Πως θα ξεκινήσω να παίζω με γκρούπ;

criss_mpleeth7 είπε:
λειπουν καποια μηνύματα η εχω καποιο bug??  ??? ??? ??? τεσπα την κανω, ελπιζω οταν γυρισω να παιζει κανα wrestling να γουσταρομεν δεσποινιδες και κυριοι.
Kαλα ειδες... τα εσβησε το harilatronio και καλα εκανε!!! μονο σε λασπη τσακωνομαι εγω φιλτατε! ;)
 
OurDarkness είπε:
Δε νομίζεις ότι είναι λίγο βαρύ αυτό;
Καθόλου, απλά η αλήθεια πονάει και κανείς δεν θέλει να το παραδεχθεί.

Και εμένα μου πήρε χρόνια να διαπιστώσω και τελικά να παραδεχθώ πως τελικά έχω ότι αξίζω.

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.


Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.



Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.


Έχω γνωρίσει έναν πολύ καλό μουσικό, που επειδή είχε καβαλήσει το καλάμι,

όσοι τον γνώριζαν τον απέρριπταν λόγω χαρακτήρα,

και έμεινε στα αζήτητα. 

Βέβαια ο ίδιος δεν μπορεί να καταλάβει γιατί προτιμήθηκαν άλλοι μουσικοί με λιγότερες μουσικές ικανότητες,

και νομίζει πως αδικήθηκε γιατί οι άλλοι είχαν το "μέσον"

ετσι,πες τα ρε funk 8 χρονια εχω φαει τα λυσακα μου να μαζευω τον καθε ψυχακια....
Θα τον άλλαζες μεκάποιο άτομο σοβαρό και συνεπείς ?  ;)

 
IxNiLaTiS είπε:
Καθόλου, απλά η αλήθεια πονάει και κανείς δεν θέλει να το παραδεχθεί.

Και εμένα μου πήρε χρόνια να διαπιστώσω και τελικά να παραδεχθώ πως τελικά έχω ότι αξίζω.

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.


Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.



Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.
 


Σύμφωνα με αυτά που λες, αν αυτός σε μία x χρονική στιγμή πήρε τα @@ του (κάτι που επιμένω ότι είναι βαρύ και μάλλον αγενές) αυτό δεν σημαίνει ότι σε μία άλλη χρονική στιγμή δεν θα ανταμοιφθεί.


 


Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλα άτομα, σε ποικίλους τομείς της ζωής που απέκτησαν φήμη, χρήματα, κ.λ.π με αμφιλεγόμενες μεθόδους και διατηρούν αυτά τα κεκτημένα σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Όπως και το αντίθετο, βέβαια.


 


Μπορείς να κάνεις αυστηρή κριτική με σαφώς πιο επικοδομητικό τρόπο. Δε συμφωνείς;


 
Δεν κατάλαβες…  ::)

Τα "@@" εκείνος τα χρησιμοποίησε πρώτος και εγώ απλά χρησιμοποίησα την ΔΙΚΗ ΤΟΥ φράση με ειρωνική διάθεση, ακριβώς για να του δείξω την αγένεια.

Ο καθένας θα ανταμειφθεί για ότι έχει κάνει, απλά κάποιοι νομίζουν πως αξίζουν περισσότερο.

OurDarkness είπε:
Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλα άτομα, σε ποικίλους τομείς της ζωής που απέκτησαν φήμη, χρήματα, κ.λ.π με αμφιλεγόμενες μεθόδους και διατηρούν αυτά τα κεκτημένα σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Όπως και το αντίθετο, βέβαια.
Η λέξη αμφιλεγόμενες  θέλει συζήτηση. Θέλεις να αναφέρεις ένα παράδειγμα για να ξεκινήσουμε μια εποικοδομητική συζήτηση;

 
Q.O.T.S.A. είπε:
Kαλα ειδες... τα εσβησε το harilatronio και καλα εκανε!!! μονο σε λασπη τσακωνομαι εγω φιλτατε! ;)
ooοοοκ τοτε! τα μάτια μου δουλεύουν ακόμα! Φίλε harilatron αστειευόμουν (εννοείται!) όταν το είπα..καλά έκανες και τα σβησες, γιατι γινόταν ελαφρώς της πόπης...όσο για τη λάσπη είπα να την αναφέρω αλλά συγκρατήθηκα! ;D ;D

 
IxNiLaTiS είπε:
Η λέξη αμφιλεγόμενες  θέλει συζήτηση. Θέλεις να αναφέρεις ένα παράδειγμα για να ξεκινήσουμε μια εποικοδομητική συζήτηση;
ΟΚ,

θεωρείς ότι η προώθηση των vyziwn, kwlwn, mpoutiwn, και λοιπών μερών που παραπέμπουν σε sex, από κακιτέχνιδες/κακιτέχνες που τα διαθέτουν και τα προβάλλων τοιουτοτρόπως σε videoclip με σκόπο να προβοκάρουν, να τραβήξουν προσοχή, να πικάρουν, να..., να... , δεν τους έχει αποφέρει χρήματα; Θες να συζητήσουμε, ίσως το πιο τρανταχτό παράδειγμα ανελέητης αναφοράς στο sex, την Madonna η οποία με ποικιλόμορφες αναφορές είναι στο επίκεντρο του "μουσικού" ενδιαφέροντος εδώ και τόσα χρόνια?

Ή μήπως αμφιβάλλεις, ότι η εν λόγω κυρία (της οποίας έχω 2 CD... - για να μην θεωρηθεί ότι κάνω μανιεριστική κριτική) εδώ και ΧΡΟΝΙΑ δεν κάνει ωτο-στοπ σε καρριέρες αλλωνών, με μοναδικό σκοπό να είναι ..up to date?

Ή, τέλος πάντων, μπορούμε να συζητήσουμε όποιο παράδειγμα θες εσύ..  :)

 
Το παράδειγμα που έθεσες είναι πολύ καλό.

Εσύ όμως θεωρείς – αντιλαμβάνεσαι το χρήμα ως αποτέλεσμα της καλή τέχνης. Εδώ είναι το λάθος σου.

Άλλο "η τέχνη στην μουσική" και άλλο η "μουσική στην σόου μπίζ".

Η "μαντόνα" δεν είναι απλά μια τραγουδίστρια,

είναι μια συνισταμένη δυνάμεων τεχνικών, μάνατζερς, μουσικών, σκηνοθετών επιχειρηματιών κλπ κλπ.

Η ίδια κατάφερε να τους μαζέψει και να τους κρατήσει γύρω της

γιατί προφανώς ανταμείβονταν από το τελικό αποτέλεσμα.

Ξέρεις τι κόπους και τι προσπάθειες έχει ρίξει η μαντόνα για να φθάσει εκεί; 

Και μη μου πείς πως δεν τόχει;  Νομίζεις ότι της χαριστήκαν;

Έπεσε γερή διαφήμιση;  -  Ναι, φυσικά.

Γιατί δεν κάνεις και εσύ;  - Δεν έχω χρήματα.

Πείσε αυτούς που τα έχουν, πως αν επενδύσουν επάνω σου θα ανταμειφθούν.  - Δεν μπορώ να τους πείσω.

Εμ, τότε,  τόσο αξίζεις. Αυτός που μπορεί, αυτός θα "περάσει".

OurDarkness είπε:
Ή μήπως αμφιβάλλεις, ότι η εν λόγω κυρία  εδώ και ΧΡΟΝΙΑ δεν κάνει ωτο-στοπ σε καρριέρες αλλωνών, με μοναδικό σκοπό να είναι ..up to date?
Πόλεμος πατήρ πάντων, και τους μέν ελευθέρους ανέδειξε, τους άλλους δε, δούλους.

Και οι άλλοι θα θέλαν να κάνουν  ωτο-στοπ στην δική της καριέρα,

αλλά μπόρεσε και τους πέταξε έξω.  ;) ;D 

Απλό δεν είναι;

θεωρείς ότι η προώθηση των vyziwn, kwlwn, mpoutiwn, και λοιπών μερών που παραπέμπουν σε sex, από κακιτέχνιδες/κακιτέχνες που τα διαθέτουν και τα προβάλλων τοιουτοτρόπως σε videoclip με σκόπο να προβοκάρουν, να τραβήξουν προσοχή, να πικάρουν, να..., να... , δεν τους έχει αποφέρει χρήματα;
Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για εμπορικό προϊόν.

Το επιτυχημένο εμπορικό προϊόν είναι αυτό που ζητάει η αγορά. Τελεία και παύλα.

Μπούτια ζητάει,


μπούτια της δίνουν,



και μαζεύουν το χρήμα.
  ;)

Και άλλοι θα θέλαν αλλά δεν μπορούν.

Απλό δεν είναι;  ::)

 
IxNiLaTiS είπε:
Απλό δεν είναι;  ::)
Όχι, δεν είναι.

Κάθε διαδικασία επιλογής είναι έγκυρη μόνο όταν ο επιλέγων έχει πράγματι... επιλογές. Το σύστημα, προκειμένου να δικαιολογήσει την οκνηρία των στελεχών του, έχει μεθοδεύσει τον αποκλεισμό του πολίτη από επιλογές που είναι πράγματι διαθέσιμες στους πολίτες άλλων χωρών: συγκεκριμένα, το επιχείρημα ότι "μπούτια θέλει" ισχύει μόνο αν υπήρχε ισομερής κατανομή ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού χρόνου για όλα τα μουσικά είδη. Και εκεί θα βλέπαμε αν θέλει μπούτια ή ηλεκτρικές κιθάρες η φουστανέλες (ή όλα).

Όταν εγώ ανοίγω το ραδιόφωνο (όλο το καλοκαίρι λέμε) και ακούω τα ίδια και τα ίδια είκοσι τραγούδια, εκεί είναι αστείο να λέμε ότι παρασχέθηκαν επιλογές στον επιλέγοντα και ότι αυτός είναι πράγματι υπεύθυνος για το χάλι των επιλογών του. Στο εξωτερικό ΔΕΝ συμβαίνει αυτό, καθότι υπάρχουν μεν τα mainstream ραδιόφωνα, αλλά υπάρχουν και τα άλλα... Μία φίλη που πρόκειται να "μεταναστεύσει" στο νομό Ηλείας, μου κλαιγότανε ότι θα χάσει τη δυνατότητα να ακούει τον RED, και όσοι έχουν ταξιδεύσει με αυτοκίνητο την Ελλάδα, ξέρουν πολύ καλά πόσο περιορισμένο είναι το ρεπερτόριο στις επαρχιακές πόλεις. Και στην Αθήνα, το ίδιο συμβαίνει, αλλά σε διαφορετική κλίμακα.

Θεωρώ προσβλητικό για το ίδιο μου το αίμα να διαβάζω ότι σαν ακροατές είμαστε ικανοποιημένοι με τα μπούτια: είναι σα να λες ότι ο φαντάρος είναι ικανοποιημένος με την εμετική Νουτέλα που του σερβίρανε κάθε πρωί, λες και του δόθηκε ποτέ η δυνατότητα να φάει άλλο πρωϊνό.

Έτσι δεν είναι;

 
Και κάτι ακόμη: δεν αποδέχομαι την ύπαρξη του συμπαντικού νόμου ότι καθένας έχει αυτό που του αξίζει. Διότι (αναλογικώς) πιστεύω στο θεϊκό έλεος - αν είχε ο καθένας μας ότι μας αξίζει θα είμασταν όλοι ανάποδα να κοιτάμε τα ραδίκια, αλλά ευτυχώς δίνονται ευκαιρίες σε όλους μας να πάμε προς το καλύτερο.

Ακόμη και αν δεν πιστεύει κάποιος στο θεϊκό έλεος, ας πιστεύει τουλάχιστον στο ανθρώπινο, το οποίο εκδηλώνεται με την παροχή ευκαιριών, παιδείας και δυνατοτήτων - ήτοι, μπορεί κάποιος να πάρει τα @@ του τώρα, αλλά όπως λένε "θα γυρίσει και ο τροχός".

:)

 
μπουτια ζηταει κ μπουτια του δινουνε.Τα ειπες ολα.

Οι περισσοτεροι εκτος απο μας που την ψαχνουμε την μουσικη την εχουν για ψυχαγωγια κ background σε αλλες ενασχολήσεις τους.Οσοι παλι δεν το κανουν αυτο γουσταρουν μαζι με το εμετικο ασμα να βλεπουν και λιγο Πάολα πως να το κανουμε.Και δικιο εχουν αφου με αυτα θα ριξουν γκομενα θα κανουν χαμο στο μαγαζι και τα λοιπα.

Δεν ειναι βεβαια τοσο απολυτη και καφρικη η αληθεια αλλα τινει πως τη μερια που "το ζηταει η καρδουλα του κοσμακι το μπουτι" για χ,ψ λογους.Οπως παλια ειχαν ολοι στερεοφωνικο με καλα ηχεια κ τα ρεστα σε αντιθεση με το τωρα που τα emo ακουν απ το κινητο κ γουσταρουν.Ειναι καθαρα γουστο κ επιπεδο του ανθρωπου.

 
trigga είπε:
μπουτια ζηταει κ μπουτια του δινουνε.Τα ειπες ολα.
Όχι δε τα είπε όλα.

;)

Είναι εύκολη παραίτηση αυτή η πεποίθηση. Σου προτείνω να διαβάσεις την απάντησή μου.

Πως ερμηνεύετε εσείς ότι τις ελάχιστες φορές που έχει έρθει μία καλή μπάντα απ' έξω, έγινε το σώσε;

Πως ταιριάζει αυτό με τη θεωρία ότι "θέλουμε μπούτια";

Σκεφθείτε το...

 
IxNiLaTiS είπε:
Καθόλου, απλά η αλήθεια πονάει και κανείς δεν θέλει να το παραδεχθεί.

Και εμένα μου πήρε χρόνια να διαπιστώσω και τελικά να παραδεχθώ πως τελικά έχω ότι αξίζω.

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.


Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.



Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.


Θα τον άλλαζες μεκάποιο άτομο σοβαρό και συνεπείς ?   ;)
Κατέληξες στο ότι έχεις ότι αξίζεις. Καμία αντίρρηση.

Αυτός δέν είναι όμως λόγος για να γενικεύσεις και να ισχυριστείς ότι το ίδιο ισχύει για τα υπόλοιπα 6.5 δίς του πλανήτη. Τόσοι καλλιτέχνες εξάλλου αναγνωρίστηκαν μετα θάνατον.

Η αξιοκρατία κατακτάται απο μια κοινωνία που θέλει να προοδεύει. Δέν είναι αυτόματη.  

 
ποια μπαντα ρε συ οι metalira και οι iron mayhem?

Και η μανα μου αν ειχε 100 ευρα θα πηγαινε για την ποιοτητα κ μονο.

Σ'αυτου του τυπου μπαντες-μουσικες που ξερει ολος ο πλανητης κομματια παει και ο καθε μπουγας να δει και γουσταρει.

Απο κει και περα στις συχνες εξοδους του κ στην αναπαραγωγη του κοπι απο μαυρο σιντι του θα παιζει ο Τριανταφυλλος κι οχι ο Tupac.Αυτο ειναι απολυτως λογικα αν σκεφτεις οτι απλα ενα 80-90 % την μουσικη δεν την κοιταει σαν "μουσικος" αλλα σαν απλος ακροατης που δεν ειναι ουτε καν πορωμενος-εθισμενος να παρατηρησει κ πολλα στον ηχο.Οποτε εκει ερχεται το μπουτι το φλογερο κ καλα κανει.Εγω με αυτα που βλεπω την παιζω κι ολας.Μαμώ!!!

 
Μουμπι αγορι φλοερό οποιος θελει να ξεφυγει απ τη διχαλοκιμαδομηχανη των 20 κομματιων ολη μερα παει κ ψαχνει κατι αλλο καινουριο ή παλιο κ εχει κ το ιντερνετ να βρει.Εχει φιλους που εχουν ιντερνετ να παρει.Και γενικα πολλους τροπους για να μαθει να ακουει κατι πιο "σωστο".Ποιος το κανει αυτο?Δεν ειναι μονο οτι του σερβιρουμε του τραμπακουλα αλλα ειναι κ τι κοβει απο μονος του.Αν δεν εχει μεσα τπτ αλλο απο αχυρο τοτε ας παει να παρει τα 20 να τα βαλει στον........τσιντιπλέϊα.

Δε θα βαλουμε κ ολο τον κοσμο να ακουει τα undeground masterpieces τα δικα μας ναουμ.

 
trigga είπε:
Αυτο ειναι απολυτως λογικα αν σκεφτεις οτι απλα ενα 80-90 % την μουσικη δεν την κοιταει σαν "μουσικος" αλλα σαν απλος ακροατης που δεν ειναι ουτε καν πορωμενος-εθισμενος να παρατηρησει κ πολλα στον ηχο.Οποτε εκει ερχεται το μπουτι το φλογερο κ καλα κανει.Εγω με αυτα που βλεπω την παιζω κι ολας.Μαμώ!!!
Κάνεις απόλυτο λάθος.

Από άλλη αφετηρία, έχεις καταλήξει στο ίδιο σετ μηδενιστικών συμπερασμάτων που έχουν καταλήξει και οι τεμπελχανάδες των περισσότερων δισκογραφικών. Δεν είναι έτσι τα πράγματα, στο ξαναλέω: αν δεν έχουν δοθεί επιλογές στον κόσμο, τότε δεν είναι δυνατόν να ξέρετε τι του αρέσει και τι όχι.

 
kosh είπε:
Τόσοι καλλιτέχνες εξάλλου αναγνωρίστηκαν μετα θάνατον.
Απαντώντας πάντοτε στον Ιχνηλάτη, να υπογραμμίσω και εγώ την αλήθεια αυτής της φράσης. Εκτός αν λέμε ότι ο συμπαντικός νόμος που τους καταδίκαζε στην αφάνεια όσο ζούσαν... έπαψε να ισχύει μετά το θάνατό τους... δηλαδή σιγά να μην ήταν και συμπαντικός....

:)

 
Επέστρεψα. Τι παίχτηκε εδώ; Βλέπω πολύ delete.  :D

IxNiLaTiS είπε:
Δεν κατάλαβες…  ::)

Τα "@@" εκείνος τα χρησιμοποίησε πρώτος και εγώ απλά χρησιμοποίησα την ΔΙΚΗ ΤΟΥ φράση με ειρωνική διάθεση, ακριβώς για να του δείξω την αγένεια.

Ο καθένας θα ανταμειφθεί για ότι έχει κάνει, απλά κάποιοι νομίζουν πως αξίζουν περισσότερο.
Αφού συνεχίζεις συνεχίζω. Τα "@@" τα χρησιμοποίησα αναφερόμενος στον εαυτό μου (για τον οποίο μπορώ να γράφω ότι γουστάρω χωρίς να προσβάλλω κανέναν) ενώ εσύ τα χρησιμοποίησες αναφερόμενος σε μένα (πράγμα που αποτελεί αγένεια). Καλό θα ήταν επιτέλους να μάθεις πώς γράφουν σε ένα forum.

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.


Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.



Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.
Σε τέτοιους "νόμους" συνήθως πιστεύουν άτομα που τείνουν να υπεραπλουστεύουν τα πάντα, συμπεριφορά η οποία οφείλεται σε ημιμάθεια. Θα ανέφερα πολλά αντιπαραδείγματα στο "νόμο" σου, αλλά βαριέμαι. Εκτός αν εννοείς ότι η ανταμοιβή μπορεί να έρθει και με τη Βασιλεία των Ουρανών, οπότε το πράγμα αλλάζει... ::)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow! είπε:
Κάνεις απόλυτο λάθος.

Από άλλη αφετηρία, έχεις καταλήξει στο ίδιο σετ μηδενιστικών συμπερασμάτων που έχουν καταλήξει και οι τεμπελχανάδες των περισσότερων δισκογραφικών. Δεν είναι έτσι τα πράγματα, στο ξαναλέω: αν δεν έχουν δοθεί επιλογές στον κόσμο, τότε δεν είναι δυνατόν να ξέρετε τι του αρέσει και τι όχι.
Λοιπον το συμπερασμα αυτο βγαινει απο το οτι εγω μπορεσα κ την εψαξα κ δεν εκατσα με την βανδη.Χωρις να εχω τπτ ωδειακους γονεις κ μουσικοφιλους επιπεδου.Ο πατερας μου ακουει κ μπουρνελη κ γουσταρει.Εγω πως βγηκα απ τη μανα μου κ στο δημοτικο ακουγα ξενα ποπ-ρεγγε και τα ρεστα.Με οδηγησε κανενας εδω που ειμαι?Με παρεσυρε καμια δισκογραφικη πουθενα?Οχι, ακουσα ποσα ειδη πριν κ κατεληξα εδω τωρα κ δεν ξερω κ που αλλου αργοτερα.Το ιδιο μπορει να κανει ο καθενας.

Αλλα δεν θα το κανει.Μονο οσοι ειναι μελη στο νοιζ θα το κανουν.Οι αλλοι που περιμενουν το σαββατο να χτυπησουν νουνακια στην παραλιακη με τερμα τα γουφερ ειναι αξιοι της επιλογης τους.

Για αυτο εχουν μυαλο,αυτια,ματια οι ανθρωποι.Για να μπορουν κ να φιλτραρουν κ να δοκιμαζουν κ απο μονοι τους.Τι παει να πει οτι φταει μονο η δισκογραφικη.Φταινει η μοσχαροκεφαλη κ η δισκογραφικη.Τα ποσοστα αντιστοιχιας δεν τα ξερω κ ουτε 8α προσπαθησω να ονομασω.

 
@trigga

πιστεύω πως αναφέρεσαι σε μία πολύ μικρή (αναλογικά και σχετικά) ομάδα ατόμων που έχουν την δυνατότητα/ανησυχία/χρόνο/χρήμα να ψάξουν και πέραν του τι τους σερβίρεται ολημερίς στο ραδιόφωνο ή οπουδήποτε αλλού. Ο Wow! έχει απόλυτο δίκαιο όταν αναφέρθηκε σε επιλογές. Ο μεροκαματιάρης που έρχεται ψόφιος από τη δουλειά δεν έχει απαραίτητα τη διάθεση να ψάξει και παραπέρα από το τι σερβίρεται. Κανένας δεν αποκλείει το γεγονός, ότι δοθέντων των επιλογών, θα διάλεγε κάτι διαφορετικό. Αλλά με την πλύση εγκεφάλου που υπόκειται τόσα χρόνια, το σαχλό τοπ 20 του έγινε δεύτερη φύση και απο ένα σημείο και μετά το αναζητά.

Καταλαβαίνω where you're coming from όταν λες για το οικογενειακό σου περιβάλλον, γιατί και γω μεγάλωσα μέσα σε Μητροπάνο, Καζαντζίδη και δε συμμαζεύεται αλλά παράλληλα είχα την ευκαιρία να ακούσω Pink Floyd στα 5 μου (χωρίς βέβαια να καταλαβαίνω τι εστί Pink Floyd) και Jarre και έκανα μία επιλογή - φυσική και αβίαστη. Το ίδιο πιστεύω έχουν κάνει αρκετά από τα άτομα εδώ στο noiz, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είμαστε μειονότητα και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα από μας. Τι λες;

 
OurDarkness είπε:
Ο μεροκαματιάρης που έρχεται ψόφιος από τη δουλειά δεν έχει απαραίτητα τη διάθεση να ψάξει και παραπέρα από το τι σερβίρεται. Κανένας δεν αποκλείει το γεγονός, ότι δοθέντων των επιλογών, θα διάλεγε κάτι διαφορετικό. Αλλά με την πλύση εγκεφάλου που υπόκειται τόσα χρόνια, το σαχλό τοπ 20 του έγινε δεύτερη φύση και απο ένα σημείο και μετά το αναζητά.
Ο ποιος?Τι έρχεται?Εκτος των 5000 που οντως ειμαστε μειονοτητα, κ "αρρωστημενη" μαλιστα απο αυτα που ξερουμε κ κανουμε για τη μουσικη, οι αλλοι 9.995.000 ελληνες ειναι ολοι μεροκαματιαρηδες κ δεν εχουν υπολογιστη σπιτι κ δεν εχουν ιντερνετ κ δεν εχουν φιλους να ακουσουν κατι αλλο?Οχι εκει δεν συμφωνω.Στους καποιους μεροκαματιαρηδες που οντως δεν εχουν τπτ απ αυτα κ την ορεξη βεβαια νταξ ναι εκει τι να κανω δεν μπορουν ολοι να σωθουν απ το βουρκο του σαμπ γούφερ τι να κανουμε.Αυτοι νομιζω ειναι μειονοτητα.Αν βαλεις ολους τους λογους μαζι οντως μενει πολυ μικρος αριθμος ανθρωπων.

Ασε το νοιζ κ το εμεις γενικα δεν μπαινουμε σε καμμια ερευνα κ σε κανενα διαγραμμα γιατι ειμαστε αρρωστοι με το αντικειμενο.Και περισσοτεροι να ημασταν παλι τα μυαλα που κουβαλαμε για τη μουσικη εδω μεσα ειναι αστα να πανε στο διαολο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top