- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Είναι για μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλαιότεροι.theoctapus είπε:Συγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?
![Big grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Είναι για μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλαιότεροι.theoctapus είπε:Συγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?
"Δεν εννοούσα αυτό ωρε". ;D ;D ;Dmanosx είπε:Δηλαδή αν ας πούμε βρεθούμε σε ένα μπλουζοτζαμάρισμα ;D και πούμε όλοι μαζί "πάμε ένα δωδεκάμετρο από Λα", εσύ θα παίξεις σε Σι ύφεση; ;D Η μήπως θα κουρδίσεις στα 450 Hz;
Οι κανόνες συνυπάρχουν σε κάθε μορφή τέχνης, και είναι ταυτόσημοι με τις αισθητικές επιλογές, είτε αυτές γίνονται συνειδητά είτε ασυνείδητα. Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν σε εμποδίζει να κάνεις ένα πειραματικό ατονάλ blues ;D αλλά μη γ***σουμε και το τζαμάρισμα, ;D ας παίξουμε τώρα από ΛΑ και για τα υπόλοιπα έχουμε το... bedroom PC ;D ;D ;D
Δεν θυμάμαι να αναφέρθηκα στο ηχητικό μέρος. Για το παίξιμο μίλησα. Είσαι απλά θυμωμένος και γίνεσαι άδικος.warwickplayer είπε:Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...
Μιλάς για τον δύσκολο Παπακωνσταντίνου για το "Tangerine Dream" αριστούργημα ή για το Δωρικό τζαμάρισμα;warwickplayer είπε:Και εγώ πολύ φιλικά θα σου απαντήσω ότι το κλιπ για το οποίο αναφέρεσαι ήταν στην ουσία μελέτη για ένα σόλο μπάσου που είχα να παρουσιάσω.Το ότι εδώ μέσα πρέπει να παρουσιάζουμε μόνο κομμάτια τελειωμένα με mastering κλπ το αγνωούσα και πίστευα ότι θα πάρω συμβουλές από άτομα τα οποία ξέρουν κάτι περισσότερο απο blues κλπ...Στα αλλά κλιπ απο live μπορείς να δεις τι παίζω και αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί αν εσύ επιλέγεις να κρίνεις ένα άνθρωπο από κάποια κλιπ που ανέβασε για να πάρει βοήθεια...
, η οποία χαλαρά συγκαταλέγεται μέσα στις 10 μεγαλύτερες σαχλαμάρες που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα, με σταματούσε να απαντήσω, θα τα πω και ας πέφτω επίπεδο.Εγώ παίζω με 5 χορδές χωρίς τάστα και με ένα στρατό από πετάλια από κάτω..Επίσης είμαι κάτω απ τα τριάντα και δεν παίζω Ροκ εντ δε ρολ και πολλές φορές παίζω κάτι περίεργα στύλ...Μαλίστα το αγαπημένο μου διάστημα είναι το τρίτονο.Κάνω παρέα με μουσικούς που παίζουν και με επτάχορδες κιθάρες σε υψηλές ταχύτητες...Είμαι επίσης είρωνας με τους ξερόλες και δεν γουστάρω τους κομπλεξικούς bedroom player που νομίζουν ότι δεν γίνεται αντιληπτή η ημιμάθεια τους και ή αμάθεια τους απ τα γραπτά τους..Πρέπει αφού καώ στην πυρά να με αποβάλουν απ το forum?
Με μία τζαζ προσέγγιση, έχει. Δεν ξέρεις, δεν καταλαβαίνεις, που να σου εξηγήσω. ;DΣυγνώμη, τα προηγούμενα τι σχέση έχουν με την καχυποψία προς τα νέα μέλη?
Μια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?Ειλικρινά χέστηκα για το .....
Επίσης ειλικρινώς χέστηκα για το ....
Eτσι ακριβως .+300000000!!gvour είπε:Μια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?
Αν μου δωσεις περισσοτερα και καλυτερα υλικα απο καποιον αλλο δε σημαινει οτι θα φτιαξω και πιο νοστιμο φαγητο.
Αν εισαι μαστορας,με δυο υλικα μπορεις φτιαξεις ωραια πραγματα.
Μπορει να ξερεις να διαχειριστεις μονο αυτα τα 2-3 υλικα αλλα η ουσια ειναι να φτιαξεις κατι που να τρωγεται και να ναι ωραιο κι ας ειναι μονο 5 φαγητα.
Αλλιως τι τα θες τα τεντζερεδια.
Ακομα καλυτερα αν ξερεις πως να χρησιμοποιησεις τα εργαλεια σου και εχεις πολλα στη διαθεση σου.
Αν και παλι αυτο απο μονο του δε σημαινει οτι σιγουρα θα καμεις κατι αξιολογο.
Και τελικα η ουσια ειναι που μετραει και οχι τα γυρω απ αυτην-τι με νοιαζει αν το κοτοπουλο εχει πορτοκαλι αντι για λεμονι η τα γεμιστα κιμα.Αν ειναι νοστιμα τι να λεει.
Ετσι η αλλιως δεν ειναι κακο να αμφισβητουμε τον εαυτο μας και τη σιγουρια μας κι ας νομιζουμε οτι ξερουμε που παταμε.Κι επισης τα ρασα δεν κανουν απαραιτητα τον παπα.
Ειναι μονο μια γνωμη και συγγνωμη για το ον τοπικ.
Και παιζω και τριλιες αμα λαχει. ;D
Καλη μας ορεξη! ;D
Δηλαδή αν στα πιο νόστιμα γεμιστά, βάλω φέτα (το τυρί εννοώ) θα τα φας? ;D ;D ;D ;Dgvour είπε:τι με νοιαζει αν το κοτοπουλο εχει πορτοκαλι αντι για λεμονι η τα γεμιστα κιμα.Αν ειναι νοστιμα τι να λεει.
Οταν πας στο γεστογάν ;D ;D και παραγγείλεις γεύμα 7 πιάτων, μέσα είναι ο σεφ ;D ο σπεδαγμένος ;D με την ομάδα του και ξεσαλώνει ;D Οταν πάλι πας για σουβλάκια, είναι ο τσίφτης ο σοβλατζής ;D και πιανει μια λαδόκολα, πιτα- γυρος- τζατζίκι- ντοματα- ΤΕΛΟΣ, σε 12 δευτερόλεπτα ;D ούτε σοταρισμα με τρούφες ;D, ούτε σως μπαλσαμικο με καβουρδισμένα αμύγδαλα, ούτε πουρές από σπαράγγια ούτε τίποτα ;D ;D ;DΜια και μας ανοιξαν την ορεξη τα παλλικαρια παραπανω να μιλησουμε και λιγο για φαγητο?
Φοβόμουν να συμμετέχω σε αυτή τη συζήτηση κυρίως λόγω ηλικίας και θεωρητικών γνώσεων,αλλά ο φίλος LK έχει απόλυτο δίκιο.Τι Jason Becker παίζεις,τι Παντελίδη,άμα έχεις κοιλιακούς τελείωσε,δικό σου το μωρό! ;DLK είπε:Όπως λέγει και ο Μάνος….
Και τα δύο ικανοποιούν το αίσθημα της πείνας.
Άλλοι το βλέπουν σα διαδικασία επιβίωσης και άλλοι σαν ιεροτελεστία.
Απλά , το πιο γκουρμέ , μπορεί να είναι δήθεν αλλά μπορεί να είναι όντως και πιο εκλεπτυσμένο , ικανό να γίνει αντιληπτό, μόνο από μύστες με εκπαιδευμένους ουρανίσκους.
Στο τέλος της μέρας όμως, αυτό που μετράει είναι οι κοιλιακοί…και όποιος τους έχει…παίρνει και τις κυρίες. ;D ;D
Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει και στη μουσική….
.....δεν πά να παίζει απλά, με συναίσθημα ή γρήγορα με επιδεξιότητα.
Τις κυρίες θα τις πάρει αυτός που έχει τους κοιλιακούς.- ;D ;D ;D
Δε θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα πιστεύω.fusiongtr είπε:Για να μιλήσω και λίγο σοβαρά, φίλε Warwickplayer, έχω την εντύπωση ότι έχεις πέσει σε μια παγίδα, και δεν είσαι ο μόνος βέβαια.
Παίζεις (και πολύ φοβάμαι ότι ακούς κιόλας) μουσική με την λογική.
Η μουσική όμως είναι ακριβώς το αντίθετο, πηγάζει και συνάμα στοχεύει, ακριβώς σε αυτό που η λογική (περιορίζοντάς το) προσπαθεί να τιθασεύσει, γιατί είναι από μόνο του ανεξέλεγκτο.
Το εσωτερικό μας "άβατο". Τον συναισθηματικό μας κόσμο, τον ψυχισμό μας, τους κρυφούς εσωτερικούς δαίμονες και αγγέλους.
Όπως λοιπόν η λογική προσπαθεί (αυτός είναι ένας από τους κύριους ρόλους της) να κάνει επεξεργάσιμα και μη χαωτικά τα του εσωτερικού μας κόσμου, έτσι η θεωρία, αρμονία, αντίστοιξη, κλπ, προσπαθούν να διερευνήσουν και να εξηγήσουν λογικά τι συμβαίνει κάθε φορά σε ένα "μουσικό γεγονός".
Αν αυτά, τα ανάγεις σε κύρια μέσα αντίληψης του "μουσικού γεγονότος", το έχασες .
Δεν μιλάει εκεί που πρέπει, γιατί δεν το αφήνεις.
Πρέπει πρώτα να περάσει τα στάδια της επεξεργασίας από την λογική και τους κανόνες της.
Μα έτσι μπορεί βέβαια να δημιουργείς όταν παίζεις μουσική, αλλά δεν εκφράζεις κάτι εσωτερικό εύκολα, δεν αφήνεσαι στα πηγαία συναισθήματα που προκαλούν έμπνευση.
Το αποτέλεσμα είναι ότι τα αξιολογικά κριτήριά σου για κάποιο μουσικό αποτέλεσμα είναι αναγόμενα κάθε φορά στην λογική γνώση που αποκομίζεις από τις μουσικές σπουδές σου (τις οποίες έχεις ανάγει σε "βίβλο" από την έλλειψη άλλου τρόπου "εσωτερικής μετάφρασης"), και όχι στο προσωπικό σου εσωτερικό "ταρακούνημα" που η μουσική μπορεί να προκαλέσει, και το χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν το έχεις καν αντιληφθεί.
Κρίμα.
Όλα αυτά τα γράφω (χωρίς να σε γνωρίζω, το ξέρω, και μπορεί να πέφτω πολύ έξω σε όλα, αλλά τα κατά καιρούς γραπτά σου με πήγαν εκεί) χρησιμοποιώντας εσένα μόνο σαν αφορμή, γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους-μουσικούς.
fusiongtr είπε:Για να μιλήσω και λίγο σοβαρά, φίλε Warwickplayer, έχω την εντύπωση ότι έχεις πέσει σε μια παγίδα, και δεν είσαι ο μόνος βέβαια.
Παίζεις (και πολύ φοβάμαι ότι ακούς κιόλας) μουσική με την λογική.
Η μουσική όμως είναι ακριβώς το αντίθετο, πηγάζει και συνάμα στοχεύει, ακριβώς σε αυτό που η λογική (περιορίζοντάς το) προσπαθεί να τιθασεύσει, γιατί είναι από μόνο του ανεξέλεγκτο.
Το εσωτερικό μας "άβατο". Τον συναισθηματικό μας κόσμο, τον ψυχισμό μας, τους κρυφούς εσωτερικούς δαίμονες και αγγέλους.
Όπως λοιπόν η λογική προσπαθεί (αυτός είναι ένας από τους κύριους ρόλους της) να κάνει επεξεργάσιμα και μη χαωτικά τα του εσωτερικού μας κόσμου, έτσι η θεωρία, αρμονία, αντίστοιξη, κλπ, προσπαθούν να διερευνήσουν και να εξηγήσουν λογικά τι συμβαίνει κάθε φορά σε ένα "μουσικό γεγονός".
Αν αυτά, τα ανάγεις σε κύρια μέσα αντίληψης του "μουσικού γεγονότος", το έχασες .
Δεν μιλάει εκεί που πρέπει, γιατί δεν το αφήνεις.
Πρέπει πρώτα να περάσει τα στάδια της επεξεργασίας από την λογική και τους κανόνες της.
Μα έτσι μπορεί βέβαια να δημιουργείς όταν παίζεις μουσική, αλλά δεν εκφράζεις κάτι εσωτερικό εύκολα, δεν αφήνεσαι στα πηγαία συναισθήματα που προκαλούν έμπνευση.
Το αποτέλεσμα είναι ότι τα αξιολογικά κριτήριά σου για κάποιο μουσικό αποτέλεσμα είναι αναγόμενα κάθε φορά στην λογική γνώση που αποκομίζεις από τις μουσικές σπουδές σου (τις οποίες έχεις ανάγει σε "βίβλο" από την έλλειψη άλλου τρόπου "εσωτερικής μετάφρασης"), και όχι στο προσωπικό σου εσωτερικό "ταρακούνημα" που η μουσική μπορεί να προκαλέσει, και το χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν το έχεις καν αντιληφθεί.
Κρίμα.
Όλα αυτά τα γράφω (χωρίς να σε γνωρίζω, το ξέρω, και μπορεί να πέφτω πολύ έξω σε όλα, αλλά τα κατά καιρούς γραπτά σου με πήγαν εκεί) χρησιμοποιώντας εσένα μόνο σαν αφορμή, γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους-μουσικούς.
Οταν λεω εγω οτι εισαι υποπτος Στρατο κατι γνωριζω. ;DΜε εξεπληξες με την παραπανω παρεμβαση σου.Ευγε απο καρδιας.
Μια χαρά που τα είπες και δεν βγήκες καθόλου οffAuditoryDriving είπε:Σόρρυ αν βγήκα λίγο οφφ-τοπικ;
Ahoy!
Εγω σου ειπα για ρομαντισμο? Εσυ αποφασισες ότι η κλασική παιδεία είναι ημιτελης, και μετα μας ειπες ότι αυτο ηταν μεχρι τον ρομαντισμο. Λες και υπαρχει κανεις με κλασικη παιδεια που σταματαει στον ρομαντισμο.warwickplayer είπε:Μου λές για τον ρομαντισμό...Τι θες να σου πω?
Φοίλως τι πρωσπαθείς να κάμνοις πολωτουστική κατίσχυσει? Για κομουνιστοί σε κώβο ,πειά βωείθοια κε πεια ζοιτίματα θα αντειμετοποίσουμαι αινταγμαίνοι στω γενηκότερω πλέσοιο πειας χαράς? ;D ;D ;DTerry RoscoeBeck5 είπε:Κανείς δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν- αντίθετα για όσους θέλουν, για όσους χρειαστούν, πάντα θα υπάρχει βοήθεια (στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας) για τα πάσης φύσης προβλήματα/ζητήματα που θα αντιμετωπίσουμε.
Και η βοήθεια εδώ μέσα πάντα δίνεται με χαρά- γιατί είναι «ενταγμένη» στο γενικότερο πλαίσιο της χαράς που μας προσφέρει το χόμπι μας.
Με εσένανε δεν σε μιλάω γιατί πήρες μπάσο και μας απέλυσες απαξάπαντες από την παράγκα ;D ;D ;D ;Dsamy paraga είπε:Φοίλως τι πρωσπαθείς να κάμνοις πολωτουστική κατίσχυσει? Για κομουνιστοί σε κώβο ,πειά βωείθοια κε πεια ζοιτίματα θα αντειμετοποίσουμαι αινταγμαίνοι στω γενηκότερω πλέσοιο πειας χαράς? ;D ;D ;D
Ημείς είμεθα αναρχικοί φίλος , μη μας υπελογίζεις εις την καπιταληστρικήν οικογένεια του Λίο, μέχρι και κινέζο ακουστικό μπουθαρίστα αγοράσαμε σήμερις ;D ;D ;DTerry RoscoeBeck5 είπε:Με εσένανε δεν σε μιλάω γιατί πήρες μπάσο και μας απέλυσες απαξάπαντες από την παράγκα ;D ;D ;D ;D
Το είδα εδώ επαραπέρα ότι απέκτησες σχιστομάτικο κούτσουρο και μας έφαγες τις δουλείες ;D ;D ;D ;D