Κυριοι.Επειδη δουλευα καιρο στο κεντρο εξυπηρετησης πελατων
της οτενετ,και επειδη εχω μιλησει με εκατονταδες συνδρομητες,θα θελα
να ξεκαθαρισω καποια πραγματα.Οι providers δεν φταινε για ολα τα προβληματα,καθως παρεχουν υπηρεσιες ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΟΝΟ.
Τις γραμμες τους οι περισσοτερες τις πληρωνουν ως γνωστον στον ΟΤΕ.Οταν καποιος παιρνει σε τηλ κεντρο,οι υποστηριξη πελ.βοηθαει ΜΟΝΟ σε θεματα συνδεσης,και αυτο πολλες φορες δεν αρκει για να λυθει συντομα το εκαστοτε προβλημα.
Θεματα συνδεσης=πιθανο firewall/antivirus να εμποδιζει τη μεγιστη δυνατη ταχυτητα,ρυθμισεις σε explorer,mozilla,επιλογες του TCP/IP πρωτοκολλου,DNS διευθυνσεις κτλ...Απο κει και περα ειναι θεμα αποστασης απο τον dslam,κινηση στον εκαστοτε server κτλ.
Μιλαμε παντα για τη συνδεση.Τωρα αν ενα προβλημα δεν λυνεται,και αναλογα παντα και την εμπειρια του agent που θα σας εξυπηρετησει,το προβλημα προωθειται στον Οτε να ελεγξει την γραμμη.Καλο θα ειναι να καταλαβουμε ομως πως και ο οτε εχει χιλιαδες τετοια προβληματα,(το γιατι ειναι αλλο θεμα),οποτε ας ειμαστε λιγο υπομονετικοι.Οι providers στην
Ελλαδα εχουν γινει αρκετα επαγγελματιες,οποτε δεν υπαρχει κανενα θεμα να χασετε τα λεφτα σας.Θα σας εξυπηρετησουν παση θυσια και θα σας
αναπληρωσουν σιγουρα τον χαμενο χρονο.
Τελος,απο προσωπικη μου εμπειρια,ξερω πως αρκετες εταιριες μπορει να
εχουν φθηνο ιντερνετ,αλλα σου τρωνε τα φραγκα μεσω σταθερης τηλεφωνιας.(Διορθωστε με παρακαλω αν κανω λαθος,ετσι μου εχει συμβει με συνδρομητες),οπως επισης και να μην στελνουν τα αιτηματα
διακοπης της adsl γραμμης εγκαιρως στον οτε,με αποτελεσμα ο πελατης να χρεωνεται extra χωρις να το θελει.Αυτα απο μενα και-
Με συγχωρειτε για το μεγεθος :lol: ...του post φυσικα...!!