Σπουδή στο 4'33"

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι υπαρκτό και άκρως εκνευριστικό. Όμως, 1) σε ένα μουσικό φόρουμ οι συμμετέχοντες είναι αρκετά πιθανό να έχουν κάποια σχέση με την τέχνη συνολικά, 2) δεν μπορώ να υποθέσω γιατί δεν συμμετέχει ο Nikolas, δεν καταλαβαίνω πως μπορείς εσύ, 3) δεν νομίζω ότι το φαινόμενο που περιγράφεις παρουσιάστηκε εδώ, 4) υπάρχει και ο αντίλογος της καραμέλας/μη-επιχείρημα "δεν καταλαβαίνετε εσείς", 5) η κατανόηση δεν είναι το μόνο θέμα της συζήτησης, 6) για τέχνη μιλάμε, δεν μιλάμε για πυρηνική φυσική, δεν νομίζω ότι χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία γνώσεων για συμμετοχή, 7) αφού γνωρίζεις το φαινόμενο γιατί συμμετέχεις εξ αρχής;, κ.α.

 
theoctapus είπε:
@trolleyΔεν νομίζω ότι χρησιμοποίησε ύβρεις κανείς, είσαι λίγο υπερευαίσθητος μου φαίνεται.
Μην παίρνεις και όρκο (και για το αν κάποιος χρησιμοποίησε ύβρεις, γιατί έγινε, αλλά και για το αν είναι υπερευαίσθητος ο trolley! ;D).
 
theoctapus είπε:
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι υπαρκτό και άκρως εκνευριστικό. Όμως, 1) σε ένα μουσικό φόρουμ οι συμμετέχοντες είναι αρκετά πιθανό να έχουν κάποια σχέση με την τέχνη συνολικά, 2) δεν μπορώ να υποθέσω γιατί δεν συμμετέχει ο Nikolas, δεν καταλαβαίνω πως μπορείς εσύ, 3) δεν νομίζω ότι το φαινόμενο που περιγράφεις παρουσιάστηκε εδώ, 4) υπάρχει και ο αντίλογος της καραμέλας/μη-επιχείρημα "δεν καταλαβαίνετε εσείς", 5) η κατανόηση δεν είναι το μόνο θέμα της συζήτησης, 6) για τέχνη μιλάμε, δεν μιλάμε για πυρηνική φυσική, δεν νομίζω ότι χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία γνώσεων για συμμετοχή, 7) αφού γνωρίζεις το φαινόμενο γιατί συμμετέχεις εξ αρχής;, κ.α.
1) Θα ήταν αναμενόμενο ναι. Τα υπαρκτά στατιστικά http://www.noiz.gr/index.php?action=stats βγάζουν συζητήσιμα συμπεράσματα. (Μα καλά 80s κιθάρες κανείς;;; )

2) Κ εγώ κάνω αναλόγως μια υπόθεση γιατί δεν συμμετέχει ο Νικόλας, και φυσικά δεν χρωστάει να το επιβεβαιώσει σε κανέναν.

3) Ούτε εγώ το είδα .

4) Κ όμως το δεν καταλαβαίνετε είναι επιχείρημα. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα τα οποία μπορούν πάρα πολλοί να μην καταλάβουν. (βλέπε 6.)

5) Παρα είναι πολλά τα θέματα. Διαφωνώ που το αρχικό μου ποστ συνεχίστηκε σε μια κουβέντα τα πάντα χωράνε...

6) Αποδεικτικά στοιχεία δεν απαιτούνται, αλλά εγώ ξέρω ποιες απόψεις θα δώσω περισσότερη βαρύτητα σε ένα θέμα από ότι σε άλλο. Αν πχ μιλάμε για εμπορική επιτυχία πχ ο μάραθον κ ο σούπερφανκ θα ξέραν πολύ περισσότερο. Αν μιλάμε για προϊόντα διανόησης, στα οποία καλώς ή κακώς όλοι ξεκινάμε από άλλη αφετηρία, με άλλα βιώματα, άλλα μέσα έκφρασης και επικοινωνίας, αδυνατώ να φανταστώ πως μπορούμε να συνεννοηθούμε σε όλα. Έχοντας κιόλας υπόψην το κατά πόσο έχει εξελιχθεί η ανθρώπινη σκέψη και διανόηση.

7) Καλά κάνει, εάν δεν είχε συμμετάσχει, εγώ δεν θα είχα καταλάβει πάρα πολλά πράγματα.

 
Επειδή αναφέρθηκε το όνομά μου, να πω, απλά, ότι αποφεύγω την συγκεκριμένη συζήτηση, γνωρίζοντας ότι ήδη έχει πέσει, από ορισμένους πολύ χαμηλά. Δεν έχω διάθεση να αποδείξω τίποτε σε κανέναν αλλα τέλος πάντων, δε θα ήθελα να θεωρηθεί ότι κρύβομαι κι όλας.

 
Evilnye είπε:
4) Κ όμως το δεν καταλαβαίνετε είναι επιχείρημα. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα τα οποία μπορούν πάρα πολλοί να μην καταλάβουν. (βλέπε 6.)
Κι όμως το δεν καταλαβαίνετε δεν είναι επιχείρημα.  :P Δεν μιλάμε για καθαρά τεχνικά θέματα όπως είναι π.χ. η ανάλυση μιάς φούγκας. Ένας ολοπράσινος καμβάς ή η φωτογραφία μίας εκσπερμάτισης (υπαρκτά έργα) που να χτυπιέστε  :) δεν έχουν να παρουσιάσουν κάποια τεχνική. Η ανάλυσή τους μοιάζει πιο πολύ με φιλοσοφική προσέγγιση και ως εκ τούτου προσιτή στον καθένα.

Το "δεν καταλαβαίνετε εσείς" στην συγκεκριμένη περίπτωση εκτός ότι μπορεί να παρεξηγηθεί σαν υπαινιγμός για την χαμηλή αντιληπτική ικανότητα του συνομιλητή, μοιάζει και με παραίτηση και υπαναχώρηση σε κάτι εξ ορισμού ανευ αντιλόγου.

Για 'μένα αυτά τα έργα έχουν άλλου τύπου ενδιαφέρον. Αποτελούν την αφετηρία για την συγκέντρωση "γύρω" τους ανθρώπων που φαίνεται να αυτοπροσδιορίζονται από την ικανότητα κατανόησης και "πραγματικής" εκτίμησης της αξίας των συγκεκριμένων έργων, να αποστασιοποιούνται από τους "αδαείς", σαν μια προσπάθεια ομαδοποίησης που άλλοτε μεταφράζεται ως ελλιτισμός και άλλοτε ως απλή διαφοροποίηση. Ένα φαινόμενο κοινωνικό που μεγάλωσε τρεφόμενο από τον ελέυθερο χρόνο του δυτικού καπιταλισμού.

Βαράτε τώρα...

Για να το κάνουν κάποιοι πάει να πεί ότι μπορούν, άλλο αν συμφωνείς ή όχι και αν νομίζεις ότι κακώς λένε ότι λένε.

|

|

\ /

 
theoctapus είπε:
Φυσικά τον Pollock τον ίδιο δεν μπορείς να τον κρίνεις. Έπρεπε να γράψω...Το έργο του Pollock, και του κάθε Pollock for that matter, μπορείς να το κρίνεις όπως γουστάρεις.
Καίτοι απέχω απλώς να πω ότι διαφωνώ.

Άλλο το "μ' αρέσει, δεν μ' αρέσει" και άλλο κριτικάρω.

ΔΕΝ μπορείς να κριτικάρεις εφόσον δεν γνωρίζεις.

 
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι συνομιλητές είναι πως η επιθετικότητά μου δεν αφορά τον Cage. Αυτοί είναι που δεν καταλαβαίνουν. Αφήστε λοιπόν τη σιωπή και το ΖΕΝ στην ησυχία τους, γιατί αν μπλέκατε με κάνα ΖΕΝ δάσκαλο θα τρώγατε πολλές σφαλιάρες.

Ορίστε λοιπόν. Αναλύστε μας κάποιο άλλο από αυτά τα αριστουργήματα. Ειδικά αυτό με τον κάκτο: θέλω κάκτο- ανάλυση οπωσδήποτε!

manosx είπε:
Ρε παιδιά, μη τη λέτε στον Cage. Είναι μεγάλος μουσικός.




Αφού έχουμε φτάσει στο σημείο να καταστρέφουμε τον ίδιο μας τον πλανήτη, δεν περιμένω και κάτι καλύτερο. Αλλά να το ωραιοποιήσω και να το νομιμοποιήσω ως το επόμενο βήμα στην ανθρώπινη σκέψη, όχι, δε θα το κάνω.

 
O Cage δηλαδη ωραιοποιει και προωθει με τα εργα του την καταστροφη του πλανητη? Someone call Al Gore!

 
audiokostas είπε:
Καίτοι απέχω απλώς να πω ότι διαφωνώ.

Άλλο το "μ' αρέσει, δεν μ' αρέσει" και άλλο κριτικάρω.

ΔΕΝ μπορείς να κριτικάρεις εφόσον δεν γνωρίζεις.
Μη μπερδεύεις το προσωπικό γούστο(μ'αρέσει/δε μ'αρέσει) με την κατανόηση(καταλαβαίνω/δεν καταλαβαίνω) ενός έργου.
Εδώ είναι για μένα το νόημα.Δεν κατέχω τι θέλει να μας περάσει ο (κάθε)Cage,οπότε δεν κρίνω.

Απλά,απέχω από τα έργα του.

Όχι ντε και καλά να τα θεωρώ μπούρδες.

Ορίστε λοιπόν. Αναλύστε μας κάποιο άλλο από αυτά τα αριστουργήματα.
Προσωπικά,δεν έχω τα (πνευματικά) εφόδια να τα αναλύσω,οπότε επιλέγω είτε να τα παρακολουθήσω είτε να προσπεράσω.Δεν έχει σημασία τι από τα δύο θα κάνω,αλλά σε καμία περίπτωση δε βάζω ετικέτες.

 
Aν και πολυ ασχοληθηκαμε με το θεμα,οφειλω να συμφωνησω με τον theoctapus

οτι δεν υπηρξε καποια υβρις,τουλαχιστον προς τους υπερμαχους του εργου.

Προς το εργο,ναι υπηρξε.Εκτος αυτου ομως,τι ταυτιση ειναι αυτη ρε παιδια με τον καλλιτεχνη?

Δηλαδη αν βγει καποιος και βρισει τους Skynyrd που μου αρεσουν,εβρισε εμενα?

Για ονομα..

Αυτα τα λεγαμε στα 17 που ακουγαμε Maiden και οι ''αλλοι'' Μadonna..

Τελος να πω οτι διαφωνω ριζικα με το ''δεν ξερω,δεν κριτικαρω'' και ο αναμαρτητος τον λιθο βαλετω...Δηλαδη σ αυτο το φορουμ οσοι κριτικαρουν γνωριζουν?

Οχι δα,και καλα κανουν και κριτικαρουν γιατι ειναι ενα ελευθερο βημα.

Τη Lady gaga δεν την γνωριζω.Ειναι μια τυχαρπαστη για μενα μεχρι να διαψευστω.

Δεν εχω το δικαιωμα να πω οτι ειναι μαπα?

Για να δικαιολογησω ενα ''δε μ αρεσει'' πρεπει να κανω κριτικη.Αν οπως λετε δεν πρεπει να κριτικαρεις πως θα πεις και το ''δε μ αρεσει'' ???

Εδω δεν ειμαστε,νομιζω τουλαχιστον,μια ελιτιστικη επιτροπη ειδημονων που θα κατσει με μελετες και εμβαθυνση να αποφανθει για την ποιοτητα ενος εργου.

Σ ενα φορουμ,συζηταμε,κριτικαρουμε,ο,τι τελοσπαντων καταλαβαινει ο καθεις με κοσμιο τροπο,και αυτοι που καταλαβαινουν τα πολλα,απ το να θεωρουν υβρη τη μη αποδοχη καποιων αλλων,ας τους εξηγουν για να μαθουν.

Ταδε εφη Ζαρατουστρας

 
freerock1974 είπε:
..Δηλαδη σ αυτο το φορουμ οσοι κριτικαρουν γνωριζουν?

Οχι δα,και καλα κανουν και κριτικαρουν γιατι ειναι ενα ελευθερο βημα.

Τη Lady gaga δεν την γνωριζω.Ειναι μια τυχαρπαστη για μενα μεχρι να διαψευστω.

Δεν εχω το δικαιωμα να πω οτι ειναι μαπα?
  Μα σε αυτήν την περίπτωση είναι οι μουσικές σου γνώσεις που σου επιτρέπουν να προχωρήσεις ένα βήμα παραπέρα από το "δε μ'αρέσει" και να την κριτικάρεις αρνητικά.

  Στην περίπτωση του Cage,όμως;Έψαξες,έστω και ελάχιστα,τι ήθελε να μας περάσει ο δημιουργός και αν τελικά το κατάφερε ή αρκέστηκες να το χαρακτηρίσεις(στην καλύτερη) δηθενιά και ελιτισμό;

  Εγώ δε μπήκα σε αυτή τη διαδικασία,γι'αυτό και πήγα πάσο στην κριτική.  8)

 
hadgi είπε:
    Στην περίπτωση του Cage,όμως;Έψαξες,έστω και ελάχιστα,τι ήθελε να μας περάσει ο δημιουργός και αν τελικά το κατάφερε ή αρκέστηκες να το χαρακτηρίσεις(στην καλύτερη) δηθενιά και ελιτισμό;
Συγνωμη hadgi,επειδη δεν καταλαβα μαλλον..

Για τα 4μιση λεπτα σιωπης δε μιλαμε?

Ειλικρινα σε ρωταω.

 
Εγώ πάντως τις μουσικές γνώσεις για το 4'33" τις έχω απέξω κι ανακατωτά.  :P

Το μελετώ αυτόν τον καιρό συστηματικά και πιστεύω ότι το προσεγγίζω.

 
Συμφωνώ με τον Σταύρο στο ότι δεν είναι δυνατόν να θυμώνουμε για λογαριασμό του Cage. Δεν νομίζω να θύμωσε και κανένας βέβαια. Το θέμα κατ’ εμέ έχασε την ουσία του όταν κάποιοι αντιφρονούντες με το έργο του Cage, στράφηκαν προσωπικά και ενάντια στους εραστές του έργου του Cage με εκφράσεις , που σε κάποιους κάνουν για ύβρεις σε κάποιους άλλους όχι. Διαφωνώ με το Σταύρο στο ότι στα 17 του δεν άκουγε Madonna. To “material girl” έχει και γαμώ τις κιθάρες.  8)

 
LK είπε:
Διαφωνώ με το Σταύρο στο ότι στα 17 του δεν άκουγε Madonna. To “material girl” έχει και γαμώ τις κιθάρες.  8)
χαχα!

Ακουω τωρα που ωριμασα.Χωρις πλακα.Εχω ξεπατικωσει ολη την ποπ των 80's..

Moυσικαρες!

Σε 20 χρονια θα ακουω Cage.Το νιωθω. ;D

 
Επίλογος. (Δικός μου.)

Το thread ξεκίνησε από τον warwick νομίζω, σε στύλ: κοιτάξτε αυτό και πείτε μου την γνώμη σας.

Συνεχίστηκε εδώ από την evilnye σαν ένα πείραμα, πάλι ζητώντας απόψεις.

Όποιος θεώρησε πως είχε κάτι να πει, το είπε.

Δεν τέθηκαν όροι του στυλ : Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν τουλάχιστον τρία πτυχία στην θεωρία της μουσικής, στις θετικές επιστήμες, να είναι γνώστες του έργου του εν λόγω κυρίου, ή το λιγότερο να έχουν συστατική επιστολή από επιφανή μέλη της κοινότητος ή αποδεδειγμένη με δύο μάρτυρες καλή ανατροφή και γαλαζοαίματη προέλευση, ώστε <<να καταστεί σαφές ποιος ξέρει για τι πράγμα γράφει και ποιος όχι>>.

Δηλαδή αν κάποιος είναι αγράμματος με λίγα λόγια, να μην έχει άποψη για την ΤΕΧΝΗ της ζωής. (Πριν βαφτίσει κάποιος, αυτό που έγραψα, αφορισμό, ας ξαναδιαβάσει όλα τα ποσταρίσματα τούτου και του αρχικού thread.)

Έτσι, και για να μην αναφέρω άλλους αντιφρονούντες, θεωρώντας την αφεντομουτσουνάρα μου νοήμον ον, ''είπα'' εξ' αρχής πως το θεωρώ μπούρδα, μη τέχνη, κενό κυριολεκτικά νοήματος, αντιγραφή της ιδέας από άλλες τέχνες και άρα συμπερασματικά, άνευ λόγου ύπαρξης.(Με χιούμορ, κυνισμό και ειρωνεία ενίοτε, αλλά με προτάσεις, αντιπροτάσεις, παραδείγματα και τεκμηρίωση, και το κυριότερο με παραγωγή σκέψης και όχι με κονσερβέ ρητορίες, αποστηθισμένων κλισέ.)

Από περιέργεια δε, θα ήθελα να ξέρω τι εισιτήριο θα πλήρωναν οι υπέρμαχοι, για να ακούσουν το εν λόγω έργο, να θαυμάσουν έναν άδειο πίνακα και να δουν ένα αόρατο γλυπτό .Τέλος πάντων.

Αυτό που πραγματικά με θλίβει μετά από 17 σελίδες τελικά, είναι η διαπίστωση της έλλειψης χιούμορ από μερικούς (ξέρουν αυτοί που δεν έχουν) και περισσότερο ακόμα η αδυναμία αναγνωρίσεώς του, όταν το χρησιμοποιούν οι άλλοι.(Τραγικό και ανησυχητικό.Όχι η χρήση emoticons δεν είναι χιούμορ. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.)

Υπόσχομαι άλλη φορά να επιλέγω προσεκτικότερα τα θέματα που θα λαμβάνω μέρος και να μην αντιμιλώ στους μεγαλυτέρους και να μην μιλώ σε αγνώστους, ούτε και να παίρνω καραμέλες από αυτούς.

Αυγά.....................................................μελάτα.

 
Evilnye είπε:
Αυτό κάπως ενισχύει και την άποψη ότι αλλιώς θα κρίνεις κάποιον που έχει κάποιο αποδεδειγμένο έργο, και θα κρίνεις αυτό που ακούς σε σχέση με ότι έχει πει ως ώρας και αλλιώς κάποιον που εμφανίζεται και λέει πρακτικά τα ίδια αλλά χωρίς προηγούμενη δουλειά.
Το έργο 4'33" του Cage αποσκοπεί στην αφύπνιση του ακροατηρίου όσον αφορά στην ενεργή συμμετοχή του σε αυτό που συμβαίνει. Ο ίδιος επιθυμούσε διακαώς ο ακροατής να μην είναι ένα παθητικός δέκτης όπως γίνεται τις πλείστες των περιπτώσεων. Αφότου έγινε η επανάσταση που οραματίστηκε ο Cage (ίσως όχι στο μέγεθος που θα ήθελε - αλλά δε νομίζω να στεναχωρέθηκε και πολύ) ο ίδιος δήλωσε περί του κομματιού: "Δεν το χρειάζομαι πιά". Την στιγμή που ειπώθηκε η ρήση αυτή υπήρχε μία αρκετά ενεργή συμμετοχή από διάφορους (π.χ. Flux Orchestra) οι οποίοι προσπαθούσαν με ριζοσπαστικές προσεγγίσεις να αλλάξουν διάφορα κατεστημένα. (Ένα πάρα πολύ καλό βιβλίο περί του θέματος είναι το Experimental Music του Michael Nyman, στο οποίο προλογίζει ο Briano Eno).

Φυσικά και συγκαταλέγω to 4'33"" στα πιο ριζοσπαστικά και προοδευτικά κομμάτια που έχει να αναδείξει η τέχνη. Το αν είναι κατανοητό ή αρεστό είναι έτερον εκάτερον. Ούτε ο Nietzsche επεδίωξε να είναι κατανοητός, χωρίς αυτό να αφαιρεί τίποτα από το έργο του και ούτε φταίει ο ίδιος αν εμείς δεν καταλαβαίνουμε ή δεν προσπαθήσαμε να καταλάβουμε. Επίσης, όσον αφορά στην αρεστότητα η την μη ύπαρξη αυτής, έχω να πω ότι και ο Gaudi δεν μου αρέσει π.χ. αλλά το έργο του ανάγεται στην σφαίρα της τέχνης χίλιες φορές περισσότερο απ' ότι κάποιοι άλλοι εποφθαλμιούν για τα δικά τους κυήματα.

:)

 
Για να μιλησω λιγο σοβαρα...Προσωπικα θελω απο μουσικους ν ακουω μουσικη και για φιλοσοφια να διαβαζω βιβλια.

Το ''ΤΙ θελει να πει ο ποιητης'' σε οποιαδηποτε μορφη τεχνης το βρισκω πολυ κουραστικο,δεν περναω καλα...βρισκω πολυ περισσοτερο βαθος σ εναν παππου αποφοιτο της τριτης ταξης του δημοτικου που χει φαει τη ζωη με το κουταλι, απ οποιονδηποτε wannabe φιλοσοφο.Αν θες να πεις κατι,καντο λιανα,ντεν καταλαβαινουμε..

Οταν δε βλεπω μουσικους να θελουν να μου πουν κατι επειδη δεν καταφερνουν να το πουν με τη μουσικη τους,μου σηκωνεται η τριχα..

Ως εκ τουτου δε βρισκω τιποτα το αξιολογο σ αυτο που ειδα.

Τα περι παιδειας ειναι για οσους εχουν την αναγκη να νιωσουν ανωτεροτητα γιατι σε τιποτα μαλλον δεν ειναι καλοι..

Παιδεια ειναι η σταση προς τον συνανθρωπο και το συνολο.

Οοοφ..πολυ φιλοσοφια ρε μαμωτ..
+ 2011

hadgi είπε:
Δηλαδή,αν το καινούργιο σου CD το ακούσει μουσικός κλασικής μουσικής(ή jazz ή trance κτλ) και το θάψει/κρίνει βάσει των κανόνων και της μουσικής που αυτός ακούει,εσυ δε θα πεις :

"αυτό είναι rock και όχι κλασική/jazz/trance οτιδήποτε";

Νομίζω,πως θα το πεις(άσχετα με το αν θα μου απαντήσεις πως δε σε ενδιαφέρει η γνώμη του ή πως αν δεν του αρέσει ποσώς σε ενδιαφέρει και ας μην το ακούσει)
  Δηλαδή ο ''μουσικός'' κλασσικής μουσικής ( δεν είναι ακριβώς ''μουσικός'' περισσότερο είναι...σπουδαστής σε κάποιο κλασσικό όργανο και αρμονίας ) όταν ακούσει την συγκεκριμένη δουλεία θα την καταδικάσει-θάψει εκ των προτέρων λόγω κάποιας ανωτερότητας που δεν αντιλαμβάνομαι και καθιστά άλλα μουσικά είδη ''κατώτερα''? Σαν να λέμε δηλαδή  ''κακό κομμάτι κλασσικής(?) μουσικής'' > ''μέτριο κομμάτι jazz'' > ''πολύ καλό ροκ κομμάτι'' > ''κορυφαίο κομματι trance''....

  Ίσα ίσα, κάποιος που ΔΕΝ ασχολείται με το συγκεκριμένο είδος το πιο πιθανό είναι ότι όταν ακούσει τη συγκεκριμένη δουλειά π.χ. θα μείνει...άφωνος (όπως και εμείς άλλωστε  ;D , αλλά εμείς, με τελευταίο εμένα, μπορούμε να κρίνουμε καλύτερα την σύνθεση, των ήχο, την παραγωγή κ.τ.λ.).

  Επίσης, μπορεί να ακούσω έναν jazz-ίστα και να μου φανεί πολύ καλός (μην έχοντας εντρυφήσει και πολύ στην τζαζ και ένα πιο έμπειρο αυτί να τον βρει μέτριο). Όπως ακριβώς όταν παίζω εγώ σε φίλους που δεν πολυασχολούνται με τη μουσική και νομίζουν ότι είμαι ο ...malmsteen :)

  Επομένως μη μασάμε άλλο αυτή τη καραμέλα του ''δεν το κατέχω άρα δεν μπορώ να το κρίνω''. Μπορώ, ίσα ίσα ''όσο πιο άσχετος είμαι, τόσο πιο επιεικώς θα το κρίνω''.

  Όπως ανέφερα πιο πριν, μου έρχεται στο μυαλό το παραμύθι με τον βασιλιά, ο οποίος απείλησε τον ράφτη ότι αν δεν του φτιάξει το πιο κορυφαίο συνολάκι θα τον...παλούκωνε, και αυτός για να την βγάλει καθαρή επειδη δεν μπόρεσε να δημιουργήσει κάτι εκθαμβωτικό, του παρουσίασε έναν...αόρατο μανδύα, με την δικαιολογία ότι ''είναι ραμμένος με μια μαγική κλωστή που μόνοι οι άξιοι άνθρωποι (ιντελεακτσουάλε στην περίπτωσή μας  ;D ) μπορούν να δουν''...φυσικά ο βασιλιάς αλλά και οι αυλικοί του τρομοκρατήθηκαν αφού δεν έβλεπαν τίποτα οπότε έκαναν την πάπια (-ωωω μα είναι φανταστική δημιουργία....-μα τί λέτε συνάδελφε, απλά φανταστική, παρομοιάζει το πέπλο της ζωής, αντικατοπτρίζει τα υπεριώδη χρώματα της ίριδας και τον αστερισμό του Ωρίωνα και το μιλλένιουμ φάλκον του Χαν Σόλο) με αποτέλεσμα να διασχίσει τα πλήθη γυμνός (και οι υπηκόοι ψάρωσαν) μέχρι που ένα παιδί είπε ''μπαμπά, γιατί ο βασιλιάς είναι γυμνός''? (μερικοί ιστορικοί υποστηρίζουν ότι η ορίτζιναλ βέρζιον του Άντρερσεν ήταν ''μπαμπά, κοίτα τι μικρή τσουτσούνα έχει ο Βασιλιάς'' ) ''εεεεε...μην τον ακούτε, μικρό παιδάκι είναι, έλα τώρα παιδί μου'' και ξαφνικά άρχισαν οι ψίθυροι που μετατράπηκαν σε γέλια φωνάζοντας πως ο βασιλιάς είναι γυμνός.

  Guys it's official...το κομμάτι είναι απλά...σιωπή  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
OurDarkness είπε:
(Ένα πάρα πολύ καλό βιβλίο περί του θέματος είναι το Experimental Music του Michael Nyman, στο οποίο προλογίζει ο Briano Eno).
... και το οποίο δεν είχα υπ'όψιν μου. Θα παραγγελθεί άμεσα. Ευχαριστώ.

 
freerock1974 είπε:
Για τα 4μιση λεπτα σιωπης δε μιλαμε?

Ειλικρινα σε ρωταω.
Oχι, δεν μιλαμε για 4μιση λεπτα σιωπης. Το εργο περιεχει 4μιση λεπτα σιωπης απο μερος του πιανιστα - δεν περιεχει ομως αποκλειστικα αυτο. Οσης σημασιας ειναι οι παυσεις του πιανιστα για το εργο, αλλο τοσης ειναι τα μουρμουρισματα του κοινου και οι διαφοροι θορυβοι παροντες στο χωρο.

Τις συγκρισεις με αορατα γλυπτα και κενους καμβαδες τις βρισκω ολιγον ακυρες, καθοτι το συγκεκριμενο εργο ΕΧΕΙ κατι να ακουσεις...απλα δεν ειναι νοτες & conventional μουσικη και δεν προερχεται απο την συνηθισμενη πηγη (εκτελεστης/μουσικος).

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top