audiokostas είπε:
Βρε σύ Ιάσονα, την επόμενη φορά να αναφέρεις τα ποστ-αξιώματα και πόσες συμμετοχές στο thread χρειάζονται για να συμμετέχεις σε μια απάντηση.
Επέτρεψέ μου λοιπόν να μην back down (ή back off ή ακόμα slow down μιας και είναι θέμα φόρας)
Η τοποθέτησή μου στο συγκεκριμένο ποστ ήταν συγκεκριμένη.
Άσε που εξέφρασες κοινωνικό σύνολο επιτιθόμενος σε κάποιο άλλο.
Τελειώνοντας και προσωπικά καταλήγοντας θα πω ότι η απόφαση της υπογραφής της σύμβασης και η η οιαδήποτε κριτική αυτής ανάγεται σε πολιτική συζήτηση οπότε και δεν θέλω να επεκταθώ έχοντας συμμετάσχει εξάλλου και στις αντιδράσεις στην Τραγάνα.
Υπάρχει βέβαια και η πλευρά της νομικής εγκυρότητας.....
Τέλος πάντων, τα blogs τα λένε καλύτερα και αναλυτικότερα.
Πέραν των υπολοίπων λόγων όμως, να τονίσω ότι λόγω επαγγέλματος, αντιτίθεμαι πλήρως στις προκαταβολές (ήτοι χρηματοδοτήσεις) ιδιωτικών συμβάσεων έργου (ή και υπηρεσιών) μη εγγυημένου αποτελέσματος.
Κώστα ήδη ξεκαθάρισα ότι απευθύνομαι σε όσους έγραψαν κάτι σχετικό μέχρι το 2ο ποστ μου. Αν επιμένεις και έχεις έχεις πάρει το ποστ μου επί προσωπικού με το σκεπτικό ότι εσύ είσαι ενεργά αντίθετος στην καταβολή διοδίων σε ιδιωτικές εταιρίες τότε μάλλον θεωρείς ότι και όλοι που συμμετέχουν έχουν την ίδια επιχειρηματολογία με σένα. Νομίζω στο θρεντ είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι έτσι.
Οκ, άρα ποιος έχει σχέση με το ποστ σου? Ποιοι είστε “εσείς” και ποιοι οι άλλοι? Αντιλαμβάνεσαι πως πρέπει να καταλάβουμε ποιος κατά την γνώμη σου λέει “ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΤΕΡΟ”. Όσο δεν κατονομάζεις δεν πρέπει να είσαι σίγουρος πως είναι όλοι διατεθειμένοι να πλανάται ένας τέτοιος απαξιωτικός χαρακτηρισμός.
Δες το άνωθεν προς audiokosta. Δηλαδή ήταν τόσα πολλά και μπλεγμένα τα ποστ και οι απόψεις και δεν είναι ξεκάθαρο; Πρωτού μπω στη διαδικασία να παραθέσω τα επίμαχα ποστ και να κάνω highlight τα συγκεκριμένα σημεία, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα αυτά που αναφέρω στο ποστ μου;
α) Είναι δυνατόν να υποστηρίζει κανείς ότι η κατάσταση οποιασδήποτε Ε.Ο. σήμερα είναι αποτέλεσμα της οποιασδήποτε ΣΔΙΤ που έχει αναλάβει το συγκεκριμμένο κομμάτι; Μόλις ανέλαβε η ΣΔΙΤ (Σύμπραξη
Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) ξεχάσαμε έτσι απλά τα τελευταία 30 χρόνια πως ήταν τα πράγματα;
β) Έχεις ενα κράτος ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ. Πρέπει να δημιουργήσεις την υποδομή που για κάποιο μυστήριο λόγο δεν υπάρχει ενώ την έχεις ήδη χρυσοπληρώσει μαζί με τους πολίτες της υπόλοιπης ΕΕ. Τι θα κάνεις; Θα καλέσεις τις κατασκευαστικές και θα τους ζητήσεις να σου το κάνουν τσάμπα; Χλωμό το κόβω. Το κράτος λοιπόν, κάνει τη συγκεκριμένη συμφωνία να εισπράττει η ΣΔΙΤ προσυμφωνηθέν αντίτιμο ανάλογα με τον τύπο του οχήματος βασισμένο στις στατιστικές ώστε να εισπραχθεί ενα μίνιμουμ ποσό τουλάχιστον που αρκεί για την αποπεράτωση του έργου και το κέρδος της ΣΔΙΤ.
Αν λοιπόν όλη αυτή η διαδικασία δεν συνάδει με το Σύνταγμα και τους Νόμους, είναι θέμα του της πλευράς του ιδιώτη ή της πλευράς του Δημοσίου που εν γνώσει της καλεί τον ιδιώτη και του αναθέτει επίσημα ενα έργο με το συγκεκριμμένο τρόπο πληρωμής;
Παρανομία δεν έιναι να σου ζητήσει χρήματα η ιδιωτική εταιρία που "χτίζει" το εργο που θα χρησιμοποιείς , αλλά το οτι στα ζητάει πριν ολοκληρώσει αυτό το έργο.
Πες την αλήθεια ρε jasemeister θα γούσταρες να πληρώνεις έξτρα χαράτσι ενω θα ταλαιπωριώσουν στο φέρυ - περιμένοντας να περάσεις στο Ριο - για να χτιστεί η γέφυρα.?
Καποια πράγματα απλά δεν έχουν καμία λογική.
Loki o ιδιώτης ήρθε μόνος του από τα σύννεφα και άρχισε να ζητάει διόδια για να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του δρόμου; Τον έβαλε το ΚΡΑΤΟΣ και έκανε αυτή την παραχώρηση γιατί δεν έχει άλλο τρόπο να πληρώσει. Αν κάποιος είναι παράνομος, είναι αυτός/αυτοί που έβαλαν της υπογραφές από πλευράς ΚΡΑΤΟΥΣ να προχωρήσει αυτό το πράγμα. Όχι ο ιδιώτης απλά επειδή είναι ιδιώτης.
Βλέπεις πουθενά να γουστάρω να πληρώνω οτιδήποτε και με ρωτάς έτσι; Εδώ δεν έχω κιθάρα πάνω από 1000 Ευρώ...
Έχω πληρώσει ΠΑΡΑ πολλά σε φόρους, τέλη και λοιπά ελληνικά εφευρήματα για να εισπράττει λεφτά το κράτος και ξέρω ότι έχουν πάει χαμένα.
Επειδή γράφεις για λογική, να απαντήσουμε πρώτα σε κάτι άλλο:
Έχεις βρει καμία λογική στο να έχεις πληρώσει μέσα από κάθε λογής φόρους και διόδια, συν τα ευρωπαϊκά πακέτα υποστήριξης, όλους αυτούς τους δρόμους 2 και 3 και 4 φορές λες και χτίζαμε autobahn και να μην τους έχουμε;
Εγώ αυτά που ξέρω είναι:
α) Με παράδειγμα την Κορίνθου-Πατρών, σταστικά η μεγαλύτερη σκοτώστρα της Ελλάδας τα τελευταία 30 χρόνια, από τότε που ανέλαβε η Ολύμπια Οδός: είναι πολύ ακριβά τα διόδια συνολικά, υπάρχουν περιπολίες από τροχαία και για υποστήριξη, υπάρχει άμεση ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες, υπάρχει πλέον ξεκάθαρη διαγράμμιση και σήμανση, επισκευάζονται γρήγορα όλα τα σπασίματα και τέλος μετά από τρεις δεκαετίες απραξίας έχουν γίνει πάρα πολλά προς την πολυπόθητη αναβάθμιση του κομματιού αυτου στα ευρωπαϊκά στάνταρ.
β) Μέχρι που ανέλαβε η Ολύμπια Οδός στην Κορίνθου-Πατρών, στο συγκεκριμένο δρόμο έπρεπε να μαζευτεί ο Σύλλογος Συγγενών και Φίλων όσων έχουν πεθάνει στο δρόμο αυτό και να πολεμήσει απίστευτα για να βάλει ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΑ τις περίφημες τεράστιες ταμπέλες που προειδοποιούν τους οδηγούς για επικίνδυνες στροφές και κινδυνο θανατηφόρου ατυχήματος, που υπάρχου ακόμα και τώρα.
Οπότε σε τελική ανάλυση, ΝΑΙ προτιμώ να πληρώνω στη ΣΔΙΤ όποτε περνάω και να ΒΛΕΠΩ ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα παρά να πληρώνω γενικά και αόριστα για δεκαετίες και να μην γίνεται τίποτα. ΤΟ θέμα δεν είναι η επιφάνεια αλλά η ουσία.
Σημειωτέον μέχρι να απαντήσω στα παραπάνω βγήκαν 10+ νέα ποστ. Δεν μπορώ να αναθεωρήσω τι έχω γράψει.