Περί κριτικής

Μα δεν εισαι υποχρεωμενος να γραψεις στο θεμα!!!Αν με ρωτησει καποιος προσωπικα,θα ωραιοποιησω αυτο που εχω να πω γτ δεν ειμαι καφρος.Με το ζορι θα βρουμε τα καλα?Αυτο μου κανει λιγο ερανο.

Για το θεμα παραγωγης εβαλα νεα συνιστωσα:oτι εδω μεσα υποστηριζουμε το home studio σε γενικες γραμμες.Μετα δεν μπορουμε να ζηταμε κ τα ρεστα κ να αποδιδουμε την προχειροτητα σε ελλειψη εξοπλισμου.Εξαλλου, ποσες μπαντες γιναν γνωστες απο τις κασετες που κυκλοφορουσαν χερι με χερι κ ηταν γραμμενες σε τετρακαναλο?

 
Δεν σου ειπε κανεις να γραψεις καλα λογια ντε και με το στανιο,ουτε καν να γραψεις στο θεμα, αλλα να εισαι ανθρωπινος (οταν γραψεις) και οχι να τον ξεσχισεις, μονο και μονο για να σου βγει η ...καλωσυνη σου.

Αληθεια ποιες ειναι αυτες οι μπαντες που αναφερεσαι;

 
Vartanis, σ'αυτό συμφωνούμε όλοι, κι εγώ, κι ο Blue και όλοι απ'όσο έχει ήδη γραφεί. ;) Μιλάμε για ειλικρινή και σοβαρή κριτική με μέτρο και αντικειμενικότητα, όχι για καφρίλα και κακία.

 
1)Δεν εχω γραψει ποτε κακια κουβεντα.Απλα λεω οτι η τυπικη ευγενεια δεν ειναι χρησιμη.

2)Απειρα παραδειγματα.Σε ηχογραφησεις του Σιδηροπουλου ακουγονται μηχανακια να περναν απο το δρομο,οι ηχογραφησεις του Ασημου,οι Novak που παιζονται στο ραδιοφωνο με το χειροποιητο LP τους που κανεις δεν μπορει να το βρει,παρα μονο μερικα mp3 τους στο ιντερνετ αν ψαξει πολυ,οι περισσοτερες πανκ μπαντες ,τα απειρα δισκακια που αγοραζω οταν παω σε live  κ ειναι σε μορφη demo κλπ.

 
Ωπα, το πηρες λαθος. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ σε σενα.(για τις κακιες)

Και σιγουρα τα ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ που αναφερεις,ηταν σε αλλες εποχες και τα κριτιρια τελειως διαφορετικα.

Αλλα επειδη συμφωνουμε στα γενικα, απλως λεω, μια ποιο ανθρωπινη συμπεριφορα απο τους κριτικους και λιγο πιο κοσμια πραγματα, πιστευω οτι δεν θα χαλαγε κανενα.

 
Ναι, αυτό εννοείται. Είπαμε. μέτρο και σοβαρότητα - και στην καλή και από την κακή κριτική.

 
Ρε παιδιά συγνώμη αλλα μήπως το παρακάνετε λίγο? Αυτα που ανεβαίνουν στο noiz απο σπιτίσιες ηχογραφήσεις, είναι κάτι πριν απο το demo! Ελεος δηλαδη! Θα κρίνεις αυτό που ακούς με τα αυτιά που κρίνεις έτοιμες δουλειές από κανονικά cd που κυκλοφορούν, τα οποία είναι επαγγελματικά ηχογραφημένα και masterαρισμένα? Δεν πουλάμε τίποτα, άρα είμαστε χομπίστες. Δεν νομίζω πολλοί απο εδω μέσα να έχουν το χρήμα για να φτιάξουν το τέλειο στούντιο για χαβαλέ και χόμπυ, ούτε το χρόνο να κάτσουν να ασχοληθούν σε επαγγελματικό επίπεδο με αυτό που κάνουν.

Προσωπικά δεν έχω να πληρώσω κάτι παραπάνω απο behringer μηχανήματα και πειρατικά προγράμματα. Ούτε έχω το χρόνο να πώ "θα το παίξω 1000 φορές μέχρι να ηχογραφηθεί σωστά". Ηχογραφώ τα πάντα μόνος μου. Αν πώ: 1000 φορές την κιθάρα, 1000 τα πλήκτρα, 1000 το μπασο, 10 ώρες προγραμματισμός ντραμς κλπ θα χρειάζεται ένας μήνας για να φτιάξω ένα κομμάτι. Αν το κάνεις έτσι θα βαρεθείς το κομμάτι σου στην πορεία.

Δεν είμαι επαγγελματίας και δεν με πλήρωσε κανεις για να με ακούσει, έτσι ώστε να έχει επαγγελματικού επιπέδου απαιτήσεις απο μένα και να θέλει να ακούσει παραγωγές Nightwish.

Όποιος έχει όρεξη να ακούσει τι κάνει ο άλλος σπίτι του και τί εχει στο μυαλό του ας το κάνει. Συμβουλές του στυλ "δεν μου αρέσει ο ήχος της κιθάρας σου" που μεταφράζεται "πλήρωσε για εξοπλισμό και κιθάρα" δεν νομίζω ότι είναι συμβουλές.

Για να συνοψίσω, τα περισσότερα μέλη του νοιζ που ανεβάζουν κομμάτια είναι χομπίστες που το κάνουν για την κ@υλ@ τους. Ο καθένας με ότι εξοπλισμό και χρόνο έχει προσπαθεί να παρουσιάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την σκέψη του και αυτό που γράφει. Το να περιμένουμε να ακούσουμε την υπερπαραγωγή είναι λίγο άτοπο. Αν οι παραγωγές των σπιτιών φτάσουν τις παραγωγές των επαγγελματικών studio τί θα γίνουνε τα στούντιο και οι στουντιάδες? Κλέφτες?

Να κατουράμε και λίγο ρε παιδια...  ;)

 
disclaimer: γράφω με "α" αντί για "@", αν είναι να βρίζουμε ας βρίζουμε, μην κοροϊδευόμαστε λες και αλλάζει κάτι. Και ας κοπεί κιόλας η λέξη.

α) τι κόλλημα έχετε φάει ρε παιδιά με τις παραγωγές των Nightwish? Σιγά πια ;D

β) Ανεξαρτήτως του αν κάτι το κάνεις για "την καύλα σου" (κατά τα λεγόμενά σου) ή ως επαγγελματίας, κάτι ΜΕΤΡΙΟ είναι ΜΕΤΡΙΟ, κάτι ΚΑΚΟ είναι ΚΑΚΟ και κάτι ΚΑΛΟ είναι ΚΑΛΟ (με τα υποκειμενικά μας μέτρα πάντα, αλλά κάτι που σου ακούγεται άσχημο σου ακούγεται άσχημο ανεξαρτήτως του ποιος το έγραψε). Δε σου είπα εγώ ότι θα πω ότι ένα κομμάτι είναι αίσχος γιατί δεν είναι επιπέδου world hit η παραγωγή του, αλλά αν η σύνθεση είναι μάπα κατά τη γνώμη μου θεωρώ ηλίθιο να γυρίσω και να πω "μπράβο, πολύ καλό". Στην τελική ποιος ακριβώς σου είπε ότι εδώ μέσα είμαστε όλοι "για την καύλα μας" και δε μας ενδιαφέρει να ασχοληθούμε πχ επαγγελματικά; Και στην τελική συγνώμη, αλλά υποτιμάς τον άλλον όταν κρίνεις τη μουσική του με διαφορετικά standards απλώς επειδή δεν είναι επαγγελματίας. Και επιπλέον δηλαδή ποιος σου λέει ότι οι τεράστιοι μουσικοί δεν έπαιζαν "για την καύλα τους"; Και ξαναλέω, άσε την παραγωγή: η μουσική, η ενορχήστρωση, οι φωνές, η ποιότητα στο παίξιμο; Πρέπει δηλαδή για ένα δικό σου κομμάτι να πω "έλα μωρέ τον κακομοίρη, ας μην τον στεναχωρήσω;" Γιατί; Σε παίρνω πιο σοβαρά απ'αυτό, και όταν με ρωτάς τη γνώμη μου σκέφτομαι σοβαρά ώστε να σου δώσω μια ειλικρινή άποψη. Αν μπαίνουμε στο παιχνίδι σαν ζητιάνοι που ουσιαστικά έχουμε αποδεχτεί την κατωτερότητά μας τότε δε θα βγάλουμε ποτέ τίποτα της προκοπής. Και αν θες τη γνώμη μου αυτός είναι και Ο βασικότερος λόγος που δεν υπάρχει σοβαρή σκηνή στην Ελλάδα. Γιατί ακούμε το χ underground group που είναι ΧΑΛΙΑ (δεν εννοώ φυσικά ότι όλοι είναι χάλια, παράδειγμα φέρνω) και αντί να πούμε "ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ" λέμε "είναι underground, μπράβο, πολύ καλή φάση." Όταν ο Vartanis μου λέει για παράδειγμα "ρε φίλε θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά" κι εγώ του γράφω ότι το κομμάτι του είναι επιπέδου #1 hit, ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ (παράδειγμα είναι πάλι, απλώς επειδή ο άνθρωπος έχει πει σαφώς ότι θέλει να κάνει κάτι επαγγελματικά, δεν υπονοώ κάτι κακό για τα κομμάτια του) σε τι τον βοηθάω; Στο να τον παραμυθιάζω;;;;;; Ό,τι μου ακούγεται καλό το λέω καλό, ό,τι με ξενερώνει του λέω ότι με ξενερώνει. Δηλαδή είναι πιο τίμιο να του λέω εύκολα κοπλιμέντα; Αυτή είναι η εύκολη λύση, γιατί δεν αισθανόμαστε άσχημα γράφοντάς τα, αλλά το να παραμυθιάζουμε τον κόσμο είναι απαράδεκτη συμπεριφορά εκ μέρους μας. Ο άλλος εκτίθεται βάζοντας τη μουσική του εδώ, του οφείλουμε τουλάχιστον ΑΝ του απαντήσουμε να το κάνουμε τίμια. Ούτε να του τα χώνουμε για χαβαλέ, ούτε να του λέμε υπερβολές. Διαφωνείς με αυτό;

 
Έτσι είναι ρε Λάμπρος.

Και μη ξεχνάμε ότι (μέσα σε αυτά τα ερασιτεχνικά πλαίσια που αναφέρεις) κάποιοι κάνουν καλύτερη δουλειά από κάποιους άλλους.

 
menelaos είπε:
disclaimer: γράφω με "α" αντί για "@", αν είναι να βρίζουμε ας βρίζουμε, μην κοροϊδευόμαστε λες και αλλάζει κάτι. Και ας κοπεί κιόλας η λέξη.
Άσχετο, αλλά αυτό ξεκίνησε με το σκεπτικό ότι πολλές εταιρίες και σχολές βάζουν βαριά φίλτρα στα μηχανήματα που μπαίνουν στο νετ, για να μην μπαίνουν οι κανακάρηδες σε κανά τσοντοsite και ξαφνικά τρέξουν και δε φτάσουν. Έτσι site με πρόστυχο περιεχόμενο, αλλά και με βρισιές κόβονται. Έτσι ξεκίνησε κι έτσι έχει ψιλοκαθιερωθεί.

Μάλιστα κάποτε κάποιος παραπονιόταν για τα βρισίδια, καθώς δεν μπορούσε να μπει σε κάποιο site, εξαιτίας των κατεβατών που περιείχε!

 
Wow! είπε:
(μέσα σε αυτά τα ερασιτεχνικά πλαίσια που αναφέρεις) κάποιοι κάνουν καλύτερη δουλειά από κάποιους άλλους.
+10. Τα "demo" που κάνουν τα περισότερα στούντιο στις "φιλόδοξες μπάντες" είναι χειρότερα απο τις σπιτίσιες παραγωγές.

Σε αυτα που λές μενέλαε να σου απαντήσω:

Αλλιώς θα κρίνεις κάτι που ΠΛΗΡΩΣΕΣ για να ακούσεις και έχεις απαιτήσεις. Αν δεν το κάνεις αυτό, τότε το λάθος είναι δικό σου. Και δεν μιλάω για την παραγωγή. Ακόμη και για το παίξιμο. Εγώ για παράδειγμα δεν είμαι μπασσίστας. Κουτσοπαίζω με την πένα με όπως μπορώ ίσα ίσα για να έχουν μπάσσο τα κομμάτια. Τι θα έπρεπε δηλαδή? Να πληρώσω επαγγελματία μπασσίστα και επαγγελματικό εξοπλισμό για να ακούγεται pro το μπάσσο στ κομμάτι? Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Δεν έχω ούτε το χρήμα, ούτε το χρόνο. Μήπως να το παίξω στ πλήκτρα για να ακούγεται τουλάχιστον της προκοπής? Αν είναι έτσι μπορώ να βάλω και τους αυτόματους ρυθμούς για ενορχήστρωση.

Προσωπικά μου αρέσει αυτό που φτιάχνω να είναι ΔΙΚΟ μου. Να έχω παίξει εγώ, να έχω μιξάρει εγώ κλπ κλπ. Αυτή είναι η άποψη μου αν θές. Αν Παίξει κάποιος άλλος στ κομμάτι μου, δεν μπορώ να πώ ότι η μουσική είναι δική μου, εφόσον το τάδε γύρισμα που έκανε το μπάσσο π.χ. δεν ήταν δική μου σκέψη-σύνθεση.

Αυτή είναι η δική μου ιστορία. Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να πιάσω ποτέ τον επαγγελματισμό αν τα κάνω όλα μόνος μου, επειδή δεν θα γίνω ποτέ επαγγελματίας σε κάτι, αλλα τα κομμάτια που γράφω εγώ θέλω να είναι δικά μου και να μην έχουν τίποτα λιγότερο ή περισσότερο απο αυτό που έχω φανταστεί.

Κατα παρόμοιο τρόπο οι περισσότεροι απο εδω μέσα που ανεβάζουν κλιπς κάνουν κ οι ίδιοι τις περισσότερες δουλειές μόνοι τους, όπως και ο Vartanis τον οποίο έχετε φάει.

Ναι. Αν παίξουν επαγγελματίες στ κομματια του Vartani, ηχογραφηθουν σωστά με μοντέρνο ήχο και τραγουδηθουν απο μια σωστή και καλή φωνη θα μπορούσαν να είναι και χιτ στην Ελλάδα.

 
lambrosgg είπε:
Συμβουλές του στυλ "δεν μου αρέσει ο ήχος της κιθάρας σου" που μεταφράζεται "πλήρωσε για εξοπλισμό και κιθάρα" δεν νομίζω ότι είναι συμβουλές.
Όχι βρε Λάμπρο, γιατί να μεταφράζεται έτσι απαραίτητα?

Ειδικά αυτιά πιο πεπειραμένου (όχι τα δικά μου δηλαδή  ;D ;D ), αλλά και σε πολλές περιπτώσεις και μέσου ακροατή, μπορούν εύκολα να διακρίνουν αν αυτό που ακούγεται είναι λόγω κακού εξοπολισμού ή ελλειπούς γνώσης/ψαξίματος αυτού. Για να μην μιλήσουμε για αισθητική...

Αλλιώς θα κρίνεις κάτι που ΠΛΗΡΩΣΕΣ για να ακούσεις και έχεις απαιτήσεις. Αν δεν το κάνεις αυτό, τότε το λάθος είναι δικό σου. Και δεν μιλάω για την παραγωγή. Ακόμη και για το παίξιμο. Εγώ για παράδειγμα δεν είμαι μπασσίστας. Κουτσοπαίζω με την πένα με όπως μπορώ ίσα ίσα για να έχουν μπάσσο τα κομμάτια. Τι θα έπρεπε δηλαδή? Να πληρώσω επαγγελματία μπασσίστα και επαγγελματικό εξοπλισμό για να ακούγεται pro το μπάσσο στ κομμάτι? Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Δεν έχω ούτε το χρήμα, ούτε το χρόνο. Μήπως να το παίξω στ πλήκτρα για να ακούγεται τουλάχιστον της προκοπής? Αν είναι έτσι μπορώ να βάλω και τους αυτόματους ρυθμούς για ενορχήστρωση.

Προσωπικά μου αρέσει αυτό που φτιάχνω να είναι ΔΙΚΟ μου. Να έχω παίξει εγώ, να έχω μιξάρει εγώ κλπ κλπ. Αυτή είναι η άποψη μου αν θές. Αν Παίξει κάποιος άλλος στ κομμάτι μου, δεν μπορώ να πώ ότι η μουσική είναι δική μου, εφόσον το τάδε γύρισμα που έκανε το μπάσσο π.χ. δεν ήταν δική μου σκέψη-σύνθεση.

Αυτή είναι η δική μου ιστορία. Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να πιάσω ποτέ τον επαγγελματισμό αν τα κάνω όλα μόνος μου, επειδή δεν θα γίνω ποτέ επαγγελματίας σε κάτι, αλλα τα κομμάτια που γράφω εγώ θέλω να είναι δικά μου και να μην έχουν τίποτα λιγότερο ή περισσότερο απο αυτό που έχω φανταστεί.

Κατα παρόμοιο τρόπο οι περισσότεροι απο εδω μέσα που ανεβάζουν κλιπς κάνουν κ οι ίδιοι τις περισσότερες δουλειές μόνοι τους, όπως και ο Vartanis τον οποίο έχετε φάει.

Ναι. Αν παίξουν επαγγελματίες στ κομματια του Vartani, ηχογραφηθουν σωστά με μοντέρνο ήχο και τραγουδηθουν απο μια σωστή και καλή φωνη θα μπορούσαν να είναι και χιτ στην Ελλάδα.
Μετά από όλη αυτή την ανάλυση του τρόπου σκέψης σου (που είναι σεβαστός από μένα, αλλά όχι ιδιαίτερα αποδεκτός), γιατί να "σηκώσεις" το κομμάτι και να ζητήσεις γνώμες? Γράψε την ιδέα σου με μια ακουστική, σιγοτραγούδησε τη μελωδία και ανέβασέ το. Δεν ειρωνεύομαι. Αλλά είναι λίγο οξύμωρο να κάνεις ολόκληρη παραγωγή (οποιαδήποτε ποιότητας) και μετά να ζητάς τι γνώμη των άλλων για αυτή, ξέροντας ότι δεν είναι καλή από πριν, και μη όντας διατεθιμένος να τη βελτιώσεις.

 
Λάμπρο, δε συμφωνώ. Φυσικά και δε δικαιούμαι να έχω απαιτήσεις από κανέναν. Αλλά όταν με ρωτάς τη γνώμη μου για ένα μουσικό κομμάτι σου δίνω τη γνώμη μου αφού το συγκρίνω με το σύνολο της μουσικής που έχω ακούσει στη ζωή μου. Δε λέω "επειδή είναι ο Λάμπρος θα το συγκρίνω μόνο με μέτρια κομμάτια". Δεκτή βεβαίως η γνώμη σου, αλλά θεωρώ πραγματικά ότι σε υποτιμώ με το να σε βάζω αυτομάτως στη λίστα των κακών μουσικών, συνθετών κλπ. Σε συγκρίνω λοιπόν με όλους, σε βάζω στον "παγκόσμιο χάρτη της μουσικής" (;D) και κοιτάω που βρίσκεται κατά τη γνώμη μου η θέση σου εκεί. Πέραν των αστεϊσμών πάντως, αυτό που εννοώ νομίζω είναι σαφές.

Επιπλέον, για να μη λες ότι δε γίνεται να κάνεις ένα πραγματικά επαγγελματικό κομμάτι κάνοντας τα πάντα μόνος σου, θα σου αναφέρω μόνο τον Prince ;)

Επίσης, όταν λες σε κάποιον ότι η φωνή φαλτσάρει δεν του λες να το πάει σε άλλον τραγουδιστή. Του λες ότι υπάρχουν φάλτσα. Και αυτό είναι κάτι αντικειμενικό, αν μετρήσεις τη συχνότητα βλέπεις ότι είναι αλλού από εκεί που θα έπρεπε να είναι. Γιατί να κάνω ότι δεν υπάρχει;

Τέλος πάντων, προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει κανείς να έχει υψηλά standards, γιατί όσο χαμηλώνεις τα standards σου, άλλο τόσο χαμηλώνεις και την ποιότητα των αποτελεσμάτων σου ;)

 
apos είπε:
Μετά από όλη αυτή την ανάλυση του τρόπου σκέψης σου (που είναι σεβαστός από μένα, αλλά όχι ιδιαίτερα αποδεκτός), γιατί να "σηκώσεις" το κομμάτι και να ζητήσεις γνώμες? Γράψε την ιδέα σου με μια ακουστική, σιγοτραγούδησε τη μελωδία και ανέβασέ το.
Ζητάς μια γνώμη για την ιδέα και την ενορχήστρωση που φαντάζεσαι. Εγώ δεν γράφω τραγούδια, για να μπορώ να τα παρουσιάσω με μια ακουστική λίγη παραλία και μια φωτιά στη μέση. Αναγκαστικά θα πρέπει να μπώ στο χωρό της ενορχήστρωσης και της μίξης για να παρουσιάσω αυτό που σκέφτομαι και να μπορέσω να κρατήσω το ενδιαφέρον με τα όργανα.

Αλλά είναι λίγο οξύμωρο να κάνεις ολόκληρη παραγωγή (οποιαδήποτε ποιότητας) και μετά να ζητάς τι γνώμη των άλλων για αυτή, ξέροντας ότι δεν είναι καλή από πριν, και μη όντας διατεθιμένος να τη βελτιώσεις.
Ξέρω ότι δεν είναι καλή σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά είναι όσο καλή μπορεί να γίνει. Δεν προσβάλλω κανέναν εφόσον προβάλλω το μέγιστο που μπορώ να προσφέρω, γι αυτό δεν θέλω να προσβάλλουν και μένα. Δεν είπα ποτέ ότι δεν είμαι διατεθιμένος να βελτιώσω κάτι, αλλα ώς ένα βαθμό. Αν για να γίνει η βελτίωση χρειάζεται πολύ χρόνο ή χρήμα, δυστυχώς δεν θα μπορέσω να κάνω ευτυχισμένους μερικούς τελειομανείς!  ;)

 
menelaos είπε:
Λάμπρο, δε συμφωνώ. Φυσικά και δε δικαιούμαι να έχω απαιτήσεις από κανέναν. Αλλά όταν με ρωτάς τη γνώμη μου για ένα μουσικό κομμάτι σου δίνω τη γνώμη μου αφού το συγκρίνω με το σύνολο της μουσικής που έχω ακούσει στη ζωή μου. Δε λέω "επειδή είναι ο Λάμπρος θα το συγκρίνω μόνο με μέτρια κομμάτια". Δεκτή βεβαίως η γνώμη σου, αλλά θεωρώ πραγματικά ότι σε υποτιμώ με το να σε βάζω αυτομάτως στη λίστα των κακών μουσικών, συνθετών κλπ. Σε συγκρίνω λοιπόν με όλους, σε βάζω στον "παγκόσμιο χάρτη της μουσικής" (;D) και κοιτάω που βρίσκεται κατά τη γνώμη μου η θέση σου εκεί. Πέραν των αστεϊσμών πάντως, αυτό που εννοώ νομίζω είναι σαφές.

Επιπλέον, για να μη λες ότι δε γίνεται να κάνεις ένα πραγματικά επαγγελματικό κομμάτι κάνοντας τα πάντα μόνος σου, θα σου αναφέρω μόνο τον Prince ;)

Επίσης, όταν λες σε κάποιον ότι η φωνή φαλτσάρει δεν του λες να το πάει σε άλλον τραγουδιστή. Του λες ότι υπάρχουν φάλτσα. Και αυτό είναι κάτι αντικειμενικό, αν μετρήσεις τη συχνότητα βλέπεις ότι είναι αλλού από εκεί που θα έπρεπε να είναι. Γιατί να κάνω ότι δεν υπάρχει;

Τέλος πάντων, προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει κανείς να έχει υψηλά standards, γιατί όσο χαμηλώνεις τα standards σου, άλλο τόσο χαμηλώνεις και την ποιότητα των αποτελεσμάτων σου ;)
οταν θα γίνω μέρος του παγκοσμίου χάρτη της μουσικής και της δισκογραφίας, τότε κρίνε με έτσι!

το ότι υπάρχουν φάλτσα μόνιμα σημαίνει πάρε τραγουδιστή και όχι κάποιον που είναι ΚΑΙ τραγουδιστής.

Συμφωνώ, πρέπει να βάζεις στόχο το 100 για να φτάσεις το 50, αλλα πολλές φορές δεν μπορείς να φτάσεις ούτε το 50 αντικειμενικά.  ;)

 
Ρε συ Λάμπρο, αν θεωρώ ότι έχεις γράψει κάτι που πραγματικά αξίζει, δεν είναι κρίμα να μη σου πω ότι πχ χρειάζεται βελτίωση στα φωνητικά;

 
menelaos είπε:
Ρε συ Λάμπρο, αν θεωρώ ότι έχεις γράψει κάτι που πραγματικά αξίζει, δεν είναι κρίμα να μη σου πω ότι πχ χρειάζεται βελτίωση στα φωνητικά;
Να το πείς, αλλα αν δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να διορθώσεις τα φωνητικά, τί να το κάνεις? Στην περίπτωση που στην περιγραφή γράφω: "ξέρω ότι η φωνή μου είναι χάλια" και εσύ μου πείς να βελτιώσω τα φωνητικά δεν είναι λίγο αμήχανο?

 
lambrosgg είπε:
Ξέρω ότι δεν είναι καλή σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά είναι όσο καλή μπορεί να γίνει. Δεν προσβάλλω κανέναν εφόσον προβάλλω το μέγιστο που μπορώ να προσφέρω, γι αυτό δεν θέλω να προσβάλλουν και μένα. Δεν είπα ποτέ ότι δεν είμαι διατεθιμένος να βελτιώσω κάτι, αλλα ώς ένα βαθμό. Αν για να γίνει η βελτίωση χρειάζεται πολύ χρόνο ή χρήμα, δυστυχώς δεν θα μπορέσω να κάνω ευτυχισμένους μερικούς τελειομανείς!  ;)


Πρώτο και κύριο, κανείς δεν θα γίνει ευτυχισμένος αν το κομμάτι σου γίνει καλύτερο, παρά μόνο (πιθανόν) εσύ ο ίδιος!

Να στέκεσαι πιο πολύ στο καλοπροαίρετο ή όχι της κριτικής παρά στο "αντικείμενο" αυτής.

Αυτός που κάνει την κριτική, είναι "υποχρεωμένος" να πει κάτι ωφέλιμο (γενικά), δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει αν αυτό που θα πει ενδιαφέρει εσένα συγκεκριμένα. Ο χρόνος ας πούμε, που αναφέρεις πιο πάνω, μπορεί να είναι κάτι που κάποιος άλλος μπορεί και θέλει να επενδύσει, προκειμένου να βγάλει κάτι πραγματικά καλό. Ακόμα και αν χρειαστούν 6 μήνες.

Αν λοιπόν αυτός που λέει τη γνώμη του, προτείνει/παρατηρήσει κάτι που για το δημιουργό είναι 2 μήνες δουλειά (λέμε τώρα), να σκεφτεί "ασ' το, δεν το λέω, γιατί, που να ξέρω αν ο Λάμπρος θέλει να το βελτιώσει ή αν βιάζεται να ηχογραφήσει το επόμενο, θα με κράξει"

?

Το ίδιο ισχύει και για το χρήμα, αν και όπως είπα και πριν, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι με τον ίδιο εξοπλισμό (άρα χωρίς ούτε ένα έξτρα ευρώ) δεν γίνεται να βγει καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν θα ήταν επικοδομητικός ένας διάλογος τύπου

-"Ο ήχος της κιθάρας σου δεν είναι καλός, "ξυρίζει"

-"Τι να κάνω, το τάδε πετάλι έχω, δεν έχω λεφτά να πάρω καλύτερο"

-"Δοκίμασε τις τάδε ρυθμίσεις κτλ...."

Απλοϊκό ίσως το παράδειγμα, αλλά καταλαβαίνεις που το πάω...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top