- Μηνύματα
- 6,536
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,518
Ali, ειναι δυο διαφορετικα πραγματα, το reviewing ως αυτουσιο βιντεο-προιον του youtube, και το reviewing ως μερος του γενικοτερου promotion της καθε εταιριας πωλησης μουσικων οργανων.
Στην πρωτη περιπτωση, μπορουμε να εχουμε ακομα και αρνητικες κριτικες, η εστω clickbait τιτλους αρνητικων κριτικων στο βωμο των views. Μπορουμε επισης να εχουμε οντως ενα σκετο δωματιο και καποιον να παιζει, διοτι υπαρχουν και αυτοι οι χρηστες του youtube ( π.χ. εγω ?) που βγαζουν σπυρακια με τους μαλακες που βρισκουν αφορμη ενα μηχανημα για να μοστραρουν την σκατοφατσα τους.
Οταν ομως μιλαμε για reviews που γινονται απο καταστηματα πωλησης μουσικων οργανων, ε τοτε ισχυουν αυτα που ειπες, και ακομα χειροτερα. Ολο αυτο το review, και ΟΛΑ αυτα τα review, παντα θα εχουν την εξης δομη ως στοχο και συμπερασμα: "Ναι παιδια, το ακριβοτερο ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι ακριβο και ωραιο και μπλιμπλικατο, μα τι ωραιο που ειναι, αλλα και το φτηνο παιδια, αξιζει, ειναι τιμιο παιδια, μα τι ωραιο που ειναι." ΟΛΑ. Ανεξαιρετως ΟΛΑ.
Να πουλησουν θελουν τα παιδια, να πουλησουν και τα ακριβα και τα φτηνα, και παντα σε αυτο το συμπερασμα θα καταληγουν. Τωρα, να το δεις το βιντεο για το χαβαλε, η ετσι για να παρεις μια ιδεα γιατι οχι, και σε μαγαζι irl να πας για να δεις κατι θα ακουσεις και τον πωλητη, αν σου πιασει την κουβεντα δε θα του πεις "ουστ απο εδω τσιρακι της εταιριας" ?
Αλλα ξερεις οτι θα σου τα πει φουσκωμενα για να σε πεισει, η θα επρεπε να το ξερεις.
Στην πρωτη περιπτωση, μπορουμε να εχουμε ακομα και αρνητικες κριτικες, η εστω clickbait τιτλους αρνητικων κριτικων στο βωμο των views. Μπορουμε επισης να εχουμε οντως ενα σκετο δωματιο και καποιον να παιζει, διοτι υπαρχουν και αυτοι οι χρηστες του youtube ( π.χ. εγω ?) που βγαζουν σπυρακια με τους μαλακες που βρισκουν αφορμη ενα μηχανημα για να μοστραρουν την σκατοφατσα τους.
Οταν ομως μιλαμε για reviews που γινονται απο καταστηματα πωλησης μουσικων οργανων, ε τοτε ισχυουν αυτα που ειπες, και ακομα χειροτερα. Ολο αυτο το review, και ΟΛΑ αυτα τα review, παντα θα εχουν την εξης δομη ως στοχο και συμπερασμα: "Ναι παιδια, το ακριβοτερο ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι ακριβο και ωραιο και μπλιμπλικατο, μα τι ωραιο που ειναι, αλλα και το φτηνο παιδια, αξιζει, ειναι τιμιο παιδια, μα τι ωραιο που ειναι." ΟΛΑ. Ανεξαιρετως ΟΛΑ.
Να πουλησουν θελουν τα παιδια, να πουλησουν και τα ακριβα και τα φτηνα, και παντα σε αυτο το συμπερασμα θα καταληγουν. Τωρα, να το δεις το βιντεο για το χαβαλε, η ετσι για να παρεις μια ιδεα γιατι οχι, και σε μαγαζι irl να πας για να δεις κατι θα ακουσεις και τον πωλητη, αν σου πιασει την κουβεντα δε θα του πεις "ουστ απο εδω τσιρακι της εταιριας" ?
Αλλα ξερεις οτι θα σου τα πει φουσκωμενα για να σε πεισει, η θα επρεπε να το ξερεις.