NPap Tests: Tape saturation plug ins

Εγώ ξέρω πώς εδώ και 30 λεπτά πέρασα ψηφιακά ένα τιμολόγιο στο Mydata


Μήπως δεν το πέρασες ψηφιακά αλλά χεράτα?

Εκτός αν το σκάναρες και πέρασε με code.

Αν όμως το πέρασες χεράτα (καταχώρηση), ε, θα περιμένεις ασούμε.

 
ΚΟΥΙΖ - ΠΟΙΟ ΔΙΣΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο DIM

α) Κάποιον που ήδη έχει, για τη χαρά του να αγοράζεις βινύλιο.

β) Κάποιον που ο MGs ευχαρίστως θα έσπαγε, παρ' ότι συμφωνούν στην ανωτερότητα του αναλογικού ήχου.

γ) Κάποιον που ήδη έχει, αλλά έχει ξεχάσει ότι τον έχει.

δ) Έναν ελληνικό, για το ξεκάρφωμα.

ε) Το Hotter Than July, επειδή το βρήκε με εξώφυλλο που δεν έχει τσάκιση στη γωνία.

στ) Τίποτε απολύτως, άλλωστε το λένε βινυλιότσαρκα, όχι βινυλιοεπίσκεψη.
α) κάποιον που δεν είχα, τουλάχιστον σε βινύλιο, έδωσα και clues

β) δεν ξέρω τι ακούει το παιδί

γ) το έχω πάθει μη γελάτε... αλλά όχι

δ) είχε πολλούς το παμπλικ, ακόμα και το ταγάρι των πολ

ε) το έχω cd, δεν με τραβάει καθόλου για βινύλιο, σε αντίθεση με το Hot August night που είναι δισκάρα σε σχέση με του Stevie. (Ιδίως αν έχεις Innervisions, Fullfillingness, Talking book, Key of life, secret life of plants....)

στ) πήρα όπως είπα στο α.

 
Εγώ τα έχω κάνει και τα 6, ευτυχώς όχι την ίδια εβδομάδα.

Δεν είσαι μόνος, μην ανησυχείς.

 
σήμερα η βινυλιότσαρκα γίνεται μόνο στο public ή στην Ολλανδία στο Kroese.

Στην πρώτη περίπτωση μπαίνω και αγοράζω μόνο αν έχει κάτι που να είναι ευκαιρία. Αν δεν βρώ φεύγω.

Στην δεύτερη πηγαίνω με σκοπό να ξοδέψω ένα χ μπατζετ.

 
Εγώ τα έχω κάνει και τα 6, ευτυχώς όχι την ίδια εβδομάδα.

Δεν είσαι μόνος, μην ανησυχείς.
Σου κω σπάσει γω δίσκο?Κυρ Ανέστη εσύ?Είμαι με πυρετό,γι αυτό δέν ήρθα σήμερα καφενείο.?

έχουν γραφτεί τόσες τεχνικές ανακρίβειες που πραγματικά με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου για το πάθος της ημιμάθειας που υποστηρίζονται... το ρίχνω στο χιούμορ λοιπόν για σήμερα επειδή έχω τα  γενέθλιά μου και είναι λάθος μέρα να πάθω κάνα εγκεφαλικό..
Πέρασαν τα γενέθλια.Η ταινία η ΧΟΝΤΡΗ έκει ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΗΧΟ από τα ψηφιακά...

(Να πάρει κάποιος να ειδοποιήσει την οικογένεια.Θα είναι στο γραφείο του,πάνω στο πληκτρολόγιο).

 
σήμερα η βινυλιότσαρκα γίνεται μόνο στο public ή στην Ολλανδία στο Kroese.
Στην Ολλανδία φίλος δεν πάνε για να αγοράσουν βινύλια, πάνε για να τα καπνίσουν. image.gif

 
Με βάση αυτό το post, δεν καταλαβαίνω καν την ύπαρξη αυτού του debate.

Όσοι ισχυρίζονται ότι το βινύλιο απαιτεί μεγάλες ηχητικές εκπτώσεις έχουν δίκιο. Όσοι επίσης ισχυρίζονται ότι κάποιες εκδόσεις βινυλίου σε άλμπουμ πριν το 80 δεν ξεπεράστηκαν ποτέ, έχουν επίσης δίκιο. 

Κατά κανόνα, τα πολύ γνωστά άλμπουμ τα οποία μπορεί να έχουν γίνει από 10 remixes & remasters, έχουν αρκετές πιθανότητες να μην υποφέρουν από αυτό το πρόβλημα. Από την άλλη, κι εγώ έχω τρανταχτά παραδείγματα άλμπουμ που ενώ ακούγονται φοβερά στην έκδοση του βινιλίου τους, ακούγονται χάλια στα cd.

Πιο γνωστό όλων θα αναφέρω το Paranoid των Sabbath, όπου η αρχική mono έκδοση που έχω με όλες τις εκπτώσεις που έχει, ακούγεται εκπληκτική σε σχέση με τα τζιτζίκια του cd, που όταν τα πρωτοάκουσα με σόκαραν. Λυπάμαι πραγματικά αυτούς που έχουν ακούσει το συγκεκριμένο άλμπουμ μόνο από το cd.

Πριν κάποια χρόνια όμως αγόρασα σε βινύλιο και το Mezzanine των Massive Attack και φυσικά ακουγόταν παααααααρα πολύ χειρότερο απ' την ψηφιακή του μορφή, σχεδόν αστείο. Με όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρονται εδώ για το συγκεκριμένο μέσο. Αυτό όμως είναι εύκολα αντιληπτό και εξηγήσιμο το γιατί συμβαίνει, μιας και ισχύουν τα όσα προαναφέρθηκαν για τα ελλατώματα του βινυλίου. 

Το αντίθετο όμως; Γιατί ένα "απωλεστικό" μέσο που απαιτεί ιδιαίτερο mastering να ακούγεται καλύτερα από το cd του? Δεν έχω απάντηση, μόνο μια θεωρία: Ότι οι αρχικές μίξεις των παλιών άλμπουμς λάμβαναν υπόψιν τις απώλειες και έκαναν compensate τονίζοντας συγκεκριμένες περιοχές ιδιαίτερα στα υψηλομεσαία. Όταν αυτές οι ηχογραφήσεις πέρασαν σε cd, το mastering ίσως να έγινε πιο flat, ξαφνικά βγήκε όλο αυτό το "κρυμμένο" high end στις υψηλές συχνότητες και άλλαξε η αντιληπτή ισορροπία της αρχικής μίξης. Ίσως και να πατήθηκε και λίγο παραπάνω στο master για να γίνει πιο μοντέρνο, που και αυτό επίσης αν συνέβη σίγουρα συνετέλεσε. 

'Οπως είπα, είναι απλά μια θεωρία μου που προσπαθεί όμως να εξηγήσει ένα υπαρκτό φαινόμενο. Το να ισχυρίζονται κάποιοι ότι αυτό το φαινόμενο δεν υπάρχει, δεν μπορώ να το δεχτώ γιατί αντιβαίνει αυτό που ξεκάθαρα ακούω. Το να προσπαθήσουν επίσης να πουν ότι το cd αντιπροσωπεύει τον ήχο έτσι όπως θα τον ήθελε να ακούγεται η μπάντα, είναι απλά λάθος. Καμιά μπάντα δεν θέλει να ακούγεται έτσι. 

Aπό την άλλη όταν έρθει κάποιος να μου πει ότι αγόρασε σε βινύλιο ένα άλμπουν του 2023, απλά θα μειδιάσω. Προφανώς και θα ακούγεται χειρότερα. Ο λόγος που ακόμη υπάρχουν αυτά το φυσικά μέσα είναι γιατί μπορούν να μεταφέρουν έναν καλλιτέχνη από το σύμπαν που βρίσκεται η καλλιτεχνική δημιουργία, σε έναν ωκεανό στον οποίο βρίσκονται τα βινύλια, με περισσότερες έτσι πιθανότητες να σε ανακαλύψει ένα κοινό συλλεκτών.

Πάντως και οι μεν και ο δε έχετε δίκιο. What's the fuss?




Αυτο πρεπει να ειναι καποιο standard procedure  που γουσταρουν οι νοιζαδες να κανουν αν τυχει και σκασει μυτη καποιος θιασωτης του αναλογικου ηχου.

Ξερω γιατι το εζησα και γω απο πρωτο χερι.


Χάλια ήχο, το έχουμε πει, είναι μια χιλιομασημένη άνοστη τσίχλα που αναμασούν οι άσχετοι. Σε ένα απλώς decent πικαπ ο ήχος είναι ουσιαστικά ίδιος. Φίλοι που έχουν έρθει σπίτι δεν καταλαβαίνουν πότε βάζω δίσκο και πότε βάζω cd. Σε καλό πικαπ, δυσκολεύονται και οι σχετικοί.


φίλτατε Kreyos λοιπόν για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, κατ αρχήν (ξανα)διάβασε το δικό σου post σε αντιπαράθεση αυτή την φορά με τα κάτωθι του και πες μου ποιες είναι οι ομοιότητές τους σε επιστημονική εγκυρότητα, αλλά κυρίως σε ΥΦΟΣ κι αν δεν βρεις ο ίδιος την απάντησή σου στο "What's the fuss?" που έθεσες, δεν έχει νόημα να το σκαλίζουμε άλλο (η συμπάθεια όταν μιλάμε τεχνικά επιβάλεται να πηγαίνει στην μπάντα)...

να λάβουμε υπόψιν ότι το γ@μημένο θέμα που άνοιξα (και το προηγούμενο και αυτό) αφορούσε την καταγραφή σε ΤΑΙΝΙΑ... ουδεμία σχέση με το βινύλιο... πάμε τώρα και σ αυτό μια και καλώς ή κακώς πήγε κι εκεί το πράμα...

------

το ότι κάποιοι σκιτζήδες έβγαλαν κατά καιρούς (πολλές όντως) επανεκδόσεις (ειδικά τον πρώτο καιρό που όλοι ψάχνονταν με το Red Book) απαράδεκτες ηχητικά, δεν αλλάζει κατ ουσίαν τα επιστημονικά δεδομένα...

το αποτέλεσμα ΚΑΙ στην περίπτωση της μετεγγραφής του ΑΡΧΙΚΟΥ μάστερ* της ταινίας σε βινύλιο (μέσω της μήτρας) ήταν είναι και θα είναι απριόρι χειρότερο από το ανάλογο σε κάποιο καλό ασυμπίεστο ψηφιακό μέσο... πως να το κάνομεν δεν μπορούμε να αλλάξουμε την φύση ψυχοακουστικά... οι διαφορές ΕΙΝΑΙ αντικειμενικά ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ (απόκριση συχνότητας, δυναμική περιοχή, λόγος σήματος προς θόρυβο, αρμονικές και λοιπές παραμορφώσεις κλπ που έχουν αναφερθεί πολλές φορές αλλά στον βρόντο μέχρι τώρα)...

και μην τα μπερδεύουμε... ακόμα και η direct to disc τεχνική δεν βελτίωνε δραματικά τα πράγματα γεφυρώνοντας πλήρως το χάσμα, απλά ήταν πιο ευάκουστο παρακάμπτοντας εγγενείς αδυναμίες της ταινίας και πιο φυσικό εκφραστικά (λόγω one take κι όξω) το αποτέλεσμα... ακόμα θυμάμαι με συγκίνηση την ευτυχή συγκυρία στα τέλη των 80'ς που το τότε Τhorens μου φιλοξένησε από φίλο και έπαιξε 3 φορές (μόνο και αυτές παρακαλετά) το πρώτο direct του James Newton Howard (δεν θυμάμαι τίτλο μόνο κάτι χερια θυμάμαι στο εξώφυλλο, το πόσο βαρύ ήταν το βινύλιο και φυσικά την εμφανή ηχητική διαφορά σε σχέση με τα απλά)......

οι εξαιρέσεις της κακοποίησης των αρχικών μάστερ κατά το πέρασμά τους στην ψηφιακή τους μορφή (που εκεί ήταν αποτυπωμένο ότι είχαν καταφέρει οι κατά καιρούς μηχανικοί ήχου με τα τεχνικά μέσα που διέθεταν) έχουν κοινωνική εξήγηση και όχι τεχνική... και φυσικά δεν μπορούν να απομονωθούν για αποπροσανατολιστικά συμπεράσματα...

εν κατα κλείδι, ο καθένας δικαιούται να ακούει πιο "ωραίο" το φορματ που εξυπηρετεί το αισθητήριο και την διάθεση του κάθε φορά αλλά το πιο "σωστό" αντικειμενικά είναι το ψηφιακό (και ασυζητητί καθώς θα του έπρεπε το σωτήριον έτος 2023 αφού οι λάθος χρήσεις του δεν αλλάζουν ούτε στο ελάχιστο τις δυνατότητες του)...

* το αρχικό μάστερ όπως το βίωσε η κάθε μπάντα στο στούντιο όταν δημιουργούσε ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ιδανικά  ΘΑ ΗΘΕΛΕ να αναπαραχθεί το δυνατόν "πιστότερα" στα μέσα του κοινού της... οκ; ή διαφωνείς; γιατί το δικό μου feedback 40 χρόνια αυτό είναι... και δεν είναι θεσφατο... αν έχεις άλλες προσλαμβάνουσες ευχαρίστως να τις συζητήσουμε...

YΓ... αυτό που προσωπικά μπορώ να ψέξω στην ψηφιακή ηχογράφηση και post επεξεργασία, είναι η "εξαφάνιση" του στοιχείου του "ανθρώπινου λάθους" (στα πλαίσια της ανεκτής μουσικά έκφρασης) το οποίο είναι κάτι με το οποίο έχουμε χάσει εν πολλοίς την επαφή στη σύγχρονη μουσική μέσω των "ψειρισμένων" και "αποψιλωμένα τέλειων" εκτελεστικά παραγωγών... αλλά και σε αυτό δεν φταίει το μέσο... ούτε η λύση είναι να αναζητούμε την μαγεία του "αποκβαντισμού" γυρνώντας πίσω τεχνολογικά...

ΥΓ2... πάντως είχε πολύ πλάκα παλιά όταν κατά καιρούς έκανα ανάλογες συζητήσεις με τύπους που με πήγαιναν στο τέλος στο "ιερό" στο σαλόνι τους να με "εντυπωσιάσουν" και ανακάλυπτα ότι η δισκοθήκη τους αποτελούταν αποκλειστικά από τα απαράδεκτα κατά κανόνα ποιοτικά και ηχητικά Ελληνικά βινύλια της εποχής (και ναι υπήρχαν αρκετοί τέτοιοι που σήμερα μπορεί και να το παίζουν και "αυθεντίες" του αναλογικού ήχου)...

σε έναν μάλιστα που του είχα πάει να συγκρίνει μια αγγλική έκδοση του In Through the Out Door (αυτή που άλλαζε χρώμα βρέχοντάς τη στο εσωτερικό για όσους είχαν την τύχη να την έχουν τότε σε όποια από τις 6 αρχικές εκδοχές), με την ελληνική που είχε, έβαλε τα κλάματα... ναι ρε έκλαψε ο άνθρωπος ανακαλύπτοντας πόσα λεφτά είχε πετάξει επενδύοντας σε πανάκριβο εξοπλισμό αναπαραγωγής μεν αλλά παράλληλα ευνουχίζοντας το με τις απαίδευτες επιλογές του στις πηγές...

ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ χρειάζεται καθολική κριτική γνώση και όχι κατ αποκοπή και μέσω hype για να μην "κοροιδέυεις" πρώτα απ όλα την πραγματική σου ανάγκη ως προς την μουσική αν θες να ξετυλίξεις όλη την αλήθεια της... τα μυστικά  της δεν παυουν να είναι κρυμμένα στις νότες... τα εργαλεία είναι επικουρικά ώστε να πολλαπλασιάσεις την απόλαυση (το δυνατόν και κατα συνθηκη)... anyway...

ζέστη ζέστη αλλά το σεντονάκι δεν το γλύτωσα...?

 
Πιο anal ηχο ναι, πιο αναλυτικο οχι
Γι αυτό με ερωτεύονται όλες?,γιατί είμαι βρώμικος.Ενοχλώ?

Στην Ολλανδία φίλος δεν πάνε για να αγοράσουν βινύλια, πάνε για να τα καπνίσουν.Προβολή συνημμένου 37258
Μην το επιχειρήσετε συνδιαστικά,κάποτε βρήκα το mambo Νo5 σε 12" στην δισκοθήκη μου και βγήκα έξω να δώ το όνομα στο κουδούνι της πόρτας.

2 φορές. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδιά σχωράτε με αλλά κάνει πολύ ζιέστα σήμερα.

Τι μάστερ και μήτρες μου λέτε, δεν μπαίνει τίποτα στο σκατοκέφαλό μου, ειδικά σήμερα.

Πάω να βάλω σε λειτουργία το beer-condition μπας και ηρεμήσω λίγο.

 
Αγαπητέ Npap,πές και για την απάτη του να μην αναγράφετε στα βινύλια αν είναι ΑΑΑ η DAA η DDA και ο καθορισμός τιμής,που θα έπρεπε να έχουν κατα την γνώμη μου,βάση αυτού.

Γι αυτό το MEZZANINE ακουγόταν χάλια στον φίλο που το ανάφερε.Εν τους θές τους Massive Attack σε δίσκο,να ακούσεις τί,τα ψηφιακά sampler και δείγματα που χρησιμοποιούν?Ο σκοπός στήν κυκλοφορία αυτή,είναι η ανάλυση.DDD all the way.

Αν μη τι άλλο,έκανε καλές δουλειές και στα dancefloor ο κύριος που τους τα πείραζε.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@npap Κατ' αρχάς let's keep cool. Για ήχο συζητάμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, πόσο μάλλον περί αυτιών ?

Απαντάω μόνο και μόνο γιατί δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες 

ποιες είναι οι ομοιότητές τους σε επιστημονική εγκυρότητα, αλλά κυρίως σε ΥΦΟΣ


Ποιες ομοιότητες και σε τί; Δεν διεκδίκησα κάποια επιστημονική εγκυρότητα. Όσον αφορά το ύφος...τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω...Έχω καλύτερο ύφος και επίσης μηδενική επιστημονική εγκυρότητα όπως και ο @dimsonic; Αναφέρεσαι στα post του @dimsonic συγκρίνοντάς αυτό που παρέθεσα εγώ με αυτά που παρέθεσες εσύ; Είναι κάποιος άλλος συνδυασμός; ?? 

Δε διαφωνώ με κάτι από τα υπόλοιπα που έγραψες και επίσης όσα έγραψες δεν αναιρούν τίποτα απ' όσα έγραψα εγώ. Γεγονός παραμένει ότι το Paranoid μου αρέσει στο βινύλιο. Και η αγαπημένη μου ψηφιακή μορφή του, είναι πάλι ένα rip που έχει κάνει κάποιος από βινύλιο. Άλλος μπορεί να προτιμά την εκδοχή τoυ cd που έχω ακούσει, με τα τζιτζίκια να του θυμίζουν το καλοκαίρι τις κρύες νύχτες του χειμώνα. Μπορεί επίσης να υπάρχει και κάποια εκδοχή του άλμπουμ σε cd που δεν έχω ακούσει και η οποία αν την άκουγα να μου άρεσε το ίδιο ή και περισσότερο.

Άλλα αν με ρωτήσει τώρα κάποιος, με αυτά τα δεδομένα που έχω θα πω ότι ναι, κάποια παλιότερα άλμπουμ τα προτιμώ απ' τα βινύλια και όχι από τα cd. Δεν πα' να μου αναστήσει και τον Αϊνστάιν να 'ρθει να μου κάνει μάθημα... Τί να κάνουμε, γούστα είναι αυτά. 

 
Γι αυτό το MEZZANINE ακουγόταν χάλια στον φίλο που το ανάφερε.
Καμιά σχέση. Μου ακουγόταν χάλια γιατί είχε εντελώς διαφορετικό master. ΥΠΟΘΕΤΩ ότι επειδή δεν μπορούσαν τα πρίμα του album να αποδοθούν στο βινύλιο, είχαν τσιτώσει τα πριμομεσαία για να κάνουν compensate και μετά για να μην ξύνει είχαν βάλει από πάνω κι ένα ωραιότατο de-essing, μούρλια τί να σου πω...

 
Τί να κάνουμε, γούστα είναι αυτά.
Δέν είναι γούστα.Εχεις απόλυτο δίκιο.Μια αναλογική εγγραφή,σε αναλογικό mastering τυπωμένη σε αναλογικό μέσο θα σου προσφέρει,(μην πεταχτεί κανένας,έχω λύσει τους σκύλους με την μία),το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα.Το ίδιο και για το ψηφιακό.

 
Κι ο @dimsonic ειπε οτι του αρεσουν οι πιο αρχαίες κατα το δυνατον εκτυπωσεις διοτι αποτυπωσαν οσο πιστα  γινεται (οχι γινονταν) την αρχικη μητρα πάνω απο την οποια περασε ενας στρατος μαγνητόφωνα και πρεσσες μεχρι να φτιαχτει το οποιο πρωτο cd μετα απο 20 30 χρονια, ασε που ποσο pre echo θα εμασε τοσα χρονια στο ντουλαπι. Ε...οσα πριφυλακτικα και να βαλανε αυτή η γμν η μητρα το ιδιο παρθενα με την πρωτη φορά δεν ηταν και ουτε θα ειναι...

Εεεε μα πια...

 
Καμιά σχέση. Μου ακουγόταν χάλια γιατί είχε εντελώς διαφορετικό master.
To ίδιο πράγμα σου λέω.Πήρες μια ψηφιακή ηχογράφηση,με αναλογικό(ελπίζω) mastering,σε αναλογικό μέσο καταγραφής.Μπορεί και χειρότερα,να ήταν και ψηφιακό mastering.Εγγλέζοι παιδί μου,απατ αιώνας!

Κάτω ζιζέλ...

20210705_195603.jpg

 
Δέν είναι γούστα.Εχεις απόλυτο δίκιο.Μια αναλογική εγγραφή,σε αναλογικό mastering τυπωμένη σε αναλογικό μέσο θα σου προσφέρει,(μην πεταχτεί κανένας,έχω λύσει τους σκύλους με την μία),το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα.Το ίδιο και για το ψηφιακό.
Κοίτα το analog vs digital, όπως και cd vs vinyl είναι ήδη κουρασμένα θέματα. Η πληροφορία υπάρχει διαθέσιμη εκεί έξω κι όποιος βαριέται να ψάχνει έχουμε και AI πλέον να το ρωτήσει...?. 

Έτσι κι αλλιώς η τεχνολογία αλλά και η ανάγκη του εμπορίου σε πολύ λίγα χρόνια θα τα κάνει όλα αυτά irellevant. Σε λίγα χρόνια θα έχουμε albums σε 64bit rips απευθείας από τα master tapes, περασμένα και από AI λογισμικό που θα μπορεί να αντιπαρέλθει την "κούραση" των παλαιών ταινιών. Κι αν κάποιοι τότε επιμένουν να ακούν από βινύλιο, θα είναι κάποιοι ρομαντικοί.

 
To ίδιο πράγμα σου λέω.Πήρες μια ψηφιακή ηχογράφηση,με αναλογικό(ελπίζω) mastering,σε αναλογικό μέσο καταγραφής.Μπορεί και χειρότερα,να ήταν και ψηφιακό mastering.Εγγλέζοι παιδί μου,απατ αιώνας!

Κάτω ζιζέλ...

Προβολή συνημμένου 37262
ΟΚ, ξέρεις τί; Ο άλλος ας πούμε είναι επαγγελματίας ηχολήπτης, έκατσε κι έγραψε τόσες σελίδες επί σελίδων σοβαρά σε ένα topic που πήδηξε απ' το ένα θέμα στο άλλο, κάποιοι μπορεί να διαφωνούν και όλοι μαζί να παθιάζονται αλλά τώρα νομίζω ότι δεν είναι σωστό να το ξεφτιλίζουμε. Ούτε με μια αράδα blanket statements, ούτε με τα αγαπημένα μας κατοικίδια.  

 
ΟΚ, ξέρεις τί; Ο άλλος ας πούμε είναι επαγγελματίας ηχολήπτης, έκατσε κι έγραψε τόσες σελίδες επί σελίδων σοβαρά σε ένα topic που πήδηξε απ' το ένα θέμα στο άλλο, κάποιοι μπορεί να διαφωνούν και όλοι μαζί να παθιάζονται αλλά τώρα νομίζω ότι δεν είναι σωστό να το ξεφτιλίζουμε. Ούτε με μια αράδα blanket statements, ούτε με τα αγαπημένα μας κατοικίδια.  
Κάνε κάτι με το χιούμορ σού.

 
Κοιμήθηκαν από της 11 οι υπόλοιποι.Πες μου τώρα εσύ πως θα πάει μπροστά αυτή η χώρα.

Το επόμενο που θα γράψω,θα το στείλω στον Νpap για mastering.

Να δείτε πως συναντιούνται 2 κόσμοι,

να δείτε πως δημιουργείτε ένα αριστούργημα,

να δείτε μπινελίκια που θα μου πεί όταν του πώ πως δέν έχω μία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top