Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.

@wow! :

δηλαδη οι θαμωνες του νοιζ δεν υπαρχει πιθανοτητα να ξερουν απο εικαστικα, φιλοσοφια τεχνης και δεν εχουν κριτηριο γυρω απο αυτα? Μονο πεντατονικη? Διαφωνω με ολους τους δυνατους τροπους. Στο κατω κατω, γιατι να υποτιμησουμε 13000 ανθρωπους που δεν εχουμε ιδεα απο που κραταει η σκουφια τους?

Απλα θιγω οτι με ωραιοποιηση σε αναφορες μπορουμε να διϋλίσουμε για πολλες ωρες μια τρυπα στο νερο. Ενας φιλος μου, μεταπτυχιακος στην καλων τεχνων διασκεδαζει με αυτον ακριβως τον τροπο. Εισαγει παρεμφερως φιλοσοφικους ισχυρισμους γυρω απο θεματα που επαρκει η πεζη τους αναλυση.

Σε μια αυτοκριτικη, αναρωτιεσαι ποιος εισαι εσυ που μιλας (εγω στην προκειμενη), αλλα , ομοια, σε μια πιο διαφορετικη αναλυση , υπαρχει το ενδεχομενο να εχεις επιτρεψει σε μια περιορισμενη ομαδα να διαχειριζεται τους ορισμους περι αντικειμενικοτητας. Το θεμα παντα θα βρισκουμε οτι εχει τρυπες, αλλα οπως ανεφερα και σε αλλο σχετικο τοπικ (εικονοκλαστες), αν θελουμε αντικειμενικοτητα, θα πρεπει να μιλαμε για πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ θεμελιωδη πραγματα και σε καμια περιπτωση δεν θα επρεπε να την επικαλουμαστε σε πολυπλοκοτερα.

Αυτη ειναι η γνωμη μου και δεν θα γραψω τι εχω διαβασει, τι εχω δει και τι εχω ακουσει για να καταληξω εκει, γιατι το βρισκω επουσιωδες και lame. Παντως να τονισω οτι υπαρχει σχετικο θεμα στο περι ανεμων για βιβλια, οπως και πολλες αναφορες σε καλλιτεχνικα φεστιβαλ που τα μελη εχουν παραβρεθει (οι αναφορες δεν γινονται επι τουτου για να δειξουν οτι εχουν επιπεδο, αλλα βρισκονται διασπαρτες μεσα σε αλλες συζητησεις).

 
Απαντώντας στο αρχικό θέμα του thread και χωρίς να γνωρίζω τίποτα περισσότερο για την παράσταση,εκτός από ό,τι διάβασα εδώ:

Και αν ο καλλιτέχνης επιχειρεί με τη δημοσίευση στα media να προκαταλάβει το κοινό του,ούτως ώστε να πειραματιστεί στο αν θα ασχοληθεί κάποιος με τη μουσική κατά τη διάρκεια της παράστασης ή θα περιμένουν όλοι τον "κανιβαλισμό"?

Μήπως αυτή είναι η εικόνα της κοινωνίας,σήμερα,όπου η ουσία(βλέπε μουσικη)χάνει την αξία της και τη θέση της παίρνει το φτηνό θέαμα(βλεπε τσεκούρι)?

 
Καλα δεν ηταν πεθαμενο αυτο το thread?

Πολυ κουλτουριαρηδες ειμαστε εδω στο νοιζ τελικα.

 
matawan είπε:
Καλα δεν ηταν πεθαμενο αυτο το thread?

Πολυ κουλτουριαρηδες ειμαστε εδω στο νοιζ τελικα.
Χε χε… κοίτα να δεις που όμως είμαστε όλοι εδώ σαν τα κοράκια και αναμένουμε το επόμενο post…

 
blue είπε:
δηλαδη οι θαμωνες του νοιζ δεν υπαρχει πιθανοτητα να ξερουν απο εικαστικα, φιλοσοφια τεχνης και δεν εχουν κριτηριο γυρω απο αυτα? Μονο πεντατονικη? Διαφωνω με ολους τους δυνατους τροπους. Στο κατω κατω, γιατι να υποτιμησουμε 13000 ανθρωπους που δεν εχουμε ιδεα απο που κραταει η σκουφια τους?
Οι άνθρωποι πάντα συζητούν γι' αυτά που τους απασχολούν. Δεν έχω συναντήσει καμία εξαίρεση μέχρι σήμερα. Εγώ βλέπω σχεδόν όλες τις συζητήσεις στο noiz και μπορώ να "καταγγείλω" σχεδόν απόλυτη απουσία αυτών των θεμάτων, με εξαίρεση ελάχιστους που (εννίοτε) λοιδωρούνται κιόλας.

 
Wow! είπε:
Οι άνθρωποι πάντα συζητούν γι' αυτά που τους απασχολούν. Δεν έχω συναντήσει καμία εξαίρεση μέχρι σήμερα. Εγώ βλέπω σχεδόν όλες τις συζητήσεις στο noiz και μπορώ να "καταγγείλω" σχεδόν απόλυτη απουσία αυτών των θεμάτων, με εξαίρεση ελάχιστους που (εννίοτε) λοιδωρούνται κιόλας.
Συμφωνώ. Αλλά θεωρώ οτι είναι μια απόλυτα δικαιολογημένη κατάσταση.

 
matawan είπε:
Συμφωνώ. Αλλά θεωρώ οτι είναι μια απόλυτα δικαιολογημένη κατάσταση.
Γιατί θεωρείς ότι είναι δικαιολογημένη;

 
Πολλα μελη εχουν δειξει τη συμπαθεια τους προς την αστρολογια. Ενα τετοιο θεμα, θα λοιδωρειται απο τους ιδιους και τους ιδιους (ενας ειμαι εγω). Εκει θα ισχυριστω οτι ειναι εκτος της θεματολογιας του φορουμ και θα πιεσω προς το κλειδωμά του. Εδω μιλαμε για την επιλογη ενος μουσικου και το κινημα fluxus που ενσωματωνεται σε μουσικους ορους.

Ειμαι προθυμος να διακοψουμε αυτη την ακαρπη διαφωνια, αλλα κανω αυτη την παρατηρηση : αρχικα ισχυριζεστε οτι δεν ειμαστε ικανοι να συζητησουμε με αμεση συνεπεια να δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος συζητησεων γυρω απο την ιδια τη συζητηση. Πρακτικα, μπορω να στρεψω κι εγω προς τα εκει την επιχειρηματολογια μου, αλλα δεν θα εχω κερδισει κατι. Η συζητηση εχει τεθει και συμβαινει, το να υποστηριξω οτι δεν συμβαινει και να συζητησουμε τους λογους για τους οποιους δεν συμβαινει, δεν οδηγει πουθενα.

In φακτ, τιποτα δεν οδηγει πουθενα : μπορω να υποστηριξω με αναφορες σε βιβλιογραφια (που στεκουν και διεπονται απο φυσικους νομους) οτι ενα ΜΠΡΟΚΟΛΟ ειναι ΚΟΚΚΙΝΟ υπο ορισμενες συνθηκες. Αν το δουμε σε ενα φιλοσοφικο υποβαθρο γυρω απο την αντιληψη των ερεθισματων μπορουμε να το συζητησουμε. Θα σε πεισω οτι το μπροκολο ειναι κοκκινο, αλλα θα εχεις δικιο να μου πεις "δεν μας γ...ς τωρα? Ολοι βλεπουμε οτι ειναι πρασινο". Τοτε μπορω να σου πω οτι δεν ειναι αντικειμενικη η αντιληψη για τα χρωματα, αλλα συμφωνησαμε να τα δεχομαστε ετσι. Παντα ομως θα πρεπει να αναγνωριζουμε οτι συζηταγαμε για το χρωμα ενος λαχανικου και τιποτα παραπανω. Και το λεω επειδη εχω ασχοληθει με το θεμα, με εχει απασχολησει, αλλα δεν ανοιξα τετοιο τοπικ. Ομοια, εδω ειδα ενα τσεκουρι να σπαει ενα τσελλο. Οσο και να το συζητησουμε, η πραξη παραμενει η ιδια και δεν ειναι λογικο (ξερω πολυ καλα τι λεξη χρησιμοποιησα) να διερχεται απο καποιες  αληθειες που την καθιστουν τεχνη ή επιστήμη ή σφουγγαρίστρα.

 
Blue, δεν κατάλαβα τι εννοείς με όλα αυτά, αλλά για την ιστορία να διευκρινήσω ότι δεν υπάρχει καμία διαφωνία. Το μόνο που υπάρχει είναι άλλη μία αδιέξοδη συζήτηση και (αν με ενοχλεί κάτι) με ενοχλεί το ότι κάποιοι ισχυρίζονται ότι είναι αδιέξοδη εξ' αιτίας του "μη-μουσικού" θέματός της...

... όταν αποδεδειγμένα, το ίδιο συμβαίνει σχεδόν πάντα ΚΑΙ στις "μουσικές" συζητήσεις.

:)

 
Wow! είπε:
Γιατί θεωρείς ότι είναι δικαιολογημένη;
Γιατί, από καθαρά προσωπική εμπειρία και μόνο, διαπιστώνω πως ο ίδιος ο χώρος των εικαστικών τεχνών έχει επιλέξει να κινείται σε μια φρικτά ελιτίστικη πορεία. Η οποία για εμάς, το μέσο κοινό ας πούμε, από ένα σημείο και μετά καταλήγει απλά εμετική.

 
matawan είπε:
Γιατί, από καθαρά προσωπική εμπειρία και μόνο, διαπιστώνω πως ο ίδιος ο χώρος των εικαστικών τεχνών έχει επιλέξει να κινείται σε μια φρικτά ελιτίστικη πορεία. Η οποία για εμάς, το μέσο κοινό ας πούμε, από ένα σημείο και μετά καταλήγει απλά εμετική.
Α.. μάλιστα.. λογική η αντίρρησή σου, αλλά σε καλώ να σκεφτείς αν οι "καλλιτέχνες" φέρουν καμία ειδική ευθύνη για το ότι ο κόσμος προτιμά να βλέπει τηλεόραση από το να πηγαίνει σε εκθέσεις ζωγραφικής.

Και όχι μόνο οι μουχλο σαραντα+ρηδες σαν εμένα.. αλλά εικοσάχρονα παιδιά. Στην ηλικία τους εγώ δεν ήξερα ούτε ποια ονόματα είχαν τα τηλεοπτικά κανάλια... αλλά για τις τρέχουσες τηλεοπτικές βλακείες σχεδόν πάντα (τα τελευταία χρόνια) μαθαίνω από τους νεότερους στο noiz.

Ο ελιτισμός στον οποίο αναφέρεσαι, δεν είναι μονόπλευρη επιδίωξη.. επίσης ελιτίστες θεωρούν (κάποιοι) όσους διαβάζουν βιβλία.

 
Wow! είπε:
Α.. μάλιστα.. λογική η αντίρρησή σου, αλλά σε καλώ να σκεφτείς αν οι "καλλιτέχνες" φέρουν καμία ειδική ευθύνη για το ότι ο κόσμος προτιμά να βλέπει τηλεόραση από το να πηγαίνει σε εκθέσεις ζωγραφικής.

Και όχι μόνο οι μουχλο σαραντα+ρηδες σαν εμένα.. αλλά εικοσάχρονα παιδιά. Στην ηλικία τους εγώ δεν ήξερα ούτε ποια ονόματα είχαν τα τηλεοπτικά κανάλια... αλλά για τις τρέχουσες τηλεοπτικές βλακείες σχεδόν πάντα (τα τελευταία χρόνια) μαθαίνω από τους νεότερους στο noiz.

Ο ελιτισμός στον οποίο αναφέρεσαι, δεν είναι μονόπλευρη επιδίωξη.. επίσης ελιτίστες θεωρούν (κάποιοι) όσους διαβάζουν βιβλία.
Οι καλλιτέχνες φέρουν την ευθύνη της αταλαντοσύνης τους. Αλλά τελικα αυτό δε μπορείς να τους το καταλογίσεις, γιατι υπάρχει ενα ολόκληρο συστημα δημοσίων σχέσεων και οικονομικών αλισβερισιών που τους χρειάζεται, να ανακυκλώνονται για να κερδοφορεί.

Από την άλλη, νομίζω οτι τελικά, αυτό κάνει το μικρότερο κακό. Εννοώ ότι απο τη στιγμή που η τέχνη γενικά είναι στο περιθώριο, συνειδητά, απο τους επίσημους φορείς, πως περιμένει κανείς από το κοινό να είναι κοντά της?

 
matawan είπε:
Οι καλλιτέχνες φέρουν την ευθύνη της αταλαντοσύνης τους. Αλλά τελικα αυτό δε μπορείς να τους το καταλογίσεις, γιατι υπάρχει ενα ολόκληρο συστημα δημοσίων σχέσεων και οικονομικών αλισβερισιών που τους χρειάζεται, να ανακυκλώνονται για να κερδοφορεί.

Από την άλλη, νομίζω οτι τελικά, αυτό κάνει το μικρότερο κακό. Εννοώ ότι απο τη στιγμή που η τέχνη γενικά είναι στο περιθώριο, συνειδητά, απο τους επίσημους φορείς, πως περιμένει κανείς από το κοινό να είναι κοντά της?
Έκανες ένα τέλειο κύκλο (ελληνιστί : κωλοτούμπα). Εδώ λέω (με πολιτικό κόστος) ότι η πλειοψηφία των θαμώνων του noiz δεν ξέρει τη μαύρη του τύφλα από εικαστικά, απαντάς ότι αυτό είναι φυσιολογικό εξ' αιτίας του ελιτισμού των καλλιτεχνών, σου ανταπαντώ ότι ο ελιτισμός είναι αμφίπλευρη υπόθεση και καταλήγεις ότι τελικά φταίει η αταλαντοσύνη τους (?????) αυτή δηλαδή που (είπα εγώ) ότι δεν μπορεί να κριθεί από άσχετους;

Κάνεις πλάκα;

Και γιατί φταίει η αταλαντοσύνη των καλλιτεχνών και όχι η αγραμματοσύνη του κοινού; Φταίει ο Παπαδιαμάντης δηλαδή που κανένας νέος δεν μπορεί να παρακολουθήσει κείμενο στη γλώσα του; Ή φταίει ο Κουροσάβα που δεν βάζει και μία σκηνή με κυνηγητό αυτοκινήτων σε κάθε ταινία;

Το φινάλε σου βέβαια είναι εκπληκτικό:

Να περιμένουμε τους επίσημους φορείς (τον Γερουλάνο δηλαδή;)  να ασχοληθεί με τη τέχνη για να την εκτιμήσουμε και εμείς;

Αχουουουουου....

 
Wow! είπε:
Έκανες ένα τέλειο κύκλο (ελληνιστί : ****τούμπα). Εδώ λέω (με πολιτικό κόστος) ότι η πλειοψηφία των θαμώνων του noiz δεν ξέρει τη μαύρη του τύφλα από εικαστικά, απαντάς ότι αυτό είναι φυσιολογικό εξ' αιτίας του ελιτισμού των καλλιτεχνών, σου ανταπαντώ ότι ο ελιτισμός είναι αμφίπλευρη υπόθεση και καταλήγεις ότι τελικά φταίει η αταλαντοσύνη τους (?????) αυτή δηλαδή που (είπα εγώ) ότι δεν μπορεί να κριθεί από άσχετους;

Κάνεις πλάκα;

Και γιατί φταίει η αταλαντοσύνη των καλλιτεχνών και όχι η αγραμματοσύνη του κοινού; Φταίει ο Παπαδιαμάντης δηλαδή που κανένας νέος δεν μπορεί να παρακολουθήσει κείμενο στη γλώσα του; Ή φταίει ο Κουροσάβα που δεν βάζει και μία σκηνή με κυνηγητό αυτοκινήτων σε κάθε ταινία;

Το φινάλε σου βέβαια είναι εκπληκτικό:

Να περιμένουμε τους επίσημους φορείς (τον Γερουλάνο δηλαδή;)  να ασχοληθεί με τη τέχνη για να την εκτιμήσουμε και εμείς;

Αχουουουουου....
Νομίζω οτι απλά κατανοησες λαθος.Εννοώ τα εξης: Οι καλλιτέχνες φέρουν μερίδιο ευθύνης, στη βάση της αυτογνωσίας τους. Προτιμούν να βγουν εκει εξω με μετριότητες, συμμετεχοντας σε ενα πανηγυρι σαχλαμαρας, απλά και μόνο για να δικαιολογησουν την υποσταση τους και να μην σταθουν γενναια στο γεγονος οτι ισως θα πρεπε τελικα να εχουν γινει μοδιστρες.

Επιπλέον,λεώ το εξης: όταν ο χ, ψ νέος εικαστικός γνωρίζει οτι το καλυτερο που εχει να κανει είναι το πολυ πολυ να καταληξει δάσκαλος σε ενα σχολειο, πως μπορει ως προσωπικοτητα να κερδίσει τον δέοντα σεβασμο, ως επαγγελματιας? Γιατι, περι αυτου προκειται. Ο ανθρωπος ειναι καλλιτεχνης αλλα ειναι και επαγγελματιας.

 
Wow! είπε:
Οι άνθρωποι πάντα συζητούν γι' αυτά που τους απασχολούν. Δεν έχω συναντήσει καμία εξαίρεση μέχρι σήμερα. Εγώ βλέπω σχεδόν όλες τις συζητήσεις στο noiz και μπορώ να "καταγγείλω" σχεδόν απόλυτη απουσία αυτών των θεμάτων, με εξαίρεση ελάχιστους που (εννίοτε) λοιδωρούνται κιόλας.
Όχι, οι άνθρωποι δεν συζητούν οπουδήποτε όλα όσα τους απασχολούν. Συζητούν αυτά που είναι συμβατά με το συνομιλητή τους ή - στην προκειμένη - με το δικτυακό χώρο στον οποίο γράφουν. Εξαιρέσεις μπορούν να γίνουν μία στο τόσο, αλλά η χρήση π.χ. του Noiz για να κάνουμε συζητήσεις επί παντός επιστητού (και άσχετου με τη μουσική) σε καθημερινή βάση δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

 
spy είπε:
Όχι, οι άνθρωποι δεν συζητούν οπουδήποτε όλα όσα τους απασχολούν. Συζητούν αυτά που είναι συμβατά με το συνομιλητή τους ή - στην προκειμένη - με το δικτυακό χώρο στον οποίο γράφουν. Εξαιρέσεις μπορούν να γίνουν μία στο τόσο, αλλά η χρήση π.χ. του Noiz για να συζητάμε επι παντός επιστητού (και άσχετου με τη μουσική) σε καθημερινή βάση δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.
Η γνώμη μου είναι ότι:

α) όντως συζητούν οπουδήποτε όλα όσα τους απασχολούν.

β) οι συζητήσεις για τη μουσική στο noiz δεν είναι λίγες επειδή πλεονάζουν οι "άσχετες" συζητήσεις, αλλά διότι δεν υπάρχει αρκετό (ποιοτικά και ποσοτικά) input για μουσικές συζητήσεις.

γ) ούτως ή άλλως, ακόμη και αν οι άσχετες ήταν περισσότερες, δεν υπάρχει κανένα όριο στον αριθμό των συζητήσεων που μπορούν να ανοίξουν, οπότε ποιο το πρόβλημα;

δ) η παρούσα συζήτηση δεν είναι άσχετη με τη μουσική

ε) οι συζητήσεις για μουσική τεχνολογία είναι πάντα δομημένες από την άποψη του καταναλωτισμού που διέπει όλους μας και καθόλου τεχνολογικές. Ειδικά σε αυτές, το input είναι ακόμη ισχνότερο.

 
Wow! είπε:
Έκανες ένα τέλειο κύκλο (ελληνιστί : ****τούμπα). Εδώ λέω (με πολιτικό κόστος) ότι η πλειοψηφία των θαμώνων του noiz δεν ξέρει τη μαύρη του τύφλα από εικαστικά, απαντάς ότι αυτό είναι φυσιολογικό εξ' αιτίας του ελιτισμού των καλλιτεχνών, σου ανταπαντώ ότι ο ελιτισμός είναι αμφίπλευρη υπόθεση και καταλήγεις ότι τελικά φταίει η αταλαντοσύνη τους (?????) αυτή δηλαδή που (είπα εγώ) ότι δεν μπορεί να κριθεί από άσχετους;

Κάνεις πλάκα;

Και γιατί φταίει η αταλαντοσύνη των καλλιτεχνών και όχι η αγραμματοσύνη του κοινού; Φταίει ο Παπαδιαμάντης δηλαδή που κανένας νέος δεν μπορεί να παρακολουθήσει κείμενο στη γλώσα του; Ή φταίει ο Κουροσάβα που δεν βάζει και μία σκηνή με κυνηγητό αυτοκινήτων σε κάθε ταινία;

Το φινάλε σου βέβαια είναι εκπληκτικό:

Να περιμένουμε τους επίσημους φορείς (τον Γερουλάνο δηλαδή;)  να ασχοληθεί με τη τέχνη για να την εκτιμήσουμε και εμείς;

Αχουουουουου....
Κανονικά δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σχολιάσω το ύφος του συγκεκριμένου ποστ, απλά σήμερα θα το κάνω, γιατί θεωρώ πως η στάση σας ειναι απολυτα χαρακτηριστική του ποσο ευκολα μπορει να παρεκτραπει ενας διαλογος οταν για τον Α η Β λογο δεν επικρατει η στοιχειωδης πραότητα και μετριοπαθεια. Δε νομίζω οτι σε κανενα σημειο του λογου μου ειπωθηκε κατι που να δικαιολογει την ειρωνια.

 
matawan είπε:
Κανονικά δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σχολιάσω το ύφος του συγκεκριμένου ποστ, απλά σήμερα θα το κάνω, γιατί θεωρώ πως η στάση σας ειναι απολυτα χαρακτηριστική του ποσο ευκολα μπορει να παρεκτραπει ενας διαλογος οταν για τον Α η Β λογο δεν επικρατει η στοιχειωδης πραότητα και μετριοπαθεια. Δε νομίζω οτι σε κανενα σημειο του λογου μου ειπωθηκε κατι που να δικαιολογει την ειρωνια.
Μα τι λέτε ω matawan;

Κατ' αρχήν, το πόστ μου είχε ήδη σχολιασθεί από εσάς, στην προηγούμενη απάντησή σας. Η "ειρωνεία" είναι τόσο λεπτή ώστε δεν ανιχνεύθηκε εγκαίρως ώστε να απαντηθεί εγκαίρως;

Ή, ίσως, δεν υπάρχει καμία ειρωνεία, παρά μόνο η αμεσότατη τοποθέτησή μου για τον τέλειο κύκλο (ελληνιστί: τούμπα) που κάνατε;

Ή, ίσως, δεν έχετε επίγνωση της πλήρους σημασίας αυτών που γράφετε; Όταν λέτε "επίσημοι φορείς", ποιους ακριβώς εννοείτε, αν όχι τον Υπουργό Πολιτισμού; Αυτού δεν θεωρείτε προ-απαιτούμενο να βγάλει από το "περιθώριο" τη Τέχνη, πριν απαιτήσουμε από τους συνφορουμίτες μας κάποια σύνεση όταν κρίνουν πράγματα που δεν γνωρίζουν;

Δεν ειρωνεύομαι συχνά, δεν παρέχω τέτοιες εύκολες λύσεις όταν συζητώ σοβαρά.

 
Wow! είπε:
Μα τι λέτε ω matawan;

Κατ' αρχήν, το πόστ μου είχε ήδη σχολιασθεί από εσάς, στην προηγούμενη απάντησή σας. Η "ειρωνεία" είναι τόσο λεπτή ώστε δεν ανιχνεύθηκε εγκαίρως ώστε να απαντηθεί εγκαίρως;

Ή, ίσως, δεν υπάρχει καμία ειρωνεία, παρά μόνο η αμεσότατη τοποθέτησή μου για τον τέλειο κύκλο (ελληνιστί: τούμπα) που κάνατε;

Ή, ίσως, δεν έχετε επίγνωση της πλήρους σημασίας αυτών που γράφετε; Όταν λέτε "επίσημοι φορείς", ποιους ακριβώς εννοείτε, αν όχι τον Υπουργό Πολιτισμού; Αυτού δεν θεωρείτε προ-απαιτούμενο να βγάλει από το "περιθώριο" τη Τέχνη, πριν απαιτήσουμε από τους συνφορουμίτες μας κάποια σύνεση όταν κρίνουν πράγματα που δεν γνωρίζουν;

Δεν ειρωνεύομαι συχνά, δεν παρέχω τέτοιες εύκολες λύσεις όταν συζητώ σοβαρά.
Ανιχνεύθηκε αλλα περιμένα σε μια επι της ουσίας τοποθετηση στην απαντηση μου η οποια δεν ηρθε ποτε.

Όσο για τους φορείς, θα αναφέρω απλά ότι "επίσημος" φορεας όσον αφορα την τέχνη, πέρα απο το υπουργείο εννοω το ΜΙΕΤ, το ΔΕΣΤΕ,το ΜΣΤ στην Ανδρο, εννοω τα ουκ ολιγα μουσεια και κεντρα συγχρονης τεχνης (ΜΜΣΤ, ΚΣΤ) και μια σειρά από άλλα, τα οποια και έχουν μια σαφη αυτονομια.

Όσο για τον κυκλο, δεν διαπιστωνω τιποτε τετοιο στα λεγομενα μου, ειδικα κατοπιν της δευτερης απαντησης μου, νομιζω οτι υπηρξα απολυτα σαφης.

 
η διαφωνια μου εγκειται στο οτι τελικα κανουμε συζητηση για το αν μπορουμε να κανουμε συζητηση. Ισχυριζομαι οτι η συζητηση λαμβανει χωρα ηδη ενω εσυ wow την κατευθυνεις στο επιπεδο των συμμετεχοντων, στην πολιτικη, στην αναμφισβητητη αξια των καλλιτεχνων, στο χαμηλο επιπεδο της ελληνικης τηλεορασης κλπ κλπ.

Επειδη λοιπον σε διαβεβαιωνω οτι δεν εχω ιδεα τι παιζεται στην τηλεοραση τα τελευταια χρονια ενω γνωριζω τι γινεται απο μουσικες, σινεμα και βιβλια στο περιπου, τοποθετουμαι πληρως κατα της απενοχοποιησης αυτης της κεκαλυμμένης καλαμπορτζιάς.

Αναμενω την τοποθετηση σου για το ιδιο θεμα και οχι τη συζητηση για το αν θα πιασουμε ή μπορουμε να πιασουμε αυτη τη συζητηση. Oυσιαστικα σου απευθυνω την ιδια ερωτηση που νωριτερα εθεσα στον Terry:

blue είπε:
Τελικα, ΕΣΥ, περα απο καθε θεωρια ή προσεγγιση, που απενεχοποιει ενα τετοιο εγχειρημα, πειστηκες? Βρηκες κατι να σε συγκινησει ή να σου προκαλεσει κατι παρομοιο με αυτο που λεμε "θαυμασμο για το ωραιο"?
Μια σαφης τοποθετηση πανω σε αυτο θα ειναι σεβαστη πληρως απο εμενα, ανεξαρτητα με το αν συμφωνω ή διαφωνω.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top