- Μηνύματα
- 13,618
- Πόντοι
- 1,848
Αυτα τα "μεμονομενα περιστατικα" τυχαινει να ειναι το...90% των περιστατικων. Πραγματικα οταν γραφεται κατι για το Bon Studio 9 στις 10 φορες ειναι παραπονα για το service του.
Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...Miltos23 είπε:...εδω στο νοιζ διαβασες 100 τοπικ που βριζουν το bon...
Συμφωνω. Δυστυχως αν ψαξεις στο forum για αναφορες στο Bon Studio, οι πλειστες αφορουν το τμημα σερβις και ειναι σχεδον ολες αρνητικες. Τοσα χρονια που διαβαζω το noiz εγω δει απειρα thread με παραπονα για τη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια. Σε βαθμο που δεν γνωριζω καποια αλλη αντιπροσωπεια ή καταστημα που να εχει τοσες αρνητικες αναφορες. Πραγματικα δυσκολευομαι να σκεφτω καποια.Waterfall-K είπε:Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...
;D ;D ;Dbloody_sunday είπε:Και εσύ ντε προσπαθείς να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για το κόστος και τη διαθεσιμότητα ενός τόσο στοιχειώδους και εύκολα διαθέσιμου εξαρτήματος όσο πχ. μια βίδα? Είναι σαν να τους προκαλείς να κάνουν... Guinness book fail record. ;D
Ωραία. Για τον cos_dr, η "αλήθεια" είναι πως ΜΙΑ φορά χρειάστηκε σέρβις, και πέρασε αυτά που πέρασε. Η "αλήθεια", αποτελείται από πολλά "μεμονωμένα περιστατικά". Τι να κάνουμε.Miltos23 είπε:αλλα θεωρω οτι πρεπει να αναζητουμε την αληθεια και οχι να καταφευγουμε σε γενικευσεις με βαση μεμονομενα περιστατικα..