Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !

Status
Not open for further replies.
audiokostas είπε:
Δικαίωμά σου, καλά κάνεις αλλά αυτό στο βιβλίο μου λέγεται ψευτοδίλλημα. Και η ουσία είναι άλλη.

Αλλά όπως προείπα θα κατευθυνθούμε (εκ προοιμίου) σε (κλισέ) πολιτικοδήθεν συζήτηση και δεν το θέλω.

Οι απόψεις (μεν και δε) εκφράστηκαν και όσο συνεχίζεται η ύπαρξή του θα πάει για τα ίδια και τα ίδια. Η πρότασή μου είναι προφανής ......  ;)
Τι να σου πω βρε Κώστα, δίλλημα γενικά δεν βλέπω. Βλέπω την κατάσταση που υπήρχε πριν και την κατάσταση που υπάρχει τώρα. Ούτε το ένα διάλεξα, ούτε το άλλο. Βλέπω ποιο λειτουργεί και ποιό όχι και το επισημαίνω. Δεν είμαι υπέρμαχος των ΣΔΙΤ, ούτε το Δημοσίου. Δεν είμαι πολέμιος των ΣΔΙΤ, ούτε του Δημοσίου.

Τα 2 πρώτα ποστ μου είχαν να κάνουν με τις ατάκες τύπου: "καταπίνουμε την κάμηλο (τελευταία 30 χρόνια) και διυλίζουμε τον κώνωπα (ιδιώτης=πηγή όλων των δεινών μας). Όπως είπα πριν, βλέπω τι γινόταν και τι γίνεται και κράζω τις ατάκες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Δεν θέλησα να μπω στη διαδικασία να εκφράσω άποψη μιας και στο πλαίσιο του Νοιζ δεν έχει μεγάλο νόημα και δε νομίζω ότι ξύπνησε κανενας σήμερα με την κάψα να διαβάσει τι έχει να πει ο jasemeister και ο κάθε jasemeister για τα διόδια. Παρεξηγήθηκε ενα ποστ μου και μου ζητήθηκε να μπω στη διαδικασία. Αυτό έκανα. Τελικά όμως σχολίασες το συμπερασματικό κομμάτι από απάντηση σε ποστ άλλου μέλους και δείχνει σα να αγνόησες τα υπόλοιπα που έγραψα.

Εσύ θεωρείς ότι η κάθε ΣΔΙΤ ευθύνεται για το χάλι των δρόμων σήμερα;

Εσύ θεωρείς ότι η κάθε κατασκευαστική είναι Sith Lords και το κράτος άμοιρο ευθυνών;

Λίγο περίεργο δεν είναι όταν το ίδιο το κράτος προχωρά σε κάτι που για Χ, Ψ λόγους θεωρείται αντισυνταγματικό και αντίθετο με τους Νόμους όπως έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων (εν γνώσει του έτσι; - Δεν υπάρχει "μα συγνώμη λάθος κάναμε) και να ασχολούμαστε με τον "κακό" ιδιώτη; Σε τέτοιες καταστάσεις εγώ στο κράτος θα εστιάσω, ειδικά όταν ξέρω ότι έχει σπαταλήσει τεράστια ποσά τα τελευταία 30 χρόνια που έχει πάρει από Έλληνες και Ευρωπαίους εταίρους.

Επίσης, δεν ξεχνάω ότι το δίκτυο συγκοινωνιών είναι η βασικοτερη προϋπόθεση για την ανάπτυξη μιας χώρας. Είναι τυχαίο λοιπόν που δεν έχουμε δρόμους, τρένα, πλοία, αεροπλάνα; Πράγματα που έξω είναι στάνταρ από τη δεκαετία του 70;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Jasemeister είπε:
Δες το άνωθεν προς audiokosta. Δηλαδή ήταν τόσα πολλά και μπλεγμένα τα ποστ και οι απόψεις και δεν είναι ξεκάθαρο; Πρωτού μπω στη διαδικασία να παραθέσω τα επίμαχα ποστ και να κάνω highlight τα συγκεκριμένα σημεία, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα αυτά που αναφέρω στο ποστ μου;
Εφόσον με παραπέμπεις στην απάντησή σου στον audiokostas φαντάζομαι πως δεν είμαι εγώ ένας απ’ αυτούς που, κατά την γνώμη σου, λένε «αρλούμπες». Πέραν αυτού η κουβέντα έχει γίνει ανοιχτά πολιτική και όπως έγραψα πιο πάνω στον yameth, θα σεβαστώ τους κανονισμούς. Εξάλλου είναι φανερό ποια είναι η θέση του καθένα. Πάντως μονο μια συζήτηση χωρίς επιθετικούς χαρακτηρισμούς μπορεί να είναι πολιτισμένη. Η γνώμη μας αρκεί, νομίζω.

 
kostri είπε:
Εξάλλου είναι φανερό ποια είναι η θέση του καθένα. Πάντως μονο μια συζήτηση χωρίς επιθετικούς χαρακτηρισμούς μπορεί να είναι πολιτισμένη. Η γνώμη μας αρκεί, νομίζω.
Σύμφωνοι.

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.

 
Jasemeister είπε:
Σύμφωνοι.

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.
+10000

Και καλή βδομάδα....  ;D

 
audiokostas είπε:
Ndnikola (Χρόνια Πολλά αν σε λέν Νίκο όπως υποθέτω) να με συμπαθάς αλλά οι βασικές αρχές Προμηθειών διέπουν όλες τις Προμήθειες. Δεν μίλησα για fixed price τιμολογηθέν 100% με την παραλαβή. Μίλησα για τμηματική τιμολόγηση βάσει milestones.
Καταρχήν σε ευχαριστώ για τις ευχές. Τα συγκεκριμένα έργα τιμολογούνται από τον κατασκευαστή στον παραχωρησιούχο ακριβώς όπως το περιέγραψες, οπότε δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για τις προμήθειες (αλλά καλύτερα να μην συνεχίσουμε την ανάλυση, διότι θα κουράσουμε το θέμα τεχνικά). Το ζήτημα παραμένει: ή θα σου κατασκευάσει κάποιος τον δρόμο και θα του τον πληρώσεις από την αρχή (δηλαδή θα σκάσεις τα 2 δις μέσα στα πρώτα 5-6 χρόνια κατασκευής) ή θα του παραχωρήσεις το δικαίωμα να εισπράξει τα διόδια και να τον χρηματοδοτήσει μόνος του. Το τί ακριβώς μπορεί να αντέξει ο κρατικός προϋπολογισμός, το αφήνω στην κρίση σου.

Η πρότασή μου είναι προφανής ......  ;)
Δεν είναι προφανής. Εννοείς να ρημάξουμε τα διόδια όπως της τραγάνας, και να μην πληρώνουμε τίποτα έως ότου έρθει κάποιος και πει: 'παιδιά είχατε δίκιο, θα τον φτιάξουμε τζάμπα τον αυτοκινητόδρομο' ?

(προφανώς αστειεύομαι, αλλά επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τον λόγο σου, θα ήθελα να ακούσω μια εμπεριστατωμένη άποψη).

Edit: καλή εβδομάδα σε όλους

 
ndnikola είπε:
Δεν είναι προφανής.
Εννοούσα ......... pls lock the thread.  ;D

Αλλά εσύ τα πήρες όλα σβάρνα.

Χρωστάς σοκολατάκι......

 
χεχεχε.

Οκ, δεκτόν, αν και υποθέτω ότι εαν έχρηζε κλειδώματος θα είχε ήδη κλειδωθεί.

Τα σοκολατάκια στο επόμενο open day - ή μπυροποσία εαν τα καταφέρω!

 
audiokostas είπε:
Αλλά όπως προείπα θα κατευθυνθούμε (εκ προοιμίου) σε (κλισέ) πολιτικοδήθεν συζήτηση και δεν το θέλω.

Οι απόψεις (μεν και δε) εκφράστηκαν και όσο συνεχίζεται η ύπαρξή του θα πάει για τα ίδια και τα ίδια.
Θα συμφωνήσω.

Παρατηρώ πως η κουβέντα γίνεται σε παράλληλα επίπεδα. Κι αυτό γιατί κάποιοι μιλουν εξ ορισμού λόγω ιδεολογικών τοποθετήσεων, ενω κάποιοι μιλούν για το δια ταύτα.

Τα επιχειρήματα και από τις δύο απόψεις έχουν ήδη κατατεθεί. Πιστεύω πως ο αναγνώστης μπορεί να κρίνει από τις τοποθετήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Κλείδωμα δεν χρειάστηκε αφού αποφύγαμε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις και υπάρχει επίπεδο αρκετά "υπομονετικό". Εγω τη 'φχαριστήθηκα τη κουβέντα.

Χρόνια πολλά ndnikola!

 
yameth είπε:
Εγω τη 'φχαριστήθηκα τη κουβέντα.
+1

Σύμφωνοι.

Θεωρήστε τα επίμαχα σημεία ώς μη αναγραφόμενα.

Καλή μας ημέρα με υγεία και ασφάλεια σε ότι κι αν κάνουμε.

Και ελπίζω κάποτε με λιγότερα εως καθόλου διόδια.
Κι εγώ τα ίδια ελπίζω.

Καλή σου μέρα, αγαπητέ.

 
theoctapus είπε:
Αν ο Έλληνας δεν πληρώνε κάθε φορά που πίστευε ότι τα λεφτά του πάνε σε τσέπες, δεν θα πλήρωνε για απολύτως τίποτα, δεδομένης της εγκαθιδρυμένης διαφθοράς και της υπέρμετρης καχυποψίας. Εκεί θα βλέπατε τι ωραία που θα 'ταν. Και μην ξεχνάμε ότι αυτή η λογική παρέχει άλλοθι σε πολλούς εξυπνάκηδες ξέρω 'γω π.χ. ... για να μην πληρώνουν φόρους; Αν και προφανώς δεν είναι ο μόνος λόγος.

Και η καχυποψία αυτή δεν υπάρχει μόνο απέναντι στο δημόσιο.

Βρίσκεται στο αίμα μας.

Αν και εφόσον υπάρχει νομική υποχρέωση του κράτους να διατεθούν τα συγκεντρωθέντα κονδύλια σε συγκεκριμένα έργα (δεν ξέρω, υπάρχει?) αυτό θα ήταν το σωστό, απ' την άλλη αν πήγαιναν π.χ. στην συντήρηση ενός νοσοκομείου ή οπουδήποτε αλλού, που χρησιμοποιείται από πολίτες, θα ήταν τόσο μα τόσο κακό;

Είσαι σίγουρος γι' αυτό ή απλά υποθέτεις; Πως ξέρεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε άλλος το "πραγματικό" ποσό και την απόκλιση του "εικονικού";
Αν διαβασεις την αρχη του ποστ θα δεις οτι εγραψα δεν συμφωνω με την λογικη του να μην πληρωνει καποιος διοδια.

Τωρα το που και πως διατιθονται τα χρηματα κανεις δεν μπορει να μαθει.

Θεωρεις απλη καχυποψια το τι εγινε με τα λεφτα των ταμειων και το χρηματηστηριο.Η μηπως αυτο που εγινε με το κτηματολογιο, οπου τα εξασφαλισμενα κονδυλια για την ολοκληρωση του εργου εκαναν φτερα, και κληθηκαμε να ξαναπληρωσουμε απο την αρχη, ενω η προοδος του εργου σημερα δειχνει 11% για ολη την επικρατεια, ενω θα επρεπε το εργο να ειχε τελειωσει κανονικά εδω και χρονια.

 
Μερικά σημεία όσο πιο επιγραμματικά γίνεται κι από μένα.

1."Όποιος δε θέλει να πληρώσει υπάρχει εναλλακτική"

Στα Τέμπη που έχει 2 σταθμούς διοδίων δεν υπάρχει εναλλακτική εκτός κι αν πάει κανείς γύρω από το βουνό.

Στην παράπλευρη οδό των Αφιδνών έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση με έντονη κυκλοφορία κυρίως από φορτηγά, χωρίς κεντρικό διάζωμα, προστατευτικές μπάρες και φωτισμό. Το ίδιο ισχύει και σε πολλά σημεία κυρίως της Εθνικής οδού. (Πελασγία, Καραβόμυλος, Στυλίδα, όλη η Κορίνθου - Πατρών κλπ)

2.Ο δημόσιος υπάλληλος έχει συνταγματικό δικαίωμα να ζητήσει ό,τι στοιχεία θέλει προκειμένου να κάνει τη δουλειά του σωστά. Έχει πρόσβαση στα στοιχεία οχημάτων του Υπουργείου και μπορεί να στείλει πρόστιμο μέσω της Εφορίας σε κάποιον που δεν έχει πληρώσει διόδια (δημόσια). Ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν έχει κανένα δικαίωμα να σου ζητήσει τίποτα. Απλά φωτογραφίζει την πινακίδα και αυτό είναι όλο. Η σύμβαση του δίνει το δικαίωμα να ζητήσει τα στοιχεία από το Υπουργείο αλλά αυτό δεν υποχρεώνει το δημόσιο υπάλληλο να του τα δώσει.

3. Η Αστυνομία δεν έχει καμία δικαιοδοσία αφού είναι θέμα μεταξύ ιδιωτών και όχι δημοσίου αφού άλλωστε περνώντας από τα διόδια χωρίς να πληρώσεις δεν καταστρέφεις ξένη περιουσία, δεν παραβιάζεις τον Κ.Ο.Κ.. Επίσης δεν μπορεί να σε παρακρατήσει κανείς σε δημόσιο δρόμο παρά τη θέλησή σου, ούτε όμως και να προκαλέσει παρακώλυση της συγκοινωνίας.

4. Έχει νόημα μόλις αναλαμβάνεις ένα έργο και το τελειώνεις να το εκμεταλλεύεσαι σύμφωνα με τη σύμβασή σου πχ τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου. Ειπώθηκε προηγουμένως ότι δεν έχει νόημα η εταιρεία να ζητάει χρήματα για κάτι που ΘΑ φτιάξει. Όταν το φτιάξει λοιπόν το συζητάμε. Όπως με την Αττική οδό.

Είναι σαν να είμαι μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και να ζητάω από τους συνδρομητές μου να πληρώσουν για τις νέες υπηρεσίες mobile internet που θα παρέχω στο μέλλον.

Σαν να ετοιμάζομαι να φέρω τα καινούργια ρούχα "Mitsos collection" από την Ιταλία και να ζητάω προκαταβολικά χρήματα από τους πελάτες μου κ.ο.κ.

5. Πάω από την Εθνική για να πάω πιο γρήγορα στον προορισμό μου και όχι για να περιμένω σε ουρές και να πηγαίνω με 60 γιατί εσύ αποφάσισες να κάνεις έργα συντήρησης μέσα στο μεσημέρι της Κυριακής που επιστρέφουν όλοι. Στην Αττική οδό όλα τα έργα γίνονται μετά τις 12 το βράδυ καθημερινές...

6. Κάποιος ανέφερε ότι εκκρεμούν μηνύσεις προς κάποιους του "κινήματος" κατά των διοδίων.

Να διευκρινίσουμε ότι οι μηνύσεις αυτές έγιναν σε 3-4 ανθρώπους με τις εξής κατηγορίες: καταστροφή ξένης περιουσίας, συκοφαντική δυσφήμιση και παρακώλυση συγκοινωνίας. Δεν είδα πουθενά εγώ για μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων.

7. Το γεγονός ότι ψηφίστηκαν οι συμβάσεις αυτές στη Βουλή δεν τις νομιμοποιεί κιόλας, αφού καταστρατηγείται το Σύνταγμα σε κάποια άρθρα τους οπότε και να σε κυνηγήσει κανείς νομικά θα καταπέσει σε οποιοδήποτε δικαστήριο. Και στην τελική αν είναι τόσο πια κατοχυρωμένες οι εταιρείες γιατί δεν κινούνται νομικά εναντίων όλων αυτών που "παράνομα" δεν πληρώνουν τα διόδια? ::)

8. Είναι δίκαιο γι'αυτούς που μένουν σε προάστιο και δουλεύουν στο κέντρο να πληρώνουν διόδια κάθε μέρα?

Αλήθεια όταν αρχές του 2011 διπλασιαστούν τα διόδια όπως δήλωσε ο υφυπουργός υποδομών σε ένα κανάλι πριν ένα χρόνο, θα έχετε την ίδια άποψη?

Συμφωνώ με την άποψη ότι τα blogs δεν είναι πανάκεια αφού ο καθένας γράφει την άποψή του ελεύθερα...Όταν όμως στηρίζονται σε διασταυρωμένα δημοσιεύματα, συνεντεύξεις αρμοδίων Υπουργών, νόμους, άρθρα του Συντάγματος τότε νομίζω ότι ως προς αυτό το κομμάτι τουλάχιστον οφείλουμε να το εξετάσουμε καλύτερα το θέμα και να κρίνουμε μόνοι μας αν μας πείθει αυτό ή όχι.

Σχετικά νομικά ζητήματα που είναι καλό να τα ξέρουμε όλοι εδώ

Λυπάμαι για το λινκ, δεν αποτελεί διαφήμιση προς το blog, απλά δεν τα βρήκα αλλού καλύτερα μαζεμένα....

Όμηρος

ΥΓ: Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες για χθες και ευχές για ένα καλύτερο αύριο για όλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές που έρχονται.

 
και ευχές για ένα καλύτερο αύριο για όλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές που έρχονται.
ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...  ;D

 
Και παραμένουν δυο ερωτήματα:

1. Τα λεφτά για να κατασκευαστεί ο δρόμος από που θα βγουν;

2. Είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί υπάρχουσα Ε.Ο. από κατσικόδρομο σε autobahn (λέμε τώρα) χωρίς συνεχείς και ριζικές παρεμβάσεις;

Superfunk είπε:
ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...  ;D



;D ;D ;D

 
Jasemeister είπε:
Και παραμένουν δυο ερωτήματα:

1. Τα λεφτά για να κατασκευαστεί ο δρόμος από που θα βγουν;

2. Είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί υπάρχουσα Ε.Ο. από κατσικόδρομο σε autobahn (λέμε τώρα) χωρίς συνεχείς και ριζικές παρεμβάσεις;
1.Από την επένδυση που θα κάνει η κοινοπραξία.

Όταν φτιάχνεις μια εταιρεία (οτιδήποτε) επενδύεις προφανώς. Σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό, υποδομές, προσωπικό, γραφεία κλπ.

Που σημαίνει ότι πληρώνει η Κοινοπραξία για την επένδυσή της (κατασκευή δρόμου) και μόλις τελειώσει το έργο θα αρχίσει να εισπράττει κανονικά. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έτσι λειτουργεί, αυτοί γιατί να αποτελούν εξαίρεση?

2. Αφού λοιπόν ολοκληρωθεί ο δρόμος θα αρχίσουν να εισπράττουν κανονικά τα διόδια και θα ασχολούνται με τη συντήρησή του κάθε τόσο σε ώρες ΜΗ αιχμής για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που πληρώνουν...Όπως κάνει η Αττική οδός δηλαδή.

Μου φαίνεται πολύ απλό αυτό και προφανές. Όπως ακριβώς λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις.

ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...
Κάπου εκεί το κόβω κι εγώ.... :'(

 
Αναρωτιέμαι...

Γιατί πληρώνουμε εισιτήριο στο ΜΕΤΡΟ, και στα λεωφορεία; Αλλά όχι για τους δρόμους; Είναι τόσο διαφορετικό το ένα με το άλλο τελικά; 

 
Αγαπητέ Acanthor

Καταρχήν, ως εορτάζων, ευχαριστώ για τις ευχές.

επιγραμματικά κάποιες απαντήσεις στους προβληματισμούς σου

1. Η συντήρηση της εναλλακτικής διαδρομής αποτελεί υποχρέωση του Δημόσιου. Καλό θα είναι να διαβάζουμε τις συμβάσεις νόμους, για να γνωρίζουμε και με ποιον πρέπει να τα βάζουμε. Επίσης το ότι έχει μια λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση με έντονη κυκλοφορία είναι αποτέλεσμα του δωρεάν της διαδρομής - γι αυτόν τον λόγο πληρώνεις διόδια στην εθνική, αφού χρησιμοποιείς έναν πιο άνετο και καλύτερο δρόμο.

2. Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημά σου. εαν πάλι προσπαθείς όπως και άλλοι να καταλήξεις στο ότι 'οι εταιρίες δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα, άρα μην πληρώνετε', τότε πραγματικά λυπάμαι.

3. Τα ίδια με (2)

4. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συζητάς επ' αυτής της βάσης. Το σχήμα 'εκμεταλλεύομαι έναν υφιστάμενο δρόμο για να χρηματοδοτήσω έναν άλλο', αφενός έχει εφαρμοστεί επιτυχώς και σε άλλες χώρες, αφετέρου αποτελεί de facto κατάσταση. Εαν δεν συμφωνείς, κινήσου δικαστικά. Αλλά εαν ο καθένας μας παρανομούσε επειδή δεν συμφωνεί με έναν νόμο που ψηφίστηκε, τότε καταλαβαίνεις ότι θα οδηγούμασταν σε κατάσταση κωλοχανείου.

5. Εδώ παραπονείσαι για την συντήρηση του δρόμου σε ώρα αιχμής. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν πληρώνεις διόδια? Αναφέρεις την αττική οδό σαν παράδειγμα, ξεχνάς όμως ότι η 'ακριβή' συντήρηση της αττικής οδού είναι και ένας από τους λόγους που δεν υπήρξε κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια και έχει καθυστερήσει η επιστροφή της στο κράτος (επιστροφή η οποία θα αποτελούσε πολύτιμη ανάσα για την οικονομία).

6. Από την στιγμή που 'δεν είδες εσύ πουθενά' αναφορά στο μυνητήριο για μη καταβολή διοδίων, αυτό σημαίνει ότι η εταιρία δεν έχει κινηθεί δικαστικά ενάντια στους παραβάτες? εδώ απλώς σε ενημερώνω ότι απατάσαι.

7. εν μέρει σε παραπέμπω στο (6) και επί της ουσίας σου απαντώ ότι δεν έχει κριθεί καμία παραχώρηση ως αντισυνταγματική από τα δικαστικά όργανα της χώρας, οπότε μάλλον έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης.

8. είναι δίκαιο για κάποιον ο οποίος είναι συνταξιούχος στον Έβρο, χωρίς αυτοκίνητο, να πληρώνει την κατασκευή και την συντήρηση του δρόμου που χρησιμοποιεί ο εν λόγω κάτοικος?

 
Nikolas είπε:
Γιατί πληρώνουμε εισιτήριο στο ΜΕΤΡΟ, και στα λεωφορεία; Αλλά όχι για τους δρόμους; Είναι τόσο διαφορετικό το ένα με το άλλο τελικά;  
Ναι.

Γιατί στην μία πληρώνεις την υπηρεσία που σου παρέχεται εκείνη τη στιγμή ενώ στην άλλη την υπηρεσία που (πέρα ότι ήδη έχεις πληρώσει) κάπου, κάπως, κάποτε, θα παραλάβεις.  ;)

Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έτσι λειτουργεί, αυτοί γιατί να αποτελούν εξαίρεση?
Ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε.......  ;)

 
Κώστα: Δε νομίζω. Δε θες; Μην μπεις στο δρόμο. Δε πληρώνεις... Αν μπεις χρησιμοποιείς ακριβώς αυτόν τον δρόμο, που είναι η υπηρεσία που σου δίνεται. Και στις περισσότερες περιπτώσεις δε φτάνει το Road tax...

 
Nikolas είπε:
Κώστα: Δε νομίζω. Δε θες; Μην μπεις στο δρόμο. Δε πληρώνεις... Αν μπεις χρησιμοποιείς ακριβώς αυτόν τον δρόμο, που είναι η υπηρεσία που σου δίνεται. Και στις περισσότερες περιπτώσεις δε φτάνει το Road tax...
Οχι βρε Νικόλα. Μην τα λες αυτά τα πράγματα.

Με τη λογική αυτή κλείνω όλα τα δημόσια νοσοκομεία και αν θες πλήρωσε τα ιδιωτικά. Αν δεν θες άστο στο χέρι του Θεού.

Α, και που σαι. Η παρακράτηση ΙΚΑ θα συνεχιστεί. Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις .......

 
audiokostas είπε:
Α, και που σαι. Η παρακράτηση ΙΚΑ θα συνεχιστεί. Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις .......
Για τις πισίνες...έχεις ακούσει τίποτα? ;D

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top