• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Social media και νέα γενιά μουσικών

Σπύρο εγώ θα διαφωνήσω.
Αλλες σκεψεις
Το οτι αρεσει καποια μουσικη/μουσικος στην πλειοψηφια, δεν κανει αντικειμενικα καλο τον μουσικο/η.

Απλα ειναι αντικειμενικα αποδεκτος απο το ευρυ κοινο.
Αποκλειουμε το γεγονος να εχουν δικιο, αυτοι οι λιγοι που δεν τους αρεσει ο M. Davis και τελικα να μην ειναι αντικειμενικα καλος?
Ειναι σαν κι αυτο στο εργο με τον Ηλιοπουλο (ο φιλος μου ο Λεφτερακης).
"Γιατι να ειναι τρελλος αυτος που διαφωνει με τους πολλους και να μην ειναι τρελλοι οι πολλοι που διαφωνουν με τον εναν"? ?

 
διαβασε λιγο να μαθεις.

Αλλον πέταξαν....
μαλλον εχουν σκουριασει τα αγγλικα σου..

The song is notable for its varied use of time signatures, such as 5/8 and 9/8.[3] Pink Floyd drummer Nick Mason found these time-signature changes difficult to learn, and, with the band recording on a very tight schedule, ceded the drumming duties to session drummer Jeff Porcaro.[4]


Αλλες σκεψεις
Το οτι αρεσει καποια μουσικη/μουσικος στην πλειοψηφια, δεν κανει αντικειμενικα καλο τον μουσικο/η.

Απλα ειναι αντικειμενικα αποδεκτος απο το ευρυ κοινο.
Αποκλειουμε το γεγονος να εχουν δικιο, αυτοι οι λιγοι που δεν τους αρεσει ο M. Davis και τελικα να μην ειναι αντικειμενικα καλος?
Ειναι σαν κι αυτο στο εργο με τον Ηλιοπουλο (ο φιλος μου ο Λεφτερακης).
"Γιατι να ειναι τρελλος αυτος που διαφωνει με τους πολλους και να μην ειναι τρελλοι οι πολλοι που διαφωνουν με τον εναν"? ?
Νομιζω οτι αυτο τα λεει ολα.

The best selling jazz record of all time was released 40 years ago and it still sells 5,000 copies a week. It is a universally acknowledged masterpiece, revered as much by rock and classical music fans as by jazz lovers. The album is Miles Davis' Kind of Blue
Kανε τα μαθηματικα.

40 χ 52χ 5000 για να καταλαβεις τι εχει πουλησει.

 10 εκατομμυρια για ποπ δισκο δεν ειναι πολλα..αλλα για ενα Jazz δισκο αναλογικα , το ποσο  νομιζω ειναι θηριωδες.

Αυτο απο μονο του...δεν οριζει οτι ο Miles...ηταν αντικειμενικα εξαιρετικος?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 10 εκατομμυρια για ποπ δισκο δεν ειναι πολλα..αλλα για ενα Jazz δισκο αναλογικα , το ποσο  νομιζω ειναι θηριωδες.

Αυτο απο μονο του...δεν οριζει οτι ο Miles...ηταν αντικειμενικα εξαιρετικος?
Oχι. Αυτο αντικειμενικα μου λεει μονο, οτι ειναι "The best selling jazz record of all time"

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Oχι. Αυτο αντικειμενικα μου λεει μονο, οτι ειναι "The best selling jazz record of all time"
αρα κατα την γνωμη σου..ενας καλλιτεχνης που με νουμερα αποδεικνυει την αξια του ως ο καλυτερος στο ειδος μουσικης που παιζει , παραμενει ενας υποκειμενικα καλος καλλιτεχνης επειδη η Μαρικα απο το NJersey {Που δεν ακουει Jazz} , μπορει να μην τον γουσταρει.

 Οκ. 

σεβαστο.

 
αρα κατα την γνωμη σου..ενας καλλιτεχνης που με νουμερα αποδεικνυει την αξια του ως ο καλυτερος στο ειδος μουσικης που παιζει , παραμενει ενας υποκειμενικα καλος καλλιτεχνης επειδη η Μαρικα απο το NJersey {Που δεν ακουει Jazz} , μπορει να μην τον γουσταρει.

 Οκ. 

σεβαστο.
Οχι ετσι ακριβως.

Αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι ο Μητσος απο το NJersey (που ακουει τζαζ), θα μου πει τι ειναι καλο και τι δεν ειναι.

Αν δεν βρουμε τον κλειδαριθμο που αποφασιζει τι κανει μια μουσικη ή ενα μουσικο καλο, εδω θα διαφωνουμε για παντα.

Υπαρχει κλειδαριθμος?

Ειναι οι πωλησεις?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι ετσι ακριβως.

Αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι ο Μητσος απο το NJersey (που ακουει τζαζ), θα μου πει τι ειναι καλο και τι δεν ειναι.

Αν δεν βρουμε τον κλειδαριθμο που αποφασιζει τι κανει μια μουσικη ή ενα μουσικο καλο, εδω θα διαφωνουμε για παντα.
Αντοχη στο χρονο + καταξιωση {με νουμερα.}

Νομιζω οτι με αυτα τα δυο εγω ειμαι καλυμμενος.

 
Αντοχη στο χρονο + καταξιωση {με νουμερα.}

Νομιζω οτι με αυτα τα δυο εγω ειμαι καλυμμενος.
Με λιγα λογια για να ακουμε καλη μουσικη πρεπει να περιμενουμε καμια 40αρια χρονια να δουμε πως παει ενα κομματι στις πωλησεις.

 
Κτγμ υπάρχει αντικειμενικότητα στη μουσική και ειναι... Τι αλλο... Οι αριθμοί! Οσο ψυχροί και αν ειναι... Οσο και αν μας αρεσει η οχι ο εκαστοτε Justin bieber έχει πουλησει εκατομμύρια... Δηλαδη "αναγκασε" κοσμο να βάλει το χερι στην τσέπη για πάρτη του.Ειναι μετάδοση συναισθημάτων οποτε αν ενα κομματι συγκινησε... Τον Καραμητρο η τον Μπετόβεν τον ιδιο εχει την ίδια αξία καθως τα συναισθήματα του δεύτερου δεν ειναι ανώτερης αξίας απο του πρώτου μονο και μονο επειδή ειναι μουσική ιδιοφυία.Επομένως η ψήφος του ακροατή εχει την ίδια αξία και μετράει για 1.Και γω μπορεί να ακουω Πλιάτσικα και να βγάζω σπυριά αλλα... Πρεπει να παραδεχτώ και να αναγνώριση οτι τα τραγούδια του "μίλησαν" σε πολυ κοσμο... Αλλο ενα αντικειμενικό κριτήριο ειναι η αντοχή στο χρονο. Δε μπορεί κανένας να αμφισβητήσει το We are the champions ειτε του αρεσει ειτε οχι... 

Οποτε αν κατι ειναι μουσικά καλο ειναι αντικειμενικό... Το αν αυτό θα μας αρεσει και μας ειναι υποκειμενικό... 

Με λιγα λογια για να ακουμε καλη μουσικη πρεπει να περιμενουμε καμια 40αρια χρονια να δουμε πως παει ενα κομματι στις πωλησεις.
Οχι ακριβως... Απλα μετα απο 40 χρονια όπως λες η δικη μας υποκειμενικά "καλη μουσικη" θα ειναι αντικειμενικα και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ καλη... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αντοχη στο χρονο + καταξιωση {με νουμερα.}

Νομιζω οτι με αυτα τα δυο εγω ειμαι καλυμμενος.


Κτγμ υπάρχει αντικειμενικότητα στη μουσική και ειναι... Τι αλλο... Οι αριθμοί! Οσο ψυχροί και αν ειναι... Οσο και αν μας αρεσει η οχι ο εκαστοτε Justin bieber έχει πουλησει εκατομμύρια...

Οποτε αν κατι ειναι μουσικά καλο ειναι αντικειμενικό...


Τι σχέση έχουν τα παραπάνω κριτήρια με την τέχνη?

Την έκφραση?

Την πρωτοπορία?

Την δημιουργικότητα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι σχέση έχουν τα παραπάνω κριτήρια με την τέχνη?
Τι εννοεις;Μια για ΜΟΥΣΙΚΗ δε μιλαμε;Με την τεχνη εχουν σχεση... Με την τεχνικη δεν εχουν.

ΚΤΓΜ

ΤΕΧΝΙΚΗ=ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΕΧΝΗ

ΤΕΧΝΗ=Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (ΜΕΣΩ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ κοκ...)

Οι αριθμοι ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ  οτι κάποιος κανει κατι καλα... 

Υγ. (Επειδή έκανες edit το post) 

Η έκφραση η πρωτοπορία και η δημιουργικότητα ειναι μέρος της τεχνης και ΑΙΤΙΕΣ ώστε να γίνει η μετάδοση η αναπαραγωγή συναισθημάτων (που προανεφερα)  και που θα σε "αναγκάσουν" να βαλεις  το χερι στην τσέπη και να πας να πάρεις τον δισκο  ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι εννοεις;Μια για ΜΟΥΣΙΚΗ δε μιλαμε;Με την τεχνη εχουν σχεση... Με την τεχνικη δεν εχουν.

ΚΤΓΜ

ΤΕΧΝΙΚΗ=ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΕΧΝΗ

ΤΕΧΝΗ=Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (ΜΕΣΩ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ κοκ...)

Οι αριθμοι ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ  οτι κάποιος κανει κατι καλα... 


Εγώ το βλέπω διαφορετικά.

Η τέχνη είναι μέσο.

Μέσο έκφρασης πραγμάτων που έχουμε εσωτερικά.

Αν δηλαδή έχεις κάτι να πεις, η τέχνη είναι ο τρόπος να το εκφράσεις.

Κατάντησε όμως εύκολα καταναλώσιμο προϊόν, με αγορές στόχο, τεχνικές μάρκετιν ανάλογες με τα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά.

Αυτά τα παραπάνω χαρακτηριστικά μετράνε οι αριθμοί.

 
Εγώ το βλέπω διαφορετικά.

Η τέχνη είναι μέσο.

Μέσο έκφρασης πραγμάτων που έχουμε εσωτερικά.

Αν δηλαδή έχεις κάτι να πεις, η τέχνη είναι ο τρόπος να το εκφράσεις.

Κατάντησε όμως εύκολα καταναλώσιμο προϊόν, με αγορές στόχο, τεχνικές μάρκετιν ανάλογες με τα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά.

Αυτά τα παραπάνω χαρακτηριστικά μετράνε οι αριθμοί.
Σεβαστό! Στο πρωτο μισό δε νομιζω οτι διαφωνουμε. Εσυ το λες "τροπο έκφρασης πραγμάτων που έχουμε εσωτερικα" εγω το λέω "συναισθηματα"... Νομιζω λεμε το ιδιο... Αν εγω γράψω κατι που πολλοί ταυτίζονται με αυτό σημαίνει οτι εχω μεταδώσει τελεια το συναίσθημα (η αλλιως εχω εκφράσει άψογα αυτό που ήθελα) οποτε... ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ. Αν παλι αυτό που λεω δεν αφορα κανέναν η δεν θα ειναι κατι σημαντικό.... Η ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΛΑ. Για καποιο λογο οι 9 στους 10 θα επέλεγαν το παστίτσιο απο τις μπάμιες!  (Εκει να δεις μετάδοση και αναπαραγωγή συναισθημάτων ? ) 

Σχετικα με το δεύτερο μισο... 

Αυτα ισχύουν για κάθε μουσική... Απο ΠΑΝΤΑ... δεν έγιναν τώρα...οποτε οι αριθμοί υπηρχαν παντα και παντα κατι έδειχναν...

Εγω για καποιο λόγο μίλησα για πωλησεις δίσκων (η προσέλευση κόσμου σε συναυλιες αν θες)  και οχι για, likes shares followers και views... 

Δεν ειναι ΟΛΑ κατασκευασμένα ουτε ΟΛΟΙ οι ακροατές λαθος και εγω σωστός... Κατι κανει καλα ο Πλιάτσικας γαμωτο!!!  ?

 
μαλλον εχουν σκουριασει τα αγγλικα σου..


τα αγγλικά μου δεν έχουν ανάγκη την κριτική σου.

Μάλλον η άγνοια επί βασικών επί των PF τουλάχιστον και απίστευτη εμμονή και εριστικότητα στο "εγώ τα ξέρω όλα" δεν σου αφήνουν να δεις την πραγματικότητα.

Ενα τυχαίο άσχετο σχόλιο πετάχτηκε εδώ μέσα "οτι δηθεν οι PF δεν άρεσαν το παίξιμο του Mason" και τον άλλαξαν (εξ ού και η δική μου απορία - διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, τουλάχιστον στο "δεν άρεσαν") και το έδεσες κόμπο και το βρήκες βολικό να αρχίσεις να τρολλάρεις όποιον έχει διαφορετική γνώμη από τον εαυτό σου...

Μάθε λοιπόν ότι ουσιαστικά το τελευταίο album που ουστιαστικά οι floyd ήταν μαζί ήταν οριακά το animals, αν και ήδη εκεί υπήρχαν πολλά προβλήματα, εξ ού και η τεράστια ανισοτητα του δίσκου.

Το κακό φυσικά έγινε με το Wall που ουσιαστικά ήταν ένας δίσκος που έγινε "by mail" -λόγω οικονομικών προβλημάτων και φορολογικής εξορίας- με ελάχιστη φυσική και ταυτόχρονη παρουσία όλων ποτέ στο studio και με τεράστια ανάμειξη του Bob Ezrin που του έδωσε το ΟΚ ο Waters, αλλά και του ηχολήπτη Guthrie με αποτέλεσμα ο Mason να έχει αρκετά προβλήματα με τον πρώτο, ο δε Wright να οδηγηθεί ουσιαστικά να ηχογραφεί εντελώς μόνος, και τελικά να απομονωθεί και ουσιαστικά να εκδιωχθεί. Φυσικά δεν συζητάμε για τις ομηρικές μάχες του Waters με τον Gilmour σχετικά με τις ενορχηστρώσεις του Kamen και τα μέρη του Comfortably numb.

Ο δίσκος φτιαχνόταν ουσιαστικά με τον Ezrin και τον Guthrie και οι άλλοι έρχονταν πού και πού και έλεγαν μια γνωμη ή σβήνανε τη δουλειά των άλλων. Δυστυχώς (και ευτυχώς διότι μπορείς κάποια στιγμή να τα μάθεις) για σένα υπάρχουν καταγεγραμμένα.

Και φυσικά εκτός από τον Pοrcaro που αντικαστέστησε τον τσατισμένο Mason στο τέλος των ηχογραφήσεων (mother) που τους παράτησε και πήγε να ηχογραφήσει τον προσωπικό του δίσκο, υπάρχει και ο Ritenour που παίζει κιθάρα, πολλά πλήκτρα παίζει ο Ezrin, πολλές φορές υπάρχουν μόνο τα έγχορδα με έναν ή δυό από τους floyd ή μπάσο παίζει ο Gilmour. Και υπάρχουν και άλλοι session μουσικοί όπως επίσης και ο ίδιος ο Guthrie έλαβε μέρος ως μουσικός. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι η μπάντα έδιωξε τον Wright (ΟΚ αυτόν λίγο μετά πραγματικά τον έδιωξαν) ή τον Waters ή τον Gilmour...

Καλό θα ήταν ορισμένοι (όσοι) εδώ μέσα αποφασίζουν να πετάξουν μια μπαρούφα να την διατυπώνουν σωστά. Όχι δεν μας άρεσε ο Mason και τον πετάξανε. Ναι...δεν έπαιξε και έπαιξε άλλος σε ένα κομμάτι ή και σε άλλο κομμάτι, αλλά ήταν κάτι που έγινε σε μεγάλο βαθμό στο Wall και οι σχέσεις τους από τότε ξεκίνησαν να είναι σκατά... με όλα τα υπόλοιπα, ποιός θα χρησιμοποιεί το όνομα ποιανού τα είναι το Wall και άλλα τραγικά του rock n roll.

Φυσικά τα ίδια και χειρότερα έγιναν στο Momentary Lapse of reason που πάλι ήταν μπλεγμένος ο Ezrin, αλλά σιγά μην κάνουμε θέμα που έπαιξε εκεί ο Appice. Εκεί πέρασε μια πανστρατιά σεσσιονάδων και καλά κάνανε αφού έτσι θέλανε. Φυσικά αυτό δεν σήμαινε τίποτα ιδιαίτερο, ...πλέον.

αυτά τα ολίγα με περισσή αγαπη φίλτατοι Βαγγέληδες.

 
Κατάντησε όμως εύκολα καταναλώσιμο προϊόν, με αγορές στόχο, τεχνικές μάρκετιν ανάλογες με τα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά.

Αυτά τα παραπάνω χαρακτηριστικά μετράνε οι αριθμοί.


Εγω για καποιο λόγο μίλησα για πωλησεις δίσκων (η προσέλευση κόσμου σε συναυλιες αν θες)  και οχι για, likes shares followers και views... 

Δεν ειναι ΟΛΑ κατασκευασμένα ουτε ΟΛΟΙ οι ακροατές λαθος και εγω σωστός... Κατι κανει καλα ο Πλιάτσικας γαμωτο!!!  ?
Σωστοί και οι δύο

 
τα αγγλικά μου δεν έχουν ανάγκη την κριτική σου.

Μάλλον η άγνοια επί βασικών επί των PF τουλάχιστον και απίστευτη εμμονή και εριστικότητα στο "εγώ τα ξέρω όλα" δεν σου αφήνουν να δεις την πραγματικότητα.

Ενα τυχαίο άσχετο σχόλιο πετάχτηκε εδώ μέσα "οτι δηθεν οι PF δεν άρεσαν το παίξιμο του Mason" και τον άλλαξαν (εξ ού και η δική μου απορία - διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, τουλάχιστον στο "δεν άρεσαν") και το έδεσες κόμπο και το βρήκες βολικό να αρχίσεις να τρολλάρεις όποιον έχει διαφορετική γνώμη από τον εαυτό σου...

Μάθε λοιπόν ότι ουσιαστικά το τελευταίο album που ουστιαστικά οι floyd ήταν μαζί ήταν οριακά το animals, αν και ήδη εκεί υπήρχαν πολλά προβλήματα, εξ ού και η τεράστια ανισοτητα του δίσκου.

Το κακό φυσικά έγινε με το Wall που ουσιαστικά ήταν ένας δίσκος που έγινε "by mail" -λόγω οικονομικών προβλημάτων και φορολογικής εξορίας- με ελάχιστη φυσική και ταυτόχρονη παρουσία όλων ποτέ στο studio και με τεράστια ανάμειξη του Bob Ezrin που του έδωσε το ΟΚ ο Waters, αλλά και του ηχολήπτη Guthrie με αποτέλεσμα ο Mason να έχει αρκετά προβλήματα με τον πρώτο, ο δε Wright να οδηγηθεί ουσιαστικά να ηχογραφεί εντελώς μόνος, και τελικά να απομονωθεί και ουσιαστικά να εκδιωχθεί. Φυσικά δεν συζητάμε για τις ομηρικές μάχες του Waters με τον Gilmour σχετικά με τις ενορχηστρώσεις του Kamen και τα μέρη του Comfortably numb.

Ο δίσκος φτιαχνόταν ουσιαστικά με τον Ezrin και τον Guthrie και οι άλλοι έρχονταν πού και πού και έλεγαν μια γνωμη ή σβήνανε τη δουλειά των άλλων. Δυστυχώς (και ευτυχώς διότι μπορείς κάποια στιγμή να τα μάθεις) για σένα υπάρχουν καταγεγραμμένα.

Και φυσικά εκτός από τον Pοrcaro που αντικαστέστησε τον τσατισμένο Mason στο τέλος των ηχογραφήσεων (mother) που τους παράτησε και πήγε να ηχογραφήσει τον προσωπικό του δίσκο, υπάρχει και ο Ritenour που παίζει κιθάρα, πολλά πλήκτρα παίζει ο Ezrin, πολλές φορές υπάρχουν μόνο τα έγχορδα με έναν ή δυό από τους floyd ή μπάσο παίζει ο Gilmour. Και υπάρχουν και άλλοι session μουσικοί όπως επίσης και ο ίδιος ο Guthrie έλαβε μέρος ως μουσικός. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι η μπάντα έδιωξε τον Wright (ΟΚ αυτόν λίγο μετά πραγματικά τον έδιωξαν) ή τον Waters ή τον Gilmour...

Καλό θα ήταν ορισμένοι (όσοι) εδώ μέσα αποφασίζουν να πετάξουν μια μπαρούφα να την διατυπώνουν σωστά. Όχι δεν μας άρεσε ο Mason και τον πετάξανε. Ναι...δεν έπαιξε και έπαιξε άλλος σε ένα κομμάτι ή και σε άλλο κομμάτι, αλλά ήταν κάτι που έγινε σε μεγάλο βαθμό στο Wall και οι σχέσεις τους από τότε ξεκίνησαν να είναι σκατά... με όλα τα υπόλοιπα, ποιός θα χρησιμοποιεί το όνομα ποιανού τα είναι το Wall και άλλα τραγικά του rock n roll.

Φυσικά τα ίδια και χειρότερα έγιναν στο Momentary Lapse of reason που πάλι ήταν μπλεγμένος ο Ezrin, αλλά σιγά μην κάνουμε θέμα που έπαιξε εκεί ο Appice. Εκεί πέρασε μια πανστρατιά σεσσιονάδων και καλά κάνανε αφού έτσι θέλανε. Φυσικά αυτό δεν σήμαινε τίποτα ιδιαίτερο, ...πλέον.

αυτά τα ολίγα με περισσή αγαπη φίλτατοι Βαγγέληδες.
Αγαπητε Dim..

εσυ ειπες Urban legend οτι επαιξε ο Porcaro με τους Floyd...και αφου ποσταριστηκαν 2-3 λινκς τα οποια διαβασες βλεπω εκτενως..μας παραθετεις προσωπικες εκτιμησεις κ ιστοριες

Δεν σε τρολαρε κανεις..και φυσικα δεν υπαινισσομαι οτι τα ξερω,.."ολα" σαν εσενα.

αλλα..Εχεις καταντησει γραφικος .

Stick to your mixes..μπας κ παρεις κανα Like.

 
Αγαπητε Dim..

εσυ ειπες Urban legend οτι επαιξε ο Porcaro με τους Floyd...και αφου ποσταριστηκαν 2-3 λινκς τα οποια διαβασες βλεπω εκτενως..μας παραθετεις προσωπικες εκτιμησεις κ ιστοριες

Δεν σε τρολαρε κανεις..και φυσικα δεν υπαινισσομαι οτι τα ξερω,.."ολα" σαν εσενα.

αλλα..Εχεις καταντησει γραφικος .

Stick to your mixes..μπας κ παρεις κανα Like.




κοίτα Ευάγγελε...

είπα urban legend γιατί το κάνατε ένα πράγμα ΝΑ (με το συμπάθειο) ότι οι floyd δεν γουστάρανε το παίξιμο του Mason ....

δε μας χε κι όλας που θα μας πεις ότι διαβάσαμε εκτενώς... Το θράσσος σου έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

γράψατε εν είδει τρολλ μια μπουρδάρα έτσι για να δώσετε βάρος στη συζήτηση τρομάρα σας και θελετε να βγείτε κι από πάνω.

 
κοίτα Ευάγγελε...

είπα urban legend γιατί το κάνατε ένα πράγμα ΝΑ (με το συμπάθειο) ότι οι floyd δεν γουστάρανε το παίξιμο του Mason ....

δε μας χε κι όλας που θα μας πεις ότι διαβάσαμε εκτενώς... Το θράσσος σου έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

γράψατε εν είδει τρολλ μια μπουρδάρα έτσι για να δώσετε βάρος στη συζήτηση τρομάρα σας και θελετε να βγείτε κι από πάνω.
μα..στο αυγκεκριμενο κομματι..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ...ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝΕ...κ πεταξαν απο το LA στην Αγγλια ..τον καρασεσσιονα Jeff.

Ειμαι θρασυ αγορι τι να κανουμε..τουλαχιστον μιλαω με στοιχεια {οπου αυτη ειναι κ η εννοια του debate}...κ οχι εγω ξερω επειδη την εχω πιο μεγαλη απο σας...{την γνωση}

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μα..στο αυγκεκριμενο κομματι..ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ...ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝΕ...κ πεταξαν απο το LA στην Αγγλια ..τον καρασεσσιονα Jeff.

Ειμαι θρασυ αγορι τι να κανουμε..τουλαχιστον μιλαω με στοιχεια {οπου αυτη ειναι κ η εννοια του debate}...κ οχι εγω ξερω επειδη την εχω πιο μεγαλη απο σας...{την γνωση}
είσαι ντιπ άσχετος.

Βασικά το wall γραφτηκε στη Γαλλία και έγραψε κανονικά ο mason τα μέρη του.

Στο τέλος ούτε πετάξανε ούτε Αγγλίες ούτε τίποτα.

Ο δίσκος ολοκληρώθηκε από τον Ezrin στο LA.(όπου αλλάχτηκαν ΠΟΛΛΑ πράγματα)

άντε παράτα μας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
και κάτι ακόμα

δεν υπάρχει πληθυντικός....γουστάρανε

υπάρχει μόνο γούσταρε

ένας ήταν ο Waters.

Οι καυγάδες του με τον Gilmour βασικά και με τους άλλους δυό που δεν έβαζαν το παραμικρό συνθετικά ήταν ομηρικοί.

Σήμερα μπορείς να δεις συνεντεύξεις των δυό (Waters-Gilmour) να δεις τι λεει ο καθένας για το comfortably numb και αν και πέρασαν 40 χρόνια υπάρχει ακόμα το μίσος του τότε.

Και μιλάμε για κομμάτι του Gilmour, έκανε πάλι το δικό του ο Waters. Δεν είναι τυχαίο που έφυγε, του πήραν το όνομα κάναν τουρνέ οι υπόλοιποι και αυτός από το όλο πακέτο πήρε μόνο τα δικαιώματα του Wall.

Οι άνθρωποι σκοτώνονταν. Είχαν χάσει όλα τα λεφτά τους στις μετοχές και η εφορία έπαιρνε τα ρέστα. Είχαν θέμα επιβίωσης και το τεράστιο Εγω του Waters.

Ο Waters τα άλλαζε όλα....Σιγά που δεν μπορούσε να παίξει 5/4 ο Mason. Μια χαρά τα έπαιξε, τα έσβησε η άλλη η κακιά πεθερά.

Αλλά δεν βρίσκεις καιρό να ασχοληθείς με την ιστορία της μουσικής. Ασχολείσαι μόνο με το ενδεχόμενο "λαμπρό (?) μέλλον της και των αντιπροσωπευτικών της καλλιτεχνών.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top