Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.

Η "συμμετοχή" του κοινου στο εργο της καταστροφης, με το να παρουν το "επιπλο¨ σε βαζακι

και να φυγουν

ειναι πολυ fluxus, δε νομιζεις?

Ο καλλιτέχνης δηλαδη , καταστρέφει το οργανο της δημιουργιας του και το μοιραζει στο κοινο... κατα τα αλλα δε μπορω, πολυ τεχνη επεσε βραδιατικα

αυτα τα πραγματα ειναι σαχλαμαρες για θεωρητικους τυπους με γυαλια, μουστακια και λυμενο το βιοποριστικο τους.

 
α...

Oχι δεν το βρισκω αρκετα fluxus ;D.Με την ιδια λογικη το αλλο κοινο ειναι οτι υπαρχει κοσμος και αντικειμενα :D

 
Εγώ δεν νομίζω ότι αυτό είναι τέχνη. Η τέχνη έρχεται από τον δρόμο, και όχι από κακομαθημένα πλουσιόπαιδα που σπάνε τσέλο(ς) για πλάκα.

Καλύτερα να έσπαγε το κεφάλι του, αυτό ίσως και να ήταν τέχνη.

 
αυτα τα πραγματα ειναι σαχλαμαρες για θεωρητικους τυπους με γυαλια, μουστακια και λυμενο το βιοποριστικο τους.
Ναι, για κατι τετοια γουσταρω το νοιζ!

Αλητεια και ρατσισμος, γιατι οταν ενας ΡΟΚ καλλιτεχνης σπαει το οργανο του επι σκηνης δεν το κομματιαζει για να μοιρασει τα κομματια στο κοινο? Μηπως τελικα το ΡΟΚ ειναι ελιτιστικη μουσικη? Μηπως η αληθεια βρισκεται στην avant garde?

 
Αν συνοψίσω την άποψή μου στο "προφανώς πρόκειται περί ΖΩΟΥ" θα θεωρηθώ αγενής;

 
Προφανώς ο τύπος με το "show" προσπαθεί να μπαλώσει τις τρύπες της καλλιτεχνικής του έκφρασης.

Άντε και στην επόμενη περφόρμανς (εντελώς ΓΚΕΗ έκφραση) να φέρει γυμνούς χορευτές να γουστάρει το κοινό.

bihlas87 είπε:
Μηπως η αληθεια βρισκεται στην avant garde?
Αλλού βρίσκεται η αλήθεια, μην τα ξαναλέμε.

 
Άν αυτός ο άνθρωπος κάνοντας το όργανό του σκόνη και μοιράζοντάς το στο κοινό νοιώθει πραγματικά ότι κάνει κάτι... ότι κάνει τέχνη... ότι κάτι προσφέρει... ότι τον λυτρώνει... ότι τον ισορροπεί... ότι κάτι δημιουργεί... οτιδήποτε, τότε με γεια του με χαρά του και τυχερός είναι που το σκέφτηκε και που μπορεί να το κάνει

Εγώ θα ένοιωθα μ@λ@κ@$ και αν απλώς ήμουν ένας από τους ακροατές που θα έφευγα με το βαζάκι

 
εγω αυτο που καταλαβα απτον κυριο ειναι ενα: κλαην μαην ον δε λαην.

δν μειωνω ουτε γνωσεις ουτε δισκογραφιες ουτε τπτ,απλα το να ανεβω στην σκηνη

ναι παιξω το εργο μ και μετα να σπασω το τσελο μ,να το βαλω στο μπλεντερ(cello smoothies)

μου φαινετε κουλο.δν υπαρχει λογος οπως το βλεπω εγω,αντιθετως καταστρεφει ενα τσελο

μεγαλης αξιας και το οποιο θα αντικατασταθει με αθρακονηματινο?ποιος ο λογος?αν τα ανθρακοτηματινα

ειχαν καλυτερο ηχο θα ειχαν γινει αρκετα γνωστα γτ αποσο ξερω κατασκευαζονται πιο ευκολα...

τι να πω,μπορει να υπαρχουν ατομα π να καταλαβαινουν ή να νομιζουν οτι καταλαβαινουν αυτη του την κινηση.

επισης,λιγο ψιλοακυρη η αναφορα στα jackass βιντεο,δεν νομιζετε? ;D

 
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως στην επόμενη περφόρμανςςς παρόμοιας κλάσης καλλιτέχνης θα επιδοθεί σε όργιο κοπροφαγίας πάνω στο ίδιο του το όργανο!!! Προλάβετε ΑΑΑυστηρά μόνο 666 κομμάτια αριθμημένα.

 
Δεν ειναι καθε αναιτιότητα τεχνη

αυτα τα πραγματα ειναι σαχλαμαρες για θεωρητικους τυπους με γυαλια, μουστακια και λυμενο το βιοποριστικο τους.
+10000000

Μεγάλες κουβέντες!!!!!

 
Με την καταστροφή του, το τσέλο χάνει τη χρηστική του αξία και αποκτά αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.

 
spy είπε:
Με την καταστροφή του, το τσέλο θα χάσει τη χρηστική του αξία και θα αποκτήσει αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.
Εγώ που έχω ήδη ανέβει στο υψηλότερο τι κερδίζω; 8) 8)

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως στην επόμενη περφόρμανςςς παρόμοιας κλάσης καλλιτέχνης θα επιδοθεί σε όργιο κοπροφαγίας πάνω στο ίδιο του το όργανο!!! Προλάβετε ΑΑΑυστηρά μόνο 666 κομμάτια αριθμημένα.
Κ αναθεματισμένα, ελπίζω.........;

 
spy είπε:
Με την καταστροφή του, το τσέλο χάνει τη χρηστική του αξία και αποκτά αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.
κόλημα κι εσύ με απαράδεκτους, ε;

ε, πως να αντιληφθούμε μετά τη σοβαρή τέχνη

δεν φταίει ο τσελίστας

 
Kατ'αρχήν να πω ότι αν και εκτιμώ τρομερά διαφορετικά είδη μουσικής και πολιτισμικής έκφρασης (όσο ανορθόδοξα κι αν είναι, πχ. έχω βρεθεί να χαζεύω για κανα 25λεπτο σαν χαζός μια βιντεολούπα σε μια Μπιενάλε), και έχοντας λάβει μέρος και σε σεμινάρια για αβανγκαρντ/ατονάλ μουσική κλπ. απογοητεύομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω τέτοια εντελώς αναπάντεχα καραγκιοζιλίκια από έναν μουσικό που εκτιμούσα, όπως τον κ. Βελιώτη.

Θα ήμουν διατεθειμένος να του δώσω και ελαφρυντικά - δε μπένεφιτ οφ α ντάουτ, να μην είμαι τόσο αυστηρός μαζί του και να κρατήσω το μυαλό μου ανοιχτό, ακριβώς όπως έκανα όταν τον παρακολούθησα σε συναυλία μαζί με τον Αγγελάκα (μια συναυλία που παρεπιπτόντως ΜΙΣΗΣΑ) αλλά όχι και πέραν αυτού του σημείου. Όπως ειπώθηκε, απλά:
tosser.gif
Κρίμα κ. Βελιώτη. Μηδέν εις το πηλίκον.

matawan είπε:
Κατ'αυτόν τον τρόπο στην ουσία οι Fluxus καλλιτέχνες, επιδιώκουν να εξισώσουν τον εαυτό τους με το κοινό, καταργώντας το "χασμα" της χειρονομίας, του συμβολισμού. Κάνουν δηλαδη το κοινό συμμέτοχο στο όλο εγχείρημα - επι ίσοις όροις.
Ωραία ως εδώ αλλά το επιχείρημα καταρρέει:

Η "συμμετοχή" του κοινου στο εργο της καταστροφης, με το να παρουν το "επιπλο¨ σε βαζακι και να φυγουν ειναι πολυ fluxus, δε νομιζεις?

Ο καλλιτέχνης δηλαδη , καταστρέφει το οργανο της δημιουργιας του και το μοιραζει στο κοινο...
Ίσως να δεχόμουν την χειρονομία σαν αντίδραση σε ορισμένους αυστηρά θεσμοθετημένους και επιβεβλημένους τρόπους καλλιτεχνικής έκφρασης (πςςςςςς....) αλλά ο "καλλιτέχνης" (ή ότι έχει απομείνει από το τηγανισμένο-σε-βαμβακέλαιο-συνοικιακού-σουβλατζίδικου DNA του, στην περίπτωσή μας) ΔΕΝ το "μοιράζει" στο κοινό αλλά του βάζει κι ένα ωραίο αντίτιμο. Θα είχε τα κότσια να μην βάλει και να ζημιωθεί οικονομικά; Ή να κάνει την όλη "performance" στο σπίτι του χωρίς να τον παρακολουθεί κανείς; Δεν θα ήταν και πολύ γκλάμορους και αρτιστίκ αν πήγαινε στην συναυλία, άνοιγε ένα περίπτερο και πουλούσε βαζάκια με πριονίδια, έτσι δεν είναι;

Τέτοιες στιγμές θα ήθελα να διαβάζω ποστς του Εye και του Lost Highway...  :(

 
παντως 4 σελίδες posts γέμισαν και δεν το έσπασε ακόμα...

Τι σου είναι αυτή η τέχνη...

 
bloody_sunday είπε:
Τέτοιες στιγμές θα ήθελα να διαβάζω ποστς του Εye και του Lost Highway...  :(
Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να προτρέχουμε κρίνοντας και κατακρίνοντας καλλιτεχνικά δρώμενα επί τη βάσει της δημοσιογραφικής αναφοράς σε αυτά.

Υποπτεύομαι βάσιμα, ότι για κάποιους δημοσιογράφους της περιόδου οι συναυλίες των Who ήταν συναυλίες "στις οποίες οι μουσικοί έσπαγαν τις κιθάρες τους" και τίποτε περισσότερο.

Ξέρω (δεν υποπτεύομαι απλώς) ότι για κάποιους δημοσιογράφους της περιόδου, οι συναυλίες του Iggy Pop δεν ήταν τίποτε περισσότερο από "συναυλίες στις οποίες ο τραγουδιστής κυλιόταν ημίγυμνος πάνω σε γυαλιά".

Παρόμοιες αναφορές και ειρωνείες έχω διαβάσει για το Silence του Cage και για πολλά άλλα καλλιτεχνικά δρώμενα, όχι μόνο από το χώρο της μουσικής.

Όποιος ενδιαφέρεται αρκετά, καλό θα είναι να παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εμφάνιση και μετά (όχι πριν) ας μας ενημερώσει για το αν και το πως λειτουργούσαν αυτά τα τερτίπια.

Επίσης, διαφωνώ κάθετα με την ιδέα ότι τέτοιες καλλιτεχνικές πρακτικές υιοθετούνται από μουστακαλήδες που έχουν λύσει το βιοποριστικό τους πρόβλημα, διότι εδώ υπάρχει ο υπαινιγμός ότι πρέπει να είσαι ξυρισμένος και άνεργος για να κάνεις τέχνη.

 
Μία βασική διαφορά όμως με αυτούς που ανέφερες είναι ότι ποτέ ο Iggy Pop πχ δεν θα έβγαζε δελτίο τύπου ή θα έδινε συνέντευξη σε trendy έντυπο όπου εκ των προτέρων θα ενημέρωνε πως στην προσεχή συναυλία θα κυλιέται ημίγυμνος πάνω σε γυαλιά, ή οι Who ότι θα σπάσουν τις κιθάρες τους κλπ.

anyway

όπως είπα και πριν, αν του φίλου του λέει κάτι να σπάσει το cello του εμένα δεν μου πέφτει λόγος

αλλά όχι να τον συνδέσουμε και με τους Who, τον Iggy Pop, τον Cage κλπ

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top