Πειρατείας Υμνος - Τελος ;

menelaos είπε:
Με λίγα λόγια, άλλο να πούμε ότι είναι καλύτερα να αγοράζουμε απευθείας από τον παραγωγό για να μην τρώνε τα λεφτά οι μεσάζωντες και άλλο να πάμε να ξαφρίσουμε ένα μανάβικο επειδή είναι μεσάζων ;)
Έχεις μπερδευτεί.  ::)

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

Αν ξαφρίσεις έναν μανάβη, του έχεις πάρει αντικείμενα (υπεξαίρεση )

τα οποία έχει ο ίδιος πληρώσει.

Αν κατεβάσεις κάποιο μπ3 μόνον και μόνον επειδή είναι τσάμπα,

και το οποίο ούτως ή άλλως δεν ήσουν διατεθειμένος να αγοράσεις,

ο μουσικομανάβης σε τι ζημιώθηκε;  ???

Σήμερα ο κάθε πιτσιρικάς μπορεί να έχει 10.000 μπ3 στον δίσκο του,

αλλά παλαιότερα κάθε σπίτι πλήρωνε την μουσική

δεν είχε περισσότερους από 20 δίσκους.

Γιατί σήμερα δηλαδή να έχει περισσότερους;

Σήμερα οι δισκογραφικές νομίζουν πως η κρίση οφείλεται στο "κατέβασμα",

αλλά νομίζω πως οφείλεται στο γεγονός πως όλος ο κόσμος

είναι καταχρεωμένος στις τράπεζες.  >:(

Έρχονται οι πελάτες μου στο μαγαζί μου, με κάτι αυτοκίνητα των 50.000 € (αγορασμένο με δάνειο )

και μετά δεν έχουν 50€ να αγοράσουν ένα ρούχο. ;D ;)

Τι σας κάνει να νομίζετε πως θα διαθέσουν 20€ για να αγοράσουν ένα CD της σειράς

των "The Μπούρδα Band" ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow! είπε:
Δεν είναι τυχαίο ότι στην κοινότητα των ελλήνων μουσικών (δεν εννοώ το noiz, εννοώ την αληθινή κοινότητα όχι τη δικτυακή), η οποία πάσχει από σοβαρή οικονομική εξαθλίωση, το φαινόμενο της πειρατείας να είναι τόσο εξαπλωμένο.
 
IxNiLaTiS είπε:
Σήμερα οι δισκογραφικές νομίζουν πως η κρίση οφείλεται στο "κατέβασμα",

αλλά νομίζω πως οφείλεται στο γεγονός πως όλος ο κόσμος

είναι καταχρεωμένος στις τράπεζες.  >:(

Έρχονται οι πελάτες μου στο μαγαζί μου, με κάτι αυτοκίνητα των 50.000 € (αγορασμένο με δάνειο )

και μετά δεν έχουν 50€ να αγοράσουν ένα ρούχο. ;D ;)
 
IxNiLaTiS είπε:
Με λίγα λόγια, άλλο να πούμε ότι είναι καλύτερα να αγοράζουμε απευθείας από τον παραγωγό για να μην τρώνε τα λεφτά οι μεσάζωντες και άλλο να πάμε να ξαφρίσουμε ένα μανάβικο επειδή είναι μεσάζων ;)
Έχεις μπερδευτεί.  ::)

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

Αν ξαφρίσεις έναν μανάβη, του έχεις πάρει αντικείμενα (υπεξαίρεση )

τα οποία έχει ο ίδιος πληρώσει.

Αν κατεβάσεις κάποιο μπ3 μόνον και μόνον επειδή είναι τσάμπα,

και το οποίο ούτως ή άλλως δεν ήσουν διατεθειμένος να αγοράσεις,

ο μουσικομανάβης σε τι ζημιώθηκε;  ???
Δε νομίζω ότι έχει διαφορά. Όπως ο μανάβης πλήρωσε για να αγοράσει τα φρούτα ώστε μετά να τα πουλήσει και να βγάλει κέρδος, έτσι ακριβώς και μια δισκογραφική εταιρία πλήρωσε τον καλλιτέχνη για να αγοράσει τη μουσική του και να την πουλήσει βγάζοντας κέρδος. Δε σου λέεω φυσικά ότι οποιοσδήποτε θα αγόραζε όσα κατεβάζει, ούτε καν ότι δεν το κάνω κι εγώ, απλά η γνώμη μου είναι να έχουμε τα @@ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε με φιλοσοφικοπολιτικοοικονομικά ψευτοεπιχειρήματα κάτι που κάνουμε απλώς και μόνο για να μην πληρώσουμε :) (δεν υπονοώ βέβαια ότι είπες πουθενά το αντίθετο ;))

 
menelaos είπε:
Με λίγα λόγια, άλλο να πούμε ότι είναι καλύτερα να αγοράζουμε απευθείας από τον παραγωγό για να μην τρώνε τα λεφτά οι μεσάζωντες και άλλο να πάμε να ξαφρίσουμε ένα μανάβικο επειδή είναι μεσάζων ;)
Έχεις μπερδευτεί.  ::)

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

Αν ξαφρίσεις έναν μανάβη, του έχεις πάρει αντικείμενα (υπεξαίρεση )

τα οποία έχει ο ίδιος πληρώσει.

Αν κατεβάσεις κάποιο μπ3 μόνον και μόνον επειδή είναι τσάμπα,

και το οποίο ούτως ή άλλως δεν ήσουν διατεθειμένος να αγοράσεις,

ο μουσικομανάβης σε τι ζημιώθηκε;  ???
Δε νομίζω ότι έχει διαφορά. Όπως ο μανάβης πλήρωσε για να αγοράσει τα φρούτα ώστε μετά να τα πουλήσει και να βγάλει κέρδος, έτσι ακριβώς και μια δισκογραφική εταιρία πλήρωσε τον καλλιτέχνη για να αγοράσει τη μουσική του και να την πουλήσει βγάζοντας κέρδος. Δε σου λέεω φυσικά ότι οποιοσδήποτε θα αγόραζε όσα κατεβάζει, ούτε καν ότι δεν το κάνω κι εγώ, απλά η γνώμη μου είναι να έχουμε τα @@ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε με φιλοσοφικοπολιτικοοικονομικά ψευτοεπιχειρήματα κάτι που κάνουμε απλώς και μόνο για να μην πληρώσουμε :) (δεν υπονοώ βέβαια ότι είπες πουθενά το αντίθετο ;))

Μα δεν λέει αυτό βρε Μενέλαε.

Δεν είναι θέμα επιχειρήματος, είναι θέμα πραγματικότητας. Και κανείς δεν πάει να δικαιολογήσει την πειρατεία και τα εμ-πι-θρι. Είναι λάθος.-

Αυτό που ΄λέει ο ιχνιλάτις και συμφωνώ μαζί του είναι πως ανεξαρτήτως κατεβάσματος(παράνομα), αυτός που είναι να αγοράσει τον δίσκο, θα τον αγοράσει και αυτός που δεν θα το αγόραζε έτσι και αλλιώς, δεν θα το αγοράσει και πάλι.

Είναι παρανοικό να κατηγορούμε τα εμ-πι-θρι για την πτώση των πωλήσεων και να μην κατηγορούμε την άθλια ποιότητα της μουσικής που μας προσφέρουνε και επίσης τις απαράδεκτες τιμές.

Αυτός που έχει 10129384329164 εμπ-πι-θρι και 20 δίσκους, αν δεν υπήρχε η τεχνολογία, απλά θα είχε μείνει στους 20 δίσκους και δεν θα τον απασχολούσε το γεγονός.

Αυτός που έχει 300 δίσκους και δεν ξέρω και γω πόσα εμ-πι-θρι, θα είχε τους διπλάσιους δίσκους αν οι τιμές ήταν καλύτερες.

Κοινώς λόγο του τζάμπα ο κόσμος που δεν είχε "ανάγκη" την μουσική, την απέκτησε, που αν δεν υπήρχε το τζάμπα, δεν υπήρχε περίπτωση να έχει σκάσει ουτε cent για αυτή την υπόθεση.

Ξαναλέω. Δεν δικαιολογώ την πειρατεία σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, αλλά δεν βλέπω σχέση της πειρατείας με την μείωση των πωλήσεων. Αν υπήρχαν οι μισές μπάντως που υπάρχουν σήμερα (κοινώς να γυρίζαμε 10 χρόνια πίσω), τότε θα είχαμε περισσότερες πωλήσεις. Δεν είναι δυνατόν απο εκεί που είχες 100 καινουργιες μπάντες τον χρόνο, να έχεις 100 καινούργιες μπάντες τον μήνα και να έχεις τις ίδιες πωλήσεις. Αυξάνεις την προσφορα προιόντος κατακόρυφα, ενώ το αγοραστικό κοινό παραμένει το ίδιο. 

 
Θα συμφωνήσω όπως είπα και πριν αλλά όχι απόλυτα. Αυτός που έχει 20 δίσκους θα είχε 50. Αλλά τέλος πάντων δε νομίζω ότι υπάρχει καν θέμα προς συζήτηση: το πράγμα είναι και παράνομο και λάθος και "untracable", άρα ο "ένοχος" δεν τιμωρείται. Είναι δικό μας θέμα λοιπόν να βάζουμε όρια στους εαυτούς μας, that's all.

 
menelaos είπε:
Δε νομίζω ότι έχει διαφορά. Όπως ο μανάβης πλήρωσε για να αγοράσει τα φρούτα ώστε μετά να τα πουλήσει και να βγάλει κέρδος, έτσι ακριβώς και μια δισκογραφική εταιρία πλήρωσε τον καλλιτέχνη για να αγοράσει τη μουσική του και να την πουλήσει βγάζοντας κέρδος. Δε σου λέεω φυσικά ότι οποιοσδήποτε θα αγόραζε όσα κατεβάζει, ούτε καν ότι δεν το κάνω κι εγώ, απλά η γνώμη μου είναι να έχουμε τα @@ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε με φιλοσοφικοπολιτικοοικονομικά ψευτοεπιχειρήματα κάτι που κάνουμε απλώς και μόνο για να μην πληρώσουμε :) (δεν υπονοώ βέβαια ότι είπες πουθενά το αντίθετο ;))

Αν πάς και ξαφρίσεις τα τελάρα με τις ντομάτες που αγόρασε ο Μανάβης σήμερα

για να τις πουλήσει, ο Μανάβης μετά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ντομάτες να πουλήσει, γαιτί τις έχεις πάρει εσύ.

Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τα ψηφιακά αντίγραφα.

Αν αντιγράψεις ένα δικό μου μπ3, εγώ δεν το στερούμαι. 

 
Λοιπόοοον, κάνω και ένα ρητορικό ερώτημα.  ::) :-\

ΑΝ λέγω, ΑΝ
old.gif


Υπήρχε τρόπος να μπορούν να πιάσουν αμέσως όποιον χρησιμοποιούσε σπασμένα,

τότε μεγάλο μέρος του πληθυσμού που δεν μπορεί να τα πληρώσει

θα το γύρναγε στα free. 

Αν αντί δηλαδή για Windows και Cubase ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού

θα έβαζε Linux και Ardur,  πιστεύετε πως αυτό θα άρεσε

στην Microsoft και στην Steinberg;

Δηλαδή η MS και η ST θα έλεγαν???

1.  "ούφ επιτέλους ησυχάσαμε από τον βραχνά των σπασμένων",

ή απεναντίας θα έλεγαν,

2.  "αμάν τι ήταν αυτό που πάθαμε" ;

Και άλλες δύο ...

3.  Πιστεύετε πως αν δεν υπήρχαν τα σπασμένα

ο κόσμος θα είχε βάλει στην ζωή του  τόσο γρήγορα τους Η/ Υ,

και θα ταΐζε την βιομηχανία τους;

4.  Αν όλοι πχ οι μουσικοί και οι γραφίστες κλπ

ήταν αναγκασμένοι να αγοράζουν τα προγράμματά τους,

θα εξακολουθούσαν να παίρνουν PC και MS,

ή θα πήγαιναν μια και καλή στον Mac ;

 
Τη διαφορά την ξέρω και τη βλέπω βρε Ιχνηλάτη. Ο παραλληλισμός που κάνω είναι από τη μεριά του ότι είναι απολύτως λογικό να μη θέλεις να πληρώνεις κερατιάτικα στους μεσάζοντες αλλά αυτό δε σε εξουσιωδοτεί να τους κλέβεις κιόλας ;)

 
Επειδή το thread έχει εξελιχθεί σε μία θεωρητική ανάλυση υψηλοτάτου επιπέδου, δυσκολεύομαι να καταλάβω τελικά πόσοι από εμάς κατεβάζουν mp3 και πόσο συχνά. Γι' αυτό, προτείνω δημοψήφισμα με τις ακόλουθες πιθανές απαντήσεις:

α. Πολύ συχνά. Κάθε download μου είναι μία γροθιά στο σάπιο στομάχι των κακών δισκογραφικών εταιριών που πίνουν το αίμα του μουσικόφιλου κοσμάκη.

β. Συχνά. Είμαι τσίπης και δε γουστάρω να πληρώνω για πράγματα που μπορώ να τα βρω τσάμπα.

γ. Πού και πού. Παρασύρομαι, αλλά μετά από κάθε download ανάβω ένα καντηλάκι και κάνω έξη μετάνοιες μήπως και συγχωρέσει ο Θεούλης το αμάρτημά μου.

δ. Σπάνια. Όμως, όταν κατεβάζω ένα τραγούδι και μου αρέσει ορκίζομαι να αγοράσω το CD.

ε. Ποτέ. Αν δεν αγοράσω κάτι, δεν έχω δικαίωμα να το ακούσω. Αρνούμαι να γίνω πιόνι στα βρώμικα χέρια των σκοτεινών δυνάμεων που ελέγχουν το soulseek και το emule και θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο υπνωτίζοντάς μας με υποσυνείδητα μηνύματα.

Μάλλον η λιγότερο δημοφιλής απάντηση θα είναι η (β).  ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ υποστηρίζω ότι η πειρατεία δεν έχει να κάνει με την κακής ποιότητας μουσική που κυκλοφορεί. Ξέρω ότι αυτό που λέω έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι μουσικόφιλοι, μιας και το 80% αυτών πιστεύουν οτι η κακή μουσική είναι η ρίζα του κακού.

 
εγώ πάντως κατεβάζω τα πάντα,μουσική και προγράμματα.Είναι βλέπεται και η ηλικία που δεν σου επιτρέπει να ξοδεύεις και σε τέτοια πράγματα.Για mp3s παρόλα αυτά δε θα πλήρωνα ποτέ,αλλά για progs ίσως ειδικά αν μου απέδιδαν,εκεί το θεωρώ γαιδουριά.

 
δε θα σχολιασω παιδια το τι ειναι ηθικο, νομιμο η οχι, η το τι εξυπηρετει στην τελικη δισεκατομμυρια μουσικοφιλων η δεκα πολυεθνικες (θυμαμαι που διαβαζα καπου οτι αν θελεις σε μια κουλτουρα η εποχη να μαθεις με τι ασχολουνταν ο κοσμος, κοιταξε τι απαγορευοταν  ;D ), το που βαζουμε τα οριο του νομιμου και του σωστου ειτε προκειται για πανωτοκια τραπεζων ειτε για αντιγραφη μουσικης, το τι μεταφραζουμε σε οικονομια και χρημα και το τι οχι, γιατι στην τελικη ο καθενας διαμορφωνει την αποψη του.

  απλα παρατηρωντας τα γεγονοτα πιστευω οτι πρωτον, το cd εχει πεθανει ως ειδος (οπως οι κασσετες και οι δισκοι βινυλιου πριν απο αυτο). ξερετε κανεναν κατω των 18 που να χει cd player? δευτερον, η εποχη που ο κοσμος ηταν διατεθειμενος να πληρωνει για να αγοραζει μουσικη, τουλαχιστον με τους μεχρι τωρα τροπους, εχει περασει. να δουμε που θα καταληξει το ολο συστημα ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιαυτό κι εγώ γουστάρω το όλο πνεύμα του diy και διάφορα άλλα γκρουπ που διακατέχονται από αυτό το πνεύμα και το κάνουν για την κ@υλ@ τους και βγαίνουν και διαμάντια κιόλας (τόσο μουσικά όσο και από πλευράς παραγωγής). Γιατί; Γιατί πολύ απλά έτσι γουστάρουν και δεν θέλουν να βγάλουν φράγκο από την όλη φάση!

Να ρωτήσω τώρα και κάτι άλλο; Γιατί φωνάζουν οι μεγάλες δισκογραφικές, για το κακό την πειρατείας, ενώ τα σωστά και οργανωμένα ανεξάρτητα label (κλικ στην Ελλάδα, metropolis στο industrial) μόνο ζημιωμένα δεν βγαίνουν από την όλη φάση; Μπας κι επειδή είναι λίγο πιο προσεκτικά με το προϊόν που διαθέτουν σε κάποιον συγκεκριμένο καταναλωτή;

Θα το ξαναπώ. Όταν κάποιος πουλάει κάτι κενό, δίχως να έχει να προσφέρει κάτι, τότες κι ο άλλος με την επιδερμική του σχέση δεν θα τα σκάσει ποτέ. Μα ποτέ. Να το καταλάβουν αυτό οι μεγάλες δεινοσαυρικές δισκογραφικές και να προσαρμοστούν δεόντως στη νέα εποχή....

Τώρα θα πέταγα και κανά σαν το ότι η μουσική (και οι διάφορες μορφές τέχνης γενικότερα) δεν είναι για να πλουτίζει κανείς, αλλά άστο καλύτερα, θα με πάρουν για ονειροπαρμένο πιτσιρίκο, που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, πάλι, οι διάφοροι πρώην χωμένοι στα πράματα και νυν συνειδητοποιημένοι  ;D ;D ;D

 
Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να βάλουμε quotes ως υπογραφή...

Θα έβαζα αυτό κατευθείαν...

boukaw7 είπε:
Τώρα θα πέταγα και κανά σαν το ότι η μουσική (και οι διάφορες μορφές τέχνης γενικότερα) δεν είναι για να πλουτίζει κανείς, αλλά άστο καλύτερα, θα με πάρουν για ονειροπαρμένο πιτσιρίκο, που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, πάλι, οι διάφοροι πρώην χωμένοι στα πράματα και νυν συνειδητοποιημένοι
 
Νομίζω ότι κάποιοι προσποιούνται ότι ξεχνάνε ποιος είναι ο πραγματικός ρόλος της δισκογραφίας - θα τους βοηθήσω λοιπόν: για δεκαετίες ολόκληρες, η δισκογραφία ήταν ο μόνος τρόπος να φτάσει η φωνή κάποιου πέρα από τα στενά γεωγραφικά πλαίσια στα οποία μπορούσε να παίξει ζωντανά.

Η δισκογραφία είναι π.χ. ο μόνος λόγος που οι έλληνες ξέρουν τους Deep Purple ή τους Pink Floyd ή τον Miles Davis. Χωρίς τις μεγάλες δισκογραφικές τις οποίες βλέπω ότι ψιλοκλάνετε, οι περισσότεροι από εσάς (δηλάδή όλοι σας εκτός από αυτούς που έχουν περάσει χρόνο στο εξωτερικό) θα νομίζατε ότι μουσική είναι ο Καζαντζίδης, τζαζ ο Πλέσσας, ροκ οι Ολύμπιανς και η Σπυριδούλα κλπ.

Το να πολεμάτε (λέμε τώρα, απλά τζαμπατζήδες είσαστε) τις δισκογραφικές (που έχουν παράγει το 99,9% αυτών που κατεβάζετε) θα έχει το εξής ένα αποτέλεσμα: τη συρίκνωση της δισκογραφίας και την επιστροφή σε αλλήστου μνήμης εποχές όπου θα μπορείτε να ακούτε μόνο εκείνους που θα μπορείτε να δείτε live (πληρώνοντας βέβαια) και εκείνους που θα κάνουν τα diy projects. Τώρα αν αυτό σας φτάνει, τότε εμένα μου περισσεύει.

Συμφωνώ ότι οι μεγάλες δισκογραφικές κερδοσκόπησαν χωρίς έλεος, συμφωνώ ότι αυτό το σύστημα διανομής και παραγωγής πρέπει να αντικατασταθεί, αλλά ο αντικαταστάτης του δεν είναι η πειρατεία μουσικού υλικού. Θα μπορούσε να είναι η πώληση (σε χαμηλότερες τιμές) μουσικού υλικού από το ίντερνετ, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω (διαβάστε και λίγο, δεν βλάπτει) οι έλληνες απουσιάζουν από τα μεγάλα on-line stores και το ξέρουμε διότι δεν μιλούν ποτέ γι' αυτά.

 
Α... ναι, ρε mscmkr η τέχνη δεν είναι μακρή. Είναι μακρά. (μιας και κόβεσαι για τις υπογραφές, είπα να σε διορθώσω).

 
Wow! είπε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον harilatron.

Θα πω κάτι ακόμη, την τελευταία μου κουβέντα γι' αυτό το ταλαιπωρημένο θέμα. Μάλιστα, στο μέλλον όποτε προκύπτει η συζήτηση απλά θα παραθέτω αυτή τη γνώμη, έτσι για να βρίσκεται. Ιδού η γνώμη λοιπόν:

Εκτός από το noiz, παρακολουθώ (χωρίς να συμμετέχω) καμιά δεκαριά mailing lists και περίπου τόσα φόρουμ. Εξ' αιτίας του επαγγελματικού μου αντικειμένου (είμαι προγραμματιστής) και της φύσης του ενδιαφέροντός μου για τη μουσική (είμαι μελετητής θεωριών αλγοριθμικής σύνθεσης) οι δημόσιες συζητήσεις που παρακολουθώ έχουν τεράστια σχέση με την ανάπτυξη και την χρήση λογισμικού κάθε επιπέδου τιμής, από μερικά δολλάρια μέχρι μερικές χιλιάδες δολλάρια το χρόνο.

 


Οι συμμετέχοντες σε αυτές τις συζητήσεις είναι κυρίως πολίτες χωρών όπως η Γερμανία, η Αυστρία, οι ΗΠΑ, η Αγγλία, η Γαλλία κλπ. - υπάρχουν δε και μερικοί έλληνες. Το θέμα της πειρατείας λογισμικού ή μέσων δεν ανακύπτει ποτέ. Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι (είτε έχουν νόμιμο το λογισμικό τους είτε όχι) δεν ενδιαφέρονται να κομπάσουν για τέτοια ζητήματα. Στις σπανιότατες περιπτώσεις που κάποιος θα πετάξει κάτι για το θέμα, τρώει απίστευτο φτύσιμο, όχι επειδή οι άλλοι ηθικολογούν, αλλά διότι αντιλαμβάνονται ότι τέτοια θέματα δεν προσφέρονται για συζήτηση και σχολιασμό - εξ' άπαντος εμποδίζουν τη συζήτηση σοβαρότερων θεμάτων και (πιστέψτε με) κάποιοι μετράνε το χρόνο τους αλλιώτικα απ' ότι νομίζετε.


 


Είναι ίδιον του έλληνα να κομπάζει για τις παρανομίες του. Δεν είναι τυχαίο ότι στην κοινότητα των ελλήνων μουσικών (δεν εννοώ το noiz, εννοώ την αληθινή κοινότητα όχι τη δικτυακή), η οποία πάσχει από σοβαρή οικονομική εξαθλίωση, το φαινόμενο της πειρατείας να είναι τόσο εξαπλωμένο. Αλλά δεν είναι και άτοπο εκ' μέρους μου να ελπίζω ότι καθένας μας οφείλει να σέβεται το ότι εδώ είναι ένας δημόσιος χώρος συζήτησης. Οι παρανομίες του καθενός, δεν υπάρχει λόγος να αναφέρονται, ούτε να ενθαρρύνονται, ούτε να χειροκροτούνται, ούτε να συζητούνται. Ο καθένας ας τις κάνει για λογαριασμό του και ας μην ξοδεύει το χρόνο των υπολοίπων υφαρπάζοντας σχόλια για τη συμπεριφορά του.


 


Ούτως ή άλλως, τα μέσα που χρησιμοποιεί ο καθένας μας για να κάνει μουσική είναι δικός του λογαριασμός. Τόσο σαν ακροατές όσο και σαν συνφορουμίτες, πάντα το αποτέλεσμα θα κρίνουμε.
γιατι κουραζεσαι φιλε Wow!...ασε τον καθενα να εχει την γνωμη που θελει....την δικη σου την εμπεδωσαμε...
 
Wow! είπε:
θα έχει το εξής ένα αποτέλεσμα: τη συρίκνωση της δισκογραφίας και την επιστροφή σε αλλήστου μνήμης εποχές όπου θα μπορείτε να ακούτε μόνο εκείνους που θα μπορείτε να δείτε live (πληρώνοντας βέβαια) και εκείνους που θα κάνουν τα diy projects. Τώρα αν αυτό σας φτάνει, τότε εμένα μου περισσεύει.
Αυτά που λες τα κάνω τώρα, οπότε απλά μου περισσεύει.

αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω (διαβάστε και λίγο, δεν βλάπτει) οι έλληνες απουσιάζουν από τα μεγάλα on-line stores και το ξέρουμε διότι δεν μιλούν ποτέ γι' αυτά.
Εγώ τα διάβασα αυτά που έγραψες παραπάνω. Εσύ διάβασες αυτά που έγραψα εγώ; Έχω πει ποσάκις, ότι αν 1 δίσκος μου κάνει κλικ τον αγοράζω δίχως δεύτερη σκέψη. Επίσης σε όσα συγκροτήματα μου δίνεται η ευκαιρία να αγοράσω απ' ευθείας από αυτά τον δίσκο, τότε το προτιμώ, από το να τα δώσω σε κάποιο μεγάλο online store.

Επίσης, πότε είχε κάποια σχέση ο Έλληνας με τη μουσική; Το μόνο που έκανε και κάνει είναι να ακούει, μπας και μάθει επιτέλους κανά στίχο, να βγει όξω να κουνηθεί, να παίξει και τέζα στις 3 το βράδυ το τραγούδι, μπας και ανακαλύψει επιτέλους το ταίρι του. Οπότε άστο είσαι τραγικά οφσαιντ να μιλάς για τους Έλληνες μόνο, όταν το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και κάτι δείχνει αυτό για τις δισκογραφικές.....

Ακόμη όμως δε μου  εξήγησες, γιατί τα ανεξάρτητα και σωστά στημένα label δεν βάλλονται ούτε από την πειρατεία, ούτε από το οποιοδήποτε youtube (χα το είδαμε κι αυτό);

Τώρα το αν χρωστάω και χάρη στις δισκογραφικές, που ξέρω τους deep purple, το αφήνω ασχολίαστο!

Και έχεις φάει σκάλωμα με την απλή πειρατεία, σε σχέση με αυτό που λέω εγώ (τουλάχιστον). Το ξαναλέω: Πάλι καλά που βγήκε και αυτή και δεν τρώω πλέον κανένα κουτόχορτο από κανέναν κριτικό (όπως πάθαινα αρκετά συχνά παλιότερα). Κριτικοί, που συνήθως δούλευαν και σε μέσα που είχαν το ίδιο αφεντικό, με αυτά διαφόρων δισκογραφικών! Άραγε πόσο ανεξάρτητη φωνή είχαν αυτοί;

Ναι και όλο αυτό είναι παρακλάδι της εξέλιξης. Όπως γίνονταν παλιότερα με τις κασέτες, γίνεται τώρα με τα mp3. Απλά πλέον γειτονιά μας είναι ο πλανήτης, αντί του κέντρου με τα 2-3 μαγαζάκια. Όποιος το πάρει χαμπάρι επιβιώνει. Όποιος όχι σπίτι του....

Ωχ και κάτι άλλο. Άλλο πράμα η δισκογραφία και άλλο η δισκογραφική!  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top