Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις

Status
Not open for further replies.
Superfunk είπε:
ολα τα παραπανω λεγονται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ και βασιζονται στη ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ αξια,καποιοι το καταλαβαινουν αυτο,οσοι δεν το καταλαβαινουν ζουνε στη..(το βρηκες!)...Β.ΚΟΡΕΑ.... ;D)
Ακόμα και στον καπιταλισμό όμως υπάρχει η λέξη αισχροκέρδεια και ελεγχόμενη τιμολόγηση που δεν απορρέει από τον νόμο της ελεύθερης αγοράς.

Κάνω λάθος ;

μα το θεμα δεν ειναι αν ειναι αξιολογο το ''προιον''.
Ακριβώς και μόνο εκεί είναι το θέμα.

Αμα δεν είναι, για οποιονδήποτε, δεν αγοράζεται.

Αρα "παράγεις" κάτι (έστω και την τέχνη και υπάρχει ανάγκη για τέχνη) που δεν θέλει/χρειάζεται κανείς.

Αρα δεν παράγεις, κάνεις το χόμπυ σου.

Και εκεί έχουν ένα κόστος οι δισκογραφικές (που δεν αναφέρει κανείς) που πρέπει να καλύψουν από τους άλλους. Τους κερδοφόρους.

Γιατί ο καλλιτέχνης μπορεί να χάνει.

Η εταιρεία ποτέ.

Και καλά κάνει.

Γιατί ΔΕΝ βρίσκεται εκεί για την τέχνη αλλά για την κερδοφορία.

 
kosh είπε:
Πιστεύω ότι ένα φτωχό παιδί δέν μπορεί να έχει λιγότερη πρόσβαση σε μουσική, βιβλία, ταινίες κλπ απ' ότι ένα πλούσιο,
εγω παλι πιστευω πως ενα φτωχο παιδι δεν πρεπει να εχει λιγοτερο δικαιωμα στο να απολαμβανει τους κοπους της δικης σου εργασιας.

με την ιδια λογικη, ενα φτωχο παιδι να κοιμηθει φαει δωρεαν σε ενα ταβερνακι, να παρει δωρεαν τα ρουχα του και να εχει και ενα καλο ακριβο αμαξι με δωρεαν βενζινη.

Kosh τι δουλεια κανεις αν επιτρεπεται?

 
Πιστεύω ότι ένα φτωχό παιδί δέν μπορεί να έχει λιγότερη πρόσβαση σε μουσική, βιβλία, ταινίες κλπ απ' ότι ένα πλούσιο, άσχετα άν ένα μικρό ποσοστό θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την ευκαιρία για να γίνει και το ίδιο δημιουργικό.Και άν σε άλλες χώρες υπάρχει το, άλλωθι έστω, των οργανωμένων δανειστικών βιβλιοθηκών με εντυπο και οπτικοακουστικό υλικό και των σχολείων με πολύπλευρη εκπαίδευση και ερεθίσματα, στην Ελλάδα δέν καλύπτεται ούτε στοιχειωδώς η ανάγκη για ισότητα σε θέματα όπως η παιδεία και πρόσβαση σε πολιτιστικά αγαθά.

Όταν αναφέρθηκα σε καταξιωμένους μουσικούς το έκανα γιατί αυτοί έχουν συνήθως το μικρόβιο απο μικρή ηλικία. Και όσοι ήταν φτωχοί, δέν μπορώ να τους φανταστώ να υπομένουν τις αρλούμπες κάποιου τοπικού π.χ. ραδιοφώνου όσο ήταν παιδιά, αντί να ζητήσουν απο τους φίλους τους να τους γράψουν μιά κασέτα με τη μουσική που θα αποτελούσε βασική επιρροή για τη μετέπειτα πορεία τους.
εδω παω πασσο,συμφωνω το 0,1% του πληθυσμου καθε χωρας (τοσοι ειναι οι μουσικοι/συνθετες σε καθε χωρα) να εχει δωρεαν προσβαση σε οτι μουσικη θελει,οι υπολοιποι να ΠΛΕΡΩΝΟΥΝ. ;D

 
audiokostas είπε:
Ακριβώς και μόνο εκεί είναι το θέμα.
οχι, κανεις λαθος.

εδω δεν μιλαμε για μαπα δισκους που τους πουλανε για 20 ευρω.

μιλαμε για δισκους που μας αρεσουν και δεν δινουμε το 18αρι στην χειροτερη που κανουν καινουργιοι.

δεν βρισκεις διαφορα?

 
Ακόμα και στον καπιταλισμό όμως υπάρχει η λέξη αισχροκέρδεια και ελεγχόμενη τιμολόγηση που δεν απορρέει από τον νόμο της ελεύθερης αγοράς.Κάνω λάθος ;
Σαφως και δεν κανεις λαθος,υπαρχει ομως και ο νομος της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ και της ΖΗΤΗΣΗΣ που ειναι ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ (για αυτο και αλλωστε το 90% των cd που "πωλουνται" στην Ελλαδα ειναι ΔΩΡΕΑΝ)

 
kosh είπε:
Πιστεύω ότι ένα φτωχό παιδί δέν μπορεί να έχει λιγότερη πρόσβαση σε μουσική, βιβλία, ταινίες κλπ απ' ότι ένα πλούσιο, άσχετα άν ένα μικρό ποσοστό θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την ευκαιρία για να γίνει και το ίδιο δημιουργικό.
Καταλαβαίνω και συμφωνώ. Στην εποχή μας όμως, έχουμε ένα περίεργο φαινόμενο το οποίο ανθρωπιστές σαν εσένα (δεν το λέω ειρωνικά) δεν το είχαν προβλέψει: τα φτωχά παιδιά, αντί να επιλέξουν να έρχονται σε επαφή με τη μουσική, προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε καφέδες των επτά ευρώ και σε ελαφρά ναρκωτικά.

Όσο και αν πιστεύεις ότι η πειρατεία προστατευμένου υλικού έχει σχέση με τη φτώχεια, δεν υπάρχει καμία μελέτη που να συνδέει αυτά τα δύο πράγματα. Εγώ π.χ. που έχω περάσει και μερικά πολύ δύσκολα (οικονομικώς) χρόνια, πάντοτε ξόδευα ότι περίσσευε σε βιβλία και δίσκους, και το ίδιο κάνω και σήμερα που είμαι πιο άνετα ταμειακώς.

Απ' την άλλη, αυτή η ιστορία με την πειρατεία έχει κλείσει πλέον δεκαετία. Δε νομίζεις ότι αν υπήρχαν θετικές επιπτώσεις θα είχαν ήδη αρχίσει να φαίνονται; Όμως έχουμε μόνο αρνητικές επιπτώσεις: λιγότερες μπάντες, λιγότεροι δίσκοι, λιγότερη κίνηση γενικώς... εκτός από το Πλαίσιο που έχει ξεσκιστεί να πουλάει δίσκους για να βάζουν οι πειρατές αυτά που "κατεβάζουν".

 
BigAlejandro είπε:
νορντικ εγω σε ξαναρωταω....!
Λοιπον...

Δεν ειπα ότι δεν μπορει να να θεωρηθει δουλειά...

Ειπα ότι εγω δεν το θεωρω δουλεια καθε αυτό...

Την μουσικη την θεωρω ψυχικη αναγκη, ωστε να επικοινωνησεις κυριως με τον ευατο σου, αλλα και να εκφραστεις μέσω αυτης...

Απλα ανεφερα οτι εγω, προσωπικα πιστευω οτι ο ανθρωπος χωρις τεχνες θα επιβιωσει...

Χωρις τεχνολογια δεν θα επιβιωσει...(μην ξεχνάμε ότι η τεχνολογια επηρεασε την μουσικη...)

και για αυτο ανεφερα...

δεν ειναι και πυρηνικος φυσικος ο μουσικος..(προσεχε αναφερομαι μονο για μουσικη..)

Εγω κανω δουλεια του κώλου, και ότι υστέρημα βάζω στην άκρη,πληρωνω για να αγοραζω εξοπλισμο, οργανα, ωδεία κτλ κτλ, ώστε να κανω αυτο που γουστάρω ....

Και το κάνω απλα για τον ευατο μου επειδη έχω αυτην την εσωτερικη αναγκη να εκφραστω...

Καλα κάνεις και εφόσον έχεις ρίξει δουλειά, για να βγάλεις ένα cd πληρωνοντας πολλά χρήματα, να ζητάς κάποιο αντίτιμο.Το θεωρω απόλυτα λογικό και συμφωνω μαζί σου...

Αλλα μην ξεχνας υπάρχουν και ανθρωποι που το χρήμα το έχουν απολυτα χεσμένο, και οτιδηποτε κάνουν δεν το μεταφραζουν αμέσως σε χρήμα...σκάνε χρηματα, απλα για να μοιραστούνε κάποια προσωπικη τους δημιουργια με κάποιους φιλους τους...

 
Nordic είπε:
Λοιπον...

Δεν ειπα ότι δεν μπορει να να θεωρηθει δουλειά...

Ειπα ότι εγω δεν το θεωρω δουλεια καθε αυτό...

Την μουσικη την θεωρω ψυχικη αναγκη, ωστε να επικοινωνησεις κυριως με τον ευατο σου, αλλα και να εκφραστεις μέσω αυτης...

Απλα ανεφερα οτι εγω, προσωπικα πιστευω οτι ο ανθρωπος χωρις τεχνες θα επιβιωσει...

Χωρις τεχνολογια δεν θα επιβιωσει...(μην ξεχνάμε ότι η τεχνολογια επηρεασε την μουσικη...)

και για αυτο ανεφερα...

δεν ειναι και πυρηνικος φυσικος ο μουσικος..(προσεχε αναφερομαι μονο για μουσικη..)

Εγω κανω δουλεια του κώλου, και ότι υστέρημα βάζω στην άκρη,πληρωνω για να αγοραζω εξοπλισμο, οργανα, ωδεία κτλ κτλ, ώστε να κανω αυτο που γουστάρω ....

Και το κάνω απλα για τον ευατο μου επειδη έχω αυτην την εσωτερικη αναγκη να εκφραστω...

Καλα κάνεις και εφόσον έχεις ρίξει δουλειά, για να βγάλεις ένα cd πληρωνοντας πολλά χρήματα, να ζητάς κάποιο αντίτιμο.Το θεωρω απόλυτα λογικό και συμφωνω μαζί σου...

Αλλα μην ξεχνας υπάρχουν και ανθρωποι που το χρήμα το έχουν απολυτα χεσμένο, και οτιδηποτε κάνουν δεν το μεταφραζουν αμέσως σε χρήμα...σκάνε χρηματα, απλα για να μοιραστούνε κάποια προσωπικη τους δημιουργια με κάποιους φιλους τους...

συμφωνω σχεδον σε ολα.

μαλιστα κανω και μια μικρη αποκαλυψη-δεσμευση πως ενας δισκος που (αν ολα πανε καλα) θα κυκλοφορησει σε καποιους μηνες θα δινεται εντελως δωρεαν γιατι ολο αυτο το κανω για το κεφι μου αλλα και γιατι πιστευω πως η τεχνη καλο ειναι να κυκλοφορει ελευθερα.

ΟΜΩΣ αν παρολα αυτα καποιοι κανουν την επιλογη να ΠΟΥΛΑΝΕ την δουλεια τους με ποιο δικαιωμα εσυ την κλεβεις?και μαλιστα ακυρωνεις τον κοπο τους οταν λες''εγω το να γραφεις πεντε τραγουδια τον χρονο δεν το θεωρω δουλεια''?

 
Superfunk είπε:
Αυτο το λες εσυ που εχεις...garage band & ολη τη μερα ακους μονο τον...εαυτο σου... ;D,ο κοσμακης τι θα κανει?? ;D
Υπάρχουν και οι 1.001 νύχτες στον ΑΝΤ1...

 
BigAlejandro είπε:
σε αυτο ακριβως θα σταθω.

με ποια λογικη το να γραφεις στιχους/μουσικη δεν ειναι δουλεια?

ποιος το αποφασισε?

με την ιδια λογικη (λογικη?χα καλο!) καμια πρωτοβαθμια ''παραγωγη τεχνης'' δεν ειναι δουλεια.

να απεργησουν απο αυριο λοιπον ολοι οι τραγουδοποιοι/συνθετες/στιχουργοι, να παρουν μαζι τους ολους οσους γραφουν σεναρια σε τιβι και κινηματογραφο, να κανουν απεργια διαρκειας ολοι οι θεατρικοι συγγραφεις να δω τι θα μεινει στον τομεα της τεχνης γενικοτερα.
Δηλαδη για να καταλάβω...

Μόνο όσοι ασχολούνται μονο με τις τέχνες ,οι λεγομενοι επαγγελματιες του χωρου,αμα απεργησουν ή σταματήσουν να δημιουργούν, θα χαθεί η ανάγκη για δημιουργία???

δηλαδη τόσοι ερασιτέχνες που ζουνε απο αλλη δουλεια, θα πάψουν να παράγουν τέχνες??

δηλαδη μου λες ότι οι τεχνες θα χαθούνε αμα αποσυρθουνε οι επαγγελματιες???

 
BigAlejandro είπε:
εγω παλι πιστευω πως ενα φτωχο παιδι δεν πρεπει να εχει λιγοτερο δικαιωμα στο να απολαμβανει τους κοπους της δικης σου εργασιας.

με την ιδια λογικη, ενα φτωχο παιδι να κοιμηθει φαει δωρεαν σε ενα ταβερνακι, να παρει δωρεαν τα ρουχα του και να εχει και ενα καλο ακριβο αμαξι με δωρεαν βενζινη.

Kosh τι δουλεια κανεις αν επιτρεπεται?
Έχασες στο επιχείρημά σου γιατί την προηγούμενη χρονιά έκανα μαθήματα σε δημόσιο σχολείο και σε πανεπιστήμιο  ;D ;D ;D

Σοβαρά τώρα, το φτωχό παιδί θα πρέπει να έχει απαραίτητα να φάει και να κοιμηθεί κάπου ακόμα και άν ο γονιός δέν είναι σε θέση να παρέχει αυτά τα αγαθά. Αυτοκίνητο τα παιδιά δέν επιτρέπεται να οδηγούν. Τώρα, άν ένα φτωχό παιδί μπορεί να πάει σε όποια ταβέρνα θέλει και να φάει, όχι δέν γίνεται, γιατί η ταβέρνα που κάνει το καλύτερο φαγητό θα επωμιστεί όλο το βάρος και θα αναγκαστεί θα κλείσει. Δέν ισχύει το ίδιο με τη διανομή ψηφιακού υλικού. Εκεί φαίνεται ότι ίσως μπορούμε να αρχίσουμε να βλέπουμε κάποια πράγματα με λίγο διαφορετικό μάτι.

 
δεν ειπα πως θα ''χαθει η τεχνη''.

αλλα καποιο προβλημα θα δημιουργηθει, δεν το βλεπεις?

σου θυμιζω πως την χρονια που περασε καναν στην usa απεργια οι σεναριογραφοι και δεν βγηκε καμια σειρα και καμια ταινια για μηνες!

θα μου πεις ''χεστηkαμε για τις αμερικανικες σειρες'' αλλα απο την αλλη καταλαβαινεις τι εννοω,ε? :)

 
kosh είπε:
Έχασες στο επιχείρημά σου γιατί την προηγούμενη χρονιά έκανα μαθήματα σε δημόσιο σχολείο και σε πανεπιστήμιο  ;D ;D ;D
και ομως!καθολου δεν εχασα! :)

δεν πληρωνοσουν για τα μαθηματα που εδινες?

αν κανενας απο τους μαθητες δεν ειχε να πληρωσει?μηπως δεν εχουμε ολοι πλουσιοι-φτωχοι δικαιωμα στην γνωση? :)

Σοβαρά τώρα, το φτωχό παιδί θα πρέπει να έχει απαραίτητα να φάει και να κοιμηθεί κάπου ακόμα και άν ο γονιός δέν είναι σε θέση να παρέχει αυτά τα αγαθά. Αυτοκίνητο τα παιδιά δέν επιτρέπεται να οδηγούν. Τώρα, άν ένα φτωχό παιδί μπορεί να πάει σε όποια ταβέρνα θέλει και να φάει, όχι δέν γίνεται, γιατί η ταβέρνα που κάνει το καλύτερο φαγητό θα επωμιστεί όλο το βάρος και θα αναγκαστεί θα κλείσει. Δέν ισχύει το ίδιο με τη διανομή ψηφιακού υλικού. Εκεί φαίνεται ότι ίσως μπορούμε να αρχίσουμε να βλέπουμε κάποια πράγματα με λίγο διαφορετικό μάτι.
καλα, μην στεκεσαι στο αυτοκινητο, καταλαβαινεις πως το εννοουσα!

πες πως αναφερομουν σε μεγαλα παιδια! ;D

και φυσικα για μενα αλλη η αναγκη για φαγητο και αλλη για μουσικη.

αλλα οπως και να το κανουμε παιδια τα πραγματα ειναι απλα.

κανουμε μια δουλεια,καποιος μας πληρωνει για αυτο, αγοραζουμε καποια προιοντα/υπηρεσιες, καποιους πληρωνουμε για αυτο.

 
BigAlejandro είπε:
οχι, κανεις λαθος.

εδω δεν μιλαμε για μαπα δισκους που τους πουλανε για 20 ευρω.

μιλαμε για δισκους που μας αρεσουν και δεν δινουμε το 18αρι στην χειροτερη που κανουν καινουργιοι.

δεν βρισκεις διαφορα?
Καμία

Και οι δύο κάνουν το ίδιο πράγμα.

Δεν τους το ζήτησε κανείς και είναι επιθυμία τους να το κάνουν.

Στην μία περίπτωση όμως υπάρχει ανταπόκριση και συνεπώς απολαμβάνει έσοδα από αυτό που αποκαλεί (δικαίως πλέον) εργασία και στην άλλη πάρτα και φάτα και το χόμπυ σου στοίχισε ακριβά.

Δεν εξετάζω ποιός έχει το καλό ή κακό αποτέλεσμα.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Είναι πάγια αντίληψή μου ότι ακόμα και οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας πρέπει να κρίνονται και να γίνονται αποδεκτές εκ του αποτελέσματος.

Το οποίο δεν είναι πάντα εφικτό.

 
Superfunk είπε:
Σαφως και δεν κανεις λαθος,υπαρχει ομως και ο νομος της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ και της ΖΗΤΗΣΗΣ που ειναι ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ
μάλιστα

στη νότια φλόριντα, μετά τον τυφώνα Andrew, τον αύγουστο του '92, υπήρξε τεράστια ζήτηση (και ελάχιστη προσφορά) για πόσιμο νερό και γεννήτριες (αφού το ρεύμα καπούτ)

οι συνάδελφοί σου θιασώτες του νόμου της προσφοράς και της ζήτησης, οι "φιλελεύθεροι", αντιλαμβάνεσαι τι χρέωναν για ένα γαλόνι νερό ή μια γεννήτρια

ίσως στους παραπονούμενους να αντέτειναν ό,τι κι εσύ σε μένα πριν λίγο: "αν μπορείς, φτιάξε νερό ή γεννήτρια μόνος σου!"

και κάποιοι (βορειο-κορεάτες άραγε;) από το δημαρχείο και το γραφείο του κυβερνήτη της πολιτείας, καταφέρονταν εναντίον αυτών των εμπόρων!!!!! άκουσον άκουσον!!! στις US of A!!!

τι θα 'λεγες να ρίξουμε το "αλάνθαστο" του νόμου προσφοράς και ζήτησης στη λεκάνη,  να τραβήξουμε το καζανάκι, και να μιλήσουμε λίγο πιο σοβαρά;

 
audiokostas είπε:
Στην μία περίπτωση όμως υπάρχει ανταπόκριση και συνεπώς απολαμβάνει έσοδα από αυτό που αποκαλεί (δικαίως πλέον) εργασία και στην άλλη πάρτα και φάτα και το χόμπυ σου στοίχισε ακριβά.
μα αμα τον δισκο τον εχουν αγορασει 1000 ανθρωποι και τον εχουν κατεβασει 1000 δεν εχεις χασει ακριβως τα μισα χρηματα απο αυτα που θα εβγαζες υπο κανονικες συνθηκες αν δεν υπηρχε το παρανομο νταουνλοουντινγκ?

φυσικα  υποθετω πως οι χιλιοι θα αγοραζαν τον δισκο και δεντον κατεβασαν απλα επειδη μπορουσαν να το κανουν ανεξοδα.

 
BigAlejandro είπε:
δεν ειπα πως θα ''χαθει η τεχνη''.

αλλα καποιο προβλημα θα δημιουργηθει, δεν το βλεπεις?

σου θυμιζω πως την χρονια που περασε καναν στην usa απεργια οι σεναριογραφοι και δεν βγηκε καμια σειρα και καμια ταινια για μηνες!

θα μου πεις ''χεστηkαμε για τις αμερικανικες σειρες'' αλλα απο την αλλη καταλαβαινεις τι εννοω,ε? :)
Θα υπάρξει πρόβλημα..σιγουρα...

Αλλα η αναγκη για δημιουργια, θα υπάρχει παντοτε...και ως αποτέλεσμα αυτου και οι τέχνες...

Αμα γουσταρεις ταινιες με φαντασμογορικες εικόνες, σιγουρα θα σου ερθει ζορι...

Show bussiness...

Αλλα υπαρχουν και ερασιτεχνες που βγάζουν ταινίες και οι οποίες μάλιστα δεν έχουν να ζηλέψουν και πολλά απο το hollywood...

αλλα ήδη και οι ερασιτεχνες έχουν πρόσβαση σε πιο φτηνη τεχνολογια και έχουν περισσότερες επιλογες...(π.χ η Ελληνικη ταινία "το κακό")

Aπο εκει και πέρα περι ορεξεως κολοκυθόπιτα...

Βλέπεις όμως που αυτον που έλεγες πειρατή, και διαφωνουσες καθέτως, σιγα σιγα συμφωνείς μαζί του??

Να σου πω για αυτόν τον ανθρωπο που κυριολεκτικα κάνει σκατοδουλειά, και μόλις γυρίζει σπιτι του, κοιτάει πως να μελετήσει μουσική και να εκφραστεί μέσω αυτης???

Ειλικρινα θες να μάθεις τι δουλεια κάνω, τι μισθο παίρνω και πόσες θυσίες κάνω για αυτο που πράγματι με γεμίζει???

 
BigAlejandro είπε:
μα αμα τον δισκο τον εχουν αγορασει 1000 ανθρωποι και τον εχουν κατεβασει 1000 δεν εχεις χασει ακριβως τα μισα χρηματα απο αυτα που θα εβγαζες υπο κανονικες συνθηκες αν δεν υπηρχε το παρανομο νταουνλοουντινγκ?

φυσικα  υποθετω πως οι χιλιοι θα αγοραζαν τον δισκο και δεντον κατεβασαν απλα επειδη μπορουσαν να το κανουν ανεξοδα.
Επιχειρηματολογώ για άλλο πράγμα. Για δες ξανά.

Δεν θα πάω εκεί, πάλι στο downloading.

 
Ρε gdevelek δε σχόλασες ακόμη να ησυχάσουμε; Αρκετά με τις βλακειες ρε άτομο. Πάρε το φίλο σου και πηγαίνετε να παίξετε πιο κάτω. Ή δε σχόλασε αυτός ακόμη;

Έλεος με τις κνήτικες βλακείες σας πια.. παρακάλεσε και ο yameth για μη-πολιτική συζήτηση, αλλά δεν έχετε να πείτε και τίποτε άλλο ρε άτομα..

Αμάν πια.

 
trolley είπε:
Καταλαβαίνω και συμφωνώ. Στην εποχή μας όμως, έχουμε ένα περίεργο φαινόμενο το οποίο ανθρωπιστές σαν εσένα (δεν το λέω ειρωνικά) δεν το είχαν προβλέψει: τα φτωχά παιδιά, αντί να επιλέξουν να έρχονται σε επαφή με τη μουσική, προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε καφέδες των επτά ευρώ και σε ελαφρά ναρκωτικά.

Όντως, η ανάγκη για κοινωνική συμμόρφωση υπερισχύει συνήθως άλλων αναγκών. Απο την εμπειρία μου, όσα ερεθίσματα και άν δίνει (δυνητικά) το ίντερνετ, απο μόνο του δέν φτάνει όταν το υπόλοιπο περιβάλλον είναι φτωχό (δέν εννοώ σε χρήματα). Τα περισσότερα παιδιά καταλήγουν να κάνουν επαναλαμβανόμενα τετριμένα πράγματα όπως μυνήματα, facebook, να βλέπουν το ίδιο μοδάτο μουσικό βίντεο ξανά και ξανά και ξανά... κλπ. Ακόμη και ύστερα απο κάποια ενθάρυνση και καθοδήγηση, ένα μικρό ποσοστό θα εμβαθύνει σε κάτι και θα ανακαλύψει τη χαρά της δημιουργίας, όταν όλος ο υπόλοιπος περίγυρός του κινείται στον αστερισμό του βολέματος και της επίδειξης πλούτου. Αλλά ακόμα και γι' αυτό το ποσοστό πιστεύω αξίζει τον κόπο.

Όσο και αν πιστεύεις ότι η πειρατεία προστατευμένου υλικού έχει σχέση με τη φτώχεια, δεν υπάρχει καμία μελέτη που να συνδέει αυτά τα δύο πράγματα. Εγώ π.χ. που έχω περάσει και μερικά πολύ δύσκολα (οικονομικώς) χρόνια, πάντοτε ξόδευα ότι περίσσευε σε βιβλία και δίσκους, και το ίδιο κάνω και σήμερα που είμαι πιο άνετα ταμειακώς.
Μπράβο σου που στηρίζεις σταθερά και έμπρακτα τις απόψεις σού

Απ' την άλλη, αυτή η ιστορία με την πειρατεία έχει κλείσει πλέον δεκαετία. Δε νομίζεις ότι αν υπήρχαν θετικές επιπτώσεις θα είχαν ήδη αρχίσει να φαίνονται; Όμως έχουμε μόνο αρνητικές επιπτώσεις: λιγότερες μπάντες, λιγότεροι δίσκοι, λιγότερη κίνηση γενικώς... εκτός από το Πλαίσιο που έχει ξεσκιστεί να πουλάει δίσκους για να βάζουν οι πειρατές αυτά που "κατεβάζουν".
Η πειρατεία κλείνει εκατονταετίες. Ακόμα και ο Charles Dickens παραπονιόταν ότι στην αμερική κυκλοφορούσαν παράνομα εκτυπωμένα τα βιβλία του. Στη μουσική πάντα υπήρχε πειρατεία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Απλά τώρα πιστεύω είναι πιό "ορατό"

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top