Υπάρχει (γενικά) καχυποψία προς τα νέα μέλη?

theoctapus είπε:
Συγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?
Είναι για μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλαιότεροι. :D

 
manosx είπε:
Δηλαδή αν ας πούμε βρεθούμε σε ένα μπλουζοτζαμάρισμα  ;D και πούμε όλοι μαζί "πάμε ένα δωδεκάμετρο από Λα", εσύ θα παίξεις σε Σι ύφεση; ;D Η μήπως θα κουρδίσεις στα 450 Hz;

Οι κανόνες συνυπάρχουν σε κάθε μορφή τέχνης, και είναι ταυτόσημοι με τις αισθητικές επιλογές, είτε αυτές γίνονται συνειδητά είτε ασυνείδητα. Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν σε εμποδίζει να κάνεις ένα πειραματικό ατονάλ blues  ;D αλλά μη γ***σουμε και το τζαμάρισμα, ;D ας παίξουμε τώρα από ΛΑ και για τα υπόλοιπα έχουμε το... bedroom PC  ;D ;D ;D 
"Δεν εννοούσα αυτό ωρε".  ;D ;D ;D

Αυτή είναι μια αυθόρμητη απάντηση, στο post σου.

Απλά δεν σκέφτηκα όταν την έγραφα:        « εννοούσα = ρήμα»,

                                                              «Εγώ (εννοείται) = υποκείμενο»

                                                                «αυτό = αντικείμενο»

                                                                «ωρέ= κλητική προσφώνηση». ;D ;D

Φυσικά η πρότασή μου υπάγεται σε κανόνες συντακτικού και γραμματικής, εφόσον επιθυμία μου είναι , μέσω αυτής, να συνεννοηθούμε.

Αλλά πόσοι αλήθεια σκέφτονται έτσι (συντακτικά και γραμματικά) πριν συντάξουν μια πρόταση;


Κυρίως, αν όχι μόνο, αυτοί που τώρα μαθαίνουν για
πρώτη φορά την Ελληνική γραμματική και συντακτικό.

 
  ;D Σίγουρα σωστό αυτό που λες, κατάλαβα τι εννοείς.

Και βέβαια έχεις δίκιο. Και για να το πάω ένα βήμα παραπάνω, θα έλεγα ότι είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ να γράψεις κάτι, ειδικά κάτι που έχει μεγάλη τεχνική δυσκολία, χωρίς να έχουν γίνει κτήμα σου τα μέσα γραφής, πχ συντακτικό κλπ. Χωρίς δηλαδή να μη τα σκέφτεσαι.

 
warwickplayer είπε:
Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...
Δεν θυμάμαι να αναφέρθηκα στο ηχητικό μέρος. Για το παίξιμο μίλησα. Είσαι απλά θυμωμένος και γίνεσαι άδικος.
 
warwickplayer είπε:
Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...
Μιλάς για τον δύσκολο Παπακωνσταντίνου για το "Tangerine Dream" αριστούργημα ή για το Δωρικό τζαμάρισμα;

Και επειδή πολλές φορές δυσκολεύεσαι να αντιληφθείς το προφανές, να σε προλάβω και να σου πω ότι δεν είναι ανάγκη να απαντήσεις καθότι προσωπικώς εχέσθην πατοκόρφως.

Αν και η συγκεκριμένη πρόταση

Εγώ παίζω με 5 χορδές χωρίς τάστα και με ένα στρατό από πετάλια από κάτω..Επίσης είμαι κάτω απ τα τριάντα και δεν παίζω Ροκ εντ δε ρολ και πολλές φορές παίζω κάτι περίεργα στύλ...Μαλίστα το αγαπημένο μου διάστημα είναι το τρίτονο.Κάνω παρέα με μουσικούς που παίζουν και με επτάχορδες κιθάρες σε υψηλές ταχύτητες...Είμαι επίσης είρωνας με τους ξερόλες και δεν γουστάρω τους κομπλεξικούς bedroom player που νομίζουν ότι δεν γίνεται αντιληπτή η ημιμάθεια τους και ή αμάθεια τους απ τα γραπτά τους..Πρέπει αφού καώ στην πυρά να με αποβάλουν απ το forum?
, η οποία χαλαρά συγκαταλέγεται μέσα στις 10 μεγαλύτερες σαχλαμάρες που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα, με σταματούσε να απαντήσω, θα τα πω και ας πέφτω επίπεδο.
Και θα στα πω πολύ απλά μπας και καταλάβεις, καθότι πολύ ευγένεια έχει πέσει εδώ μέσα (και καλώς, απλώς εγώ ενίοτε εξανίσταμαι πέρα αυτής)  και ας λέει ότι θέλει ο Άρης.

Στα καρύδια μου αν έχεις κάνει 3, 5 και 125 χρόνια Τζαζ, Κλασσική, Μπαλέτο και Τε Κβον Ντο και μάλιστα ταυτόχρονα. Καλά κάνεις και γούστο σου.

Αλλά απαξιώνεις τις μουσικές και αισθητικές (για να μην πούμε επαγγελματικές) επιλογές ζωής από ανθρώπους που όχι απλώς δεν ξέρεις αλλά όταν συνειδητά τις έπαιρναν, εσύ δεν ήσουν ούτε κοχονοκνησμός.

Μιλάς εσύ για το ουσία της μουσικής σε ανθρώπους που ξέρουν το σανίδι καλύτερα από την οικογένειά τους.

Σηκώνεις δάχτυλο με μπούρδες για ταχύτητες και χορδές και πετάλια επειδή έμαθες δέκα πράγματα στο ωδείο, σε ανθρώπους που όχι μόνο έμαθαν τα διπλάσια αλλά προσπάθησαν να παλέψουν και ανεμόμυλους με αυτά.

Μιλάς για γνωριμίες με μουσικούς σε ένα φόρουμ με μουσικούς που πολλοί από αυτούς έχουν ζήσει και δουλέψει μουσικά στο εξωτερικό και όχι στην Κoλοπετινίτσα (κάτι θα ξέρεις για να την αναφέρεις).

Αν είχες την στοιχειώδη λογική και απέβαλλες την φαύλη σου αμετροέπεια, ίσως καταλάβαινες πόσοι δεκάδες μουσικοί από αυτούς θα ήθελες (όταν και αν μεγάλωνες) να τους μοιάσεις, διαβάζουν το φόρουμ.

Όταν λοιπόν σου φύγουν τα μπιμπίκια και αποφασίσεις κάποτε να φύγεις από τη φωλιά του μπαμπά και κάνεις κάτι με τη ζωή σου και δεις εξ΄ιδίων πόσα απίδια πιάνει ο σάκος, μέτρα καλύτερα τα λόγια σου.

Συγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?
Με μία τζαζ προσέγγιση, έχει. Δεν ξέρεις, δεν καταλαβαίνεις, που να σου εξηγήσω.  ;D

 
Ειλικρινά χέστηκα για το .....
Επίσης ειλικρινώς χέστηκα για το ....
Μια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?

Αν μου δωσεις περισσοτερα και καλυτερα υλικα απο καποιον αλλο δε σημαινει οτι θα φτιαξω και πιο νοστιμο φαγητο.

Αν εισαι μαστορας,με δυο υλικα μπορεις φτιαξεις ωραια πραγματα.

Μπορει να ξερεις να διαχειριστεις μονο αυτα τα 2-3 υλικα αλλα η ουσια ειναι να φτιαξεις κατι που να τρωγεται και να ναι ωραιο κι ας ειναι μονο 5 φαγητα.

Αλλιως τι τα θες τα τεντζερεδια.

Ακομα καλυτερα αν ξερεις πως να χρησιμοποιησεις τα εργαλεια σου και εχεις πολλα στη διαθεση σου.

Αν και παλι αυτο απο μονο του δε σημαινει οτι σιγουρα θα καμεις κατι αξιολογο.

Και τελικα  η ουσια ειναι που μετραει και οχι τα γυρω απ αυτην-τι με νοιαζει αν το κοτοπουλο εχει πορτοκαλι αντι για λεμονι η τα γεμιστα κιμα.Αν ειναι νοστιμα τι να λεει.

Ετσι η αλλιως δεν ειναι κακο να αμφισβητουμε τον εαυτο μας και τη σιγουρια μας κι ας νομιζουμε οτι ξερουμε που παταμε.Κι επισης τα ρασα δεν κανουν απαραιτητα τον παπα.

Ειναι μονο μια γνωμη και συγγνωμη για το ον τοπικ.

Και παιζω και τριλιες αμα λαχει. ;D

Καλη μας ορεξη! ;D

 
ευχαριστώ Νικόδημε για την ανάλυση.

Ήθελα μόνο να προσθέσω οτι "αυθάδεια" είναι και μόνο το να γράφεις τη λέξη παιδεία ανορθόγραφα.

 
gvour είπε:
Μια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?

Αν μου δωσεις περισσοτερα και καλυτερα υλικα απο καποιον αλλο δε σημαινει οτι θα φτιαξω και πιο νοστιμο φαγητο.

Αν εισαι μαστορας,με δυο υλικα μπορεις φτιαξεις ωραια πραγματα.

Μπορει να ξερεις να διαχειριστεις μονο αυτα τα 2-3 υλικα αλλα η ουσια ειναι να φτιαξεις κατι που να τρωγεται και να ναι ωραιο κι ας ειναι μονο 5 φαγητα.

Αλλιως τι τα θες τα τεντζερεδια.

Ακομα καλυτερα αν ξερεις πως να χρησιμοποιησεις τα εργαλεια σου και εχεις πολλα στη διαθεση σου.

Αν και παλι αυτο απο μονο του δε σημαινει οτι σιγουρα θα καμεις κατι αξιολογο.

Και τελικα  η ουσια ειναι που μετραει και οχι τα γυρω απ αυτην-τι με νοιαζει αν το κοτοπουλο εχει πορτοκαλι αντι για λεμονι η τα γεμιστα κιμα.Αν ειναι νοστιμα τι να λεει.

Ετσι η αλλιως δεν ειναι κακο να αμφισβητουμε τον εαυτο μας και τη σιγουρια μας κι ας νομιζουμε οτι ξερουμε που παταμε.Κι επισης τα ρασα δεν κανουν απαραιτητα τον παπα.

Ειναι μονο μια γνωμη και συγγνωμη για το ον τοπικ.

Και παιζω και τριλιες αμα λαχει. ;D

Καλη μας ορεξη! ;D
Eτσι ακριβως .+300000000!!

 
gvour είπε:
τι με νοιαζει αν το κοτοπουλο εχει πορτοκαλι αντι για λεμονι η τα γεμιστα κιμα.Αν ειναι νοστιμα τι να λεει.
Δηλαδή αν στα πιο νόστιμα γεμιστά, βάλω φέτα (το τυρί εννοώ) θα τα φας? ;D ;D ;D ;D

 
Μια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?
Οταν πας στο γεστογάν  ;D ;D και παραγγείλεις γεύμα 7 πιάτων, μέσα είναι ο σεφ  ;D ο σπεδαγμένος  ;D με την ομάδα του και ξεσαλώνει  ;D Οταν πάλι πας για σουβλάκια, είναι ο τσίφτης ο σοβλατζής  ;D και πιανει μια λαδόκολα, πιτα- γυρος- τζατζίκι- ντοματα- ΤΕΛΟΣ, σε 12 δευτερόλεπτα  ;D ούτε σοταρισμα με τρούφες  ;D, ούτε σως μπαλσαμικο με καβουρδισμένα αμύγδαλα, ούτε πουρές από σπαράγγια ούτε τίποτα  ;D ;D ;D

Και βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα  ;D Αλλωστε, απο το να φας το κυριλλε γευμα σε δηθεν υψηλή κουζίνα και να πεσεις σε φολα, ξερεις κατι εστιατορια απο εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα, με ασχετους μαγειρους, σαπια υλικά, 40 διαφωνιες το δευτερολεπτο, να ουρλιαζουν οι σοπρανο και οι πιανιστες να καθονται και να κοιτανε τα πληκτρα  ;D απο αυτες τις μ****κιες λοιπον χιλιες φορες σουβλακια λεμε  ;D ;D ;D

 
Όπως λέγει και ο Μάνος….

Και τα δύο ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας.

Άλλοι το βλέπουν σα διαδικασία επιβίωσης και άλλοι σαν ιεροτελεστία.  

Απλά , το πιο γκουρμέ , μπορεί να είναι δήθεν αλλά μπορεί να είναι όντως και πιο εκλεπτυσμένο , ικανό να γίνει αντιληπτό, μόνο από μύστες με εκπαιδευμένους ουρανίσκους.

Στο τέλος της μέρας όμως, αυτό που μετράει είναι οι κοιλιακοί…και όποιος τους έχει…παίρνει και τις κυρίες.  ;D ;D

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει και στη μουσική….

.....δεν πά να παίζει απλά, με συναίσθημα ή γρήγορα με επιδεξιότητα.

Τις κυρίες θα τις πάρει αυτός που έχει τους κοιλιακούς.-  ;D ;D ;D

 
LK είπε:
Όπως λέγει και ο Μάνος….

Και τα δύο ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας.

Άλλοι το βλέπουν σα διαδικασία επιβίωσης και άλλοι σαν ιεροτελεστία.  

Απλά , το πιο γκουρμέ , μπορεί να είναι δήθεν αλλά μπορεί να είναι όντως και πιο εκλεπτυσμένο , ικανό να γίνει αντιληπτό, μόνο από μύστες με εκπαιδευμένους ουρανίσκους.

Στο τέλος της μέρας όμως, αυτό που μετράει είναι οι κοιλιακοί…και όποιος τους έχει…παίρνει και τις κυρίες.  ;D ;D

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει και στη μουσική….

.....δεν πά να παίζει απλά, με συναίσθημα ή γρήγορα με επιδεξιότητα.

Τις κυρίες θα τις πάρει αυτός που έχει τους κοιλιακούς.-  ;D ;D ;D
Φοβόμουν να συμμετέχω σε αυτή τη συζήτηση κυρίως λόγω ηλικίας και θεωρητικών γνώσεων,αλλά ο φίλος LK έχει απόλυτο δίκιο.Τι Jason Becker παίζεις,τι Παντελίδη,άμα έχεις κοιλιακούς τελείωσε,δικό σου το μωρό!  ;D

 
Για να μιλήσω και λίγο σοβαρά, φίλε Warwickplayer, έχω την εντύπωση ότι έχεις πέσει σε μια παγίδα, και δεν είσαι ο μόνος βέβαια.

Παίζεις (και πολύ φοβάμαι ότι ακούς κιόλας) μουσική με την λογική.

Η μουσική όμως είναι ακριβώς το αντίθετο, πηγάζει και συνάμα στοχεύει, ακριβώς σε αυτό που η λογική (περιορίζοντάς το) προσπαθεί να τιθασεύσει, γιατί είναι από μόνο του ανεξέλεγκτο.

Το εσωτερικό μας "άβατο". Τον συναισθηματικό μας κόσμο, τον ψυχισμό μας, τους κρυφούς εσωτερικούς δαίμονες και αγγέλους.

Όπως λοιπόν η λογική προσπαθεί (αυτός είναι ένας από τους κύριους ρόλους της) να κάνει επεξεργάσιμα και μη χαωτικά τα του εσωτερικού μας κόσμου, έτσι η θεωρία, αρμονία, αντίστοιξη, κλπ, προσπαθούν να διερευνήσουν και να εξηγήσουν λογικά τι συμβαίνει κάθε φορά σε ένα "μουσικό γεγονός".

Αν αυτά, τα ανάγεις σε κύρια μέσα αντίληψης του "μουσικού γεγονότος", το έχασες .

Δεν μιλάει εκεί που πρέπει, γιατί δεν το αφήνεις.

Πρέπει πρώτα να περάσει τα στάδια της επεξεργασίας από την λογική και τους κανόνες της.

Μα έτσι μπορεί βέβαια να δημιουργείς όταν παίζεις μουσική, αλλά δεν εκφράζεις κάτι εσωτερικό εύκολα, δεν αφήνεσαι στα πηγαία συναισθήματα που προκαλούν έμπνευση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι τα αξιολογικά κριτήριά σου για κάποιο μουσικό αποτέλεσμα είναι αναγόμενα κάθε φορά στην λογική γνώση που αποκομίζεις από τις μουσικές σπουδές σου (τις οποίες έχεις ανάγει σε "βίβλο" από την έλλειψη άλλου τρόπου "εσωτερικής μετάφρασης"), και όχι στο προσωπικό σου εσωτερικό "ταρακούνημα" που η μουσική μπορεί να προκαλέσει, και το χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν το έχεις καν αντιληφθεί.

Κρίμα.

Όλα αυτά τα γράφω (χωρίς να σε γνωρίζω, το ξέρω, και μπορεί να πέφτω πολύ έξω σε όλα, αλλά τα κατά καιρούς γραπτά σου με πήγαν εκεί) χρησιμοποιώντας εσένα μόνο σαν αφορμή, γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους-μουσικούς.

 
fusiongtr είπε:
Για να μιλήσω και λίγο σοβαρά, φίλε Warwickplayer, έχω την εντύπωση ότι έχεις πέσει σε μια παγίδα, και δεν είσαι ο μόνος βέβαια.

Παίζεις (και πολύ φοβάμαι ότι ακούς κιόλας) μουσική με την λογική.

Η μουσική όμως είναι ακριβώς το αντίθετο, πηγάζει και συνάμα στοχεύει, ακριβώς σε αυτό που η λογική (περιορίζοντάς το) προσπαθεί να τιθασεύσει, γιατί είναι από μόνο του ανεξέλεγκτο.

Το εσωτερικό μας "άβατο". Τον συναισθηματικό μας κόσμο, τον ψυχισμό μας, τους κρυφούς εσωτερικούς δαίμονες και αγγέλους.

Όπως λοιπόν η λογική προσπαθεί (αυτός είναι ένας από τους κύριους ρόλους της) να κάνει επεξεργάσιμα και μη χαωτικά τα του εσωτερικού μας κόσμου, έτσι η θεωρία, αρμονία, αντίστοιξη, κλπ, προσπαθούν να διερευνήσουν και να εξηγήσουν λογικά τι συμβαίνει κάθε φορά σε ένα "μουσικό γεγονός".

Αν αυτά, τα ανάγεις σε κύρια μέσα αντίληψης του "μουσικού γεγονότος", το έχασες .

Δεν μιλάει εκεί που πρέπει, γιατί δεν το αφήνεις.

Πρέπει πρώτα να περάσει τα στάδια της επεξεργασίας από την λογική και τους κανόνες της.

Μα έτσι μπορεί βέβαια να δημιουργείς όταν παίζεις μουσική, αλλά δεν εκφράζεις κάτι εσωτερικό εύκολα, δεν αφήνεσαι στα πηγαία συναισθήματα που προκαλούν έμπνευση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι τα αξιολογικά κριτήριά σου για κάποιο μουσικό αποτέλεσμα είναι αναγόμενα κάθε φορά στην λογική γνώση που αποκομίζεις από τις μουσικές σπουδές σου (τις οποίες έχεις ανάγει σε "βίβλο" από την έλλειψη άλλου τρόπου "εσωτερικής μετάφρασης"), και όχι στο προσωπικό σου εσωτερικό "ταρακούνημα" που η μουσική μπορεί να προκαλέσει, και το χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν το έχεις καν αντιληφθεί.

Κρίμα.

Όλα αυτά τα γράφω (χωρίς να σε γνωρίζω, το ξέρω, και μπορεί να πέφτω πολύ έξω σε όλα, αλλά τα κατά καιρούς γραπτά σου με πήγαν εκεί) χρησιμοποιώντας εσένα μόνο σαν αφορμή, γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους-μουσικούς.
Δε θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα πιστεύω.

Μήπως ο Warwickplayer είναι το alter ego κάποιου συμφορουμίτη και απλώς δοκιμάζει τις αντοχές του forum?  :P Πάντως, όπως και νά χει, και πέρα από τις προσωπικές αντιπαραθέσεις (έστω και μονόπλευρες), η συζήτηση αυτή ήταν, για μένα τουλάχιστον, πολύ χρήσιμη, όχι μόνο σε μουσικό αλλά και σε ψυχολογικό επίπεδο. Ο καθένας έχει τα δικά του σημεία αναφοράς και δική του οπτική πάνω στα τεκταινόμενα. Επίσης φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η άποψη ενός ατόμου δεν ταυτίζεται πάντα με την τοποθέτηση του σε μια συζήτηση.

Οσον αφορά τον τίτλο του θέματος, για το αν υπάρχει ρατσισμός στα νέα μέλη, υπερκαλυφθηκα από συμφορουμίτες που το παρομοίασαν με την ένταξη ενός νέου μέλους σε μια παρέα / κοινωνία. Και για να πω και την δική μου εμπειρία για την οποία ακόμη νιώθω άσχημα:

Πριν γίνω μέλος του φόρουμ, προσπαθούσα για αρκετό καιρό να κάνω λογαριασμό από την γερμανία στην οποία ζω τα τελευταία χρόνια. Για χψζ λόγους αυτό δεν ήταν δυνατό και είχα εκνευριστεί επειδή είχα προσπαθήσει πολλές φορές και δεν ήξερα τι έφταιγε. Oταν γύρισα κάποια στιγμή διακοπές στην Ελλάδα, έκανα τελικά λογαριασμό και ήμουν έτοιμος να στειλω ένα θυμωμένο μήνυμα στο φόρουμ. Όμως... αφενός η ζεστή χαιρετούρα των παιδιών εδώ με το καλημέρα και αφετέρου η ανταπόκριση του yameth στα μηνύματα μου όταν τον ζάλιζα σχετικά με το πως μπορώ να αλλάξω email / username κτλ που δείχνει το πόσο ενδιαφέρεται για το noiz με έκαναν όχι μόνο να ξεχάσω τον επιπόλαιο θυμό μου αλλά και να νιώσω ότι βρήκα καινούριους φίλους - καθένας με την προσωπικότητα του, τα γέλια και τα κουσούρια του φυσικά :)

Πιστεύω ότι δεν είμαστε όλοι το ίδιο ώριμοι (είμαι σχεδόν τριάντα και πήγα να φερθώ σαν γαιδούρι αρχικά) και ότι λίγη ανοχή καμιά φορά αποδίδει μεσοπρόθεσμα. Εξάλλου όλοι έχουμε καμια φορά τα νεύρα μας, τις μαύρες μας κτλ, και παρόλα αυτά μπορούμε να είμαστε μια παρέα.

Σόρρυ αν βγήκα λίγο οφφ-τοπικ; για να επανορθώσω ετοιμάζω ένα μικρό θεματάκι σχετικά με εφφέ προς συζήτηση για το οποίο θέλω τη γνώμη σας και πιστεύω πως θα σας αρέσει :)

Ahoy!

 
fusiongtr είπε:
Για να μιλήσω και λίγο σοβαρά, φίλε Warwickplayer, έχω την εντύπωση ότι έχεις πέσει σε μια παγίδα, και δεν είσαι ο μόνος βέβαια.

Παίζεις (και πολύ φοβάμαι ότι ακούς κιόλας) μουσική με την λογική.

Η μουσική όμως είναι ακριβώς το αντίθετο, πηγάζει και συνάμα στοχεύει, ακριβώς σε αυτό που η λογική (περιορίζοντάς το) προσπαθεί να τιθασεύσει, γιατί είναι από μόνο του ανεξέλεγκτο.

Το εσωτερικό μας "άβατο". Τον συναισθηματικό μας κόσμο, τον ψυχισμό μας, τους κρυφούς εσωτερικούς δαίμονες και αγγέλους.

Όπως λοιπόν η λογική προσπαθεί (αυτός είναι ένας από τους κύριους ρόλους της) να κάνει επεξεργάσιμα και μη χαωτικά τα του εσωτερικού μας κόσμου, έτσι η θεωρία, αρμονία, αντίστοιξη, κλπ, προσπαθούν να διερευνήσουν και να εξηγήσουν λογικά τι συμβαίνει κάθε φορά σε ένα "μουσικό γεγονός".

Αν αυτά, τα ανάγεις σε κύρια μέσα αντίληψης του "μουσικού γεγονότος", το έχασες .

Δεν μιλάει εκεί που πρέπει, γιατί δεν το αφήνεις.

Πρέπει πρώτα να περάσει τα στάδια της επεξεργασίας από την λογική και τους κανόνες της.

Μα έτσι μπορεί βέβαια να δημιουργείς όταν παίζεις μουσική, αλλά δεν εκφράζεις κάτι εσωτερικό εύκολα, δεν αφήνεσαι στα πηγαία συναισθήματα που προκαλούν έμπνευση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι τα αξιολογικά κριτήριά σου για κάποιο μουσικό αποτέλεσμα είναι αναγόμενα κάθε φορά στην λογική γνώση που αποκομίζεις από τις μουσικές σπουδές σου (τις οποίες έχεις ανάγει σε "βίβλο" από την έλλειψη άλλου τρόπου "εσωτερικής μετάφρασης"), και όχι στο προσωπικό σου εσωτερικό "ταρακούνημα" που η μουσική μπορεί να προκαλέσει, και το χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν το έχεις καν αντιληφθεί.

Κρίμα.

Όλα αυτά τα γράφω (χωρίς να σε γνωρίζω, το ξέρω, και μπορεί να πέφτω πολύ έξω σε όλα, αλλά τα κατά καιρούς γραπτά σου με πήγαν εκεί) χρησιμοποιώντας εσένα μόνο σαν αφορμή, γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους-μουσικούς.

Οταν λεω εγω οτι εισαι υποπτος Στρατο κατι γνωριζω. ;DΜε εξεπληξες με την παραπανω παρεμβαση σου.Ευγε απο καρδιας.
 
AuditoryDriving είπε:
Σόρρυ αν βγήκα λίγο οφφ-τοπικ;

Ahoy!
Μια χαρά που τα είπες και δεν βγήκες καθόλου οff  ;)

Βέβαια ο Στράτος «ζωγράφισε» το αγόρι μου  8) straight to the point. 

Και για εμένα είναι παράδειγμα προς μίμηση γιατί...

Είναι ένας αξιολογότατος μουσικός, ένα εξαίρετο παιδί και κυρίως αντιμετωπίζει το forum/ την τέχνη/ την κιθάρα/ το χόμπι του με κέφι.

Είναι χαρά η ενασχόληση με αυτά και τίποτα άλλο...

Ούτε τι ξέρω, τι δεν ξέρω...

Ούτε είμαι ο καλύτερος...

Ούτε είμαι ο τα ξέρω όλα... κλπ

Εγώ λοιπόν ψηφίζω Στράτο (και όχι μόνο)  ;) και θα πω αυτό που πολλές φορές έχω πει κατ ιδίαν σε μεταξύ μας συζητήσεις εκ του σύνεγγυς...

Μην το παίρνετε πολύ στα σοβαρά (με την καλή έννοια) όλο αυτό που γίνεται στο forum. Είναι το χόμπι, η πλάκα μας, η αποσυμπίεση μας.

Κανείς δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν- αντίθετα για όσους θέλουν, για όσους χρειαστούν, πάντα θα υπάρχει βοήθεια (στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας) για τα πάσης φύσης προβλήματα/ζητήματα που θα αντιμετωπίσουμε.

Και η βοήθεια εδώ μέσα πάντα δίνεται με χαρά- γιατί είναι «ενταγμένη» στο γενικότερο πλαίσιο της χαράς που μας προσφέρει το χόμπι μας.           

 
warwickplayer είπε:
Μου λές για τον ρομαντισμό...Τι θες να σου πω?
Εγω σου ειπα για ρομαντισμο? Εσυ αποφασισες ότι η κλασική παιδεία είναι ημιτελης, και μετα μας ειπες ότι αυτο ηταν μεχρι τον ρομαντισμο. Λες και υπαρχει κανεις με κλασικη παιδεια που σταματαει στον ρομαντισμο.

Κι εγω αντιστοιχα θα μπορουσα να σου πω, πως αν λάβουμε υποψη μας μονο τον 17ο αιωνα, η τζαζ ηταν κατι ταμ ταμ σε κοκκαλα ελεφαντων.

Και ξαναρωταω, τι χρησιμοποιει η τζαζ αρμονια που δε θα τα συναντήσει ενας που εχει λάβει κλασική παιδεια? Και δε ζει σε μοναστηρι του 18ου αι.

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Κανείς δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν- αντίθετα για όσους θέλουν, για όσους χρειαστούν, πάντα θα υπάρχει βοήθεια (στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας) για τα πάσης φύσης προβλήματα/ζητήματα που θα αντιμετωπίσουμε.

Και η βοήθεια εδώ μέσα πάντα δίνεται με χαρά- γιατί είναι «ενταγμένη» στο γενικότερο πλαίσιο της χαράς που μας προσφέρει το χόμπι μας.           
Φοίλως τι πρωσπαθείς να κάμνοις πολωτουστική κατίσχυσει? Για κομουνιστοί σε κώβο ,πειά βωείθοια κε πεια ζοιτίματα θα αντειμετοποίσουμαι αινταγμαίνοι στω γενηκότερω πλέσοιο πειας χαράς? ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
Φοίλως τι πρωσπαθείς να κάμνοις πολωτουστική κατίσχυσει? Για κομουνιστοί σε κώβο ,πειά βωείθοια κε πεια ζοιτίματα θα αντειμετοποίσουμαι αινταγμαίνοι στω γενηκότερω πλέσοιο πειας χαράς? ;D ;D ;D
Με εσένανε δεν σε μιλάω γιατί πήρες μπάσο και μας απέλυσες απαξάπαντες από την παράγκα  ;D ;D ;D ;D

Το είδα εδώ επαραπέρα ότι απέκτησες σχιστομάτικο κούτσουρο και μας έφαγες τις δουλείες  ;D ;D ;D ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Με εσένανε δεν σε μιλάω γιατί πήρες μπάσο και μας απέλυσες απαξάπαντες από την παράγκα  ;D ;D ;D ;D

Το είδα εδώ επαραπέρα ότι απέκτησες σχιστομάτικο κούτσουρο και μας έφαγες τις δουλείες  ;D ;D ;D ;D
Ημείς είμεθα αναρχικοί φίλος , μη μας υπελογίζεις εις την καπιταληστρικήν οικογένεια του Λίο, μέχρι και κινέζο ακουστικό μπουθαρίστα αγοράσαμε σήμερις  ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top