Σιγά το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ...κάνε μία βόλτα να δείς πόσα τέτοια (και καλύτερα), κυκλοφορούν στις μάντρες σήμερα με 12.000-15.000...Superfunk είπε:Αυτος εχει το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και υπερ-ρυπογονο τζιπ,δεν εχει αναγκη..... ;D
Σιγά το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ...κάνε μία βόλτα να δείς πόσα τέτοια (και καλύτερα), κυκλοφορούν στις μάντρες σήμερα με 12.000-15.000...Superfunk είπε:Αυτος εχει το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και υπερ-ρυπογονο τζιπ,δεν εχει αναγκη..... ;D
ειπαμε...σοσιαλιστικος ευδαιμονισμος....αλλα ψσσσστ για ΔΙΟΔΙΑ μιλαμε! ;Dmarathon είπε:Σιγά το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ...κάνε μία βόλτα να δείς πόσα τέτοια (και καλύτερα), κυκλοφορούν στις μάντρες σήμερα με 12.000-15.000...
Sorry φίλος...αλλά ο τίτλος λέει άλλα ;D ;D...αλήθεια πως πήγε η συναυλία των Heart Attack?Superfunk είπε:....αλλα ψσσσστ για ΔΙΟΔΙΑ μιλαμε! ;D
Αγαπητέ Νίκο αν και είμαι γιος γιατρού του δημοσίου, ποτέ δεν είχα την περιουσία, τις διασυνδέσεις και την.. κοιλιά(όχι, δεν την ζηλεύω) του τύπου που εμπνεύσθηκε την φράση που παρέθεσες.Superfunk είπε:μπα ενα 10% ειναι αυτα αλλα ειναι ενα 10% ενος ΠΑΚΤΩΛΟΥ χρηματων (και μαλιστα δανεικων) οποτε εχεις δικιο ειναι τερατωδη ποσα,το υπολοιπο 90% ομως...."μαζι το φαγαμε"..... ;D (εν πασει περιπτωση μαζι με το 50% των Ελληνων που τρωνε απο το δημοσιο ειτε ως υπαλληλοι ειτε ως επιχειρηματιες)
Εγώ πάλι πρώτη φορά ακούω αυτό το όνομα. Μάααυρα μεσάνυχτα από μπάλα… ;Dκαι έχουμε ξεχάσει τελείως και τον Κωφίδη...
Μπα απλα ο πατερας σου δεν ειχε καλη σχεση με τα φακελακια (υπαρχουν και τετοιοι "βλακες" και ο δικος μου τετοιος ηταν αλλωστε και δεν εκλεψε ποτε σε κανενα δημοσιο εργο....για αυτο και εγω δεν εχω....εξοχικο και βιλα... ;D ;D..... ειναι ομως ελαχιστοι.....)Αγαπητέ Νίκο αν και είμαι γιος γιατρού του δημοσίου, ποτέ δεν είχα την περιουσία, τις διασυνδέσεις και την.. κοιλιά(όχι, δεν την ζηλεύω) του τύπου που εμπνεύσθηκε την φράση που παρέθεσες. Εκτός κι αν ο πατέρας μου κρατάει μυστικά..
Εγώ μιλώ για την συντήρηση της εναλλακτικής διαδρομής, δηλ. του δευτερεύοντος οδικού δικτύου. Την ευθύνη για το συγκεκριμένο αντικείμενο την φέρει το Δημόσιο. Τι δεν έχει γίνει στα Τέμπη?Εδώ σε χάνω.Acanthor είπε:1. Έχεις δίκιο προφανώς όσον αφορά στη συντήρηση της παράπλευρης οδού αφού είναι υποχρέωση του Δημοσίου και όχι η κατασκευή της όμως την οποία αναλαμβάνει η Κοινοπραξία σύμφωνα με το αρ. 4.3.3. Κάτι το οποίο δεν έχει γίνει για το δευτερεύον τοπικό δίκτυο πχ στα Τέμπη.
Το ποιές κατηγορίες έπρεπε να εξαιρεθούν και ποιες όχι δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι οποιοσδήποτε θεωρεί ότι θα έπρεπε να έχει έκπτωση, δεν νομιμοποιείται αυτόματα να την έχει.8. Όχι, αλλά κάποιες κατηγορίες ανθρώπων θα έπρεπε να τις είχαν εξαιρέσει από τα διόδια. Άλλωστε η σύμβαση προβλέπει χιλιομετρική αποζημίωση (αρ. 24.2.3), ενώ οι άνθρωποι είτε πάνε στην Τραγάνα είτε στον Αγ. Στέφανο θα πληρώσουν το ίδιο.
Εδώ σε χάνω. Η ίδια σύμβαση δίνει το δικαίωμα στον Παραχωρησιούχο να εκμεταλλευτεί τα υφιστάμενα τμήματα παράλληλα με την κατασκευή των νέων. Αυτό και διαμορφώνει το ρίσκο του έργου εκεί όπου είναι και όπου έχει κοστολογηθεί από τον ανάδοχο. Εαν δεν υπήρχαν τα υφιστάμενα τμήματα μέσα στο έργο, καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι τα πράγματα θα αλλάζαν. Θα ήταν φτηνότερο για το Δημόσιο να γίνει το έργο με αυτόν τον τρόπο? Προσωπικά αμφιβάλλω ακόμη και για το εαν θα προσφερόταν κανείς για να το κατασκευάσει.Ναί αλλά στη σύμβαση στο αρ. 4 ορίζει:
4.4.1 Ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει να εκτελέσει το Έργο σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και των Προσαρτημάτων της. Ειδικότερα, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναλαμβάνει αποκλειστικά με δαπάνες του και με δικό του κίνδυνο, εκτός αν άλλως ορίζεται ρητά στην παρούσα:
(i) Να χρηματοδοτήσει το Έργο με ίδια και δανειακά κεφάλαια
Επίσης φυσικά και θα πληρώσει το Δημόσιο και εμείς, αλλά αφού ολοκληρωθούν τα έργα. Παράλογο?
Ήρθα? ;Dndnikola είπε:@Acanthor. Χαίρομαι που έρχεσαι στα λόγια μου,
Μα το δευτερεύον δίκτυο δεν έχει γίνει καν! Δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή. Και κάπου αλλού, αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω όλο το οδικό δίκτυο αυτή τη στιγμή. Πάντως τουλάχιστον για τα τέμπη πες μου την εναλλακτική διαδρομή. (Εδώ κολλάει το "όποιος δε θέλει να πληρώσει πάει από την παλιά")μερικές παρατηρήσεις μόνο:
Εγώ μιλώ για την συντήρηση της εναλλακτικής διαδρομής, δηλ. του δευτερεύοντος οδικού δικτύου. Την ευθύνη για το συγκεκριμένο αντικείμενο την φέρει το Δημόσιο. Τι δεν έχει γίνει στα Τέμπη?Εδώ σε χάνω.
Φυσικά. Απλά λέω ότι θα έπρεπε να είχαν μεριμνήσει για κάποιες κατηγορίες ανθρώπων. Λάθος?Το ποιές κατηγορίες έπρεπε να εξαιρεθούν και ποιες όχι δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι οποιοσδήποτε θεωρεί ότι θα έπρεπε να έχει έκπτωση, δεν νομιμοποιείται αυτόματα να την έχει.
Ναι, μπερδεύτηκα ;D. Εννοώ κάποιος που μένει πιο πάνω (να πούμε Μαλακάσα?) και δουλεύει στην Αθήνα.Νομίζω μπερδεύτηκες όσον αφορά το θέμα του Αγ. Στεφάνου, καθώς από Αθήνα έως Άγιο Στέφανο η διαδρομή είναι δωρεάν (δεν υπάρχουν σταθμοί διοδίων).
Μάλλον στο "Επίσης φυσικά και θα πληρώσει το Δημόσιο και εμείς, αλλά αφού ολοκληρωθούν τα έργα. Παράλογο?" αναφέρεσαι.Εδώ σε χάνω.
Ο λόγος που δεν παραθέτω εδάφια από τις συμβάσεις είναι για να μην κουράσω.Παρόλα αυτά, θα χαρώ να απαντήσω περισσότερα μέσω ΠΜ. Πάντως οι εν λόγω συμβάσεις είναι διαθέσιμες σε όποιον θέλει να τις διαβάσει, καθότι έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.Acanthor είπε:Θα μπορούσες ίσως να παραθέσεις κι εσύ κάποια στοιχεία από τις εταιρείες που γνωρίζεις με σημεία της σύμβασης και με άλλους νόμους ίσως, έτσι ώστε να μας δώσεις τροφή για έρευνα και σκέψη για να ευαισθητοποιηθούμε περισσότερο και γιατί όχι, να πράττουμε διαφορετικά από δω και στο εξής.
Δεν γνωρίζω την εναλλακτική διαδρομή παράκαμψης των Τεμπών, παρόλα αυτά θα το ερευνήσω και θα επανέλθω. Νομίζω αναφέρθηκε από τον συμφορουμίτη κο. Μπίχλα προηγουμένως ότι την έχει ακολουθήσει, οπότε ίσως να μας διαφωτίσει ο ίδιος, εαν παρακολουθεί ακομα την συζήτηση.Μα το δευτερεύον δίκτυο δεν έχει γίνει καν! Δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή. Και κάπου αλλού, αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω όλο το οδικό δίκτυο αυτή τη στιγμή. Πάντως τουλάχιστον για τα τέμπη πες μου την εναλλακτική διαδρομή. (Εδώ κολλάει το "όποιος δε θέλει να πληρώσει πάει από την παλιά")
η λογική των διοδίων υπαγορεύει ότι το κόστος κατασκευής και συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου το επωμίζονται οι χρήστες. εαν εννοείς λοιπόν ότι οι καθημερινοί χρήστες πρέπει να έχουν ελεύθερη πρόσβαση, σύμφωνα με την παραπάνω λογική: λάθοςΦυσικά. Απλά λέω ότι θα έπρεπε να είχαν μεριμνήσει για κάποιες κατηγορίες ανθρώπων. Λάθος?
Το έτος που ο αυτοκινητόδρομος θα είναι έτοιμος είναι γύρω στο 2013 (ακριβές έτος για ορισμένες από τις συμβάσεις παραχώρησης). Όσον αφορά την αντίθεσή σου, δικαίωμα, αλλά υπάρχει και η άλλη άποψη για την οποία θα σε παραπέμψω στο προηγούμενο πόστ μου όπου μιλάω για την κοστολόγηση και την βιωσιμότητα του έργου σε αυτό το σενάριο.Πήγαινε στα παιδιά που είπαν ότι πρέπει να πληρώνουμε από τώρα για να κατασκευαστεί ο δρόμος το 2050 (τυχαίο έτος). Κάτι στο οποίο είμαι κάθετα αντίθετος.
Το Σύνταγμα σου κατοχυρώνει το δικαίωμα να προσβάλλεις δικαστικά οτιδήποτε βρίσκεις αντισυνταγματικό. το δικαίωμα από μόνο του δεν καθιστά αυτόματα αντισυνταγματικό οτιδήποτε με το οποίο δεν συμφωνείς ιδεολογικά. Εν προκειμένω, η συντριπτική πλειοψηφία των πορισμάτων όσων υποθέσεων δικάστηκαν μέχρι στιγμής δικαίωσαν τις εταιρίες παραχώρησης. Άρα το πόσο πάσχουν συνταγματικά έχει κριθεί από τα αρμόδια δικαστήρια (και φυσικά κρίνεται ακόμη).Εγώ πάντως μέχρι στιγμής δε βλέπω τη νομιμότητα της σύμβασης αυτής εκτός από το γεγονός ότι το ψήφισε η Βουλή (δεν είναι λίγο φυσικά...) απλά πάσχει συνταγματικά από πολλές μεριές και έτσι όσο εγώ είμαι Συνταγματικά κατοχυρωμένος θα πράττω ανάλογα, τουλάχιστον με τα τωρινά δεδομένα.
Δικαιολογημένη η αγανάκτησή σου. Παρόλα αυτά, η αντίδρασή σου είναι τυφλή και χάνεις το δίκιο σου: αξίζει τον κόπο να διερευνηθεί κατά πόσο τα έργα αυτά κοστολογήθηκαν δίκαια και όχι ληστρικά, και είναι μία από τις κατευθύνσεις αντίδρασης που θα έπιαναν ίσως τόπο εν προκειμένω.Δε σύμφωνώ όμως με τις "καημένες" τις εταιρείες που χρεώνουν τα δημόσια έργα στο 3πλάσιο (δεν είναι τυχαίο το ποσοστό), που καλύπτουν πάντα το ποσοστό των απροβλέπτων (χωρίς φυσικά "απρόβλεπτο" λόγο) που τους επιτρέπει ο νόμος, που πάντα χρεώνουν το δημόσιο για συμπληρωματικές εργασίες που δε γίνονται ποτέ, απλά και μόνο γιατί από τις αρχικές τους συμβάσεις προβλέπονται βάσει νόμου και φυσικά οι εργολάβοι τα θεωρούν δεδομένα...
Εδώ δεν συμφωνώ. Ένας δρόμος έχει τεράστια έξοδα συντήρησης που μπορούν να πλησιάσουν επικίνδυνα το κόστος κατασκευής του. άρα το ότι πλήρωσες την κατασκευή ενός δρόμου δεν συνεπάγεται ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να πληρώσεις δεκάρα για να εξακολουθείς να τον έχεις (παρακάμπτω τα σχόλια για το ποιοι τα φάγαν, διότι εαν πιάσουμε εκείνο το θέμα δεν θα τελειώσουμε ποτέ).Δε συμφωνώ με τη λογική του να πληρώνεις κάτι για το οποίο έχουν πληρώσει 3-4 προηγούμενες γενιές και τελικά να μην το έχεις γιατί πολύ απλά τα "εφαγαν" κάποιες κυβερνήσεις.
Η αγανάκτησή σου Όμηρε είναι λογική και δικαιολογημένη. Προσωπικά τρελλαίνομαι στην σκέψη του πόσο έχει υποθηκευτεί το μέλλον μου από το χάλι αυτής της χώρας. Παρόλα αυτά, η τυφλή αντίδραση δημιουργεί αναμπουμπούλα, και όλοι ξέρουμε ποιος χαίρεται σε αυτήν την περίπτωση.Αρκετά φίδια έβγαλα (φιδάκια για την ακρίβεια, γιατί τώρα το φίδι έγινε δεινόσαυρος στην τρύπα) από το μειωμένο μου μισθό, τα κομμένα μου δώρα, από το ΦΠΑ στην καθημερινότητά μου, από φόρους στα καύσιμα, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Λυπάμαι, δε θα πάρω...(ό,τι μπορώ τουλάχιστον...)