• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Social media και νέα γενιά μουσικών

Ναι ναι σου πα και μου πες και είπε.

Αλλά η ουσία που σχολιάζω είναι άλλη. Και την παραβλέπεις συνεχώς.
 

Τουλάχιστον μην μπαίνεις στον κόπο να απαντάς με αλεπάλληλα βίντεο (κανένας ντράμερ κάποιου επιπέδου δεν χρειάζεται το quantize, δεν είναι ζήτημα ανεπάρκειας αλλά επιλογή παραγωγής) και...
υπάρχουν και μουσικοί που το "το groove τους έχει κατακτηθεί μεσά από αστραφτερή τεχνική και όχι το αντίθετο".
Ο Καπ είναι ένας απ' αυτούς.
 
H oυσια ειναι οτι υπαρχουν διαφορετικες μουσικες για διαφορετικους παικτες μαεστρο.

Καποιοι παιζουν groove κ μονο...καποιοι παιζουν groove πανω σε 7-9 5 ..βλ Mangini η Portnoy.

Εκαστος στο ειδος τους.

Μην μπερδευεις το τι σ αρεσει με το τι ειναι αντικειμενικα καλο. Δεν φτανεις να γραψεις 2000 δισκαι χωρις groove φιλε. Οτι κι αν παιζεις.

Και ο Mangini groove- ακλα εχει κ ο Koλλιας..κ ο Weckl και ο Kap.

Διαφορετικα στυλ παιζουν μονο. 

Ο Corea μεγαλούργησε όταν έπαιζε με Cobham, Gadd, Airto κ.α....

Μετά κάπου....το έχασε. Ιδίως με τα σχήματα... (αυτά της αρπαχτής μωρέ...ξέρεις....στην grp)

Μη με ζορίζεις Βαγγέλη... Δυστυχώς για σένα άκουγα τον Corea πριν γεννηθείς. Εναν άλλον Corea. Εναν Corea που τον γνώρισες μέσα από vintage ή obsolete records.
Οταν στριμωχνεσαι με επιχειρηματα...καταφευγεις παντα στην ηλικια σου...

Και εγω...ξερεις ποσο ψαρωνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 
Ο Corea μεγαλούργησε όταν έπαιζε με Cobham, Gadd, Airto κ.α....

Μετά κάπου....το έχασε. Ιδίως με τα σχήματα... (αυτά της αρπαχτής μωρέ...ξέρεις....στην grp)

Μη με ζορίζεις Βαγγέλη... Δυστυχώς για σένα άκουγα τον Corea πριν γεννηθείς. Εναν άλλον Corea. Εναν Corea που τον γνώρισες μέσα από vintage ή obsolete records.
Dim μην τον ζορίζεις. Ίσως θεωρεί ότι δικαιωματικά το πεδίο του είναι τα ντραμς επειδή είναι ντράμερ, αλλά παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ένας σκασμος άλλοι μουσικοί πλαισιώνουν τον ντράμερ μιας μπάντας και αντίστοιχα δικαιωματικά έχουν άποψη και για το groove και για το ρυθμό και για το πόσο φορτώνει ή όχι ένα κομμάτι.
Μην τα λέμε συνέχεια...
 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μόλις τώρα, Tamtam είπε

Dim μην τον ζορίζεις. Ίσως θεωρεί ότι δικαιωματικά το πεδίο του είναι τα ντραμς επειδή είναι ντράμερ, αλλά παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ένας σκασμ΄ςο άλλοι μουσικοί πλαισιώνουν τον ντράμερ μιας μπάντας και αντίστοιχα δικαιωματικά έχουν άποψη και για το groove και για το ρυθμό και για το πόσο φορτώνει ή όχι ένα κομμάτι.
Μην τα λέμε συνέχεια...
 


ναι μην με ζοριζεται παιδια...γιατι δεν εχω κ στυλο αρκετα στο σπιτι.

 
ναι μην με ζοριζεται παιδια...γιατι δεν εχω κ στυλο αρκετα στο σπιτι.
Φέρε τον έλεγχο και το στυλό σου να σου βάλω άριστα. "Ζορίζετε" όχι "ζορίζεται" ?
Πάλι κόλλησες στη λέξη και όχι στην ουσία.
Goodbye Βαγγέλη. Στη μακαρονάδα βάλε και κανένα από τα πολλά στυλό σου να νοστιμίσει.

 
Ευχαρηστο γηα τιν δηωρθωσι αδαιρφαι.

 Τα στυλα ειναι κατειλημενα φιλε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Kαι παλιά υπήρχαν σρέντερς που ανεβοκατέβαιναν υπερηχητικά την ταστιέρα και παρέμειναν ως τέτοιοι, π.χ ο MAB. Στην καλύτερη να γεμίσει τον μικρό χώρο που θα κάνει κάποιο guitar clinic και αυτοί που θα πάνε να τον δουν δεν θα πάνε για να ακούσουν τη μουσική του αλλά για να δουν τα ζογκλεριλίκια του, άλλη μια μαϊμού σε τσίρκο δηλαδή.

Οι σύγχρονοί του σρέντερς μπορεί να χάνουν σε ταχύτητα αλλά έγραφαν κομμάτια που ακούγονται π.χ Satriani.

Kαι στη σύγχρονη εποχή το ίδιο συμβαίνει, απλά οι σύγχρονοι MAB είναι πάρα πολλοί σε τέτοιο βαθμό που είναι δύσκολο να βρεις ανάμεσά τους έναν Satriani. Το πιο πιθανό είναι τον δεύτερο να τον πετύχεις να παίζει live κάπου, ενώ τους πρώτους μόνο στο youtube

 
c72c397e-1b6a-4-huge.jpg


 
Ο Corea μεγαλούργησε όταν έπαιζε με Cobham, Gadd, Airto κ.α....

Μετά κάπου....το έχασε. Ιδίως με τα σχήματα... (αυτά της αρπαχτής μωρέ...ξέρεις....στην grp)

Μη με ζορίζεις Βαγγέλη... Δυστυχώς για σένα άκουγα τον Corea πριν γεννηθείς. Εναν άλλον Corea. Εναν Corea που τον γνώρισες μέσα από vintage ή obsolete records.
Αρπαχτη Grp.. Φημες λενε οτι ανεβηκαν χωρις προβα..

Dave Weckl στα τυμπανα [of course}

Ουφ φφφφ...




 
Παιδιά λίγο να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους ,για τους drummer και το  "quantize"

1.Drummer του επιπέδου triple scale (Aronoff,Gadd,Jordan,Weckl,Colaiuta etc.) ΔΕΝ τρώνε  quantize ΠΟΤΕ για 3 απλούς λόγους:

α.Δεν χάνουν ποτέ αλλά ΠΟΤΕ λΑιμε 

β.Τους ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ για το feel και το πώς παίζουν , συνήθως,ΠΙΣΩ από τον μετρονόμο αλλά ΜΕΣΑ στο grid.

γ.πρεπει να είσαι πνευματικά καθυστερημένος ως παραγωγός αν βάλεις τέτοια παιξιματα στο κουανταζιρι ? ,εδώ δεν βάζουμε στα σκυλαδικα,στα εντεχνοσκυλαδικα ? και στα σκυλοποπ στην Ελλάδα όταν παίζει ντράμερ μια και πλέον σχεδόν ΟΛΟΙ οι Έλληνες επαγγελματίες ντράμερ ειναι  ΤΈΡΑΤΑ γκρουβ και τεχνικής και δεν χάνουν τίποτα...άσε που το quantize θέλει ΧΡΟΝΟ και ο χρόνος ΚΟΣΤΙΖΕΙ...

2.Ο Weckl είναι ΤΡΟΜΕΡΟΣ drummer από όλες τις απόψεις και τώρα που έχει μεγαλώσει είναι πλέον και τερατώδης groove master με φοβερό pocket (για λευκό ντράμερ βέβαια μη ζητάμε και θαύματα μια και Jordan ή Purdie δεν μπορεί κατά την ταπεινή μου γνώμη κανείς λευκός ντράμερ να γίνει και το κΣερουν άλλωστε και οι περισσότεροι μεγάλοι λευκοί ντράμερ)

Αλλά σίγουρα δεν είναι μια ψυχρή μηχανή , απλά είναι εξωφρενικά τέλειος τεχνικά και όντως... εκνευρίζει ? αλλά μήπως και ο Vinnie μια από τα ίδια δεν ήταν;

Τώρα βέβαια όντως η ΜΟΥΣΙΚΗ που έχει παίξει είναι λίγο.... σούπα,με εξαίρεση το άλμπουμ του Oz Noy και του Corea, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πείτε μου αν υπάρχει κάποιος που δεν θα κλάψει με την ψυχή που βγάζει το σόλο αυτού του αρχι-πατέρα όλων των σρέντερς :




 
Φευγαλαία διάβασα τα ποστς περι Ρόρυ. Οκ. Ωραία τραγούδια, θαμένες μνήμες απο την εποχή της αθωότητας μας, θυμάμαι το Top Priotiry που είχα ξεκλέψει απο την ξαδέρφη μου κάπου στις αρχές του 80, τότε που δεν αρκούσαν 3 δευτερόλεπτα για να έχει κανείς πρόσβαση σε όλες τις μουσικές του κόσμου ανεξαιρέτως, και φυσικά και τους υπόλοιπους απο τους καλούς δίσκους του (γιατι έβγαλε και κάτι αλμπουμ τύπου against the grain που ελάχιστες φορές τα έπαιξα).

Αλλες εποχές, άλλο μαζικό συναίσθημα, άλλες ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ συνθήκες, άλλες κουλτούρες, άλλες συνήθειες, άλλα κυρίαρχα ρεύματα. Μιλάμε για τον απόηχο του 60, 70 , για μια μουσική η οποία αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο απο την απόλυτη κυριαρχία της ειρήνης, της αγάπης σαν καθολικά προωθούμενες ιδέες. Οχι οτι τότε δεν υπήρχαν πόλεμοι και μίσος και ατομισμός, κτλ. Βεβαίως. Αλλά ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ νορμάλ! Η νόρμα ήταν (απο ψηλά) ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ. Μάλιστα πάνκ, αλλά και μέταλ το 80, ήταν απο τις πρώτες ενδείξεις αλλαγής της εποχής, απο τα σημάδια οτι τα καλά χρόνια της αγάπης σιγά σιγά τελειώνουν. (Και φυσικά αυτο αποδείχθηκε με τις τραγικές εξελίξεις απο 1991 μέχρι και σήμερα.)

Και αν με ρωτήσετε, εννοείται, ποιός φυσιολογικός άνθρωπος δεν θα προτιμούσε εκείνο το "σύστημα" απο το σημερινό.

Μήπως λοιπόν δεν μας φταίει η μουσική σήμερα (εμάς των 50 +- φεύγα), αλλά κάτι άλλο?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου 'ρθε ένα off topic και συγχωρέστε με αλλά το γράφω μην το ξεχάσω. Αν ήμουν ο Chick Corea θα είχα βγάλει οπωσδήποτε ένα άλμπουμ με τίτλο "North Corea".
Εντάξει, δηλαδή τώρα πετάς ένα οφτόπικ, και μάλιστα με πολιτικές προεκτάσεις, για να ξεφύγει η συζήτηση απ' το θέμα που έθεσε ο ΟΡ. Δεν ντρέπεσαι;

 
"North Corea"
"North Corea Chick" με αντίστοιχο εξώφυλλο

93aa0025fe0b42b4d85d8a218b041a42.jpg


Πάντως κι εμένα αυτή η αποδόμηση του Weckl μου φαίνεται κάπως. Οκ, δεν ακούω, δεν άκουσα ποτέ τέτοια μουσική, δεν θα πω τι μου προκαλεί για να μην προκαλέσω, αλλά παρωπίδες aside, δεν θα πω ότι είναι άψυχοι, άμπαλοι, άγκρουβοι κλπ. Το αυτό και για τον χειρότερο ever κιθαρίστα όλων των εποχών. Τον John Petrucci. Aν βγω και πω ότι είναι ο χειρότερος κιθαρίστας όλων των εποχών θα πέσει ντομάτα καφάσι.?

Επίσης, έχω κάνει quantize σε θηρία drummer (έλληνες) και μπασίστες γιατί το επίτασσε η παραγωγή. (Ελλαδάρα). Πληροφοριακά, Αναστασιάδης, Παπαδόπουλος, Τζήμκας.



 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τ

Επίσης, έχω κάνει quantize σε θηρία drummer (έλληνες) και μπασίστες γιατί το επίτασσε η παραγωγή. (Ελλαδάρα). Πληροφοριακά, Αναστασιάδης, Παπαδόπουλος, Τζήμκας.


Ανφερεσαι σε συνολικο  "stick to the grid" οπου ο ντραμμερ εχει "παιξει πανω απο τα μιΝτια" ή σε ηχογραφηση εξ'αρχης?

Πανω απο midi έχει κάποια λογικη (λΑΙμε τωρα) αλλα σε εξ'αρχης ηχογραφηση μου φαινεται παλαβο..

Ασε που σε μερικα παιξιματα δεν ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις quantize...πως θα κανεις quantize  στα ΑΣΎΛΛΗΠΤΑ  ghost notes του Steve Jordan ή στο εκτος πραγματικότητας syncopation του Vinnie?

Καλά δεν μιλαμε για να κανεις quantize σε ΑΥΤΟΝ...αυτος ειναι πιο....quantize απο το.....Quantize το ιδιο  :classic_biggrin:






 
παλαβο..
χειροκίνητο edit του απ' ευθείας ηχογραφημένου υλικού για να γίνει ντραμασίν έγινε. Ήτο επιταγές ενός κάποιου παραγωγού. Τα παιξίματα ήταν πιο staight θρου. Session.
Ευτυχώς δουλεύαμε την γρηγορότερη και πιο εύκολη πλατφόρμα για edit. Το sonar. To οποίο κατέβασα δωρεάν προσφάτως και χάθηκα ομολογουμένως-μετά από απουσία 10+ χρόνων από οποιοδήποτε DAW.

 
χειροκίνητο edit του απ' ευθείας ηχογραφημένου υλικού για να γίνει ντραμασίν έγινε. Ήτο επιταγές ενός κάποιου παραγωγού. Τα παιξίματα ήταν πιο staight θρου. Session.
Ευτυχώς δουλεύαμε την γρηγορότερη και πιο εύκολη πλατφόρμα για edit. Το sonar. To οποίο κατέβασα δωρεάν προσφάτως και χάθηκα ομολογουμένως-μετά από απουσία 10+ χρόνων από οποιοδήποτε DAW.




Καλα όντως το Sonar απλα δεν υπαρχει ,ειδικα για edit,μονο αυτο χρησιμοποιω εδω και χρονια.

Καταλαβαινω τι λες....τι μου θυμισες τωρα....1983 την πρωτη μου επαγγελματικη ηχογραφηση στo Sierra και τον κακομοιρο τον ντραμμερ μας (μιλαμε απο τις λιγες "μηχανες" την εποχη εκεινη στην Ελλαδα ο ανθρωπος ηταν μετρονομος) ο οποιος οταν μπηκε στο στουντιο πληροφορηθηκε απο τον παραγωγο οτι θα εγραφε μονο κασα και ταμπουρο και το........ DMX θα επαιζε το hi-hat και μετα τα toms θα τα επαιζε "απο πάνω" γιατι "ετσι κανουν στο εξωτερικο"....?  ... (θα ειχε διαβασει σε κανα mix της εποχης πως ,υποτιθεται , εγραφαν οι ΔΟΥΡΑΝ-ΔΟΥΡΑΝ,και ηθελε να το κανει και αυτος....που να ηξερε ο κακομοιρης οτι στους Duran Duran εγραφε ο Tony Thomson μια και εξω....και τον Taylor τον ειχαν μονο για τη...φραντζα στα live :classic_biggrin: )

Πρωτοι στη λαλακια και στο να παίρνουμε ΜΟΝΟ τα κακα απο το εξωτερικο και στη μουσικη ....

Μετα απο καμμια 10αρια χρονια οποιος πηγαινε ντεμο σε δισκογραφικη επρεπε να απαντησει στην τρομερη ερωτηση για να....ακουστει το ντεμο του: "ΛΟΥΠΕΣ έχετε?" ? 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως κι εμένα αυτή η αποδόμηση του Weckl μου φαίνεται κάπως. Οκ, δεν ακούω, δεν άκουσα ποτέ τέτοια μουσική, δεν θα πω τι μου προκαλεί για να μην προκαλέσω, αλλά παρωπίδες aside, δεν θα πω ότι είναι άψυχοι, άμπαλοι, άγκρουβοι κλπ. Το αυτό και για τον χειρότερο ever κιθαρίστα όλων των εποχών. 
κοίτα να δεις, ένα φόρουμ πολλές φορές είναι κάτι σαν καφενείο, όπου λέμε όλοι το μακρύ μας και το κοντό μας. Με την έννοια αυτή θα υπερβάλλουμε για να τονίσουμε αυτό που θέλουμε.

Όμως στην περίπτωσή του, την ίδια την ουσία τη λες ο ίδιος, ίσως πιό πολιτικά ορθά.

προσωπικά και εγώ.

Δεν ακούω

πήγα να ακούσω (αγόρασα 3 δίσκους) τέτοια μουσική γιατί με τράβηξε όπως πάντα το όνομα Corea και η GRP

δεν θα πω όπως λες τι μου προκαλεί

αλλά ακόμα και παρωπίδες aside θα πω ότι δεν καταφέρνει να σε κάνει να σε τραβήξει να σε βάλει μέσα στη μουσική.

Αυτό εγώ θα το πω άψυχο...

Το ίδιο και για τους κιθαρίστες του είδους, και αυτόν που είπες και άλλους θεούς όπως τον Gambale κλπ κλπ, νομίζω ότι καταλαβαίνετε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top