- Μηνύματα
- 15,438
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 418
- Ιδιότητα
- Πλήκτρα
Να, εδώ στο βίντεο φαίνεται πως τον κοιτάνε τον μαέστρο. Δεν είναι διακοσμητικος
Καλά αυτή είναι πιο άνετη αλλά φαίνεται ότι ΚΣΕΡΕΙ, δεν είναι αμπαλη. ?
2 ώρες πριν, cos_dr είπε
Δεν βλέπεις ότι έχει στραβά το μικρόφωνο;
O μαέστρος είναι άμπαλος. Θα έχει κανά θείο υπουργό και τον ΔΙΟΡΙΣΑΝΕ όπως στο ΔΗΜΟΣΙΟ.Αμπαλη είναι ρε.
Δεν βλέπεις ότι έχει στραβά το μικρόφωνο;
Αν ήταν καλή θα της το είχαν βάλει ισΓιο
Αμπαλη είναι ρε.
Δεν βλέπεις ότι έχει στραβά το μικρόφωνο;
Αν ήταν καλή θα της το είχαν βάλει ισΓιο
Διαφορές εκτέλεσης σε ένα π.χ. τραγούδι από ρεφραίν σε ρεφραίν; Ή από κουπλέ σε κουπλέ;Αλλιώς διαφορές, μικρές ή μεγάλες, θα υπάρχουν πάντα...
Δηλαδή είναι αδύνατον κάποιος να παίζει κάθε μέτρο μέσα στο μέτρο, κάθε νότα όσο πρέπει, και μέσα στο tempo σε όλη τη διάρκεια του κομματιού;Στην πραγματικότητα όμως, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ούτε μπορεί να υπάρξει. Η ανθρώπινη και γενικότερα η γήινη φύση δεν μας επιτρέπει το απόλυτο.
Όλα καλά κι είσαι πολύ ευγενικός που τό σημειώνεις: άλλωστε, ίσως εγώ υπήρξα ο περισσότερο πείσμων...Με συγχωρείς για το κάπως επιθετικό ύφος
Διότι μού λένε π.χ. ότι "σπάνε χορδές", "οι οργανοπαίκτες κάνουν λάθη", κλπ και πως "ο μαέστρος τά διορθώνει όλα αυτά".γιατί συνεχίζεις να ρωτάς τα ίδια και τα ίδια;
Γράφω σημειώσεις επάνω στη παρτιτούρα: μπορεί π.χ. πάνω από τη νότα Φα, να σημειώσω όχι F αλλά F5, ώστε να μού θυμίσω ότι θέλω η δεύτερη κιθάρα να παίξει πέμπτες. Ή arppeggio ώστε, όταν γράψω τη δεύτερη κιθάρα και το μπάσσο, να ξέρω πώς θα τό συνοδεύσουν. Ή απλώς τη συγχορδία, ώστε να ξέρω όταν γράψω το μπάσσο άν είναι εβδόμης, μείζονα, κλπ... Ή στο ριφφάκι του μπάσσου άν είναι από τη κλίμακα ώστε να τό έχω στο νού μου για τα άλλα όργανα...Ο OP γράφει ακόμα και τα CC για dynamics, expression και vibrato πάνω στις παρτιτούρες του! Αν κάνει και κάτι πιο ηλεκτρονικό, φαντάζομαι θα γράψει και για τα LFO!
Δεν είμαι κανένα "αντιδραστικό θρασύμι" ή κάτι τέτοιο.Έχω όμως την διάθεση και την ωριμότητα να διαβάσω και να κατανοήσω τα όσα λένε οι γνωρίσαντες για το θέμα και να σχηματίσω μια άποψη, με επιφύλαξη πάντα.
Δηλαδή είναι αδύνατον κάποιος να παίζει κάθε μέτρο μέσα στο μέτρο, κάθε νότα όσο πρέπει, και μέσα στο tempo σε όλη τη διάρκεια του κομματιού;
...
Γράφω σημειώσεις επάνω στη παρτιτούρα...
Το ΠΩΣ δεν καταλαβαίνω.
Αν πραγματικά το εννοείς αυτό, πραγματικά δεν έχω λόγια. Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί αρκετά, ή δεν έχεις αρκετά ακούσματα. Αν άκουγες λίγο κλασσική μουσική, ιιιισως καταλάβαινες ότι πέταξες μεγάλο άκυρο. Στην κλασσική μουσική σπάνια επαναλαμβάνεται το οτιδήποτε. Υπάρχουν τα forms, binary, tenary, rondo... και εκτελούνται διαφορετικά από την πιο "κοινή" μουσική που ακούς εσύ. Επίσης μέσα σε ένα 2ωρο έργο, μπορεί να ακούσεις μια αναγνωρίσημη φράση, αλλά από πίσω θα έχει 100 διαφορετικές αλλαγές.Δεν οφείλει κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ενός τραγουδιού να είναι ίδιο με κάθε άλλο;
Σε ένα μουσικό άλμπουμ δεν είναι κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ίδιο;
Μα όταν λες τέτοια πράγματα, προφανώς ή τρολλάρεις ή δεν έχεις σχέση με το άθλημα.Διαφορές εκτέλεσης σε ένα π.χ. τραγούδι από ρεφραίν σε ρεφραίν; Ή από κουπλέ σε κουπλέ;
Δεν οφείλει κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ενός τραγουδιού να είναι ίδιο με κάθε άλλο;
(Εκτός συχνά από το τελευταίο ρεφραίν που θα μπορούσε να κλιμακώνει το συναίσθημα οδηγώντας στο κλείσιμο)
Σε ένα μουσικό άλμπουμ δεν είναι κάθε ρεφραίν και κάθε κουπλέ ίδιο;
Ακόμη και στη συναυλία που τό ψιλο-διασκευάζουν για την διαφορά και το κέφι, πάλι ίδια και συμμετρικά είναι.
Η μουσική είναι μαθηματικά.
Όταν μεγαλώσω θα γίνω ο καλύτερος μαέστρος όλων των εποχών.@cos_dr Είσαι ο ανάδοχος του Fletcher στο sequel του Whiplash!
Όταν μεγαλώσω θα γίνω ο καλύτερος μαέστρος όλων των εποχών.
Όλο με κοροϊδεύετε.........................Με μπακέτα?
Γαλλική ή ολικής?
Θα επαναπροσδιορίσω το ρόλο του μαέστρου στην ορχήστρα που όπως φαίνεται από τα επιχειρήματα της κουβέντας έχει αποτελματωθεί στην εποχή μας. ?