Πειρατείας Υμνος - Τελος ;

Πάντως, επί της ουσίας, κανένα θέμα δεν κλειδώνεται. Για σκέψου το, μετά θα είχαμε τον longshadow (με τις φοβίες που του έχουν μείνει από το λοχία του) να μας κατηγορεί για φίμωση και φασισμό.
ευχαριστω παρα πολυ....ιδιαιτερα ευχαριστω για την ευγενεια σας και τους καλους σας τροπους.....ευχαριστω που εσεις προσωπικα φροντιζετε να ακουγεται ο λογος μας, παροτι ειμαστε αμορφωτοι...
 
Σας εφκαριστώ όλους σας μαν, μι γκουντ, πλει ολ μιουζικ όνταν βγάλει θα πει.

 
longshadow είπε:
Πάντως, επί της ουσίας, κανένα θέμα δεν κλειδώνεται. Για σκέψου το, μετά θα είχαμε τον longshadow (με τις φοβίες που του έχουν μείνει από το λοχία του) να μας κατηγορεί για φίμωση και φασισμό.
ευχαριστω παρα πολυ....ιδιαιτερα ευχαριστω για την ευγενεια σας και τους καλους σας τροπους.....ευχαριστω που εσεις προσωπικα φροντιζετε να ακουγεται ο λογος μας, παροτι ειμαστε αμορφωτοι...
Longshadow, μιας και προσποιείσαι ότι δεν το καταλαβαίνεις, να σε διαβεβαιώσω ότι είσαι απολύτως ευπρόσδεκτος στην πορτοκαλιά μας κοινότητα. Η πλάκα είναι πλάκα - όχι μόνο όταν τη σιγοντάρεις αλλά σε κάθε στιγμή.

Όπως θα σε διαβεβαιώσει ο καθένας εδώ μέσα, ο ισχυρισμός μου για τι θα γινόταν αν κλειδώναμε το θέμα, είναι κάθε άλλο παρά αβάσιμος.

Μην είσαι τόσο παρεξηγιάρης.

 
Μην είσαι τόσο παρεξηγιάρης.
   
A70-12826
 
wasted είπε:
... ο Ιπποκράτης ήταν Κώος.
Παρακαλώ να αποφεύγουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς.  Ειδικά για όσους δεν είναι παρόντες. ;D

 
...εμεινα με την εντυπωση οτι καποιοι φορουμιστες βγαζουν πολλλλλλα λεφτα απο τη μουσικη και σιχαινονται την πειρατεια. Περαστικα τους.

 
newmind είπε:
...εμεινα με την εντυπωση οτι καποιοι φορουμιστες βγαζουν πολλλλλλα λεφτα απο τη μουσικη και σιχαινονται την πειρατεια. Περαστικα τους.
Τώρα έχεις βάλει στοίχημα ότι θα μας βάλεις να ξαναρχίσουμε εε;; :P :P :P ;D

 
Με αυτό το ποστ θα θελα να σχολιάσω τη θέση των ενδιάμεσων κατα τη διανομή μουσικής, δηλαδή τις δισκογραφικές εταιρείες.

Λοιπον, sit tight!

Πάντα υπήρχε ένα trade off μεταξύ του 1) πόσοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κάτι (αϋλα & υλικά αγαθά) και 2) πόση πρόσβαση έχουν, (όγκο/μέγεθος/ποσότητα των πληροφοριών ή αγαθών). Η σχέση των 1 & 2 υπήρξε πάντα αντιστρόφως ανάλογη. Με άλλα λόγια αυτοί που είχανε πρόσβαση στα πολλά ήταν λίγοι και οι πολλοί είχανε λίγη και περιορισμένη πρόσβαση. Θα μπορούσαμε να το παρουσιάζαμε σε 2 άξονες χ & ψ όπου στον άξονα των χ θα ήταν το 1 (πόσοι) και στον άξονα ψ θα ήταν το 2 (πόσο).

Η καμπύλη θα έμοιαζε σαν αυτή του σχήματος που επισυναπτω.

Αντε να δουμε τι άλλο θα κάνω(!) Μέχρι και εικόνα στο powerpoint σας έκανα! (Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ νομίζω...)

Μέχρι εδώ τα πράγματα είναι απλά και ξάστερα, αυτονόητα θα μου πείτε....

Να σημειώσω όμως (οπως κάνανε και καποιοι πριν απο μενα) ότι τα άϋλα αγαθά έχουν άλλες ιδιότητες σε σχέση με τα υλικά αγαθά.

Ενδεικτικά, τα άϋλα αγαθά:

α) δε φθειρονται με τη χρήση (μπορούν όμως να εξαφανιστούνε ξαφνικά, πχ αν προκειται για outdated πληροφορία)

β) μπορουν και υπαρχουν σε πολλα σημεια ταυτοχρονα

γ) η χρήση μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα από πολλούς

δ) δεν υπαρχουν φυσικοί περιορισμοι στη μετακινηση (άντε να μετακινήσεις πχ 3 καρπούζια, θες 3 μασχάλες)

ε) αναπαράγονται έυκολα

Λόγω νεων τεχνολογιών, η καμπύλη με το σημείο Α μετακινειται προς τα πανω κατα τη φορά του βέλους όσο αφορά τα αυλα αγαθά (πληροφορία, μουσική, γνώση, κτλπ) αλλά παραμένει σχετικά σταθερή οσο αφορά τα υλικά. (Θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η κλιση της καμπύλης εξαρτάται από το είδος του άϋλου αγαθού)

Αυτό συμβαίνει και με τη μουσική. Οι ενδιάμεσοι που διατηρούσανε την καμπύλη και ζούσανε από αυτή θίγονται απο τη μετακίνηση. Το ίδιο νομιζω ότι ισχύει σε όλους τους τομείς μεσιτείας που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό και σχετίζονται με άυλα αγαθά. Πρόκειται για μια αβολη κατάσταση που ίσως να επιβάλει να επαναπροσδιοριστούν και να εμπλουτιστούν οι υπηρεσίες των μεσιτών με κάποιο τρόπο και το όλο παιχνίδι νομίζω ότι θα έπρεπε να αφορά ακριβώς αυτο. Το πως και το τι ακριβως ας το σκεφτούνε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι... οι μεσίτες.

Το παρον ποστ δεν αποτελεί θέση υπερ της πειρατείας (ετσι για να ειμαστε και politically correct).

(Έχω κι αλλες θεωρίες αλλά ειναι σοκιν)

 
Οκ, απέδειξες ότι όσο πιο ακριβό είναι κάτι, τόσο λιγότεροι μπορούν να το αγοράσουν. Αυτό δεν αλλάζει τίποτε από τα δικαιώματα του δημιουργού, ο οποίος δεν ενέχει ρόλο κοινωνικού λειτουργού. Με δύο λόγια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κοστολογεί την εργασία του όσο θέλει. Αν εγώ δεν μπορώ να αγοράσω την εργασία του, δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

Δεν είναι ότι είσαι υπερ της πειρατείας, απλά προσπαθείς να την εκλογικεύσεις - "φίλια διακείμενο" να σε πω;... "κουφαλίτσα" να σε πω;... δε ξέρω :) :) :)

 
Wow! είπε:
Οκ, απέδειξες ότι όσο πιο ακριβό είναι κάτι, τόσο λιγότεροι μπορούν να το αγοράσουν.
Περίπου... Σκέψου ότι λίγοι πχ έχουν πρόσβαση στον τρόπο διδασκαλίας κάποιου διάσημου μουσικού.. αν αυτος ο μουσικός όμως στήσει ένα μπλογκ (που πλέον όλοι μπορούνε), η τεχνολογία έχει μετατοπίσει την καμπύλη προς τα πάνω.

Αυτό δεν αλλάζει τίποτε από τα δικαιώματα του δημιουργού, ο οποίος δεν ενέχει ρόλο κοινωνικού λειτουργού. Με δύο λόγια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κοστολογεί την εργασία του όσο θέλει. Αν εγώ δεν μπορώ να αγοράσω την εργασία του, δεν είναι δικό μου πρόβλημα.
Εδώ πάω πάσο.. δεν είπα ποτέ κάτι το διαφορετικό, κοστολογείς ότι θες οσο θες..

Δεν είναι ότι είσαι υπερ της πειρατείας, απλά προσπαθείς να την εκλογικεύσεις - "φίλια διακείμενο" να σε πω;... "  :o " να σε πω;... δε ξέρω :) :) :)
Παλι παρεξηγήθηκα... ΑΛΛΟ πράμα να αιτιολογείς και να εξηγείς και ΑΛΛΟ πράμα να δικαιολογείς.. προσπάθησα να αιτιολογήσω και να εξηγήσω την πραγματικότητα οπως την αντιλαμβάνομαι. Εξάλλου τα πάντα μπορούνε να εξηγηθούνε με κάποιο τρόπο.. δε συμφωνείς?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top