- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Μπορεις να το στηριξεις αυτο? Εχεις καποιο παραδειγμα, που η «κλασική» αρμονια δε μπορει να εξηγήσει?warwickplayer είπε:Δεν έχω τις τρελές γνώσεις στη κλασσική αρμονία καθώς jazz αρμονία έχω τελειώσει αλλά ΜΟΝΗ της είναι ελλιπής.
neeq είπε:Μπορεις να το στηριξεις αυτο? Εχεις καποιο παραδειγμα, που η «κλασική» αρμονια δε μπορει να εξηγήσει?
warwickplayer είπε:
Σοβαρά βρε Neeqο, εκεί επικεντρώνεται η ένσταση/διαφωνία σου ?neeq είπε:Δωσε μου μια παρτιτουρα, με το αυτι θες να κατσω να σου κανω αναλυση?
Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
Μα δεν θέλω να μου το αναλύσεις..Σου λέω ότι μπορείς...Αλλά σου λέω επίσης ότι έκαστος στο είδος του...neeq είπε:Δωσε μου μια παρτιτουρα, με το αυτι θες να κατσω να σου κανω αναλυση?
Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
Τι θες εσύ τώρα ρε φίλος με τις απολυτότητές σου ? και οι Ολύμπιοι θεοί 12 ήτανε ,αλλά είδες τι έγινε τις προάλλες στη συζήτηση για το ποιοί θα πρωτοπιάσουν τα στασίδια και ποιοί θα μείνουν όρθιοι ;D ;D ;Dfusiongtr είπε:Παιδιά, στην Δυτική μουσική, οι φθόγγοι είναι δώδεκα. 8)
Κάντε τους ότι θέλετε. ;D ;D ;D
Μου λές για τον ρομαντισμό...Τι θες να σου πω?Πάρε παρτές του Ξενάκη του Paderewski ή του Cage και εξήγησε μου τες με κλασσική αρμονία?Για αυτό βάζω ορόσημα...Η αρμονία μία είναι όπως και να λέγεται και βοηθάει να εξηγεί την μουσική η οποία εξελίσσεται συνεχώς.Την χωρίζουμε όμως για δική μας ευκολία.Η μουσική δεν είναι μία...Τώρα αν εσύ θες να εξηγήσεις και Μακάμια με κλασσική αρμονία τι να σου πω...Εγώ δεν θα το έκανα..neeq είπε:Οι σπουδες (και η γνωση γενικότερα) της δυτικής μουσικής ομως δε σταματανε στον ρομαντισμο. Εσυ πως το σταματας εκει και λες οτι ειναι ελλιπης? Ετσι σου ήρθε?
+3LK είπε:Φυσικά ΔΕΝ είμαι αντίθετος με τη θεωρία , σε κανένα επίπεδο, αλλά τη βλέπω πάντα ως μέσο κατανόησης της πράξης και όχι το αντίθετο.
Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...yameth είπε:Με αναγκάζεις να σου πω πως δεν είσαι ο μουσικός που θα έπρεπε να δίνει εδώ μέσα μάθημα.
Δεν είναι πως δεν διάβασες θεωρία. Στην πράξη όμως δύσκολα πατάς τέταρτα σύγχρονα με τους υπόλοιπους για 4 λεπτά, κρίνοντας απο τα clip σου.
Το μέτρο ρε φίλε... το μέτρο... (μουσικά και κοινωνικά).
Υ.Γ. Αν σε αφορά η άποψή μου; Πρέπει να παίξεις όπως σου υπαγορεύει ο ρόλος του οργάνου. Αν δεν έχεις τέτοιο σκοπό μάλλον λάθος όργανο διάλεξες. Το μπάσο δεν είναι φιοριτούρες και κόντρες στην ευθεία. Είτε εσύ δεν ακολουθείς τη διαδικασία μάθησης είτε ο δάσκαλος δεν τα καταφέρνει μαζί σου. Πολύ φιλικά.
Συμφωνώ.Jazzjoker είπε:Ειλικρινά χέστηκα για το .....
Επίσης ειλικρινώς χέστηκα για το ....
Το θέμα είναι ότι ούτε κι' εκεί μας θύμισες τον Pastorious. >warwickplayer είπε:Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω ...
LK είπε:Μου φαίνεται "κάπως" ένας μουσικός να ξεκινάει να γράψει ένα κομμάτι , έχοντας στο μυαλό του κανόνες, μέσα στους οποίους «πρέπει» να κινηθεί (εκτός αν μιλάμε για εφαρμοσμένη τέχνη) .
Φυσικά δεν λέω ότι πρέπει να είναι σόλοικος ή βάρβαρος, απλά έχω ένσταση ως προς την αφετηρία του.
Κάτσε ρε συ Νέστορα, ο Jaco ήταν μανιοκαταθλιπτικός. ;D ;D ;D ;DNestoras είπε:Το θέμα είναι ότι ούτε κι' εκεί μας θύμισες τον Pastorious. >![]()