• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Service Bon Studio και σειρά Τriton Classic- Le

Συμφωνω απολυτα να στειλει ενα μεηλ στην korg.

Φιλε μου σου δινω χιλια δικια αλλα θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα.

Αρχικα η κοπελα εκανε λαθος, ολοι μας εχουμε κανει λαθη στην δουλεια μας, ειναι αναποφευκτο κακα τα ψεμματα. Θα μου πεις τι φταιω..απλα εκατσε. Τι να κανουμε? Να την απολυσουν? Ασε που θα δουλευει για ψιχουλα..θα μου πει οφειλε να ξερει, σωστο και αυτο, αλλα ας εχουμε λιγη κατανόηση..

Επισης αλλοι εχουν εξυπηρετηθει αψογα απο αυτην την αντιπροσωπεια και αλλοι οχι, δεν μπορουμε να κρινουμε μια εταιρεια απο το δικο σου περιστατικο, γιατι ειναι αδικο

να ξεκαθαρισω οτι δε τα παιρνω απτο μπον στουντιο  ;D αλλα θεωρω οτι πρεπει να αναζητουμε την αληθεια και οχι να καταφευγουμε σε γενικευσεις με βαση μεμονομενα περιστατικα..

 
Αυτα τα "μεμονομενα περιστατικα" τυχαινει να ειναι το...90% των περιστατικων. Πραγματικα οταν γραφεται κατι για το Bon Studio 9 στις 10 φορες ειναι παραπονα για το service του.

 
Επετρεψε μου να διαφωνησω για δυο λογους,

Πρωτον δεν εχουμε στατιστικα στοιχεια, αν ανοιξουμε ενα poll τοτε θα παρουμε μια ιδεα

Και δευτερον αν πχ εδω στο νοιζ διαβασες 100 τοπικ που βριζουν το bon, αυτοι οι 100 θα ειναι ολοι και ολοι οι πελατες του σερβις? Αμφιβαλω... Απλα αυτοι που εχουν εξυπηρετηθει δεν ανοιγουν τοπικ "ποσο τελεια εξυπηρετηθηκα", φανταζομαι καταλαβαινεις πως το εννοω...

 
φιλε μου , ως και συνδικαλιστης για ενα διαστημα και σφοδρος υπερμαχος των εργασιακων δικαιωματων , αναγνωρισμενος για την μαχητικη μου προσφορα, δεν κατηγορησα την κοπελα ως κοπελα, δεν ειχα την προθεση και σε ευχαριστω που μου εδωσες την ευκαιρια να το ξεκαθαρισω, αν η κοπελα φορτωθηκε την θεση της αποκλειστικης επισημης αντιπροσωπειας του σερβις και δεν ξερει, την ευθυνη γι αυτο την εχει ο εργοδοτης , ο διευθυντης προσωπικου, ο προισταμενος του τμηματος κλπ.. θελω να πεθανει ο εργοδοτης λοιπον, ειμαι και θα ειμαι κοντα στον απλο εργαζομενο και θα αγωνιζομαι για τα δικαιωματα του, την καλη αμοιβη , την εξασφαλιση και την προοπτικη του. πινω φρεντο καπουτσινο τωρα με τη γυναικα μου,

 
Miltos23 είπε:
...εδω στο νοιζ διαβασες 100 τοπικ που βριζουν το bon...
Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...

 
Waterfall-K είπε:
Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...
Συμφωνω. Δυστυχως αν ψαξεις στο forum για αναφορες στο Bon Studio, οι πλειστες αφορουν το τμημα σερβις και ειναι σχεδον ολες αρνητικες. Τοσα χρονια που διαβαζω το noiz εγω δει απειρα thread με παραπονα για τη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια. Σε βαθμο που δεν γνωριζω καποια αλλη αντιπροσωπεια ή καταστημα που να εχει τοσες αρνητικες αναφορες. Πραγματικα δυσκολευομαι να σκεφτω καποια.

 
Προφανως και δεν φταιει η κοπελα, απλα shit happens ετυχε να ειναι αυτη εκει..

Waterfall, αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι, εστω οτι στο νοιζ υπαρχουν 100 ακομα και 200 τοπικ αν το θες που βριζουν το bon studio. Οκ? οι πελατες του σερβις δεν μπορει να ειναι μονο αυτοι οι 100 ή 200, ειναι σιγουρα πολλοι παραπανω (ειδικα αν το παμε σε βαθος 5ετιας), απλα καθε πονεμενος θα βγει και θα κραξει. Πραγμα που ειναι θεμιτο για να ξερουμε και εμεις οι αλλοι τι παιζει. Αλλα δεν μπορεις να το γενικευεις οτι ειναι χαλια το σερβις, εκει θελω να καταληξω. Επισης παιζει σημαντικο ρολο και η ζημια, ας μην το παραβλεπουμε αυτο!

Παρε παραδειγμα εμενα:

βριζω το σερβις του Νακα στην Παλληνη με τα χειροτερα λογια αλλα απτο bon ειμαι 99,5% ευχαριστημενος!

Τελοσπαντων νομιζω οτι δεν εχει πολυ νοημα να συνεχιζουμε αυτη την αντιπαραθεση, αν ξαναπαω στο bon και δεν μεινω ευχαριστημενος θα σας ενημερωσω!  :P

 
Καταλαβα τι θες να πεις Μιλτο. Μπορεις να μας εξηγησεις γιατι δεν υπαρχουν αναλογες αναφορες σε τετοιο ποσοστο για τη Yamaha ή τη Roland ή αλλη αντιπροσωπεια?

 
Ήθελα να πάρω μια 12ΑΧ7 για τον Marshall AVT που έχω. Σκέφτηκα λοιπόν να ρωτήσω στην επίσημη αντιπροσωπία για το κόστος.

Βρισκόμουν σε ένα κατάστημα στη Σπάρτη και τηλεφωνεί ο άνθρωπος στο Bon Studio. Τους ρωτά πόσο κοστίζει μια 12ΑΧ7. Και του λένε πως δεν μπορούν να του απαντήσουν από το τηλέφωνο αλλά ότι θα πρέπει να τους στείλει φαξ για να του απαντήσουν!!!  :o

Για να μην τα πολυλογώ, έστειλε φαξ ο άνθρωπος και του απάντησαν κι αυτοί με φαξ ότι η λάμπα κοστίζει 30 ευρώ... :o ::)

Περιττό να πω ότι δεν την αγόρασα από εκεί.

 
Και εσύ ντε προσπαθείς να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για το κόστος και τη διαθεσιμότητα ενός τόσο στοιχειώδους και εύκολα διαθέσιμου εξαρτήματος όσο πχ. μια βίδα? Είναι σαν να τους προκαλείς να κάνουν... Guinness book fail record. ;D

 
bloody_sunday είπε:
Και εσύ ντε προσπαθείς να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για το κόστος και τη διαθεσιμότητα ενός τόσο στοιχειώδους και εύκολα διαθέσιμου εξαρτήματος όσο πχ. μια βίδα? Είναι σαν να τους προκαλείς να κάνουν... Guinness book fail record. ;D
;D ;D ;D

 
Miltos23 είπε:
αλλα θεωρω οτι πρεπει να αναζητουμε την αληθεια και οχι να καταφευγουμε σε γενικευσεις με βαση μεμονομενα περιστατικα..
Ωραία. Για τον cos_dr, η "αλήθεια" είναι πως ΜΙΑ φορά χρειάστηκε σέρβις, και πέρασε αυτά που πέρασε. Η "αλήθεια", αποτελείται από πολλά "μεμονωμένα περιστατικά". Τι να κάνουμε.

 
Στείλε το και συ στον Παυλίδη στο Μενίδι για service τι καθεσαι και ασχολείσαι με Bon? Αυτό για τα ανταλλακτικά 10ετίας σε Korg ισχύει, ακόμη και για το m3 δεν υπάρχουν αλλά θα έπρεπε να σε ρωτήσουν για μοντέλο ώστε να μην πας τσάμπα.

Από εκεί και πέρα βρίσκεις άλλον τεχνικό και κάνεις τη δουλειά σου, μην ασχολείσαι... σημασία έχει να φτιάξεις το όργανο.

 
Ενα οφ τοπικ:

ειμαι στο γραφειο πριν λιγο, εχει φρακαρει η συρταριερα, παλευω, δεν βγαζω ακρη, βγαζω τα συρταρια και βλεπω ενα πακο business cards απτον προηγουμενο ιδιοκτητη της συρταριερας που δημιουργουν το προβλημα. Τις βγαζω και τι να δω? πανω πανω ειναι απτο bon studio ενος κυριου (ονοματα δεν λεμε) που ειναι ο Υπευθυνος Διασφαλισης Ποιοτητας!  ;D ;D ;D ;D

Μηπως θελει κατι να μου πει το συμπαν??

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top