(Αφού κανουμε πως δεν καταλαβαίνουμε) το solo του bohemian...Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το κομμάτι είναι εξ' ολοκλήρου γραμμένο από τον Freddie Μercury
Μα νόμιζα ότι μιλάμε για μπασίστες, κιθαρίστες - και ντραμίστες. Youtube επίσης...Αναρωτιέμαι ποιου μεγάλου κοινού την αναγνώριση έλαβαν οι Boulez, Messiaen, Stockhausen και άλλοι μεγάλοι συνθέτες - μουσικοί για να τους αναφέρουμε σαν τέτοιους.
Οταν ο Gadd εχει παιξει σε 150 Νο 1 δισκους...αραγε τον επιλεγει να παιξει σε ενα δισκο ο παραγωγος...η ο κοσμος?
Με πιανεις?
Δεν το σώζεις μάστορα, άστο. Γράφεις ονόματα και δίπλα τις συνθέσεις τους και θες να μου πεις ότι για τον Μay αναφερόσουν στο σόλο? θα κάνω ότι δεν καταλαβαίνω για μην σε στεναχωρήσω τότε(Αφού κανουμε πως δεν καταλαβαίνουμε) το solo του bohemian...
ο κοσμος βρε κανει pre order.Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?
Όχι γιατί η κυρά Μαρία και ο Μπάρμπα Μήτσος θα αντιδρούσαν γιατί δεν τους αρέσουν τα fills και το groove και θα ζήταγαν να επανηχογραφηθεί ο δίσκος με τον Gadd. Τόσες φορές έχει γίνει...ή όχι?Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?
Συμφωνω οτι ειναι σημαντικό να εκτελεις άψογα τα κομματια αλλα.... Καλύτερα να είσαι ο, Slash και να παίζεις το κομματι σου παρα να είσαι κάποιος άλλος και να παίζεις το κομματι του, slash (ακομα και αν το παίζεις καλύτερα κ απο τον ιδιο) και κατ επέκταση ειναι και το "πληρώνεται"... Δηλαδη Πιο πολυ θα σου κοστίσει να φωνάξεις τον Hammett να σου παίξει το σόλο του fade tovblack παρα τον χ ψ (που ισως το παιζει και λιγοτερο sloppy)Υπάρχουν τεράστιοι μουσικοί που είναι απλά εκτελεστές και ζήτημα είναι αν έχουν συνθέσει 2 καλά κομμάτια σε όλη την καριέρα τους. Ούτε μπορούν ούτε πρέπει σώνει και καλά να προσπαθούν να έχουν έμπνευση και να συνθέτουν όλοι. Το εκτελεστικό κομμάτι της μουσικής είναι για μένα εξίσου μεγάλο κεφάλαιο με το συνθετικό. Όσον αφορά περί ιδέας που πληρωνόταν πάντα, ρώτα υπερσεσιονάδες ή μεγάλους εκτελεστές κλασσικής μουσικής τι βγάζουν.?
Σωστό εν μέρει αλλά το 50 ways to leave your lover δεν θα ήταν σημείο αναφοράς για ντράμερ, ούτε πιθανώς να είχε ξεχωρίσει σαν all time classic song. Εδω βεβαια λέμε πως ο Gadd έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ενορχήστρωση που είναι και αυτή σύνθεση αλλά λιγοι άλλοι είναι τόσο σημαντικοί.Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?
μα δεν διαφωνώ σε αυτό που θέτεις στο τραπέζι, για αποφυγή περιπλοκής της συζήτησης το σχολίασα.Οταν θέτει κανείς υπο συζήτηση, τέχνη ή τεχνική, που αναφερόμαστε;
Δεν θα το μαθουμε ποτε.Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?
Τι να σώσω;Κινδυνεύει κανεις;Απο το υφακι σου πρεπει να εχουμε πιει ισα με καμια 100ρια καφεδες μαζι! Συμβουλη... Μη πιανεσαι συνεχως απο μια λεξη και άφηνε τη ροή των πραγμάτων για το καλό της συζήτησης...Δεν το σώζεις μάστορα, άστο. Γράφεις ονόματα και δίπλα τις συνθέσεις τους και θες να μου πεις ότι για τον Μay αναφερόσουν στο σόλο? θα κάνω ότι δεν καταλαβαίνω για μην σε στεναχωρήσω τότε
Σωστό εν μέρει αλλά το 50 ways to leave your lover δεν θα ήταν σημείο αναφοράς για ντράμερ, ούτε πιθανώς να είχε ξεχωρίσει σαν all time classic song. Εδω βεβαια λέμε πως ο Gadd έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ενορχήστρωση που είναι και αυτή σύνθεση αλλά λιγοι άλλοι είναι τόσο σημαντικοί.
Πάμε για εμφύλιο πάλι! ?Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.
Ε ναι προφανώς. Αλλά δεν είναι όλοι οι μουσικοί προικισμένοι συνθέτες ΚΑΙ προικισμένοι εκτελεστές όπως δεν είναι όλοι οι καλοί προπονητές, προικισμένοι αθλητές. Ο καθένας δουλεύει με τα εφόδια που έχει και όλοι ονειρευόμαστε να τα είχαμε όλα.Καλύτερα να είσαι ο, Slash και να παίζεις το κομματι σου παρα να είσαι κάποιος άλλος και να παίζεις το κομματι του, slash
μακάρι, να γίνει λίγο τζέρτζελο γιατί θα κοιμηθούμε αλλιώς.Πάμε για εμφύλιο πάλι! ?
δεν συμφωνω..γιατι αν σκεφτοντουσαν ετσι οι παραγωγοι δεν θα ειχε μοιραστει η 60 - 70s 80s δισκογραφια σε 4-5 ντραμμερς .{για ντραμμερς μπορω να μιλησω εγω}Συμφωνώ Γιάννη μου, αλλά η αναφορά σε Νο1, είναι καθαρά εμπορική επιτυχία.
Η ενορχήστρωση φυσικά παίζει ρόλο σ' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι σημαντικά στις πιθανότητες επιτυχίας, με την συμμετοχή κάποιου άλλου μουσικού αντί αυτού που παίζει στο κομμάτι, από την στιγμή που θα ακολουθούσε έτσι κι αλλιώς τις επιταγές του παραγωγού και του συνθέτη.
Πάμε για εμφύλιο πάλι! ?
1. αν σκεφτοντουσαν ετσι οι παραγωγοι δεν θα ειχε μοιραστει η 60 - 70s 80s δισκογραφια σε 4-5 ντραμμερς .{για ντραμμερς μπορω να μιλησω εγω}
2. Ηξεραν ποιον να παρουν τηλ αν ηθελαν ενα Νο1 δισκο.