Επιμένω στο όχι αν και η λέξη "επάρκεια" σηκώνει κουβέντα.marathon είπε:Oύτε και εγώ το έχω δεί
α) Πιθανόν εάν ξέρεις τον επαγγελματικό της βίο
Σωστά όλα, θεωρώ όμως ότι οι υποθέσεις βάσει ιστορικότητας είναι ένα καλό point..αυτό εννοώ με το α) μου. ΠΧ οι υποθέσεις βάσει ιστορικότητας της Άννας Βίσση μου φτάνουν!audiokostas είπε:Επιμένω στο όχι αν και η λέξη "επάρκεια" σηκώνει κουβέντα.
Μπορώ να υποθέσω τι θα κάνει, τι και πως θα τραγουδήσει στο live ο Χ βασιζόμενος σε υποθέσεις βάσει ιστορικότητας. Δεν γνωρίζω όμως το ακριβές γεγονός άρα δεν μπορώ να έχω την επάρκεια για να κάνω κριτική στο γεγονός (όχι τον Χ που αποφάσισα αν θέλω ή όχι να τον δω στο (β) ).
Eπειδή λοιπόν, είναι τεχνικοί άθλοι, που σπάνια βλέπουμε στην Ελλάδα (παρακολουθώ συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 1976 περίπου) αλλά τέτοιο ήχο (συγχρονισμό και τελικό αποτέλεσμα) σε κλειστό χώρο στην Ελλάδα δεν έχω ξανακούσει...και είμαι και γρουσούζης και γκρινιάρης ...γράφω ότι γράφω, και σίγουρα ξέρω καλά τη Νέα Μάκρη ;D ;Dtrolley είπε:και ότι ο ήχος ήταν απίστευτος (τι λες ρε παιδί μου...). ΟΚ, αλλά αυτά είναι τεχνικοί και όχι καλλιτεχνικοί άθλοι, οπότε ας μην μπερδεύουμε τη λούτσα με τη νέα μάκρη.
Μάλλον είδαμε και ακούσαμε κάτι, που δεν περιμέναμε από κανέναν...Κοιτάξτε.. αν αυτοί που πήγαν, επέστρεφαν με αναφορές ότι "είδα και άκουσα κάτι που δεν περίμενα από τον Waters" ομολογώ ότι θα είχα μάλλον μετανιώσει για το ότι δεν πήγα.
Δεν είναι κακό...εμείς να θυμόμαστε τα νειάτα (ήταν πολύ ωραία εποχή τα 80s ) μα και οι μικρότεροι να μαθαίνουν πώς ήταν τα νειάτα μας. Περί αυτού πρόκειται.Επί της ουσίας, ο άνθρωπος είχε κάποτε μία σπουδαία καλλιτεχνικώς μπάντα με την οποία διέπρεψε, και τώρα έχει μία σποδαία cover μπάντα, με την οποία προσπαθεί να βγάλει τον ήχο και το ύφος της παλιάς του μπάντας. Περί αυτού πρόκειται.
Δε νομίζω ότι αυτή η μεγαλόσχημη αντίληψη που λέει ότι "αγοράζουμε τον κιθαρίστα που προπαθεί να ακούγεται σαν τον κιθαρίστα με τον οποίο τσακωθήκαμε και στον οποίο χρωστάμε τη μισή μας καριέρα" ή "ας ψάξουμε να βρούμε τον πιο νέο και πιο ακριβό τρόπο για να στήσουμε ένα light show" ή "ας συνεχίσουμε να παίζουμε ένα έργο που γράφτηκε πριν 30 χρόνια, ακριβώς όπως το παίζαμε πριν 30 χρόνια"...marathon είπε:Δεν είναι κακό...εμείς να θυμόμαστε τα νειάτα μας και οι μικρότεροι να μαθαίνουν πώς ήταν τα νειάτα μας. Περί αυτού πρόκειται.
Θα επαναλάβω ότι δεν κρίνω το The Wall σαν έργο (το έχω κρίνει όταν πρωτοβγήκε...και εκεί κάπου χώρισαν οι δρόμοι μου με τους Floyd), κρίνω το performance που είδα προχθές.
+1trolley είπε:Δε νομίζω ότι αυτή η μεγαλόσχημη αντίληψη που λέει ότι "αγοράζουμε τον κιθαρίστα που προπαθεί να ακούγεται σαν τον κιθαρίστα με τον οποίο τσακωθήκαμε και στον οποίο χρωστάμε τη μισή μας καριέρα" ή "ας ψάξουμε να βρούμε τον πιο νέο και πιο ακριβό τρόπο για να στήσουμε ένα light show" ή "ας συνεχίσουμε να παίζουμε ένα έργο που γράφτηκε πριν 30 χρόνια, ακριβώς όπως το παίζαμε πριν 30 χρόνια"...
... έχουν σχέση με τα νειάτα οποιουδήποτε.
Δεν αυτοκολακεύομαι...απλά υπάρχω και σαν παρατηρητής...είχα την τύχη σε κάποια πράγματα να είμαι παρών στα 80s . Όλα αυτά που λές, πιθανόν να μπήκαν στο χρονοντούλαπο (εχω ήδη γράψει για τέτοιου είδους shows που δεν προλάβαμε).trolley είπε:Αυτοκολακεύσαι σεβαστέ Μάραθον.. τα νειάτα έκαναν την επιλογή τους στα τέλη της δεκαετίας του '70 στη Μεγ. Βρεττανία και έστειλαν όλες αυτές τις "μουσικές" (μη χέσω) αντιλήψεις στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (έλα Παναγία μου). Μετά το πανκ, όλα αυτά έχουν αλλάξει και (για να το θέσω όπως το έθεσε ο Keith Emerson πριν λίγα χρόνια: people don't buy that clever shit anymore).
Mπααααα...ευτυχώς υπάρχει και η Easyjet ;D ;DΤώρα, για το έλλειμα άρτου και θεαμάτων στο Ελλάντα... πάρτε Blu-Ray όσοι δεν έχετε, έχουν πέσει και οι τιμές.
Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες εμπειρίες. Κάποιοι έχουμε πραγματικές και κάποιοι επίκτητες. Το να ζήσεις μία εποχή, δεν μεταδίδεται εύκολαkostri είπε:
Το πραγματικό ερώτημα είναι, αν ο κ. Waters θα είχε ποτέ τα κοχόνες να γράφει πάνω στα ψεύτικα τούβλα του "να λαμηθεί η κυβέρνηση" αν δεν είχε υπάρξει το πανκ. Η απάντηση είναι, νομίζω, προφανής.marathon είπε:Όσο για το punk...ακόμα γεμίζουν τα στάδια οι Stones των 60s...ενώ οι punkήρωες διαφημίζουν γαριδάκια...
Καλά, το σχόλιο με τα Blu-Ray ήταν γενικό, δεν πήγαινε για 'σένα, αλλά αφού επιμένεις να σου θυμίσω ότι υπάρχουν και αεροπορικά δυστυχήματα.Mπααααα...ευτυχώς υπάρχει και η Easyjet ;D ;D
Where are the punk heroes?marathon είπε:Όσο για το punk...ακόμα γεμίζουν τα στάδια οι Stones των 60s...ενώ οι punkήρωες διαφημίζουν γαριδάκια...
Δεν σε έχω δεί να τα παίζεις με τη μπάντα σου... ;D ;DNestoras είπε:Πέραν της πλακός η συγκεκριμένη εποχή γέννησε αριστουργήματα.
Έγραψες!!! Αυτό περίμενα κάποτε να το διαβάσω σ'αυτό το thread. Έχεις απόλυτο δίκιο και είναι μια αντικειμενική αλήθεια.trolley είπε:.. τα νειάτα έκαναν την επιλογή τους στα τέλη της δεκαετίας του '70 στη Μεγ. Βρεττανία και έστειλαν όλες αυτές τις "μουσικές" (μη χέσω) αντιλήψεις στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (έλα Παναγία μου). Μετά το πανκ, όλα αυτά έχουν αλλάξει και (για να το θέσω όπως το έθεσε ο Keith Emerson πριν λίγα χρόνια: people don't buy that clever shit anymore).
Bεβαίως και κολλάει το πανκ 'ως αντίδραση'...όπως έχει και τη θέση του πλέον στο χρονοντούλαπο...απλά έχει μικρότερο ράφι από ότι φαίνεται ;D ;Dschreivox είπε:Τώρα, αν νομίζει κάποιος ότι η αναφορά ακόμα και στο πανκ 'ως αντίδραση' δεν κολλάει στην πρόσληψη της ροκ παράστασης ως έννοια, τότε κατά τη γνώμη μου αντιμετωπίζει τα ζητήματα μουσικής και παράστασης μονόπλευρα.
και εφήμερο...όπως όλες οι μόδεςschreivox είπε:Ως γνωστόν το πανκ ήταν πάντα ολιγαρκές ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Εκτός από το Blues που δεν ήταν, δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ μόδα.marathon είπε:και εφήμερο...όπως όλες οι μόδες