Υπάρχει (γενικά) καχυποψία προς τα νέα μέλη?

καλα τα ποστ του warwick για ακομα μια φορα ειναι απιστευτα!

δεν ξερω να γελασω, να κλαψω, η να φωναξω.....

μπα......... θα στεναχωριθω για ακομα μια φορα γιατι διαβαζω μουσικους με τοσο κομπλεξ μπερδεμενο μυαλο με αποτελεσμα να χανετε ο στοχος ο οποιος ειναι να παιζουμε μουσικη και να περναμε καλα....

 
warwickplayer είπε:
Δεν έχω τις τρελές γνώσεις στη κλασσική αρμονία καθώς jazz αρμονία έχω τελειώσει αλλά ΜΟΝΗ της είναι ελλιπής.
Μπορεις να το στηριξεις αυτο? Εχεις καποιο παραδειγμα, που η «κλασική» αρμονια δε μπορει να εξηγήσει?

Επισης, δεν υπαρχει «κλασική αρμονια μεχρι τον ρομαντισμο».

Ειτε εννοεις την κλασική περίοδο που τελειωνει με τον ρομαντισμο, είτε εννοεις τη δυτική «λόγια» μουσική που δεν τελειωνει καπου.

 
neeq είπε:
Μπορεις να το στηριξεις αυτο? Εχεις καποιο παραδειγμα, που η «κλασική» αρμονια δε μπορει να εξηγήσει?

Καλά το post σου είναι απλά απαράδεκτο.Αν ήθελες να μας το αιτιολογήσεις κάπως θα το εκτιμούσα.Για το δεύτερο σκέλος συμφωνώ απόλυτα.Ποτέ δεν είδα την μουσική ανταγωνίστηκα και βεβαίως δεν έχω καθόλου μπερδεμένο μυαλό  καθώς αρέσκομαι να ψάχνω τα πάντα σε βάθος...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
warwickplayer είπε:

Δωσε μου μια παρτιτουρα, με το αυτι θες να κατσω να σου κανω αναλυση?

Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?

 
neeq είπε:
Δωσε μου μια παρτιτουρα, με το αυτι θες να κατσω να σου κανω αναλυση?

Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
Σοβαρά βρε Neeqο, εκεί επικεντρώνεται η ένσταση/διαφωνία σου ?

 
neeq είπε:
Δωσε μου μια παρτιτουρα, με το αυτι θες να κατσω να σου κανω αναλυση?

Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
Μα δεν θέλω να μου το αναλύσεις..Σου λέω ότι μπορείς...Αλλά σου λέω επίσης ότι έκαστος στο είδος του...

Όσο για την ρομαντική την θεωρώ ορόσημο γιατί με το τέλος της ξεπήδησαν συνθέτες όπως ο rachmaninoff οι οποίοι εξέλιξαν την κλασσική μουσική η οποία εξελίσσεται μέχρι σήμερα...

 
Παιδιά, στην Δυτική μουσική, οι φθόγγοι είναι δώδεκα. 8)

Κάντε τους ότι θέλετε. ;D ;D ;D

 
fusiongtr είπε:
Παιδιά, στην Δυτική μουσική, οι φθόγγοι είναι δώδεκα. 8)

Κάντε τους ότι θέλετε. ;D ;D ;D
Τι θες εσύ τώρα ρε φίλος με τις απολυτότητές σου ? και οι Ολύμπιοι θεοί 12 ήτανε ,αλλά είδες τι έγινε τις προάλλες στη συζήτηση για το ποιοί θα πρωτοπιάσουν τα στασίδια και ποιοί θα μείνουν όρθιοι  ;D ;D ;D

 
Εμένα όλη αυτή η υπέρ τεχνική – θεωρητική ανάλυση, κάπου το είπε παραπάνω και o yameth με άλλα λόγια, μου θυμίζει το εξής:

Σαν να είναι ένας λογοτέχνης και να στηρίζει τη σπουδαιότητα όλου του έργου του διατυμπανίζοντας  πόσο "έξυπνα" χρησιμοποιεί τις δευτερεύουσες  ειδικές προτάσεις.

Ή σαν ένας body builder , που παρουσιάζει το κατάπληκτοι διατροφικό του πρόγραμμα  για το βράδυ, που περιέχει 67 γραμμάρια πρωτεΐνης και καθόλου απλούς υδατάνθρακες.

Φυσικά ΔΕΝ είμαι αντίθετος με τη θεωρία , σε κανένα επίπεδο, αλλά τη βλέπω πάντα ως μέσο κατανόησης της πράξης και όχι το αντίθετο.

Μου φαίνεται "κάπως" ένας μουσικός να ξεκινάει να γράψει ένα κομμάτι , έχοντας στο μυαλό του κανόνες, μέσα στους οποίους «πρέπει» να κινηθεί (εκτός αν μιλάμε για εφαρμοσμένη τέχνη) .

Φυσικά δεν λέω ότι πρέπει να είναι σόλοικος ή βάρβαρος, απλά έχω ένσταση ως προς την αφετηρία του.

 
neeq είπε:
Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
Μου λές για τον ρομαντισμό...Τι θες να σου πω?Πάρε παρτές του Ξενάκη του Paderewski ή του Cage και εξήγησε μου τες με κλασσική αρμονία?Για αυτό βάζω ορόσημα...Η αρμονία μία είναι όπως και να λέγεται και βοηθάει να εξηγεί την μουσική η οποία εξελίσσεται συνεχώς.Την χωρίζουμε όμως για δική μας ευκολία.Η μουσική δεν είναι μία...Τώρα αν εσύ θες να εξηγήσεις και Μακάμια με κλασσική αρμονία τι να σου πω...Εγώ δεν θα το έκανα..

 
LK είπε:
Φυσικά ΔΕΝ είμαι αντίθετος με τη θεωρία , σε κανένα επίπεδο, αλλά τη βλέπω πάντα ως μέσο κατανόησης της πράξης και όχι το αντίθετο.
+3

Αυτό έγραψα και εγώ παρακάτω...Με πρόλαβες

 
Προσωπικώς έχω σπουδάσει τζαζ αρμονία. Είναι ένα ωραίο και ενδιαφέρον εργαλείο (όπως είναι και οποιαδήποτε θεωρητική γνώση) που μπορεί να χρησιμεύσει σε διάφορα πράγματα. Από εκεί και πέρα όμως:

Ειλικρινά χέστηκα για το αν μπορεί να ερμηνεύσει ή όχι κλασσικά έργα καλύτερα από την κλασσική αρμονία και αν μπορώ να την ακούσω μέσα από τις έξυπνες συνθέσεις του Parker ή του Shorter ή του Χρήστου Νικολόπουλου.

Επίσης ειλικρινώς χέστηκα για το αν ένας μουσικός έχει θεωρητικές γνώσεις ή δεν ξέρει τι είναι το ντο.

Δεν θέλω να πείσω κανέναν (έχω υποπέσει όμως στον πειρασμό να προσπαθήσω) για τίποτα, διότι δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ σίγουρος ότι αυτά που πιστεύω εγώ είναι "σωστά" και κατάλληλα για μετάδοση.

Σέβομαι απεριόριστα τους ανθρώπους που αυτό που έχουν να πουν το λένε με έργα και μιλάνε λίγο και προσεκτικά.

Απορρίπτω εξίσου αυτούς που πρεσβεύουν ότι η μουσική θεωρητική γνώση είναι απολύτως απαραίτητη και τους άλλους που λένε ότι είναι άχρηστη και περιοριστική.

Ας αφήσουμε τον καθένα να κάνει αυτό που θέλει, όπως το θέλει και ας κρίνουμε το αποτέλεσμα και όχι τη μέθοδο.

 
Βρε warwickplayer είναι δυνατόν να κάνουμε αυτη τη συζήτηση; Να παραθέτεις όρους αχταρμά προς εντυπωσιασμό των ιθαγενών; Που νομίζεις πως γράφεις;

Με αναγκάζεις να σου πω πως δεν είσαι ο μουσικός που θα έπρεπε να δίνει εδώ μέσα μάθημα.  

Δεν είναι πως δεν διάβασες θεωρία. Στην πράξη όμως δύσκολα πατάς τέταρτα σύγχρονα με τους υπόλοιπους για 4 λεπτά, κρίνοντας απο τα clip σου.

Το μέτρο ρε φίλε... το μέτρο... (μουσικά και κοινωνικά).

Υ.Γ. Αν σε αφορά η άποψή μου; Πρέπει να παίξεις όπως σου υπαγορεύει ο ρόλος του οργάνου. Αν δεν έχεις τέτοιο σκοπό μάλλον λάθος όργανο διάλεξες. Το μπάσο δεν είναι φιοριτούρες και κόντρες στην ευθεία. Είτε εσύ δεν ακολουθείς τη διαδικασία μάθησης είτε ο δάσκαλος δεν τα καταφέρνει μαζί σου. Πολύ φιλικά.

 
yameth είπε:
Με αναγκάζεις να σου πω πως δεν είσαι ο μουσικός που θα έπρεπε να δίνει εδώ μέσα μάθημα.  

Δεν είναι πως δεν διάβασες θεωρία. Στην πράξη όμως δύσκολα πατάς τέταρτα σύγχρονα με τους υπόλοιπους για 4 λεπτά, κρίνοντας απο τα clip σου.

Το μέτρο ρε φίλε... το μέτρο... (μουσικά και κοινωνικά).

Υ.Γ. Αν σε αφορά η άποψή μου; Πρέπει να παίξεις όπως σου υπαγορεύει ο ρόλος του οργάνου. Αν δεν έχεις τέτοιο σκοπό μάλλον λάθος όργανο διάλεξες. Το μπάσο δεν είναι φιοριτούρες και κόντρες στην ευθεία. Είτε εσύ δεν ακολουθείς τη διαδικασία μάθησης είτε ο δάσκαλος δεν τα καταφέρνει μαζί σου. Πολύ φιλικά.
Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...

 
warwickplayer είπε:
Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω ...
Το θέμα είναι ότι ούτε κι' εκεί μας θύμισες τον Pastorious. >:(

 
LK είπε:
Μου φαίνεται "κάπως" ένας μουσικός να ξεκινάει να γράψει ένα κομμάτι , έχοντας στο μυαλό του κανόνες, μέσα στους οποίους «πρέπει» να κινηθεί (εκτός αν μιλάμε για εφαρμοσμένη τέχνη) .

Φυσικά δεν λέω ότι πρέπει να είναι σόλοικος ή βάρβαρος, απλά έχω ένσταση ως προς την αφετηρία του.

Δηλαδή αν ας πούμε βρεθούμε σε ένα μπλουζοτζαμάρισμα  ;D και πούμε όλοι μαζί "πάμε ένα δωδεκάμετρο από Λα", εσύ θα παίξεις σε Σι ύφεση; ;D Η μήπως θα κουρδίσεις στα 450 Hz;

Οι κανόνες συνυπάρχουν σε κάθε μορφή τέχνης, και είναι ταυτόσημοι με τις αισθητικές επιλογές, είτε αυτές γίνονται συνειδητά είτε ασυνείδητα. Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν σε εμποδίζει να κάνεις ένα πειραματικό ατονάλ blues  ;D αλλά μη γ***σουμε και το τζαμάρισμα, ;D ας παίξουμε τώρα από ΛΑ και για τα υπόλοιπα έχουμε το... bedroom PC  ;D ;D ;D 

 
Nestoras είπε:
Το θέμα είναι ότι ούτε κι' εκεί μας θύμισες τον Pastorious. >:(
Κάτσε ρε συ Νέστορα, ο Jaco ήταν μανιοκαταθλιπτικός. ;D ;D ;D ;D

 
Συγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?

ερώτηση με πολύ ενδιαφέρον αν ήταν φόρουμ για σαλαμάνδρες

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top