boukaw7 είπε:
Αυτά που λες τα κάνω τώρα, οπότε απλά μου περισσεύει.
Ε;
Εγώ τα διάβασα αυτά που έγραψες παραπάνω. Εσύ διάβασες αυτά που έγραψα εγώ; Έχω πει ποσάκις, ότι αν 1 δίσκος μου κάνει κλικ τον αγοράζω δίχως δεύτερη σκέψη. Επίσης σε όσα συγκροτήματα μου δίνεται η ευκαιρία να αγοράσω απ' ευθείας από αυτά τον δίσκο, τότε το προτιμώ, από το να τα δώσω σε κάποιο μεγάλο online store.
Το ότι το ποστ μου βρέθηκε κάτω από το δικό σου,
δε σημαίνει ότι απαντούσα ειδικά σε εσένα. Πάντως το επιχείρημα που γράφεις είναι προφανώς μπούρδα, διότι αυτό το "προτιμώ" δε σημαίνει τίποτε: κανένας καλλιτέχνης δεν έχει ταυτόχρονα συμβόλαιο με
δύο εταιρείες, μία σωστή και μία λάθος ώστε να "προτιμήσεις" εσύ. Αν ισχύει αυτό που είπες πιο πάνω (ότι δηλαδή αγοράζεις αμέσως αυτό που σου κάνει κλικ) τότε το "προτιμώ" είναι άκυρο, εκτός αν εκ' πεποιθήσεως ακούς μόνο καλλιτέχνες που έχουν υπογράψει σε "σωστά στημένα labels" (υπομονή αναγνώστη, ο όρος θα εξηγηθεί ίσως παρακάτω)...
Επίσης, πότε είχε κάποια σχέση ο Έλληνας με τη μουσική; Το μόνο που έκανε και κάνει είναι να ακούει, μπας και μάθει επιτέλους κανά στίχο, να βγει όξω να κουνηθεί, να παίξει και τέζα στις 3 το βράδυ το τραγούδι, μπας και ανακαλύψει επιτέλους το ταίρι του.
Δε ξέρω για ποιους μιλάς - μάλλον για γνωστούς σου ή φίλους σου. Εγώ είμαι εδώ διότι πιστεύω ότι οι παρευρισκόμενοι και συνομιλητές μας έχουν σχέση με τη μουσική - τώρα
αν είναι μπαρμπέρηδες να μου το πει και εμένα κάποιος.... Αλλά είναι τυπική συμπεριφορά να μειώνουμε τους άλλους για να μη φαίνεται πόσο κλούβιες είναι οι δικές μας απόψεις. Δεν ανακαλείς να ξεμπερδεύουμε λέω εγώ... τι απίστευτο το θράσος σας να φτάσετε μέχρις του σημείου να λέτε ότι οι έλληνες δεν έχουν σχέση με τη μουσική για να δικαιολογήσετε ότι είστε ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ. Και επίσης, δεν κατάλαβα, οι έλληνες δεν έχουν σχέση με τη μουσική αλλά ειδικά ΕΣΥ έχεις; Πολύ σκόρδο στη γαλοπούλα βάλατε;
Οπότε άστο είσαι τραγικά οφσαιντ να μιλάς για τους Έλληνες μόνο, όταν το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και κάτι δείχνει αυτό για τις δισκογραφικές.....
Και η μαλακία είναι παγκόσμια. Σε καλύπτει αυτό αν κάποιος σου αποδώσει το χαρακτηρισμό; Εμένα προσωπικά
πάντα με ενοχλεί καίτοι είναι ένα επίσης παγκόσμιο φαινόμενο. Και ναι μεν κάτι δείχνει για τις δισκογραφικές, αλλά επίσης κάτι δείχνει και για όσους κατεβάζουμε. Α, και δεν είδα εγώ να κάνει κάποιος διάκριση ανάμεσα στις φτωχές ή τις πλούσιες εταιρείες -
εξίσου τις κλέβουν όλες (λες και δεν το ξέρεις)...
Ακόμη όμως δε μου εξήγησες, γιατί τα ανεξάρτητα και σωστά στημένα label δεν βάλλονται ούτε από την πειρατεία, ούτε από το οποιοδήποτε youtube (χα το είδαμε κι αυτό);
Δε στο εξήγησα διότι
δεν ασχολούμαι επίσημα με την επιστημονική φαντασία. Πες μας ποιες είναι αυτές οι εταιρείες και που θα βρούμε γραπτά τεκμήρια ότι δεν θίγονται από την πειρατεία και το ξανασυζητάμε.
Τώρα το αν χρωστάω και χάρη στις δισκογραφικές, που ξέρω τους deep purple, το αφήνω ασχολίαστο!
Κακώς το άφησες ασχολίαστο διότι τώρα θα κάνω ακόμη περισσότερη πλάκα: δε μας λες ρε μάστορη,
συμμαθητές τους είχες τους Deep Purple; Που τους έμαθες δηλαδή αν όχι μέσα από τους δίσκους τους; Και άντε να πω ότι πήγες και σε κάποια συναυλία, αλλά τον Ζάπα που τον έμαθες; Τους Beatles; Τους RHCP; Από
δίσκους τους έμαθες αρχηγέ, να από που. Δίσκους που κάποιος πλήρωσε να γίνουν ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥΣ. Ειδικά σε θλιβερές περιφέρειες όπως ήταν για πολύ καιρό η Ελλάδα, ΜΟΝΟ από δίσκους τους έμαθες και εσύ και εγώ και πολλοί-πολλοί άλλοι. Αυτή είναι η αλήθεια και μη κάνεις τον κινέζο.
Και έχεις φάει σκάλωμα με την απλή πειρατεία, σε σχέση με αυτό που λέω εγώ (τουλάχιστον).
Σκάλωμα; ΟΚ.
Το ξαναλέω: Πάλι καλά που βγήκε και αυτή και δεν τρώω πλέον κανένα κουτόχορτο από κανέναν κριτικό (όπως πάθαινα αρκετά συχνά παλιότερα).
Για άλλη μία φορά ζητάς να συμφωνήσουμε με μία γνώμη σου εξ'αιτίας αρωστημένων προσωπικών εμπειριών (όπως πιο πάνω με τους γνωστούς σου που ασχολούνται με τη μουσική για να βρουν ταίρι). Δηλαδή επειδή εσύ (που δεν ξέρω και σε ποια ηλικία ήσουνα) κρίνεις ότι έτρωγες κουτόχορτο, σημαίνει ότι φταίνει (και μάλιστα σύσσωμοι) οι κριτικοί; Μήπως φταίνε οι κρητικοί τελικά;
Κριτικοί, που συνήθως δούλευαν και σε μέσα που είχαν το ίδιο αφεντικό, με αυτά διαφόρων δισκογραφικών! Άραγε πόσο ανεξάρτητη φωνή είχαν αυτοί;
Σόρυ boukaw αλλά αυτά είναι
βρωμιές. Πολύ απλά,
δεν ξέρεις τι λες. Εγώ που ξέρω τι λέω, σε ενημερώνω ότι οι έλληνες δεν θα είχαν ακούσει ποτέ ξένη μουσική αν δεν υπήρχε ο Γιάννης Πετρίδης, ο οποίος όντως για μία περίοδο δούλεψε στην Polygram σαν υπεύθυνος ξένου ρεπερτορίου - ποιος άλλος θα έπαιρνε τη θέση, ο ηλεκτρολόγος της γειτονιάς σου; Μα καλά, τόσο άρρωστος είσαι που κατακρίνεις τους άλλους επειδή πληρώνονταν για τη δουλειά τους; Εσύ δηλαδή είσαι αντικειμενικός και ανεξάρτητος επειδή είσαι απλήρωτος; Μήπως πρέπει να σου ζητήσουμε και Ε9 πριν ξανασυζητήσουμε; Τι είναι αυτά τα πράγματα;... Τσ, τσ, τσ...
Ναι και όλο αυτό είναι παρακλάδι της εξέλιξης. Όπως γίνονταν παλιότερα με τις κασέτες, γίνεται τώρα με τα mp3. Απλά πλέον γειτονιά μας είναι ο πλανήτης, αντί του κέντρου με τα 2-3 μαγαζάκια. Όποιος το πάρει χαμπάρι επιβιώνει. Όποιος όχι σπίτι του....
Ωπα ρε αρχηγέ. Είκοσι χρόνια μπροστά είσαι ρε μπαγάσα. Όχι μόνο αποφάσισες ποια θα είναι η μοίρα όσων δεν θα γουστάρουν να φτιάχνουν δίσκους για να τους ακούς εσύ τζάμπα (θα πάνε σπίτι τους) αλλά το έχεις εντάξει και ένα διαπλανητικό πλαίσιο. Γράψε και ένα βιβλίο και θα είσαι κομπλέ.
Εσύ πάντως (που υποθέτω ότι δε θα πας σπίτι σου λόγω σύγχρονων και καίριων απόψεων) για πες μου
που θα πας; Θα φτιάξεις ένα από τα "σωστά στημένα label" τα οποία (όπως λες) δεν έχουν πρόβλημα με την πειρατεία; Θα δουλέψεις σαν ηχολήπτης ανεχόμενος το ότι τα χρήματα θα είναι λίγα και παρηγορούμενος στη σκέψη ότι τουλάχιστον εγώ και ο Ιχνηλάτης ακούμε τζάμπα τη δουλειά σου; Θα πιάσεις δουλειά στη ΔΕΗ;
Πως στέκεσαι επαγγελματικά απέναντι σε αυτό το θέμα για το οποίο φαίνεται να έχεις τόσο κατασταλαγμένες απόψεις;
Ωχ και κάτι άλλο. Άλλο πράμα η δισκογραφία και άλλο η δισκογραφική! ;D
Το "ωχ" τι είναι; Πονόκοιλος; Ξαφνικά θυμήθηκες να γράψεις στο τέλος τον πυρήνα των επιχειρημάτων σου που κανονικά θα έπρεπε να τον έχεις γράψει στην αρχή; Τέλος πάντων...
Όπως ήδη σου έγραψε κάποιος, ΔΕΝ είναι άλλο πράγμα, και (συμπληρώνω εγώ) ΔΕΝ θα είναι
ποτέ άλλο πράγμα. Θα αλλάξει βέβαια ο τρόπος με τον οποίο ορίζεται και λειτουργεί μία δισκογραφική εταιρεία αλλά ΠΑΝΤΟΤΕ κάποιος/κάπου θα επενδύει χρήματα και αυτά τα χρήματα ΘΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΩ και μάλιστα με ΚΕΡΔΟΣ. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις αυτό το πράγμα;
Εκτός αν
εσύ είσαι πρόθυμος να επενδύσεις στην παραγωγή μουσικού υλικού βάζοντας χρήματα ή/και προσωπική εργασία ΧΩΡΙΣ να απαιτείς να τα πάρεις πίσω οπότε ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ να το πεις εδώ και ΤΩΡΑ - είμαι βέβαιος ότι πολλοί συμφορουμίτες μας θα ΣΠΕΥΣΟΥΝ να σκίσουν το χρόνο σου και το σπίτι σου για να τους παράγεις το υλικό τους.
Αλλά δε θα το κάνεις διότι απλά δεν ξέρεις τι λες. Έτοιμος είμαι να σου χώσω και ένα μείον ένα για την παροχή παραπλανητικών επιχειρημάτων στη συζήτηση.
Φιλάκια και χαιρετισμούς στον Μπλάκμορ, άμα τον δεις πες του να μου φέρει πίσω το πουκάμισο.