Exactemonto dudeharilatron είπε:Δεν θα δώσει αξία στο έργο όμως. Το έργο πρέπει να κριθεί μόνο του. Ως αυτούσιο πνευματικό προϊόν και όχι ως παραξενιά του "μεγάλου".
marathon είπε:και πούσαι...ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D
Έχεις δίκιο. Δεν το σκέφτηκα έτσι.theoctapus είπε:Βάλ' το μπροστά από μια άλλη εικόνα.
Η γνώση των παρακάτω θα βοηθήσει να αποφασίσεις για το έργο.Αλλά ποιά είναι η κρίσιμη μάζα ενασχόλησης πέρα της οποίας κάποιος μπορεί να έχει πλέον κάθε δικαίωμα κριτικής και ποιός την ορίζει; Επαναλαμβάνω, μιλάμε για τέχνες, όχι για αυστηρά ορισμένη επιστήμη, τα όρια είναι εξ ορισμού πιο θολά.
(...) η συλλογιστική του καλλιτέχνη, το γενικό πλαίσιο της εποχής, το περιβάλλον μέσα στο οποίο το δημιούργησε κλπ είναι αυτά που θα σε κάνουν να τον διαχωρίσεις (ως προσωπικότητα) από τον κάθε επιδοτούμενο παπατζή που κατουράει τοίχους.
Ως παραξενιά, σίγουρα όχι. Ως συνέπεια της συλλογιστικής του, ναι. Όταν όμως αυτή η συλλογιστική είναι διαρκής και συνεπής, τότε δεν μπορείς να το κρίνεις αυτούσιο, το αδικείς. Το 4'33" ξεκίνησε από μια ιδέα του Cage το 1930 και "ωρίμασε" 20 χρόνια μετά. Θα ήταν κρίμα να το κρίνω από την στιγμή της παρουσίασής του, πετώντας τα 20 αυτά χρόνια. Η διαφορά του "μου αρέσει" από το "τι μ@κ@κί@ είναι αυτό" είναι τεράστια.Το έργο πρέπει να κριθεί μόνο του. Ως αυτούσιο πνευματικό προϊόν και όχι ως παραξενιά του "μεγάλου".
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D
dmilo είπε:Συγνώμη, αλλά εδώ είσαι λάθος. Το διαφανές αρχείο εικόνας που ανέβασες, παραμένει ίδιο κάθε φορά που το βλέπει ο οποιοσδήποτε. Δεν αλλάζει, δεν μεταβάλλεται... παραμένει στο τίποτα. Σε αντίθεση με το 4'33".
No comment.Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.και πούσαι...ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D
Πιστεύω πως γράφω σωστά και κατανοητά. Έκρινα (λάθος μου) πως το διαφανές αρχείο δεν αλλάζει σε κάθε του θέαση, σε αντίθεση με το 4'33" που αλλάζει σε κάθε του "εκτέλεση".philosophos είπε:Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.
No comment.
Γιατί άμα comment, δεν θα είναι για καλό.
Και το κατάλαβα και δεν σχολίασα ;D...dmilo είπε:Και το ξαναέγραψα ως απάντηση στον marathon.
Με τόσο μεγάλες παύσεις, δεν είναι και δύσκολο να πέσεις μέσα... 8)marathon είπε:Και το κατάλαβα και δεν σχολίασα ;D...
Εκτός εάν σχολίασα και έπεσες στη παύση ;D ;D ;D
Θεϊκό!!! ;D ;D ;Dodis13 είπε:Να με συγχωρειτε που ξεθαβω, αλλα μολις πετυχα τυχαια το παρακατω ;D ;D
http://comixed.memebase.com/2011/01/10/4-koma-comic-strip-the-masters-of-music-meet/
Ένα από τα σχόλια είναι όλα τα λεφτά.odis13 είπε:Να με συγχωρειτε που ξεθαβω, αλλα μολις πετυχα τυχαια το παρακατω ;D ;D
http://comixed.memebase.com/2011/01/10/4-koma-comic-strip-the-masters-of-music-meet/