NPap Tests: Tape saturation plug ins

έχουν γραφτεί τόσες τεχνικές ανακρίβειες που πραγματικά με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου για το πάθος της ημιμάθειας που υποστηρίζονται... το ρίχνω στο χιούμορ λοιπόν για σήμερα επειδή έχω τα  γενέθλιά μου και είναι λάθος μέρα να πάθω κάνα εγκεφαλικό...?

Προβολή συνημμένου 37237
Χρονιά Πολλά, ψηφιακά και αναλογικά με υγεία και πολλή ΑΙ. 

 NOIZ 2.0 AI

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: npap
Σε ωραίο σχολείο πηγές βλέπω....το ποντίκι του ουρανού χρήσιμο πουλί...

Την Τετάρτη 9/10/63 τι σας έβαλαν να γράψετε;

"Ο κομμουνισμός είναι δημοκρατικό πολίτευμα;"
Που να θυμαμαι ρε Νικο...

Οι μνημες ζωντανεύουν μονο μεσα από αντικείμενα, κατα προτιμηση βιντατζ.

Ευτυχως η μανουλα μου καλή της ωρα ήταν μαζωχτρα με την καλή εννοια και εσωσε πολλες αναμνησεις της εποχης που ημουν κουκουρουκου. Μετα φροντισα μονος μου

 
  • Like
Reactions: Superfunk
"Ο κομμουνισμός είναι δημοκρατικό πολίτευμα;"
Δεν ειναι? 

 Και έχει και συντροφικοτητα. 

 Αγωνιζόμαστε πάνω από όλα για τα πολιτικά δικαιώματα. Our civil rights!! ?

 
Σε ωραίο σχολείο πηγές βλέπω....το ποντίκι του ουρανού χρήσιμο πουλί...

Την Τετάρτη 9/10/63 τι σας έβαλαν να γράψετε;

"Ο κομμουνισμός είναι δημοκρατικό πολίτευμα;"




 Εδω το στανταρ συμπερασμα στις εκθεσεις ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να ειναι οτι η παιδεια θα λυσει ( και) αυτο το προβλημα, λες και εχει λυσει ποτε η παιδεια το παραμικρο προβλημα.

 - Πουτιν: "Θα μπω στην Ουκρανια"

- Ζελενσκι: "Ναι, αλλα η επιταχυνση ειναι η μεταβολή της ταχύτητας στη μονάδα του χρόνου"

 - Πουτιν : " Εχεις δικιο, συγνωμη, τα μαζευω και φευγω"

  - "Αστα να πανε, ειναι τεραστια τα οικονομικα συμφεροντα αλλα και η εξαρτηση της οικονομιας και της κοινωνιας απο το πετρελαιο"

-"Δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι ο Αμαζόνιος είναι ο μεγαλύτερος ποταμός της Γης σε όγκο και διαρρέει τη Νότια Αμερική από τις Άνδεις ως τις εκβολές του στον Ατλαντικό ωκεανό."

 - "-Σωστα, αυτο ειναι, πως δεν το σκεφτηκαμε νωριτερα!"

 "- Η συγκρουση των Πολιτισμων μοιαζει αναποφευκτη, οι αντιπαραθεσεις αυξανονται μερα με τη μερα"

 - " Ναι, αλλα ο Ραφαέλο Σάντσιο ντα Ουρμπίνο, γνωστός ως Ραφαήλ, ήταν Ιταλός ζωγράφος και αρχιτέκτονας της πρώιμης Αναγέννησης."

"- Και δεν το λες τοση ωρα; Ουφ ηρεμησα τωρα, ευχαριστω"

 ?

 
Κανονιστε σε καμια ώρα να μπει ο νπαπ να πει οτι του χαλασα το νημα ?

 
Χρωσταω μια απαντηση στον Κωστα και μια στον νπαπ αλλα για την ωρα εχω καφε και μετα βινυλιοτσαρκα. Αλλωστε σεντονια θα ειναι

 
Αλλωστε σεντονια θα ειναι
Κάπου εδώ, να θυμηθούμε ότι ακόμη και ο Stephen King έχει συνεργάτες που ψαλιδίζουν τα βιβλία του πριν τα δείξει στον εκδότη, πριν φθάσουν στο κοινό. ?

 
Δεν ειναι? 

 Και έχει και συντροφικοτητα. 

 Αγωνιζόμαστε πάνω από όλα για τα πολιτικά δικαιώματα. Our civil rights!! ?
Ναι ειδικά ο κομμουνισμος της Καμπότζης του Πολ Πότ.Αλλα εκεί φαντάζομαι δεν εφαρμόστηκε σωστά. 

Πάντως το σημερινό πολιτικό σύστημα  στην Ελλάδα είναι κομμουνιστικό.

 
ΚΟΥΙΖ - ΠΟΙΟ ΔΙΣΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο DIM

α) Κάποιον που ήδη έχει, για τη χαρά του να αγοράζεις βινύλιο.

β) Κάποιον που ο MGs ευχαρίστως θα έσπαγε, παρ' ότι συμφωνούν στην ανωτερότητα του αναλογικού ήχου.

γ) Κάποιον που ήδη έχει, αλλά έχει ξεχάσει ότι τον έχει.

δ) Έναν ελληνικό, για το ξεκάρφωμα.

ε) Το Hotter Than July, επειδή το βρήκε με εξώφυλλο που δεν έχει τσάκιση στη γωνία.

στ) Τίποτε απολύτως, άλλωστε το λένε βινυλιότσαρκα, όχι βινυλιοεπίσκεψη.

 
  • Haha
Reactions: manosx
ΚΟΥΙΖ - ΠΟΙΟ ΔΙΣΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο DIM

δ) Έναν ελληνικό, για το ξεκάρφωμα.
Όλο λέω να πάω να πάρω καμία δεκαριά ελληνικούς που θέλω (κυρίως Στράτο) και όλο το αναβάλω ή το ξεχνάω.

 
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

 Πρωταθλημα Βινυλιοτσαρκας Dimsonic 2023

 Αποδοσεις

 Ετος κυκλοφοριας δισκου προς αγορα (over/ under)

 Over 1069 2.75

Under 1968 1.20

Χωρα προελευσης συγκροτηματος

 Ηνωμενο βασιλειο: 1.25

 Ηνωμενες πολιτειες: 1.45

 Αλλη χωρα της αλλοδαπης: 2.35

 Ελλαδα: 12.00

 Ειδος μουσικης ( Music Genre)

 Progressive rock: 1.05

Jazz/ Fusion: 1.25

Blues/ Classic Rock: 1.75

Κλαρινα/Τσιφτετελια/Νησιωτικα: 250.00

 Σχολια στο noiz μετα το περας της αγορας:

 Waterfall-mk2 " Τι τις θελεις τις μπακατελες" 1.05

Superfunk: "Εγω τα βινυλια τα εχω χαρισει" 1.02

 Trolley: "Καλος ο δισκος που πηρες, αλλα ο προηγουμενος του συγκροτηματος ηταν καλυτερος 1.01

  ManosX: "Αυτος ηταν ο δισκος που ειχαμε κανει φρισμπι, τι συμπτωση" 400.00

 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτη ειναι τσίχλα γενικευμενη χρονικα προς τα πισω.

Δισκοι που ηχογραφηθηκαν και κυκλοφορησαν πχ το 1965 ξέρεις ποσα ταξιδια και δευτεροτριτης γενιας masters εγιναν για να βγει το cd που λες?

Τα βινυλια πρωτων εκδοσεων απεχουν χιλιομετρα ηχητικα. 

Τωρα για δίσκους που κυκλοφορησαν πρωτη φορα μετα το 85 δεν με ενδιαφερει ποιο μέσο ειναι καλύτερο. 

Το 90% της δισκογραφιας που με ενδιαφερει ειναι απο 1955 εως 1980 πανω κατω και εκει ο ηχος των δίσκων δεν ξεπεραστηκε.

Δεν ξερω ποιος μιλάει  αλλα δεν με ενδιαφέρει να ακουσω τις μιξεις του.

Ειναι προφανως μετα το 80 γιατι ειναι και σιγουρα μικροτερος σε ηλικια
Με βάση αυτό το post, δεν καταλαβαίνω καν την ύπαρξη αυτού του debate.

Όσοι ισχυρίζονται ότι το βινύλιο απαιτεί μεγάλες ηχητικές εκπτώσεις έχουν δίκιο. Όσοι επίσης ισχυρίζονται ότι κάποιες εκδόσεις βινυλίου σε άλμπουμ πριν το 80 δεν ξεπεράστηκαν ποτέ, έχουν επίσης δίκιο. 

Κατά κανόνα, τα πολύ γνωστά άλμπουμ τα οποία μπορεί να έχουν γίνει από 10 remixes & remasters, έχουν αρκετές πιθανότητες να μην υποφέρουν από αυτό το πρόβλημα. Από την άλλη, κι εγώ έχω τρανταχτά παραδείγματα άλμπουμ που ενώ ακούγονται φοβερά στην έκδοση του βινιλίου τους, ακούγονται χάλια στα cd.

Πιο γνωστό όλων θα αναφέρω το Paranoid των Sabbath, όπου η αρχική mono έκδοση που έχω με όλες τις εκπτώσεις που έχει, ακούγεται εκπληκτική σε σχέση με τα τζιτζίκια του cd, που όταν τα πρωτοάκουσα με σόκαραν. Λυπάμαι πραγματικά αυτούς που έχουν ακούσει το συγκεκριμένο άλμπουμ μόνο από το cd.

Πριν κάποια χρόνια όμως αγόρασα σε βινύλιο και το Mezzanine των Massive Attack και φυσικά ακουγόταν παααααααρα πολύ χειρότερο απ' την ψηφιακή του μορφή, σχεδόν αστείο. Με όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρονται εδώ για το συγκεκριμένο μέσο. Αυτό όμως είναι εύκολα αντιληπτό και εξηγήσιμο το γιατί συμβαίνει, μιας και ισχύουν τα όσα προαναφέρθηκαν για τα ελλατώματα του βινυλίου. 

Το αντίθετο όμως; Γιατί ένα "απωλεστικό" μέσο που απαιτεί ιδιαίτερο mastering να ακούγεται καλύτερα από το cd του? Δεν έχω απάντηση, μόνο μια θεωρία: Ότι οι αρχικές μίξεις των παλιών άλμπουμς λάμβαναν υπόψιν τις απώλειες και έκαναν compensate τονίζοντας συγκεκριμένες περιοχές ιδιαίτερα στα υψηλομεσαία. Όταν αυτές οι ηχογραφήσεις πέρασαν σε cd, το mastering ίσως να έγινε πιο flat, ξαφνικά βγήκε όλο αυτό το "κρυμμένο" high end στις υψηλές συχνότητες και άλλαξε η αντιληπτή ισορροπία της αρχικής μίξης. Ίσως και να πατήθηκε και λίγο παραπάνω στο master για να γίνει πιο μοντέρνο, που και αυτό επίσης αν συνέβη σίγουρα συνετέλεσε. 

'Οπως είπα, είναι απλά μια θεωρία μου που προσπαθεί όμως να εξηγήσει ένα υπαρκτό φαινόμενο. Το να ισχυρίζονται κάποιοι ότι αυτό το φαινόμενο δεν υπάρχει, δεν μπορώ να το δεχτώ γιατί αντιβαίνει αυτό που ξεκάθαρα ακούω. Το να προσπαθήσουν επίσης να πουν ότι το cd αντιπροσωπεύει τον ήχο έτσι όπως θα τον ήθελε να ακούγεται η μπάντα, είναι απλά λάθος. Καμιά μπάντα δεν θέλει να ακούγεται έτσι. 

Aπό την άλλη όταν έρθει κάποιος να μου πει ότι αγόρασε σε βινύλιο ένα άλμπουν του 2023, απλά θα μειδιάσω. Προφανώς και θα ακούγεται χειρότερα. Ο λόγος που ακόμη υπάρχουν αυτά το φυσικά μέσα είναι γιατί μπορούν να μεταφέρουν έναν καλλιτέχνη από το σύμπαν που βρίσκεται η καλλιτεχνική δημιουργία, σε έναν ωκεανό στον οποίο βρίσκονται τα βινύλια, με περισσότερες έτσι πιθανότητες να σε ανακαλύψει ένα κοινό συλλεκτών.

Πάντως και οι μεν και ο δε έχετε δίκιο. What's the fuss?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: npap
Πάντως και οι μεν και ο δε έχετε δίκιο. What's the fuss?


Στο ότι οι μεν προτείνουμε μία βιώσιμη προσέγγιση (για το παρόν και το μέλλον) ενώ οι δε προτείνουμε μία - επί της ουσίας - audiophile προσέγγιση, η οποία πάσχει από το σύνολο των προβλημάτων που ανέκαθεν είχαν οι audiophile προσεγγίσεις: α) αφορούν ελάχιστους, β) κοστίζουν τα κέρατα τους, γ) δημιουργούν σύμπλεγμα ανωτερότητας σε όσους τις ασπάζονται, δ) δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη μουσική*, είναι απλά ένα μπόλιασμα μίας ψευδοτεχνολογικής παπάντζας για κάτι που δεν ενδιαφέρει κανέναν.

* Προκαλώ οποιονδήποτε, χωρίς να ψάξει στη Google, να μου πει τέσσερα από τα άλμπουμ που κυκλοφόρησε η Sheffield Lab, την περίοδο που ΟΛΑ ήταν βινύλιο, αλλά οι audiophile φίλοι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν με κάτι να τρώγονται και να αισθάνονται καλυτερότεροι (sic) από τους κοινούς θνητούς.

 
Στο ότι οι μεν προτείνουμε μία βιώσιμη προσέγγιση (για το παρόν και το μέλλον) ενώ οι δε προτείνουμε μία - επί της ουσίας - audiophile προσέγγιση, η οποία πάσχει από το σύνολο των προβλημάτων που ανέκαθεν είχαν οι audiophile προσεγγίσεις: α) αφορούν ελάχιστους, β) κοστίζουν τα κέρατα τους, γ) δημιουργούν σύμπλεγμα ανωτερότητας σε όσους τις ασπάζονται, δ) δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη μουσική*, είναι απλά ένα μπόλιασμα μίας ψευδοτεχνολογικής παπάντζας για κάτι που δεν ενδιαφέρει κανέναν.

* Προκαλώ οποιονδήποτε, χωρίς να ψάξει στη Google, να μου πει τέσσερα από τα άλμπουμ που κυκλοφόρησε η Sheffield Lab, την περίοδο που ΟΛΑ ήταν βινύλιο, αλλά οι audiophile φίλοι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν με κάτι να τρώγονται και να αισθάνονται καλυτερότεροι (sic) από τους κοινούς θνητούς.


Sorry αν έχω χάσει κάτι, αλλά το ποστ που κοουοτάρησα και το δικό μου απο κάτω δεν νομίζω ότι αφορούν το topic digital vs analog ή cd vs vinyl εν γένει. Ο @dimsonic λέει ότι κάποια αλμπουμς του ακούγονται καλύτερα σε βινύλιο. Εχει συμβεί και σε εμένα με άλμπουμς της εποχής των σπηλαίων και μπορώ να το καταλάβω.

Οι υπόλοιποι λέτε ότι οι digital μορφές είναι ανώτερες ηχητικά του βινυλίου. Ναι οκ, ισχύει. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα μας. 

 
Στο ότι οι μεν προτείνουμε μία βιώσιμη προσέγγιση (για το παρόν και το μέλλον) ενώ οι δε προτείνουμε μία - επί της ουσίας - audiophile προσέγγιση, η οποία πάσχει από το σύνολο των προβλημάτων που ανέκαθεν είχαν οι audiophile προσεγγίσεις: α) αφορούν ελάχιστους, β) κοστίζουν τα κέρατα τους, γ) δημιουργούν σύμπλεγμα ανωτερότητας σε όσους τις ασπάζονται, δ) δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη μουσική*, είναι απλά ένα μπόλιασμα μίας ψευδοτεχνολογικής παπάντζας για κάτι που δεν ενδιαφέρει κανέναν.

* Προκαλώ οποιονδήποτε, χωρίς να ψάξει στη Google, να μου πει τέσσερα από τα άλμπουμ που κυκλοφόρησε η Sheffield Lab, την περίοδο που ΟΛΑ ήταν βινύλιο, αλλά οι audiophile φίλοι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν με κάτι να τρώγονται και να αισθάνονται καλυτερότεροι (sic) από τους κοινούς θνητούς.
Απο μνημης

Εκεινα των

Tower of power

Clair Marlo

Drum record

James Newton Howard

Dave Grusin

 
Αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα μας.


Κατά βάθος, αυτό είναι το θέμα μας. Το fuss, που λες και εσύ.

Αλλά όσον αφορά τον OP, το έχουμε σκίσει το θέμα εδώ και αρκετές σελίδες.

Απο μνημης

Εκεινα των

Tower of power

Clair Marlo

Drum record

James Newton Howard

Dave Grusin


ΟΚ, είσαι ζηλωτής.

Θα δεις ότι δε θα βρεθεί άλλος (ούτε καν εγώ, που έχω κάμποσα).

 
Κατά βάθος, αυτό είναι το θέμα μας. Το fuss, που λες και εσύ.

Αλλά όσον αφορά τον OP, το έχουμε σκίσει το θέμα εδώ και αρκετές σελίδες.

ΟΚ, είσαι ζηλωτής.

Θα δεις ότι δε θα βρεθεί άλλος (ούτε καν εγώ, που έχω κάμποσα).
έχω κι άλλα αλλά σε άυλη μορφή

 
Εγώ ξέρω πώς εδώ και 30 λεπτά πέρασα ψηφιακά ένα τιμολόγιο στο Mydata και ακόμα να πέσει στο "συνοπτικό" βιβλίο.

Τα παλιά τα χρόνια θα το περνούσα με το χέρι αναλογικά στο βιβλίο μου και δεν θα έκανα refresh τη σελίδα για μια ώρα για να δω αν έγινε η δουλειά (γιατί αν το αφήσω θα το ξεχάσω μετά).

Οπότε βινύλιο από εμένα ?

 
Οπότε βινύλιο από εμένα


Και από 'μένα. Εξαντλήθηκα, δεν μπορώ να αντιστέκομαι άλλο.

Nika%20Huk%20in%20Asos%206-5.webp


 
Και από 'μένα. Εξαντλήθηκα, δεν μπορώ να αντιστέκομαι άλλο.

Ωραία. Το απόγευμα θα μετρήσουμε "κεφάλια" να δούμε ποιός κερδάει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα