Sound Synthesis Tutorial by ManosX

@fusiongtrΑσε που εγώ ακαδημαϊκά τα ΚΣΕΡΩ, πέντε πράγματα. Δεν είμαι αυθεντία προσωπικά. Σπάνια πειράζω ήχους η φτιάχνω δικούς μου για synth. Κάνα sample κόβω, είμαι πιο του sampler. 

 Απλά είμαι παιχταράς, είμαι βιρτουόζος στην έκφραση του ήχου.

 Εσύ με έχεις για γκουρού. Παπαρια είμαι. Απλά μου αρέσει η μουσική τεχνολογία και τα VST της NI και θέλω να μου πάρει το KONTROL γιατί πεινάω ?

Απο σύνθεση ήχου.... Παραλίας είμαι ?

16947953096796793689361002427997.jpg

 
Εγω κάτω από 10 000 ευρώ δεν δείχνω τι κάνουν τα κουμπάκια
Αχ ρε κος. Αχ ρε κος. Είσαι παιδί διαμάντι, αλλά δεν κόβει το μυαλό σου στον καπιταλισμό...

Έπρεπε να πεις.

"Πολυαγαπημένοι μου φίλοι, βεβαίως ο άνθρωπος με τη μοναδική λάμψη θα σας δείξει τα μυστικά της αφαιρετικής σύνθεσης σε ιντεράκτιβ μάστερκλαςς εργαστήριο, με μόνο 10 ευρώ συ θαμμετοχή, την Κυριακή 19 Μαΐου 2024. Θα αναδειχτεί ένας τυχερός που θα κερδίσει ένα NI S88, ύστερα από κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί."

Και την Τρίτη στη γιορτή σου, θα στρίβεις τα ενκόντερ σπίτι σου και θα σκέφτεσαι "so long suckers... hahhahahahahahahah!"

 
Φανταζομαι @manosx @Waterfall-K κ @cos_dr εισηγητες.
Εγώ είμαι ακριβός, δεν (σας) συμφέρω.? Ο Μάνος δεν ξέρω τι παίρνει ανά σεμινάριο, ο Cos πάντως με κάτι φαγώσιμο από κάποια κοντινή καντίνα φαντάζομαι θα είναι Οκ (είπαμε, "Πεινάμεεεε!").

 
Κάνα sample κόβω, είμαι πιο του sampler.


Ωραία, εσύ θα μας δείξεις πώς να χρησιμοποιούμε τα envelope filters για να κάνουμε trigger την αίσθηση της χόρτασης, όταν δουλεύουνε οι γνάθοι, και πάει τροφή στην γλώσσα.

Για να μην πεινάμε δηλαδής.

 
Αχ ρε κος. Αχ ρε κος. Είσαι παιδί διαμάντι, αλλά δεν κόβει το μυαλό σου στον καπιταλισμό...

Έπρεπε να πεις.

"Πολυαγαπημένοι μου φίλοι, βεβαίως ο άνθρωπος με τη μοναδική λάμψη θα σας δείξει τα μυστικά της αφαιρετικής σύνθεσης σε ιντεράκτιβ μάστερκλαςς εργαστήριο, με μόνο 10 ευρώ συ θαμμετοχή, την Κυριακή 19 Μαΐου 2024. Θα αναδειχτεί ένας τυχερός που θα κερδίσει ένα NI S88, ύστερα από κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί."

Και την Τρίτη στη γιορτή σου, θα στρίβεις τα ενκόντερ σπίτι σου και θα σκέφτεσαι "so long suckers... hahhahahahahahahah!"
Εγω δεν κάνω τέτοια στους φίλους μου. ? Εγω ζηταω ντόμπρο. 

 
Ωραία, εσύ θα μας δείξεις πώς να χρησιμοποιούμε τα envelope filters για να κάνουμε trigger την αίσθηση της χόρτασης, όταν δουλεύουνε οι γνάθοι, και πάει τροφή στην γλώσσα.

Για να μην πεινάμε δηλαδής.
Άλλο τα envelopes, αλλο τα filters. Απλά τα συνδέουν συναρτήσεις. Δεν προσέχεις στο μάθημα ?Θα σου μηδενισουμε την κολλα. Απουσία και 9. 

 
Άλλο τα envelopes, αλλο τα filters. Απλά τα συνδέουν συναρτήσεις. Δεν προσέχεις στο μάθημα ?Θα σου μηδενισουμε την κολλα. Απουσία και 9. 


Είδες που σου λέω?

Δεν ξέρουμε γι' αυτό πεινάμε.

Δείξε μας πώς να μην πεινάμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είδες που σου λέω?

Δεν ξέρουμε γι' αυτό πεινάμε.

Δείξε μας πώς να μην πεινάμε.
Κοίτα την τράτα που περνάει και βλέπω τώρα. Εδω φτιάχνεται γ μουσική και οθ ήχοι, στο μυαλό μου με εικόνες  Ετσι συνθέτει ο καλός ο μάστορας. Όχι με τα envelopes ? Αλλα καλό είναι να τα ΚΣΕΡΕΙΣ, κακό δεν καμει??

IMG_20230915_193721.jpg

 
Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....
Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει....


Τι καταλαβαίνουν οι πληκτράδες:

"Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....

Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει...."

Τι καταλαβαίνουν οι κιθαρίστες:

"つの値を交換できるように方形波形を選択しました。 これをオシレーターのステップ 1 に割り当て、ジェネレーターがオクターブ間隔で交互に切り替わるように、適切な変調量 (mod) を設定しました。 LFO を同期レート 8 に設定すると、1 オクターブ上下するアルペジエーターのようなサウンドが作成されます。 アンプ環境が正しく設定されていれば、サウンドは前のパッドと同様にダイナミック ロジックに従いますが、モジュレーション エンベロープ、バンド パス オプション、ハイ リバーブを備えています。
設定セクションでは、トリックスターで行ったのと同じように、正弦波形を選択し、pwm ノブと osc スイッチを使用してパルス幅を調整します。 アンプの長いアタックタイムと長いリリースタイムは別として、「テール」のないパッドについては何も言えないことに注意することも重要です。"


 
Εχετε καταλάβει πιστεύω,για πιο λόγο η συμμετοχή σας δέν ξεπερνάει το 1/10 του συνολικού χρόνου ενός κομματιού και συνήθως είναι στην αρχή.

Γιατί καθώς παίζουμε,εσείς προσπαθείτε να φτιάξετε τον ήχο για το επόμενο.

 
Ε μα και εσύ... Είναι δυνατόν να λες σε πληκτρά τέτοια πράγματα... Πάει, θα κάψει τσιπάκι τώρα. ?


Ε μα ...

Όχι να μας το παίζουν ότι δεν καταλαβαίνουμε τα μπλιμπλίκια τους.

Τον μπέρδεψα ... :classic_tongue:

 
Τι αλλο να πεις, απο το οτι τα synthsizer ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.
Ενα μεγάλο Μπράβο Μάνο για το tutorial.

Η μουσική,ταιριάζει με τις ικανότητες σου στον στίχο.Εκεί,ένα λίιιιγο μικρότερο μπράβο.

 
Ε μα ...

Όχι να μας το παίζουν ότι δεν καταλαβαίνουμε τα μπλιμπλίκια τους.

Τον μπέρδεψα ... :classic_tongue:
Σοβαρά; Δηλαδή κατάλαβες αφτό:

Τι καταλαβαίνουν οι πληκτράδες:

"Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....

Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει...."

Τι καταλαβαίνουν οι κιθαρίστες:

"つの値を交換できるように方形波形を選択しました。 これをオシレーターのステップ 1 に割り当て、ジェネレーターがオクターブ間隔で交互に切り替わるように、適切な変調量 (mod) を設定しました。 LFO を同期レート 8 に設定すると、1 オクターブ上下するアルペジエーターのようなサウンドが作成されます。 アンプ環境が正しく設定されていれば、サウンドは前のパッドと同様にダイナミック ロジックに従いますが、モジュレーション エンベロープ、バンド パス オプション、ハイ リバーブを備えています。
設定セクションでは、トリックスターで行ったのと同じように、正弦波形を選択し、pwm ノブと osc スイッチを使用してパルス幅を調整します。 アンプの長いアタックタイムと長いリリースタイムは別として、「テール」のないパッドについては何も言えないことに注意することも重要です。"
?

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top