Ω ναι αφού μου είπαν να περάσω drivers ( ενώ το είχα συνδεδεμένο μέσω ethernet ) και διάφορα άλλα ωραία τέτοια' date=' στο τέλος μου είπε η υπάλληλος ότι φταίει ο υπολογιστής ή ότι κάτι του έκανα και τέλος να κάνω format!!Η μη μου πεις pastelius ότι από τους 10 που δουλεύουν έστω οι 6 ξέρουν τι λένε και δεν ακολουθούν γραμμένα βήματα γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψω![/quote']
Γραμμενα βηματα υπαρχουν μονο για οδηγος σε ΠΟΛΥ συγκεριμενες
περιπτωσεις,αλλα κυριως για dial-up συνδεσεις..Τα υπολοιπα ειναι θεμα
εμπειριας του καθε agent (το αγγλικο μας εφαγε) :lol: ..
Μαλλον επεσες σε καμια καινουρια που δεν ηξερε..Αλλα ξαναρωταω..Μηπως
δεν σου ειπε χυμα "καντε format" ?Μηπως στο ειπε εμμεσως?
Αν ακουσει καποιος υπευθυνος τη φραση αυτη παιζει να φυγει καποιος με ...
ΚΛΩΤΣΕΣ! :lol:
Καλα, βρε παιδι μου κι εσυ..Επανεκκινησεις και επανα-ρυθμιση του router
ειναι τα πρωτα βηματα που ακολουθεις..Αλλα να μου πεις τοτε ηταν ακομα
καινουρια σχετικα η ολη φαση με τα adsl. :wink: