• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Social media και νέα γενιά μουσικών

κοίτα να δεις, ένα φόρουμ πολλές φορές είναι κάτι σαν καφενείο, όπου λέμε όλοι το μακρύ μας και το κοντό μας. Με την έννοια αυτή θα υπερβάλλουμε για να τονίσουμε αυτό που θέλουμε.

Όμως στην περίπτωσή του, την ίδια την ουσία τη λες ο ίδιος, ίσως πιό πολιτικά ορθά.

προσωπικά και εγώ.

Δεν ακούω

πήγα να ακούσω (αγόρασα 3 δίσκους) τέτοια μουσική γιατί με τράβηξε όπως πάντα το όνομα Corea και η GRP

δεν θα πω όπως λες τι μου προκαλεί

αλλά ακόμα και παρωπίδες aside θα πω ότι δεν καταφέρνει να σε κάνει να σε τραβήξει να σε βάλει μέσα στη μουσική.

Αυτό εγώ θα το πω άψυχο...

Το ίδιο και για τους κιθαρίστες του είδους, και αυτόν που είπες και άλλους θεούς όπως τον Gambale κλπ κλπ, νομίζω ότι καταλαβαίνετε.




Ναι ρε παιδι μου και εγω βγαζω σπυρια με οτιδηποτε jazz fusion κομματι.....αλλα αυτο δεν σημαινει οτι φταιει ο ντραμμερ....αμα το κομματι ειναι σουπα ,ειναι σουπα.... και δυστυχως το ειδος...ειναι κανονικο ΠΑΤΣΑΤΖΙΔΙΚΟ οσον αφορα το προσφερομενο μενου ?

Τον Weckl τον εχω δει να παιζει pop & funk σε clinic και εχω χαζεψει απο την γκρουβα... αλλα γιατι στα ΛΕΩ αφου μπορεις να τα ΑΚΟΥΣΕΙΣ κι ολας?

https://www.youtube.com/watch?v=11Gw9VLNHOs

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ναι ρε παιδι μου και εγω βγαζω σπυρια με οτιδηποτε jazz fusion κομματι.....αλλα αυτο δεν σημαινει οτι φταιει ο ντραμμερ....αμα το κομματι ειναι σουπα ,ειναι σουπα.... και δυστυχως το ειδος...ειναι κανονικο ΠΑΤΣΑΤΖΙΔΙΚΟ οσον αφορα το προσφερομενο μενου ?

Τον Weckl τον εχω δει να παιζει pop & funk σε clinic και εχω χαζεψει απο την γκρουβα... 


καλά, εντάξει μη γενικεύεις και συ, όχι με ο,τιδήποτε jazz fusion, εχει εκεί πιλάφια και πιλάφια, και σίγουρα δεν φταίει ο ντραμμερ.

Αλλά υποτίθεται ότι συζητάμε. Και δεν γίνεται στο παραμικρό που πάμε να πούμε να κρεμιέται ο καθένας και να το κάνει μετά ευαγγέλιο.

Μπορεί να είναι καλός αλλά δεν μπορώ να ακούω τις δουλειές του. Πως γίνεται δηλαδή να μην υπάρχει κάτι από Gadd, Cobham, Porcaro ακόμα και από ξεχασμένους πχ jon Hiseman που να μη μου άρεσε ή να με ενόχλησε τόσα χρόνια?

 
Μπορεί να είναι καλός αλλά δεν μπορώ να ακούω τις δουλειές του. Πως γίνεται δηλαδή να μην υπάρχει κάτι από Gadd, Cobham, Porcaro ακόμα και από ξεχασμένους πχ jon Hiseman που να μη μου άρεσε ή να με ενόχλησε τόσα χρόνια?




O Weckl έχει διαλεξει διαφορετικο career path απο αυτους που γραφεις ,ΔΕΝ ειναι session drummer.

Ειναι περισσοτερο band leader/clinician και solo drummer ,δεν εχει μεγαλη δισκογραφια με άλλους συνθετες...

Δεν μπορεις λοιπον να τον συκρινεις με τον Gadd ή τον Porcaro που εχουν γραψει την μιση rock/pop δισκογραφια και εχουν παιξει σε εκατονταδες νο.1 hits.

Αν ηθελε ο Weckl να γινει σεσσιονας μια χαρα θα επαιζε σε ωραια τραγουδια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν ακούω

πήγα να ακούσω (αγόρασα 3 δίσκους) τέτοια μουσική γιατί με τράβηξε όπως πάντα το όνομα Corea και η GRP

δεν θα πω όπως λες τι μου προκαλεί

αλλά ακόμα και παρωπίδες aside θα πω ότι δεν καταφέρνει να σε κάνει να σε τραβήξει να σε βάλει μέσα στη μουσική.

Αυτό εγώ θα το πω άψυχο...

Το ίδιο και για τους κιθαρίστες του είδους, και αυτόν που είπες και άλλους θεούς όπως τον Gambale κλπ κλπ, νομίζω ότι καταλαβαίνετε.
Φυσικά και καταλαβαίνουμε και πολλές φορές γίνεται οπαδικό τσίγκλισμα σε αυτά. Όπως με την δωρεάν υπηρεσία pay per view των ευρωπαϊκών ματς του ΠΑΟΚ για όλη τη σεζόν.

Άψυχο όμως δεν είναι κάτι που δεν αγγίζει εμένα, αλλά κάτι που βγάζει από μέσα του ο παίκτης. Αν αυτός θέλησε να το κάνει έτσι και με αυτό είναι ευτυχισμένος και αυτή την ευτυχία του τη συμμερίζονται 8 άνθρωποι (δε νομίζω να γεμίζει στάδια ο Weckl ούτε να κάνει χρυσούς δίσκους) τότε κανένα πρόβλημα. Διατηρούμε βέβαια το δικαίωμα κριτικής όπως επίσης και ο υπερασπιστής διατηρεί το δικαίωμα backfire αν θιχτεί. No probs. Δύο πράματα μπορούμε να κάνουμε με τη μουσική: Ή να την ακούσουμε ή να μην την ακούσουμε.

Πάντως δημόσια κριτική θα ήθελα να κάνω εί δυνατόν σαν να είχα τον κρινόμενο μπροστά μου. Το τακτ( political correctness) αλλά και η κατανόηση/αντιμετώπιση με χιούμορ είναι μια αρετή που πάει τις διαπροσωπικές σχέσεις μπροστά. Και την εποχή τον social media λείπει όλο και περισσότερο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@ΣΦ

ας είναι whatever...

ούτε η μπάντα του μου αρέσει ούτε γενικά σε ό,τι αναμείχτηκε.

ΟΚ sue me.

έχω γενικά ένα πιστεύω, που λεει ότι αν κάτι είναι καλό κάποια στιγμή θα έρθει και θα το εκτιμήσω.

αν δεν το ακούω ή δεν ασχολούμαι σημαίνει ότι δεν είναι καλό (για μένα - δεν το εγκρίνω)

Δεν έχω πέσει έξω μέχρι τώρα ούτε σε ποσοστό 5%.

Μέσω των κύκλων μου κάποια στιγμή τα ακούω όλα, και τα τελευταία 20 χρόνια που έχω μπλέξει με το ιντερνετ και υπάρχει βομβαρδισμός και έχω μπλέξει με κόσμο που ψάχνει μουσική με τον τρόπο αυτό ακούω και αν αξίζει στέκομαι, αλλιώς προσπερνάω.

Εννοείται ότι , ό,τι προπερνάω δεν είναι άχρηστοι, αλλά απλά δεν μου κάνουν κλικ.

Με τη λογική αυτή δεν είναι δυνατόν να μην συζητάμε και να μη λέμε τα γούστα μας....

Φυσικά ούτε μπορούμε να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε shredder τον Meola ή τον Maha....

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ απλώς. 

και μην το πάμε στην ηλικία, αλλά (πως να το κάνουμε) ήμουν εκεί όταν σχεδόν από το πουθενά βγήκε ο Al και την ίδια χρονιά πήρα το GP και ήταν κιθαρίστας της χρονιάς. Και όλη η μουσική κοινωνία της Θεσσαλονίκης προσκύναγε. Και δεν προσκύναγε έναν που έπαιζε γρήγορα. Προσκύναγε έναν νέο σημαντικό μουσικό. Που άφησε ιστορία πίσω του. Δεν μπορούμε σήμερα να λέμε 40 χρόνια μετά οτι είναι σρεντεράς όταν ο ίδιος ο όρος βγήκε πριν 10 χρόνια, δεν ξέρω πόσα...

 
@ΣΦ

ας είναι whatever...

ούτε η μπάντα του μου αρέσει ούτε γενικά σε ό,τι αναμείχτηκε.

ΟΚ sue me.


Μα ούτε έμενα μου αρεσει η μπαντα του.

Αλλα σαν ΝΤΡΑΜΜΕΡ πως να το κανουμε....ΕΙΝΑΙ τερας...

Δες εδω πως κοντραρει στα ισA τον...ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑ ?  σε ενα απο τα ωραιοτερα κομματια της παγκοσμιας μουσικης ever (και κακα τα ψεμματα στα fills και στα breaks τον εξαφανιζει τοσο τεχνικα όσο και αισθητικα ακου ποσο πιο ΜΟΥΣΙΚΑ ειναι τα breaks του & τι απιστευτο flow που εχουν σε σχεση με  αυτα του ...μπουλντοζα που ειναι raw power)




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα ούτε έμενα μου αρεσει η μπαντα του.

Αλλα σαν ΝΤΡΑΜΜΕΡ πως να το κανουμε....ΕΙΝΑΙ τερας...

Δες εδω πως κοντραρει στα ισA τον...ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑ ?  σε ενα απο τα ωραιοτερα κομματια της παγκοσμιας μουσικης ever (και κακα τα ψεμματα στα fills και στα breaks τον εξαφανιζει τοσο τεχνικα όσο και αισθητικα ακου ποσο πιο ΜΟΥΣΙΚΑ ειναι τα breaks του & τι απιστευτο flow που εχουν σε σχεση με  αυτα του ...μπουλντοζα που ειναι raw power)


Μα ποιό το όφελος ρε Νίκο, όταν δεν παράγει μουσική ή παράγει μουσική για κλινικς ή γουορκσοπ? ¨η να παίζει στη ΝΑΜΜ?

δεν λέω δουλειές είναι και ο καθένας όπως θέλει, αλλά βολεύομαι μια χαρά με τον Stevie όπως το έπαιξε.

Πως να το κάνουμε, κλείδωσε τότε ο ήχος αυτός, ήταν κομματάρα που δεν βγαίνει σήμερα.

Μπορεί ο τεχνίτης να το κάνει καλύτερα, αλλά ποιό το όφελος?

Μπορεί σήμερα ο τεχνίτης να προσληφθεί και να παραγάγει μουσική σαν αυτή?

Μουσική που να την ακούς μετά 45 χρόνια και να την παίζουν στις κλινικές οι Weckl του 2050?

Θα μου πεις μπορεί έχει την δυνατότητα.

Για μένα το αποτέλεσμα μετράει.

και εννοείται στην εκτέλεση, όλη η μπάντα ξεσκί....

αλλά I'll stick to the original

 
Μα ποιό το όφελος ρε Νίκο, όταν δεν παράγει μουσική ή παράγει μουσική για κλινικς ή γουορκσοπ? ¨η να παίζει στη ΝΑΜΜ?


Αλλη κουβεντα αυτη,τι να πουνε και ολοι οι μουσικαραδες στην Ελλαδα που παιζουν.... αΦτα που παιζουν οι καημένοι ?

αλλά I'll stick to the original


μα φυσικα δεν τιθεται λογος αν και εδω ο ντραμμερ μου αρεσει περισσοτερο ?




 
H συγκριση του Weckl με τον Gadd η με τον Steve Jordan ειναι απλα ακυρη.

Δεν συγκρινουμε 2 ντραμμερ..αλλα 2 ντραμμερ που παιζουν κ εξειδικευονται σε διαφορετικα στυλ.

 Σαν να προσπαθουμε να συγκρινουμε τον Vai με τον Metheny.

Θελεις ροκ - μπλουζ θα παρεις Gadd η Jordan...Θελεις  fusion - latin - big band Jazz drumming η μουσικες με fusion προεκτασεις και 40 Kicks...θα παρεις τον Weckl. 

Ο Weckl αν κ θα μπορουσε να παιξει στη θεση του Gadd στον Κλαπτον ..πιστευω οτι δεν θα ηταν η καλυτερη επιλογη...η δεν θα ηταν τοσο καλος οσο ο Steve. 

Επισης δεν θα ηταν ιδανικος για να καλυψει το σκαμνι του Mangini στους DT. 

ΑΠΛΑ Κ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ..

ΑΝ Κ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ κ τον εκτιμω οσο λιγους...γιατι οπως ειπε κ ο SF..Ειναι εκνευριστικα καλος.

Αυτο.

Aυτη τη στιγμη θεωρω οτι στην Αμερικη {ισως κ παγκοσμιως} σε αυτα τα στυλ μουσικης θα ειναι το 1ο τηλεφωνο για σεσσιον.

Τωρα αν μας αρεσει αυτο το στυλ {fusion} ειναι περι ορεξεως..Δεν χρειαζεται να το συζητησουμε ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

Ισοπεδωση κ μηδενισμος ομως ειναι στοιχεια ανθρωπων με παρωπιδες...

Το οτι εγω δεν γουσταρω extreme metal..δεν σημαινει οτι το στυλ ειναι για τα μπαζα ..και οι τυποι να γεμιζουν σταδια..

Σημαινει οτι εμενα δεν μ αρεσει -  δεν με αγγιζει.

Δεν ειμαστε παιδια κυριοι να λεμε οτι το καλυτερο αυτοκινητο ειναι το αυτοκινητο του μπαμπα μου..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Διαβάζοντας τις 17 σελίδες του θέματος  "Social media και νέα γενιά μουσικών", που ήλπιζα να με αφορά όντας νέος, έχω να πώ ότι είναι κρίμα (γιατί όχι και ντροπή) οι 10+ σελίδες απο αυτές να είναι αντικρουόμενες υποκειμενικές απόψης και σε ορισμένα σημεία καταστάσεις απείρου κάλλους τύπου γιατί έριξες τα μπουγαδόνερά σου μπροστά απο την πόρτα μου μωρή.

Αν η φάση ήταν Live video streaming σίγουρα δε θα είχε καμία απολύτως διαφορά απο τα γνωστά τηλεοπτικά πάνελ όπου επικρατεί ένα τσίρκο.

Όχι τίποτα άλλο, πρεσβεύουμε υποτίθεται και τις τέχνες εδω μέσα ρε παιδιά.

No offense, άποψή μου πάντα (κοίτα να δείς που στο τέλος θα υπογράφουμε έτσι το κάθε post...)

 
Διαβάζοντας τις 17 σελίδες του θέματος  "Social media και νέα γενιά μουσικών", που ήλπιζα να με αφορά όντας νέος, έχω να πώ ότι είναι κρίμα (γιατί όχι και ντροπή) οι 10+ σελίδες απο αυτές να είναι αντικρουόμενες υποκειμενικές απόψης και σε ορισμένα σημεία καταστάσεις απείρου κάλλους τύπου γιατί έριξες τα μπουγαδόνερά σου μπροστά απο την πόρτα μου μωρή.

Αν η φάση ήταν Live video streaming σίγουρα δε θα είχε καμία απολύτως διαφορά απο τα γνωστά τηλεοπτικά πάνελ όπου επικρατεί ένα τσίρκο.

Όχι τίποτα άλλο, πρεσβεύουμε υποτίθεται και τις τέχνες εδω μέσα ρε παιδιά.

No offense, άποψή μου πάντα (κοίτα να δείς που στο τέλος θα υπογράφουμε έτσι το κάθε post...)
To προβλημα ξεκιναει επειδη υπαρχουν 2 ειδων αξιες.

Η αντικειμενικη αξια...κ η υποκειμενικη αξια.

Οταν συνομιλεις σε ενα φορουμ πρεπει να γνωριζεις την διαφορα αναμεσα στις δυο.

Πχ..

Αν γραψω εγω οτι ο Μetheny ειναι για τα μπαζα κιθαριστας επειδη μ αρεσει ...ο Slash..Εκφραζω την υποκειμενικη αποψη μου πανω σε μια αντικειμενικη αξια.

Οσο κ αν ειναι "η αποψη μου" καποιος θα μου πει οτι δεν εχω ιδεα..και το καλυτερο που εχω να κανω ειναι να μην μιλαω μεχρι να μαθω την αντικειμενικη αξια του Metheny.

Εδω δημιουργειτε η προστριβη κατ εμε στα μελη.

Αυτος ο δογματισμος επισης  του "εγω ξερω επειδη ειμαι 100 χρονων"...και εσυ που ακους αυτη τη μουσικη εισαι υποδεεστερος επειδη εισαι 25..Αυτο δεν ειναι επιχειρηματολογια. Ειναι debate του κωλου.

Μια μουσικη που εχει ειτε 1 ειτε  10 εκ views , εχει φορμα , υφος, συναισθημα  κ ρυθμο...παραμενει αντικειμενικα μουσικη...

Το αν μας αρεσει εμας ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα...οχι ενα αντικειμενικο.

Ενας μουσικος που εχει παιξει σε 1500 δισκους ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟς..

το αν μας αρεσει η μας αγγιζει το παιξιμο του ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.

 Περισσοτερη αμεροληψια - λιγοτερος δογματισμος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nαι αλλά το θέμα εδώ είναι η αντικειμενική κατά το δοκούν κρίση. Εγώ την έκανα όσον αφορά τον σρεντά  κιθαρίστα και θεωρώ οι περισσότεροι shredders αυτοαποκαλούνται shredders με μεγάλη δόση αυτογνωσίας και αυτοσαρκασμού ταυτόχρονα. Ότι, οκ, ναι παίζω παραπάνω πράματα γιατί έτσι μου αρέσει/τη βρίσκω με την υπερβολή. Ο Malmsteen έλεγε το less is more είναι μια μπούρδα. Οπότε έχω την αίσθηση ότι γνωρίζουν οι ίδιοι περί τίνος πρόκειται και που κατατάσσονται. 

 
To προβλημα ξεκιναει επειδη υπαρχουν 2 ειδων αξιες.

Η αντικειμενικη αξια...κ η υποκειμενικη αξια.

Οταν συνομιλεις σε ενα φορουμ πρεπει να γνωριζεις την διαφορα αναμεσα στις δυο.

Πχ..

Αν γραψω εγω οτι ο Μetheny ειναι για τα μπαζα κιθαριστας επειδη μ αρεσει ...ο Slash..Εκφραζω την υποκειμενικη αποψη μου πανω σε μια αντικειμενικη αξια.

Οσο κ αν ειναι "η αποψη μου" καποιος θα μου πει οτι δεν εχω ιδεα..και το καλυτερο που εχω να κανω ειναι να μην μιλαω μεχρι να μαθω την αντικειμενικη αξια του Metheny.

Εδω δημιουργειτε η προστριβη κατ εμε στα μελη.

Αυτος ο δογματισμος επισης  του "εγω ξερω επειδη ειμαι 100 χρονων"...και εσυ που ακους αυτη τη μουσικη εισαι υποδεεστερος επειδη εισαι 25..Αυτο δεν ειναι επιχειρηματολογια. Ειναι debate του κωλου.

Μια μουσικη που εχει ειτε 1 ειτε  10 εκ views , εχει φορμα , υφος, συναισθημα  κ ρυθμο...παραμενει αντικειμενικα μουσικη...

Το αν μας αρεσει εμας ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα...οχι ενα αντικειμενικο.

Ενας μουσικος που εχει παιξει σε 1500 δισκους ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟς..

το αν μας αρεσει η μας αγγιζει το παιξιμο του ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.

 Περισσοτερη αμεροληψια - λιγοτερος δογματισμος.
δεν θα σου απαντησω γιατι κανεις επίτηδες ειμαι σιγουρος το ιδιο σφάλμα ξανα.

Η μαλλον οχι σφαλμα ειναι flame.

Βαζεις στη ιδια φραση τον Metheny με τον Slash.

Οποτε θα σου πω αυτο που σου ειχε πει ο yameth κάποτε.

Stick with your drumming.

 
Nαι αλλά το θέμα εδώ είναι η αντικειμενική κατά το δοκούν κρίση. Εγώ την έκανα όσον αφορά τον σρεντά  κιθαρίστα και θεωρώ οι περισσότεροι shredders αυτοαποκαλούνται shredders με μεγάλη δόση αυτογνωσίας και αυτοσαρκασμού ταυτόχρονα. Ότι, οκ, ναι παίζω παραπάνω πράματα γιατί έτσι μου αρέσει/τη βρίσκω με την υπερβολή. Ο Malmsteen έλεγε το less is more είναι μια μπούρδα. Οπότε έχω την αίσθηση ότι γνωρίζουν οι ίδιοι περί τίνος πρόκειται και που κατατάσσονται. 
Οκ...

Aκομα κ αν δουμε τον Olly σαν ενα σρεντα κιθαριστα.{εγω προτεινα το κομματι του σαν συνθεση αλλα ας το παραβλεψουμε αυτο για λιγο...}

δεν ειναι αντικειμενικα ενας καλος κιθαριστας?

σε σχεση πχ με αυτον?

Aυτο εννοω..Θελει λιγο μεγαλυτερη προσοχη ο τροπος που γραφουμε..

Ειναι διαφορετικο να γραψω...Παιδια ο Metheny...εκτιμω ποιος ειναι αλλα εμενα δεν...

με το να γραψω...

ελα μωρε τον Metheny....προτιμω το ezguitarist απο αυτον.




και του ειχα απαντησει καταλληλως.

Τωρα ξεμεινες τελειως...κ γινεσαι πρσβλητικος.

Καλο ειναι παντως να μην μιλας εξ ονοματος αλλων..αλλα οκ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί υπάρχει πρόβλημα να πει κανείς ότι ο τάδε με τους 1500 δίσκους είναι για τα μπάζα;
Εγώ το λέω για πολλούς. Δεν μπορεί κάποιος να "Ειναι ο πιο διάσημος και ο πιο ατάλαντος καλλιτέχνης της εταιρίας του", λόγου χάρη;
Για να μην προσβάλλονται οι ευαίσθητοι;

Στην προκειμένη πάντως, η διαφωνία (που δεν υφίσταται κτγμ, αφού κανείς δεν αμφισβήτεί τις μουσικές δυνατότητες κανενός) έγκειται εξαρχής στο κατά πόσον αυτό που παράγεται ως αποτέλσμα συνθετικό, μπορεί να σταθεί δίπλα σε κάτι άλλο.
Πολύ νωρίς στο thread, αναφέρθηκε ότι σπουδαία, ΄ωραία, όλα καλά, αλλά είναι άψυχο, δεν φτάνει σαν σύνθεση το τάδε κλπ. Όχι;
Ο μόνος που το πήρε πατριωτικά είναι ο επαγγελματίας της παρέας με τα στυλό και τα μακαρονια, όμως και αυτό είναι κατανοητό από μια άποψη.

Ειρήνι υμίν

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nαι αλλά το θέμα εδώ είναι η αντικειμενική κατά το δοκούν κρίση. Εγώ την έκανα όσον αφορά τον σρεντά  κιθαρίστα και θεωρώ οι περισσότεροι shredders αυτοαποκαλούνται shredders με μεγάλη δόση αυτογνωσίας και αυτοσαρκασμού ταυτόχρονα. Ότι, οκ, ναι παίζω παραπάνω πράματα γιατί έτσι μου αρέσει/τη βρίσκω με την υπερβολή. Ο Malmsteen έλεγε το less is more είναι μια μπούρδα. Οπότε έχω την αίσθηση ότι γνωρίζουν οι ίδιοι περί τίνος πρόκειται και που κατατάσσονται. 


οκ αλλά απο το σόλο του ίνγκι που πόσταρα πιο πάνω (είναι απο τον 1ο δίσκο των Alcatraz 1983)  (αν το άκουσες) πες μου πόσα σόλο απο τους κλασικούς ροκάδες έχουν περισσότερο πάθος και ψυχή. Μην τα βαφτίζουμε όλα "σρεντινγκ" και καθαρίσαμε, οκ??

Γιατί για το μέσο αυτι, ΚΑΙ Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΖΑΖ ακούγεται ΕΠΙΣΗΣ ένα μάτσο ανούσιων γρήγορων ασυναρτησιών, στην οποία τα λάθη μπορεί και να χαρακτηριστούν "νεωτερισμοί"  ή αυτοσχεδιασμοί (ναι, η πλειοψηφία των ΜΗ μουσικών αυτό πιστεύει), αλλά βέβαια, ως προστατευόμενο είδος, οφείλουμε σεβασμό στην ιερή τζαζ, ενώ στον Ινγκι τα χώνουμε βαφτιζοντάς τον ως "σρεντερ".  Δεν πάει έτσι. Σρεντερ ειναι αυτός που δεν έχει τεχνικά προβλήματα, αυτός που δεν περιορίζεται απο την μυϊκή του μνημη να παίζει το ίδιο σόλο και το ίδιο ρίφ για 60 συναπτή έτη με συνέπεια. ΚΑΛΟΣ σρεντερ είναι αυτός που επιπλέον ξέρει να παίζει όμορφα πράγματα, που έχει αίσθηση, την αίσθηση του κοινού. (όπως ο Ουλι Ροθ και Βαν Χαλεν).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδιά μπερδευόμαστε, δεν μετράμε πάθη και ψυχές εδώ, κακώς συγκρίνουμε. Δεν αφορίσαμε ό,τι αφορίσαμε εν ψυχρώ. Εγώ δεν θα ξανα-αναφέρω τι ακριβώς με ενοχλεί σε αυτά τα παιξίματα και τι αφορά αντικειμενικά ή υποκειμενικά καλό. Ο Malmsteen είναι αυτός που είναι, έχει επηρεαστεί και έχει επηρεάσει και θετικά αλλά και αρνητικά. Δηλ. καλό το να έχει κανείς βιμπράτο αλλά όταν αυτό ξεπερνάει ένα εύρος, καταντάει -αν όχι γελοίο- τουλάχιστον υπερβολικό. Και εκεί είναι που διαφωνώ πολλές φορές ως προς το επίπεδο τεχνικής και πόσο τεχνικός μπορεί να είναι κάποιος και τι σημαίνει έχω καλύτερο βιμπράτο από κάποιον άλλο. 

Δηλ. χρήσιμος ο Yngwie για να σε κάνει να μάθεις, αλλά πρέπει λίγο να ξεμάθεις μετά.  Γιατί αν ο καθένας πάει να παίξει σαν τον Malmsteen θα ακούγεται σαν Έλληνας με άπταιστη Αγγλική προφορά αλλά φτωχή σύνταξη. 

That said, αυτό δεν θα με εμποδίσει να απολαύσω ένα live του, ή οποιουδήποτε σρεντά. Προσπαθούμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που μας συναρπάζει και τι μας απωθεί στις μουσικές και στα παιξίματα. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top