Τι καταλαβαίνουν οι πληκτράδες:
"Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....
Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει...."
Τι καταλαβαίνουν οι κιθαρίστες:
"つの値を交換できるように方形波形を選択しました。 これをオシレーターのステップ 1 に割り当て、ジェネレーターがオクターブ間隔で交互に切り替わるように、適切な変調量 (mod) を設定しました。 LFO を同期レート 8 に設定すると、1 オクターブ上下するアルペジエーターのようなサウンドが作成されます。 アンプ環境が正しく設定されていれば、サウンドは前のパッドと同様にダイナミック ロジックに従いますが、モジュレーション エンベロープ、バンド パス オプション、ハイ リバーブを備えています。
設定セクションでは、トリックスターで行ったのと同じように、正弦波形を選択し、pwm ノブと osc スイッチを使用してパルス幅を調整します。 アンプの長いアタックタイムと長いリリースタイムは別として、「テール」のないパッドについては何も言えないことに注意することも重要です。"