Επίσης είναι ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ οι επίδοξοι π.χ. κιθαρίστες που δεν τα κατάφεραν και δεν εξελίχθηκαν όπως ήθελαν επειδή δεν μελέτησαν το όργανό τους πειθαρχημένα και συστηματικά όπως γίνεται στην κλασική μουσική. Ακόμα και αν αυτό το θεωρείς έλλειψη ταλέντου, οι εν λόγω ατάλαντοι θα μπορούσαν να παίζουν καλύτερα με λίγη βοήθεια από τη θεωρία. Και αυτό είναι καλό.Superfunk είπε:Μαλλον δεν προσεξες μια... λεπτομερεια..![]()
οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ μουσικοι στον πλανητη ΔΕΝ ξερουν να διαβαζουν...
Αρα,μπορεις και ΕΣΥ να τα καταφερεις ακομα κι αν δεν διαβαζεις..(αν βεβαια εχεις το ταλεντο,αν δεν το εχεις δε πα να διαβαζεις και τα 12 ευαγγελια,χαμενος κοπος θα ειναι...)
Και πολύ καλά έκανες.Superfunk είπε:μα νομιζω ηδη του προτειναμε ΤΙ κατα τη γνωμη μας πρεπει να κανει (ακομα και αυτοι που "διαφωνουν" οτι πρεπει να μαθει να διαβαζει..)
εγω π.χ του ειπα να γραφτει σε ενα μαθημα θεωριας & αρμονιας![]()
οπως????matawan είπε:και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών.
Τότε συμφωνούμε. Ειδικα τη συμβουλή σου για τις συγχορδίες (την οποία μόλις πρόσεξα) πρέπει να τη γράψεις με bold ΚΕΦΑΛΑΙΑ για να τη βλέπουμε όλοι. Η μελέτη συγχορδιών/voicings είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα στη μελέτη της κιθάρας.Superfunk είπε:@spy
Ναι ρε παιδι μου συμφωνω, αλλωστε αν διαβασεις τα ποστς μου θα δεις οτι πανω κατω αυτο του λεω οταν του λεω να μελετησει clusters & chord voicings...
Μπορούμε να την εμπλουτίσουμε εμείς. Π.χ. όταν γράφουμε TS πάνω από ένα μέτρο να σημαίνει "turn on the Tube Screamer", όταν γράφουμε "BP" να σημαίνει "switch to the bridge pickup" και άλλα τέτοια...και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών.
Η μικροτονική μουσική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ...Δυστυχώς ή ευτυχώς η μουσική εξελίσσεται σε πολλές κατευθύνσεις. Απλά θα αναφέρω την μικροτονική μουσική, όπου χρησιμοποιούνται διαστήματα μικρότερα του ημιτονίου.
νταξ τοτε κ ο paganini θα επρεπε να γραψει για τι μαρκα βιολι εγραψε το εκαστοτε κομματι κ αν το δοξαρι ειχε τριχες απο καθαροαιμο αλογο ημιαιμο ή ηταν τριχες απο @@ ;D ;D ;DSuperfunk είπε:Υποτιθεται οτι μια παρτιτουρα πρεπει οταν την "εκτελεις" να οδηγει ΑΚΡΙΒΩΣ στο ΗΧΗΤΙΚΟ αποτελεσμα που καταγραφει..![]()
lambrosgg είπε:κλασσική Ελληνική ιδεολογία του "Ωχαδερφισμού" η οποία λέει (κατα λέξη):
"Ωχ αδερφέ, δεν βαριέσαι τώρα που θα καθόμαστε να διαβάζουμε τώρα κλίμακες και παπαριές. Λές και ο Τσιτσάνης ήξερε μουσική και έγραψε αυτά που έγραψε"
Η ανανεωμένη έκδοση της θεωρίας του ωχαδερφισμού. Συμπληρώθηκαν και άλλα επειχηρήματα όπως ο Χεντριξ ο Χούκερ και ο Κινκ.Ήξερε θεωρία ο Χέντριξ; Διάβαζαν παρτιτούρα ο J.L. Hooker, ο Albert King, ο Τσιτσάνης και τόσοι άλλοι; Αφού δεν ήξεραν αυτοί, σημαίνει ότι ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ. Εξάλλου και ο Ζαμπέτας κατά δήλωσή του έμαθε μουσική "από τα αηδόνια και τα βατράχια". Έχετε τέτοια στα Γιάννενα;
Το βρήκα εδώ onlineΑπό πού μπορώ να το αγοράσω αυτό το βιβλίο και πόσο κοστίζει περίπου;
Λάμπρο, γνωρίζεις τι εστί χιούμορ; ??? ???lambrosgg είπε:κλασσική Ελληνική ιδεολογία του "Ωχαδερφισμού" η οποία λέει (κατα λέξη):
"Ωχ αδερφέ, δεν βαριέσαι τώρα που θα καθόμαστε να διαβάζουμε τώρα κλίμακες και παπαριές. Λές και ο Τσιτσάνης ήξερε μουσική και έγραψε αυτά που έγραψε"
Η ανανεωμένη έκδοση της θεωρίας του ωχαδερφισμού. Συμπληρώθηκαν και άλλα επειχηρήματα όπως ο Χεντριξ ο Χούκερ και ο Κινκ.Ήξερε θεωρία ο Χέντριξ; Διάβαζαν παρτιτούρα ο J.L. Hooker, ο Albert King, ο Τσιτσάνης και τόσοι άλλοι; Αφού δεν ήξεραν αυτοί, σημαίνει ότι ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ. Εξάλλου και ο Ζαμπέτας κατά δήλωσή του έμαθε μουσική "από τα αηδόνια και τα βατράχια". Έχετε τέτοια στα Γιάννενα;
Λάβετε μέρος στον νέο μας διαγωνισμό! Βρείτε εσείς τον επόμενο μεγάλο μουσικό ο οποίος δεν ήξερε να γράφει και κερδίστε!
Και το πιο ενοχλητικό στην δήλωση του Spy είναι ότι ειναι κακό να μάθεις παρτιτουρα. Πραγματικά κανένα σχόλιο.
Πέρα απο την άποψη του Spy νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι το να μάθεις να διαβάζεις παρτιτούρα είναι κάτι θετικό. Ο μόνος λόγος να μην το κάνεις είναι η βαρεμάρα => Ωχαδερφισμός.
Μου άρεσε η παρομοίωση λογος - μουσική, παρτιτούρα - γραφή. Σκεφτείτε ένα κόσμο χωρίς γραφή....
Η παρτιτούρα και γενικά ο τρόπος γραφής (πεντάγραμμο, νοτούλες, σημεία στίξης) κλπ κλπ είναι ένας κώδικας παγκοσμίως, έχει συμφωνηθεί απ όλους χρησιμοποιείται ευραίως και είναι κοινώς αποδεκτό. Το να βγαίνει κάποιος και να λέει ότι δεν τον αποδέχεται αυτον τον τρόπο και δεν μας κάνει την τιμή να μάθει είναι σαν να λέει "Εγώ δεν θα μετράω στο S.I." αλλα με άλλες μονάδες. Σύμφωνοι, αλλα αν θες να μπορείς να μπορείς να ΠΑΡΕΙΣ και να ΔΩΣΕΙΣ τον μέγιστο αριθμό γνώσεων που γίνεται, πρέπει να το γνωρίζεις αυτό, θές δεν θές.
LOOOOOL!!!plusyear είπε:νταξ τοτε κ ο paganini θα επρεπε να γραψει για τι μαρκα βιολι εγραψε το εκαστοτε κομματι κ αν το δοξαρι ειχε τριχες απο καθαροαιμο αλογο ημιαιμο ή ηταν τριχες απο @@ ;D ;D ;D
Δες λοιπόν και την αρχή του μηνύματός μου:lambrosgg είπε:Οταν γράφεις φίλε Spy και δεν μιλάς έτσι ώστε να μπορεί να καταλάβει κανείς απο τις κινήσεις σου και το γέλιο σου ότι κάνεις χιούμορ, αυτά που αναφέρεις περνιούνται στα σοβαρά.
Γι αυτό υπάρχουν τα εξής αξιαγάπητα και βοηθητικά φατσάκια:
;D
για να μας δείχνουν πότε κάποιος αστειεύεται και πότε μιλάει σοβαρα.
Έχει 3 ;Delavd, ΜΗ ΜΑΘΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ!!! Θα σου χαλάσει όλο το feeling και τη μαγεία που έχει να βαράς το λα μινόρε με δύναμη και να παίζεις την πεντατονική (με βιμπράτο) μέχρι να λιώσουν τα τάστα και να αναγκαστείς να παίξεις σε μι μινόρε. ;D ;D ;D