Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.

Καθόλου, απλώς θεωρώ 100 φορές καλύτερη την κάθε Βανδή/Κοκκίνου από ένα βλαμμένο που νομίζει ότι κάνει κάτι μεγαλειώδες κάνοντας κομμάτια το τσέλο του. Γαμώ τις ιδέες δηλαδή, θα πάρω κ εγώ ένα κατσαβίδι να περάσω 5 βίδες στην κιθάρα μου, ελάτε όλοι να το δείτε, μιλάμε για μεγάλες στιγμές.

 
menelaos είπε:
θα πάρω κ εγώ ένα κατσαβίδι να περάσω 5 βίδες στην κιθάρα μου, ελάτε όλοι να το δείτε, μιλάμε για μεγάλες στιγμές.
Poromenos_____


Put the PRS down slowly!

 
να πω και κάτι άλλο..

όλοι ή αρκετοί από εμάς δεν έχουμε φανταστεί πώς θα μπορούσαμε κάποια μέρα να δικαιωθούμε και να έχουμε την δυνατότητα να παίξουμε  λαιβ τη μουσική μας, με τον σωστό εξοπλισμό -άρα ήχο-, και το σωστό κοινό που γουστάρει και εκτιμά αυτό που κάνουμε?

αν φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο δεν χρωστάμε στον εαυτό μας να κάνουμε μια υπέρβαση που κάποτε μόνο την φανταζόμασταν?

γιατί, αν αυτός ο κάποιος είσαι εσύ(..ναι..ναι.. με τον ήχο και το κοινό..) και η προσωπική σου υπέρβαση είναι ας πούμε να βάλεις φωτιά την κιθάρα σου, να υπάρχουμε εμείς που υποστηρίζουμε ότι αντιγράφεις τον χεντριξ και έχεις φράγκα?

γιατί, αν αυτός ο κάποιος είμαι εγώ και η προσωπική μου υπέρβαση είναι ας πούμε να τα σπάσω όλα στο τέλος, να υπάρχετε εσείς που θα λέτε ότι αντιγράφω τον κομπαίην και τα φυσάω..

και πείτε μου τώρα όλοι εσείς..

εμείς οι μουσικοί θάβουμε ή όχι τα όνειρα και τις προσπάθειες των άλλων μουσικών πιό συχνά απότι θα έπρεπε?

φιλικά πάντα..

 
Κοίταξε, καλό πράγμα είναι να είναι κανείς αντικειμενικός και ανοιχτόμυαλος. Απλώς το πάμε στα άκρα κ το ξεφτιλίζουμε. Η πιο άψογη τοποθέτηση ήταν του blue, βασικά:

blue είπε:
Δεν ειναι καθε αναιτιότητα τεχνη
 
Ως μεσος ακροατης (ναι αυτος του Μ. Μουσικης) και χωρις ιχνος fluxus παιδειας  ;D ;D ;D ;D ;D , το μονο που εχω να πω ειναι: so what????Κατι τρεχει στα γυφτικα. Δεν ειναι καν κατι πρωτοτυπο. Νομιζω και αυτο το εγχειρημα ανηκει στην μεγαλη εκεινη κατηγορια των δηθεν ρηξικελευθων "κινησεων" που πλασαρονται ως "τεχνη" (ας κατουρησουμε ολοι μαζι προς δυσμας κοντρα στον ανεμο, παιζοντας νεϊ). Μπορει και να ειμαι μικρος ακομα για να καταλαβω και να κανω λαθος, διατηρω ομως ακομα καποιες αμφιβολιες οτι υπαρχει κατι για να καταλαβω.  

Α και μη ξεχασω για να μην κατηγορουμε συνεχεια τον Βελιωτη, στην Ελλαδα αν εχεις λυσει το βιοποριστικο σου προβλημα εισαι ενοχος εκ των προτερων και δεν δικαιουσαι να κανεις τιποτα (ουτε τεχνη).

 
allobar καλώς ή κακώς υπάρχει αυτό που λέμε η διαφορά του πλυμένου και του πραγματικά καθαρού.

Ο καθείς ας κάνει ότι θέλει πάνω στην έκφρασή του. Η κίνηση του ΤΣΕ-λίστα μου φέρνει στο μυαλό την τέχνη "πρόκλησης" που είχε ξεκινήσει σε άλλες μορφές τέχνης όπως την ζωγραφική, τη γλυπτική, κ.α. πριν κάποιες δεκαετίες, αλλά δεν είναι το ίδιο.

Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης ότι τέτοιες εκφράσεις είνα θέμα "προσωπικό" μεταξύ του καλλιτέχνη και του κοινού που θα τον παρακολουθήσει εκείνη τη στιγμή χωρίς να το ξέρει από πριν. Για τον απλούστατο λόγο ότι αλλιώς το δυναμικό της κίνησης χάνεται άδικα και άδοξα. Επιπλέον, έχει ήδη προδιαθέσει το κοινό του, που θα πάει να τον δει ουσιαστικά για την "υπέρβαση" και το υπόλοιπο θα είναι απλά αναπόφευκτη καθυστέρηση.

But that's just my opinion.

 
Eγώ λέω να κάνω την εξής υπέρβαση: να πάρω τον Allobarr και να τον τεμαχίσω επί σκηνής. Δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά πάντα ονειρευόμουν να κάνω τον κανίβαλο την ώρα που βρίσκομαι σε αυθόρμητη μουσική νιρβάνα (αν και πράγματι θα ήθελα να το είχα προσχεδιάσει και ειδοποιήσει τα ΜΜΕ σαν τον κ. Βελιώτη). Μετά θα βγάλω τηγάνι και γκαζάκι, θα ζητήσω τη βοήθεια του κοινού για να τον μαγειρέψουμε με ελαφριά σως τρούφας Άλπεων και πορτό, θα τον βάλουμε σε ταπεράκια και θα τα στείλουμε με την επόμενη αποστολή στον Άρη. Γιατί; Γιατί μπορώ.  

 
fenderiarhs είπε:
Ως μεσος ακροατης (ναι αυτος του Μ. Μουσικης) και χωρις ιχνος fluxus παιδειας  ;D ;D ;D ;D ;D , το μονο που εχω να πω ειναι: so what????Κατι τρεχει στα γυφτικα. Δεν ειναι καν κατι πρωτοτυπο.
φίλε fenderiarhs  το πρωτότυπο δεν είναι θέμα επανάληψης είναι θέμα στιγμής και ατόμου.. για να επιχειρηματολογίσω..

σκέψου ότι βλέπεις λαιβ μπάμπη στόκα (συγνώμη έτσι?) και σε κάποια φάση βγάζει την ακουστική και αρχίζει να βαράει την κονσόλα, κλωτσάει στο κεφάλι κάποιον από το κοινό, πετάει την κιθάρα στο πλήθος και αποχωρεί..πώς σου φαίνεται?

πες ότι έβλεπες μια δήθεν ψευτο-οργισμένη αλτερνατιβ μπάντα (ο κιθαρίστας με grunge pedal κτλ), να τα σπάει στο τέλος, τί θα έλεγες?

και αν τώρα έβλεπες τον βολιώτη να κονιορτοποιεί το τσέλο και από πίσω να ακούγεται μια παρανοικότερη παράνοια από αυτήν στις "ανάσες των λύκων" και είχες πιεί και μερικά....εεε..ξύδια ;D τίθα έλεγες?

φιλικά πάντα

 
bloody_sunday είπε:
Eγώ λέω να κάνω την εξής υπέρβαση: να πάρω τον Allobarr και να τον τεμαχίσω επί σκηνής. Δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά πάντα ονειρευόμουν να κάνω τον κανίβαλο την ώρα που βρίσκομαι σε αυθόρμητη μουσική νιρβάνα (αν και πράγματι θα ήθελα να το είχα προσχεδιάσει και ειδοποιήσει τα ΜΜΕ σαν τον κ. Βελιώτη). Μετά θα βγάλω τηγάνι και γκαζάκι, θα ζητήσω τη βοήθεια του κοινού για να τον μαγειρέψουμε με ελαφριά σως τρούφας Άλπεων και πορτό, θα τον βάλουμε σε ταπεράκια και θα τα στείλουμε με την επόμενη αποστολή στον Άρη. Γιατί; Γιατί μπορώ.  
δεν μπορείς μαν..εκτός αν ξέρεις πολεμικές τέχνες!!  ;D ;D

 
Jasemeister είπε:
allobar καλώς ή κακώς υπάρχει αυτό που λέμε η διαφορά του πλυμένου και του πραγματικά καθαρού.

Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης ότι τέτοιες εκφράσεις είνα θέμα "προσωπικό" μεταξύ του καλλιτέχνη και του κοινού που θα τον παρακολουθήσει εκείνη τη στιγμή χωρίς να το ξέρει από πριν. Για τον απλούστατο λόγο ότι αλλιώς το δυναμικό της κίνησης χάνεται άδικα και άδοξα.
σε αυτό δεν μπορώ να διαφωνίσω..σωστός.

βέβαια δεν κάνω τον υπέρμαχο του βελιώτη..

καλός είναι, τον πάω..μέχρι εκεί..

 
menelaos είπε:
θα πάρω κ εγώ ένα κατσαβίδι να περάσω 5 βίδες στην κιθάρα μου, ελάτε όλοι να το δείτε, μιλάμε για μεγάλες στιγμές.
α μενέλαε, θα έχουμε κι ένα distortion,delay κτλ όταν θα το κάνεις αυτό και θα δεις φίλε..θα κάνουμε μεγάλη τέχνη..θα τον σκίσουμε τον βελιώτη..τι θα κλάσουν οι 1000 ντουμπλαρισμένες νότες του μπροστά σε κανα σκισμένο ρατ?? ;D ;D

 
Συμφωνώ με τον allobar, τον fenderiarhs και τον Jasemeister, ειδικά με την φράση:

Jasemeister είπε:
Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης ότι τέτοιες εκφράσεις είνα θέμα "προσωπικό" μεταξύ του καλλιτέχνη και του κοινού που θα τον παρακολουθήσει εκείνη τη στιγμή χωρίς να το ξέρει από πριν.
.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.

Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

Σωστά;

Απλά, ο συγκεκριμένος δεν έχει την εκτίμησή σας (ούτε τη δική μου άλλωστε) και σας προσβάλλει το.. θράσος του, όχι η γενικότερη λογική του. Είναι και έλληνας, οπότε... προσφέρεται ακόμη περισσότερο για... κριτική.

:)

 
Wow! είπε:
(κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

Σωστά;
οχι! εγω δεν θα εδινα!  ;D ;D ;D

.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.
απλα αναφερθηκε και απο πολλους πιο πανω, πως το οτι το κοινοποιει απο πριν στα μμε, το κανει να δειχνει -σε μενα τουλαχιστον- λιγο πιο φτηνο και ανουσιο.

 
Wow! είπε:
Συμφωνώ με τον allobar, τον fenderiarhs και τον Jasemeister, ειδικά με την φράση:

.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.

Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

Σωστά;

Απλά, ο συγκεκριμένος δεν έχει την εκτίμησή σας (ούτε τη δική μου άλλωστε) και σας προσβάλλει το.. θράσος του, όχι η γενικότερη λογική του. Είναι και έλληνας, οπότε... προσφέρεται ακόμη περισσότερο για... κριτική.

:)
η πιο διορατική τοποθέτηση που διάβασα στο θέμα..+1000

εεε..kai ereidi ime kainoyrgiow sto site gia grunge ixo ti na parw??

basswood kalo?? se ti nota einai koyrdismeno?? ;D ;D ;D ;D ;D

 
αυτο που ηθελα να πω με το παραπανω, ειναι πως το θεμα θα ειχε διαφορετικη πορεια αν το ανοιγε καποιος και ελεγε...

'' παιδια χτες ειδα ενα live ενος τυπου που στο τελος, αντι για ανκορ, πηρε το τσελο του, το εκανε χιλια κομματια και εριξε τα ροκανιδια πανω μας!''

και λιγοτερη πλακα θα ειχε γινει και πιο μεγαλη πιθανοτητα να σταθουμε στην ουσια της πραξης, οποια και αν ειναι αυτη!

 
Απλά να επισημάνω, οτι ειναι καλό γενικότερα, να διατηρούμε μια σχετική μετριοπάθεια στις τοποθετήσεις μας...Ειδικά σε θέματα με τα οποία δεν είμαστε και ιδιαίτερα εξοικειωμένοι, εκτός αν κάποιος απο εμάς ειναι ιστορικός της τέχνης, οπότε θα ήταν σκόπιμο να μας πει δυο κουβέντες...

Επιπλέον να πω, οτι ούτε κι εγώ θα ήθελα να παραβρεθώ στο συγκεκριμένο εγχείρημα, παρ'όλ'αυτά όμως, μπορώ να αντιληφθώ, ότι ανάλογα με την εμπειρία , το background, τις γνώσεις, ο καθένας μπορεί να το εκλάβει διαφορετικά. Ο κάθε Βελιώτης λοιπον, μπορεί να ειναι απο  το κωλοπαιδο που σπάει το γαμη*μενο τσέλο του, μέχρι τον υπερβατικό καλλιτέχνη που καταστρέφει το μέσο επικοινωνίας του και με ιδιαίτερο κυνισμο το πουλάει και αυτό στο "κοινό" του. Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει και ενδεχομένως, μπορεί. Εν κατκλείδει, to each his own.

Και τέλος, να αναφέρω οτι ουκ ολίγες φορές έχω ακούσει σε  συζητήσεις μεταξύ φίλων, αλλα και ως eavesdropper σε διάφορες εκθεσεις, να επαναλμβάνεται το ίδιο μοτίβο " πφφφ σιγα, τι *αλακιες ειναι αυτες, κι εγώ μπορώ να το κάνω". Όμως ο κοινός παρονομαστής είναι οτι εσυ απλα γκρινιάζεις, ενώ κάποιος άλλος έχει ήδη πείσει πως του πρέπει ενα βήμα για να παρουσιάσει αυτό που έχει να πει.

Και προτού να μου πείτε για την κατασταση με τα δημοσιοσχετίστικα κτλ κτλ του ημεδαπού art τοπίου(τα οποία υποθέτω, οτι οι περισσότεροι απο εσάς τα γνωρίζετε απο πρώτο χέρι, γιατι κινείστε σε αυτό το χώρο) , να σας πω ότι εγώ δεν αναφέρομαι καν σε αυτό.

 
Όποιος έχει άκρη για αυθεντικές ιδρωμένες/τρύπιες κάλτσες, MINT condition φυσικά, του Malmsteen από την πρώτη του περιοδεία να μου στείλει άμεσα πμ.

 
Wow! είπε:
Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά μη συγκρίνεις έναν (κατά βάση ανούσιο) φετιχισμό που αναφέρεται σε πρόσωπα και μουσικά όργανα που έγραψαν ιστορία με ένα εντελώς δήθεν εγχείρημα του οποίου η μόνη αξία - αν υπάρχει κάτι τέτοιο - έγκειται στην "πρωτοτυπία" του.

Επιπλέον να πω, οτι ούτε κι εγώ θα ήθελα να παραβρεθώ στο συγκεκριμένο εγχείρημα, παρ'όλ'αυτά όμως, μπορώ να αντιληφθώ, ότι ανάλογα με την εμπειρία , το background, τις γνώσεις, ο καθένας μπορεί να το εκλάβει διαφορετικά. Ο κάθε Βελιώτης λοιπον, μπορεί να ειναι απο  το κωλοπαιδο που σπάει το γαμη*μενο τσέλο του, μέχρι τον υπερβατικό καλλιτέχνη που καταστρέφει το μέσο επικοινωνίας του και με ιδιαίτερο κυνισμο το πουλάει και αυτό στο "κοινό" του. Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει και ενδεχομένως, μπορεί. Εν κατκλείδει, to each his own.
Καλά, το ότι "ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει" δεν αρκεί για να προσδώσει υπόσταση σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική ή δήθεν καλλιτεχνική δραστηριότητα.

Έχω και άλλα πολλά να πω για το θέμα, αλλά θα περιμένω μέχρις ότου παραλάβω τον καινούριο μου μπερέ και το νέο μου ζευγάρι γυαλιά με κόκκινο σκελετό, ακούσω προσεκτικά το 4′33″ του Cage και παρακολουθήσω το "Sleep" του Warhol τουλάχιστον 3 φορές.

 
spy είπε:
Καλά, το ότι "ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει" δεν αρκεί για να προσδώσει υπόσταση σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική ή δήθεν καλλιτεχνική δραστηριότητα.
Και τι ειναι αυτο που προσδιορίζει δηλαδη τι ειναι καλλιτεχνικη και τι δηθεν καλλιτεχνικη δραστηριότητα τοτε? Να επισημάνω οτι δε θεωρώ πως αυτό που προανέφερα ειναι χαρακτηριστικο της "καλλιτεχνικης" δραστηριότητας, αλλά το παρέθεσα ως ένα γεγονός.

 
matawan είπε:
Απλά να επισημάνω, οτι ειναι καλό γενικότερα, να διατηρούμε μια σχετική μετριοπάθεια στις τοποθετήσεις μας...Ειδικά σε θέματα με τα οποία δεν είμαστε και ιδιαίτερα εξοικειωμένοι, εκτός αν κάποιος απο εμάς ειναι ιστορικός της τέχνης..
φίλε μου, αν  σεβόταν η θεωρία της εξέλιξης την φάρα που αναφέρεις (ιστορικούς, κριτικούς.κτλ ) , όχι μόνο distortion δεν θα υπήρχε αλλά ούτε καν κιθάρα..θα παίζαμε όλοι εκκλησιαστικό όργανο..

αλλά αυτό είναι το πρόβλημα..χρειαζόμαστε κάποιους να μας λένε τί ειναι καλό, τί είναι καινοτόμο, τί είναι τέχνη γιατί δεν εμπιστευόμαστε τί δικη μας κρίση..γιατί πρέπει να υπάρχει μια γενικώς αποδεκτή άποψη..αν πω πχ ότι ο μπετόβεν είναι λούλης θα πέσουν να με φαν ακόμα και αυτοίπου δεν έχουν ακούσει ποτε..

φιλικά πάντα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top