποψη αυτων που δεν γουσταρουν το 4'33" για τα grouppen του stockhausen η τα pithoprakta του Ξενάκη.

χρεχ

 
peripatitis είπε:
Διοτι και εγω μπορω να πω τι νούλα ειναι αυτη η γέφυρα ριο-αντιρριο δικαιωμά μου, αλλα οντας μη πολιτικός μηχανικός μικρη σημασία θα έχει η άποψη μου για την στατικοτητα της, για την αρχιτεχτονικη της, για την ποιότητα των υλικών της, για την πιθανότητα αντοχης της στον χρόνο, για την τεχνικη δυσκολια που ειχε το έργο και για το κατα πόσο αποτέλει σημαντικό κατασκευαστικό εργο συγκριτικά με τα αντιστοιχα έργα παγκοσμίως.
Ενδιαφέροντα παραδείγματα...Βέβαια σαν απλός πολίτης, μπορείς να κρίνεις εάν το έργο έχει αξία ή όχι από την αποτελεσματικότητά του. Δηλ εάν από τη πρώτη μέρα, πέρασε ένα άτομο ή χιλιάδες...και εάν αυτό εξακολούθησε και τις επόμενες μέρες...και δεν χρειάζεται να είσαι πολιτικός μηχανικός...απλά -λογικά-σκεπτόμενος.

Και εάν πέρασε και περνάνει ένα άτομο...πάλι λογικά θα σου έρθουν άλλες απορίες.

"Τώρα γιατί τη φτιάξανε?", "Είχε κάνει κάτι παρόμοιο ο δίπλα?". "Ένα έργο, απλά για την υστεροφημία και ματαιοδοξία κάποιου?" "Καλά, μας κοροϊδεύουν...φάγανε τόσα λεφτά..."

Με λίγα λόγια δεν χρειάζεσαι και εξειδικευμένο υποβαθρο

Οσον αφορα συγκεκριμενα στον cage, ενα πολυ απλο παραδειγμα επιρροης που νομιζω καποιος φίλος το ανέφερε ειναι ο eno ο οποίος ουσιαστικα δεν υφισταται χωρις αυτον.Σχεδον ολη του η μουσικη πορεια ειναι μια pop 'εφαρμογη' των ιδεών του  cage.
Σίγουρα ένας εξελισσόμενος μουσικός χρειάζεται ερεθίσματα και επιρροές. Για καλή μας τύχη βέβαια, δεν βλέπουμε την επιρροή του Cage και στις τελευταίες δουλειές του Eno...ας πούμε με τους Κολπλέις...

Θα πάω και λίγο παραδίπλα για να γίνω κατανοητός. Σύγκρινε τη σπιτική μαγειρική με τη μοριακή μαγειρική...Προφανώς και τα σφαιρίδια με άχνα και ύλη χελιδονόψαρου που διασπώνται σταδιακά στο στόμα, δημιουργώντας επάλληλους γευστικούς οργασμούς ακούγονται πρωτοποριακά και ενδιαφέροντα...αλλά πόσο πιο πολύ χορταίνεις και ευχαριστιέσαι με τα γεμιστά και το λεμονάτο (αγαπημένα πιάτα στο Noiz) της μαμάς (γιαγιάς σου) ;)

Υ.γ ετσι απο περιεργεια αναρωτιέμαι ποια ειναι η άποψη αυτων που δεν γουσταρουν το 4'33" για τα grouppen του stockhausen η τα pithoprakta του Ξενάκη.
Νομίζω ότι απάντησα :D

 
RayDTutto είπε:
Μα καλά... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΕΛΕΙΑ; Δεν την είδες; Πώς μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να λάβεις υπ'όψιν σου την τελεία;
Η τελεία αυτή δεν ήταν μια απλή τελεία.

Η τελεία αυτή ήταν μια ΜΗ τελεία.

Είχε καθαρά λειτουργικό σκοπό.

Να γίνει αποδεκτό το υπόλοιπο συμπυκνωμένο νόημα, όσων ήθελε ο γράφων να εκφράσει, από την πεζή και χωρίς ευαισθησίες μηχανή αποδοχής των ποστ του φόρουμ.

 
peripatitis είπε:
Χαιρετω την παρέα, καθότι και το πρωτο μου post :)
Αγαπητέ peripatitis, με αυτά που γράφεις κινδυνεύεις να κατηγορηθείς ότι περιπατείς επειδή είδες τους πραγματικούς δρομείς, κόμπλαρες και το έριξες στη σοφιστεία. :) :) :)

Καλώς ήρθες.

 
Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ -αρχάριος γαρ- να παίξω το 4:33.

Μου πήρε 2 μέρες και 13 ώρες περίπου από το τελευταίο μου ποστ.

Αναθεώρησα τα αφοριστικά μου και χωρίς παιδεία ποσταρίσματα, αλλά μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες (και ζητώ την βοήθειά σας).

1) trolley, τραμ ή λεωφορείο ?

2) John Cage, Nicolas Cage ή Luke Cage(του κόμικ) ?

3) Να μασάει κανείς ή να καταπίνει ?

4) Να αναπαράγει (αυτά που του είπαν ότι ΕΤΣΙ είναι) ή να διαμορφώνει ιδία γνώμη βάση της (χαμένης ?) λογικής ?

5) Είναι μαθηματικά βέβαιο πως << μετά από χρόνια τριβής σε ροκ ανοησίες, ο ενήλικας στον οποίο προτείνετε το 4:33>> θα αναγνωρίσει ένα ποιοτικό στοιχείο ?

6) Πότε θεωρείτε κάποιος ενήλικας ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 
philosophos είπε:
Είναι μαθηματικά βέβαιο πως << μετά από χρόνια τριβής σε ροκ ανοησίες, ο ενήλικας στον οποίο προτείνετε το 4:33>> θα αναγνωρίσει ένα ποιοτικό στοιχείο ?
  Μα δεν είναι το θέμα,αν κάποιος θα βρει ποιοτικό ή όχι το "4:33".Το ζητούμενο-ή ίσως καλύτερα το επιθυμητό-είναι να το αντιμετωπίσει,κρίνει,αποδεχτεί ή απορρίψει μέσα στα πλαίσια και το γενικότερο τρόπο σκέψης/φιλοσοφίας του δημιουργού του.

  Έχουμε κάνει εδώ στο noiz άπειρες συζητήσεις με αφορμή ποστ μελών,που είναι σε δίλημμα,σχετικά με την αγορά strat ή les paul,όπου η συντριπτική πλειοψηφία των απαντήσεων συνοψίζεται στο ότι είναι όργανα διαφορετικής φιλοσοφίας,ωστόσο δε μπορούμε να παραδεχτούμε αυτήν τη διαφορετικότητα αναφερόμενοι σε ένα καλλιτεχνικό δημιούργημα.

 
hadgi είπε:
  Μα δεν είναι το θέμα,αν κάποιος θα βρει ποιοτικό ή όχι το "4:33".Το ζητούμενο-ή ίσως καλύτερα το επιθυμητό-είναι να το αντιμετωπίσει,κρίνει,αποδεχτεί ή απορρίψει μέσα στα πλαίσια και το γενικότερο τρόπο σκέψης/φιλοσοφίας του δημιουργού του.
Όπα, όπα, για κάτσε ένα λεπτό. Δηλαδή για να κρίνει κάποιος ένα έργο πρέπει να μπεί στο mentality του καλλιτέχνη; Δηλαδή για να πώ "και μαμώ τα κομμάτια" πρέπει πρώτα να φάω 4 hot dog στην madison square γιατί αυτό ήταν που ενέπνευσε τον καλλιτέχνη ή μήπως πρέπει να δεχτώ τον τρόπο σκέψης του στην θεματολογία του έργου και αυτά που θέλει να εκφράσει ντε και καλά; Δηλαδη για να κρίνω τον π.χ. Ted Nugent θα πρέπει να είμαι ένας υπερπατριώτης Αμερικάνος με πάθος για τα όπλα;

Στην καλύτερη περιοριστικό και περιττό άσε που είναι και αδύνατον.

Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο σκέψης, τα δικά του φίλτρα κρίσης και δεν είναι υποχρεωμένος να υιοθετήσει τα αντίστοιχα κανενός. Ειδικά στην τέχνη ο καθένας είναι ελεύθερος να κρατήσει ή να πετάξει ότι θέλει και για όποιον λόγο θέλει. Τώρα, αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τα κριτήρια είναι άλλο θέμα.

Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε όσοι κατά καιρούς έχουν ανεβάσει υλικό στο Noiz και έχουν δεχτεί αρνητική κριτικη, έχουν δίκιο που γκρινιάζουν.

 
theoctapus είπε:
Όπα, όπα, για κάτσε ένα λεπτό. Δηλαδή για να κρίνει κάποιος ένα έργο πρέπει να μπεί στο mentality του καλλιτέχνη;
Όχι,βέβαια.Αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις το πλαίσιο στο οποίο κινείται.

Υπάρχει, ποτέ,περίπτωση να καταλάβει κάποιος έργα ζωγραφικής του Pollock,με συμβατικό τρόπο σκέψης;Θα πρέπει να γνωρίζεις που κινείται ο καλλιτέχνης,σε ποια "σχολή"/τρόπο σκέψης και έκφρασης ανήκει και από εκείνο το πρίσμα να τον κρίνεις.

 
Δεν είναι ανάγκη κανείς να καταλάβει κανέναν. Είναι όμως ανάγκη εάν ενδιαφέρεσαι να σκεφτείς κάτι παραπάνω να το εξετάσεις και από τη σκοπιά αυτού που το λέει.

 
Ο αποτετοιος θελει να περασει καποιο μηνυμα.

Αυτα που εκλαμβανω εγω,ειναι

''Η παυση,αφου απεικονιζεται στην παρτιτουρα, ειναι μουσικη,αυτην εκτελουμε τωρα''

''Μερικες φορες,η σιωπη ειναι χρυσος''

''Η απραξια φερνει την ευδαιμονια''

''Θελω να προκαλεσω σχολια''

''Ρε αμα δε μπω στο γκινες,να μη με λενε Γιαννο''

''Ειδες αμα εισαι καταξιωμενος?Κανεις ο,τι γουσταρεις και σε θαυμαζουνε''

''Κοινο,δειτε τι ζωα ειστε,καθομαι στο βαθρο και κανετε ολοι ησυχια γιατι νομιζετε οτι ειμαι σοβαρο ατομο και θα ξεκινησω κατι σημαντικο.Ξυπνηστε!''

''Επιτελους και καποιοι μουσικοι που το βουλωνουν και περιμενουν ν αρχισουμε ολοι μαζι..

Εκεινος ο ντραμερ μου χε βγαλει την Παναγια να κουρδιζει το ταμπουρο ενδιαμεσα στα κομματια''

''Δεν τα βρασε καλα τα ρεβυθια,κατσε λιγο να παει κατω η σοδα κι αρχιζουμε''

''Αυτη με το βιολοντσελο,την ομορφουλα,αυτην θελω''

Για να μιλησω λιγο σοβαρα...

Προσωπικα θελω απο μουσικους ν ακουω μουσικη και για φιλοσοφια να διαβαζω βιβλια.

Το ''ΤΙ θελει να πει ο ποιητης'' σε οποιαδηποτε μορφη τεχνης το βρισκω πολυ κουραστικο,δεν περναω καλα...βρισκω πολυ περισσοτερο βαθος σ εναν παππου αποφοιτο της τριτης ταξης του δημοτικου που χει φαει τη ζωη με το κουταλι, απ οποιονδηποτε wannabe φιλοσοφο.Αν θες να πεις κατι,καντο λιανα,ντεν καταλαβαινουμε..

Οταν δε βλεπω μουσικους να θελουν να μου πουν κατι επειδη δεν καταφερνουν να το πουν με τη μουσικη τους,μου σηκωνεται η τριχα..

Ως εκ τουτου δε βρισκω τιποτα το αξιολογο σ αυτο που ειδα.

Τα περι παιδειας ειναι για οσους εχουν την αναγκη να νιωσουν ανωτεροτητα γιατι σε τιποτα μαλλον δεν ειναι καλοι..

Παιδεια ειναι η σταση προς τον συνανθρωπο και το συνολο.

Οοοφ..πολυ φιλοσοφια ρε μαμωτ..

 
Evilnye είπε:
Δεν είναι ανάγκη κανείς να καταλάβει κανέναν. Είναι όμως ανάγκη εάν ενδιαφέρεσαι να σκεφτείς κάτι παραπάνω να το εξετάσεις και από τη σκοπιά αυτού που το λέει.
Ακριβώς.

Όσο γι'αυτό:

Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε όσοι κατά καιρούς έχουν ανεβάσει υλικό στο Noiz και έχουν δεχτεί αρνητική κριτικη, έχουν δίκιο που γκρινιάζουν.
όσοι ανεβάζουν κλιπάκια χρησιμοποιούν-στο μεγαλύτερο ποσοστό τους-κοινά αποδεκτούς κώδικες (μουσικής)επικοινωνίας και επ'αυτών κρίνονται.Δεν είναι καινοτόμοι,νεοτεριστές,δεν είναι φτασμένοι καλλιτέχνες,αλλά ερασιτέχνες(εκτός λίγων εξαιρέσεων),που ζητουν τη γνώμη του φόρουμ για το πόνημά τους.

 
Οι λέξεις πρέπει και τέχνη είναι ασύμβατες.

Τον Pollock, και τον κάθε Pollock for that matter, μπορείς να τον κρίνεις όπως γουστάρεις. Οι απόψεις, εφόσον βγαίνουν προς τα έξω, μπορούν να συζητηθούν αλλά ειδικά στην τέχνη δεν μπορούν να απορριφθούν.

Το να υποστηρίζεται ότι πρέπει πρώτα να προηγηθεί μια διεργασία κάποιου τύπου και μετά η κριτική, πιο πολύ μου φαίνεται σαν μια προσπάθεια να φέρεις τον άλλον στα νερά σου ή να δικαιολογήσεις τα υποκειμενικά της σκέψης σου παρά κάτι άλλο.

hadgi είπε:
Όσο γι'αυτό:όσοι ανεβάζουν κλιπάκια χρησιμοποιούν-στο μεγαλύτερο ποσοστό τους-κοινά αποδεκτούς κώδικες (μουσικής)επικοινωνίας και επ'αυτών κρίνονται.Δεν είναι καινοτόμοι,νεοτεριστές,δεν είναι φτασμένοι καλλιτέχνες,αλλά ερασιτέχνες(εκτός λίγων εξαιρέσεων),που ζητουν τη γνώμη του φόρουμ για το πόνημά τους.
Εε, και τι θες να πείς με αυτό; Δηλαδή αν απαντούσαν "Δεν είστε μέσα στο πνέυμα του έργου, στον τρόπο σκέψης μου..." θα το δεχόσουν ή όχι;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top