Τι σχέση έχει αυτό με την πνευματική ιδιοκτησία;Evilnye είπε:Δεν είναι διαφορετικά ζητήματα. Όλοι οι δημιουργοί από την εποχή των κλασσικών συνθετών, των γλυπτών ζωγράφων κτλ, κάποιος τους πλήρωνε για να τα κάνουν.
Ρε παιδιά γιατί να τα ξαναλέμε. Δεν είναι μόνο οι δισκογραφικές και οι καλλιτέχνες που επηρεάζουν το κόστος. Κόστος πρώτων υλών, κόστος μεταφορών, κόστος δευτερογενούς διάθεσης κ.α. Αν μειωθεί το μήκος της αλυσίδας, νόμιμα πάντα, θα πέσει και η τιμή.Superfunk είπε:νομιζω οτι σου εξηγησα παραπανω οτι ΔΕΝ υπαρχει υπερκοστολογηση μια και τα εξοδα των δισκογραφικων παραμενουν τα ιδια.
οντως αν δεν εισαι μεσα στα πραγματα η τιμη ενος cd ή ενος download ειναι υψηλη σε σχεση με τον...δισκο (οπως ελεγε και η γιαγια μου "βρε παιδακι μου αυτο ειναι πολυ μικροτερο απο το...δισκο....γιατι κανει τοσα...λεφτα??" ;D)
Στην Ελλάδα ο δημιουργός, αν είναι ταυτόχρονα και ερμηνευτής, κανά ευρώ θα πάρει στην καλύτερη..gdevelek είπε:γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?
να δούμε ποιούς """κλέβουμε"""...
Η χορηγία δεν γινόταν για την πνευματική ιδιοκτησία και την εμπορική εκμετάλλευση αυτής αλλά για το παραγόμενο έργο.Evilnye είπε:Πως ακριβώς θα πληρωθεί κάποιος εάν δεν οριστεί η πνευματική ιδιοκτησία του σε ένα έργο;
According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?
ενταξει και εγω δεν θεωρω δουλεια το να πηγαινεις στο γραφειο σου καθε μερα 9-5,ουτε το να κουβαλας μπετα στην οικοδομη ολη μερα,αλλα βεβαια ουδεις ενδιαφερεται για την αποψη μου. :Και να κύριοι, το να βγάζεις ένα cd κάθε χρόνο γράφωντας 5 τραγούδια δεν είναι δουλειά...Η τουλάχιστον εγω δεν το θεωρω δουλειά...
οπως ακριβως διανεμονταν και τα 15 ευρω του βινυλιου.γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?
να δούμε ποιούς """κλέβουμε"""...
οπως δηλ.και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αγοραζουμε στην αγορα....ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ απο αυριο να μην ψωνιζουμε αλλα να ΚΛΕΒΟΥΜΕ...αφου ετσι πολεμαμε το...συστημα...According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:Retailer: $5 (29.4%),
Record label: $4.92 (28.9%),
Distributor: $2.40 (14.1%),
Giveaways: $1.80 (10.6%),
Duplication/recording: $1.10 (5.8%),
Artist royalty: 83 cents (4.9%),
Songwriter license: 60 cents (3.5%),
Producer royalty: 27 cents (1.6%),
Musicians union: 8 cents (0.4%).
άψογοςaudiokostas είπε:According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:
Retailer: $5 (29.4%),
Record label: $4.92 (28.9%),
Distributor: $2.40 (14.1%),
Giveaways: $1.80 (10.6%),
Duplication/recording: $1.10 (5.8%),
Artist royalty: 83 cents (4.9%),
Songwriter license: 60 cents (3.5%),
Producer royalty: 27 cents (1.6%),
Musicians union: 8 cents (0.4%).
Γιατί να το δούμε κ. whatever μου;gdevelek είπε:γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?
να δούμε ποιούς """κλέβουμε"""...
Ναι τους χρηματοδοτουσαν ευγενεις και βασιλιαδες...Evilnye είπε:Δεν είναι διαφορετικά ζητήματα. Όλοι οι δημιουργοί από την εποχή των κλασσικών συνθετών, των γλυπτών ζωγράφων κτλ, κάποιος τους πλήρωνε για να τα κάνουν.
Πνευματικό δικαίωμα είναι ο ορισμός ότι μια δημιουργία έγινε από έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, ο οποίος κόπιασε και έφτιαξε κάτι. Το υλικό αντίτυπο δεν είναι η πνευματική δημιουργία, αλλά ο καλλιτέχνης πρέπει να πληρώνεται από τον άνθρωπο που θα τον ακούσε, διαβάσει, δει για τη δημιουργία του. Εξορθολογισμός της τιμής της δημιουργίας γίνεται ήδη με το να παρακάμπτουν οι καλλιτέχνες τις εταιρίες και να πουλάνε άμεσα μέσω νετ. Με κάποιο αντίτιμο όμως.Nordic είπε:Nα παραθέσω και εγώ την αποψη μου...
Λοιπόν δεν υπάρχει καταρχην πνευματικο δικαίωμα με την μορφη που υφίσταται σήμερα...
Τα πνευματικά δικαιώματα όπως λειτουργούνε σήμερα, είναι μια απο τις καλυτερες στημένες απάτες...
Τι ενοοώ..ότι ο καθένας εφόσον αγοράσει ενα cd μπορεί να το κάνει ότι θέλει, να το αντιγράψει, να το ανεβάσει στο internet και να το μοιραστεί με όποιον θέλει...
Τα υπόλοιπα απλά για εμένα ειναι νταβατζιλικια...
Έχεις δημιουργήσει ποτέ σου κάτι για να ξέρεις τον κόπο που πρέπει να βάλεις;Τωρα σιγουρα όλοι συμφωνούνε ότι τα πνευματικά δικαιώματα, ανήκουν στον δημιουργο, αλλα πόσο ανώμαλος πρέπει να είσαι , για να παρουσιάσεις την μουσική του άλλου ως δική σου...????
Δεν μπορείς να δημιουργείς κάτι και να βάζεις την πατέντα, μην αφήνωντας κανέναν, να αντιγράψει ή να μοιραστεί αυτο που έχεις δημιουργήσει...
Μου θύμιζει πολύ την παραπλησια ιδεά, που αμα ασχοληθεις με δημοσιευσεις με την επιστημονικη κοινότητα, χρησιμοποιώντας βιβλιογραφίες αλλών, ακομα και το "και" το έχουν πατεντάρει οι άλλοι και χρειαζεσαι ειδική αδεια, για να το χρησιμοπιήσεις...
Όχι δεν είναι. Πρόκειται για ολοκληρωμένα έργα και ως τέτοια πωλούνται οι δίσκοι. Ιδέα και άποψη είναι ένας αυτοσχεδιασμός σε ένα λάιβ. Αλλά και αυτό το πληρώνεις με την είσοδό σου στο λάιβ.Βαλτε το καλά στο μυαλό σας...
Η μουσική είναι όπως και η γλώσσα...
Δεν γίνεται να την πατεντάρεις...
Η μουσική είναι αποψη, όπως όταν εκφέρεις μια γνώμη...
δεν γίνεται να πατεντάρεις αποψεις και ιδεες...
Χοντρικά αυτό συμβαίνει μέχρι τα 70 (ή 50) χρόνια από τη δημιουργία ενός έργου.Αλλιως με την σημερινη λογική, θα πρέπει όλοι όσοι δημιουργούνε μουσική, να πλήρώνουν στους απόγονους αυτού που δημιουργησε την μουσική την ίδια(αμα υπάρχει τέτοιος άνθρωπος!!)..πνευματικά δικαιώματα...
Σαφώς.Και να κύριοι, το να βγάζεις ένα cd κάθε χρόνο γράφωντας 5 τραγούδια δεν είναι δουλειά....
Καλύτερα να πλουτίζεις με δανεικά χρήματα, με αντάλλαγμα τη σιωπή και τη ψήφο σου και τη συμμετοχή σου στο παιχνιδάκι που λέγεται πολιτικό συστημα στην Ελλάδα (σόρυ μου ξέφυγε...)Πόσο μάλλον το να θέλεις να πλουτίζεις, με χίλιες κομπίνες, όπως πνευματικα διακαιώματα και διαφορα νταβατζιλικια, με την καθε ΑΕΠΙ, και με τον κάθε θεσμό επειδή απλα κατέντησε κατεστημένο....
Οι αριθμοί άλλα λένε, μιας και σιντι με 10 ευρώ στα αζήτητα μένουν.Eνα CD μέχρι 10 ευρώ πόλλοι θα το αγόραζαν...
Είναι. Κανείς δε σου ζήτησε κ πρώτη απ όλους εγώ να με πληρώνεις για να παίζω ή να ακούω.Η μουσικη θα πρεπει να είναι προσιτη στον κάθε ανθρωπο...
Καμια εικονα αυτού του κόσμου αυτου δεν είναι ιδιοκτησια ενός ανθρώπου αποκλειστικά...
Δεν νομίζω ότι κανείς in his right mind υποστήριξε κάτι τέτοιο. Προτρέχεις. Άλλο αυτό και άλλο να ζητάς/απαιτείς καλύτερα προιόντα σε καλύτερες τιμές.Superfunk είπε:οπως δηλ.και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αγοραζουμε στην αγορα....ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ απο αυριο να μην ψωνιζουμε αλλα να ΚΛΕΒΟΥΜΕ...αφου ετσι πολεμαμε το...συστημα...
Και ακριβώς γι αυτό και ο δημιουργός, ο μουσικός κ ο καλλιτέχνης θα στραφούν όπως είπα κ κάτι σελίδες πριν προς αυτές τις κατευθύνσεις, και η εμπορική δημιουργία της μπάντας και της φάσης (που καλά λέει ο μπλου, έχει πεθάνει) θα περάσει στα αζήτητα και θα δημιουργούν μόνο όσοι έχουν μια μικρή καούρα να συνεχίσουν να το κάνουν.baseliner10 είπε:Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους και οι μηχανισμοί προώθησης.
Το κυνήγι της πνευματικής ιδιοκτησίας αφορά αποκλειστικά τους επαγγελματίες του χώρου. (χρήση κομματιών σε διαφημίσεις, ταινίες, ραδ. σταθμούς, δίσκους τρίτων κλπ)
Θα ηθελα να μου εξηγησεις τι εννοεις με την εννοια "καλυτερο προϊον" οσον αφορα τα cd γιατι δεν εχω καταλαβει.Άλλο αυτό και άλλο να ζητάς/απαιτείς καλύτερα προιόντα σε καλύτερες τιμές.
δεν ξέρω τι εννοεί ο φίλος (γιατί στα δικά σου quotes λείπει το όνομαSuperfunk είπε:Θα ηθελα να μου εξηγησεις τι εννοεις με την εννοια "καλυτερο προϊον" οσον αφορα τα cd γιατι δεν εχω καταλαβει.
Θυμάσαι τοEvilnye είπε:Και έτσι αναγκαστικά σπάει και το οικοδόμημα των υπερμπαντών που ψοφάνε παραδειγματικά η μια μετά την άλλη. Έτσι και η ποζεριά του ροκ σταρ πλέον είναι κάτι που φαίνεται γι αυτό που είναι. Αποτέλεσμα τρελής δουλειάς. Not fun anymore huh?
Έρχεσαι στα λόγια μου...Δεν εννοώ αυτό. Μήπως η τεράστια προσφορά και η εύκολη πρόσβαση σε "βιβλιοθήκες" μουσικής (προφανώς μέσω της τεχνολογίας) απογύμνωσε τους μύθους; Μήπως το sex, drugs and rock 'n' roll μετατράπηκε σε 9 to 5 and bedroom jam;
Γενικότερο σχόλιο ήταν. Καλύτερο cd όντως δεν παίζει.Θα ηθελα να μου εξηγησεις τι εννοεις με την εννοια "καλυτερο προϊον" οσον αφορα τα cd γιατι δεν εχω καταλαβει.