- Μηνύματα
- 11,649
- Solutions
- 1
- Πόντοι
- 123
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
- Τραγούδι
Αν είσαι άλλος ένας απο εμάς σε διαμέρισμα και θες να ηχογραφήσεις κιθάρα με ήχο παραμορφωμένου ενισχυτή χωρίς να ξεσηκώσεις τους γείτονες και να ακούσεις αρνητικές ευχές, έχεις τέσσερεις επιλογές:
Λίγο πολύ τα αποτελέσματα είναι γνωστά στους περισσότερους που έχουν μπει στην διαδικασία να ηχογραφήσουν.
Στο 1 δεν θα υπεροδηγήσεις τις λάμπες και δεν θα έχεις τον ήχο για τον οποίο πήρες λαμπάτο ενισχυτή.
Στο 2 θα οδηγήσεις σωστά τον ενισχυτή με gain και θα γράψεις καρφί στην κάρτα ήχου, χωρίς την απαραίτητη ένταση που απαιτείται. Αλλά θα έχεις μια προσομοίωση καμπίνας στην φτηνή έκδοχή, σ' αρέσει - δεν σ' αρέσει. Τα Boss Tube Amp Expander και UA Ox προσφέρουν φοβερές δυνατότητες και επιλογές. Στα 1200 ευρώ όμως.
Στο 3 υπάρχουν φανατικοί των Profiling Kemper που φωτογραφίζει τον ήχο κάποιου συνδυασμού ενισχυτή και καμπίνας αλλά και αυτοί του modeling του Line 6 Helix και Boss GT1000 μεταξύ άλλων. Κορυφαίες τεχνολογίες και οι δύο. Υπάρχουν και οι ταπεινότερες πεταλιέρες των 150-300 ευρώ που επίσης κάνουν τη δουλειά μια χαρά για όσους δεν έχουν χρυσά αυτιά και με σωστές ρυθμίσεις πετυχαίνουν πάρα πολλά.
Στο 4 η UAD παίζει μόνη της. Είναι μια ανωτέρας ποιότητας κάρτα ήχου σε ότι αφορά τις προδιαγραφές, με onboard επεξεργαστή για να διαχειρίζεται το δικό της software που απαρτίζεται απο μεγάλη γκάμα εφέ και προενίσχυσης. Κι επειδή δεν εξαρτάται απο τον υπολογιστή οπότε δεν κάνει το ταξίδι πηγαιν' έλα, δεν έχει καθυστέρηση (latency) όταν γράφεις μια κιθάρα μεσα απο μια προσομοίωση Marshall π.χ. Επιπροσθέτως διατείνεται πως δεν κάνει προσομοιώσεις με "φωτογραφήσεις" κάποιου συνδυασμού αλλά φτιάχνει μια ψηφιακή εκδοχή του αρχικού σχεδίου κυκλώματος των μηχανημάτων που αντιγράφει. Πολύ ενδιαφέρον κατα την άποψη μου καθώς θα λειτουργεί πιστά και με μηδαμινές αποκλίσεις σε κάθε ρύθμιση, κάτι που δεν κάνει π.χ. το profile που έχει μια στατική απεικόνιση.
Εγω έχω δουλέψει τους 3 πρώτους τρόπους σε διάφορες εκδοχές και σχεδόν πάντα πέτυχα τελικά ένα αποδεκτό ήχο. Μπορεί και να μην ήταν όμως αυτός που είχε αρχικά ηχογραφηθεί αλλά έγινε μετά απο επεξεργασία in the box.
Για να γράψω στα Windows καρφί στην κάρτα, με κάποια κιθαριστική σουίτα είναι εκτός θέματος, μιας και η όποια καθυστέρηση με ξενερώνει αφάνταστα και δεν βοηθάει στο παίξιμο.
Αναρωτιέμαι και με τρώει η τσέπη μου λοιπόν, μιας κι εχω ακούσει πολύ καλούς ήχους του software out of the box στις Apollo.
Καρφί στο instrument input με έναν Fuchs στην οθόνη και έβγαλες ήχο. Μια βόλτα στο Youtube, πείθει.
Η τιμή είναι κάπως αλμυρή στα 1100 για την Apollo Twin αλλά απο προδιαγραφές hardware είναι κορυφή.
Εχω αντίστοιχων προδιαγραφών κάρτα της SPL χωρίς το software.
Μήπως όμως εξυπηρετεί καλύτερα την κιθάρα η Apollo;
Τι λένε οι έχοντες και κατέχοντες;
- Να βάλεις μικρόφωνο μπροστά στο ηχείο σε χαμηλή ένταση.
- Να βάλεις Loadbox / Attenuator / Speaker simulator όπως Two Notes Torpedo Captor ή Boss WAZA Tube Amp Expander μετα τον ενισχυτή σου.
- Να πάρεις προενισχυτή με Speaker simulator. Απο πεταλιέρα των 150 ευρώ μέχρι Kemper των 2000.
- Να πάρεις κάρτα ήχου UAD Apollo με software amp simulations και μηδενική καθυστέρηση.
Λίγο πολύ τα αποτελέσματα είναι γνωστά στους περισσότερους που έχουν μπει στην διαδικασία να ηχογραφήσουν.
Στο 1 δεν θα υπεροδηγήσεις τις λάμπες και δεν θα έχεις τον ήχο για τον οποίο πήρες λαμπάτο ενισχυτή.
Στο 2 θα οδηγήσεις σωστά τον ενισχυτή με gain και θα γράψεις καρφί στην κάρτα ήχου, χωρίς την απαραίτητη ένταση που απαιτείται. Αλλά θα έχεις μια προσομοίωση καμπίνας στην φτηνή έκδοχή, σ' αρέσει - δεν σ' αρέσει. Τα Boss Tube Amp Expander και UA Ox προσφέρουν φοβερές δυνατότητες και επιλογές. Στα 1200 ευρώ όμως.
Στο 3 υπάρχουν φανατικοί των Profiling Kemper που φωτογραφίζει τον ήχο κάποιου συνδυασμού ενισχυτή και καμπίνας αλλά και αυτοί του modeling του Line 6 Helix και Boss GT1000 μεταξύ άλλων. Κορυφαίες τεχνολογίες και οι δύο. Υπάρχουν και οι ταπεινότερες πεταλιέρες των 150-300 ευρώ που επίσης κάνουν τη δουλειά μια χαρά για όσους δεν έχουν χρυσά αυτιά και με σωστές ρυθμίσεις πετυχαίνουν πάρα πολλά.
Στο 4 η UAD παίζει μόνη της. Είναι μια ανωτέρας ποιότητας κάρτα ήχου σε ότι αφορά τις προδιαγραφές, με onboard επεξεργαστή για να διαχειρίζεται το δικό της software που απαρτίζεται απο μεγάλη γκάμα εφέ και προενίσχυσης. Κι επειδή δεν εξαρτάται απο τον υπολογιστή οπότε δεν κάνει το ταξίδι πηγαιν' έλα, δεν έχει καθυστέρηση (latency) όταν γράφεις μια κιθάρα μεσα απο μια προσομοίωση Marshall π.χ. Επιπροσθέτως διατείνεται πως δεν κάνει προσομοιώσεις με "φωτογραφήσεις" κάποιου συνδυασμού αλλά φτιάχνει μια ψηφιακή εκδοχή του αρχικού σχεδίου κυκλώματος των μηχανημάτων που αντιγράφει. Πολύ ενδιαφέρον κατα την άποψη μου καθώς θα λειτουργεί πιστά και με μηδαμινές αποκλίσεις σε κάθε ρύθμιση, κάτι που δεν κάνει π.χ. το profile που έχει μια στατική απεικόνιση.
Εγω έχω δουλέψει τους 3 πρώτους τρόπους σε διάφορες εκδοχές και σχεδόν πάντα πέτυχα τελικά ένα αποδεκτό ήχο. Μπορεί και να μην ήταν όμως αυτός που είχε αρχικά ηχογραφηθεί αλλά έγινε μετά απο επεξεργασία in the box.
Για να γράψω στα Windows καρφί στην κάρτα, με κάποια κιθαριστική σουίτα είναι εκτός θέματος, μιας και η όποια καθυστέρηση με ξενερώνει αφάνταστα και δεν βοηθάει στο παίξιμο.
Αναρωτιέμαι και με τρώει η τσέπη μου λοιπόν, μιας κι εχω ακούσει πολύ καλούς ήχους του software out of the box στις Apollo.
Καρφί στο instrument input με έναν Fuchs στην οθόνη και έβγαλες ήχο. Μια βόλτα στο Youtube, πείθει.
Η τιμή είναι κάπως αλμυρή στα 1100 για την Apollo Twin αλλά απο προδιαγραφές hardware είναι κορυφή.
Εχω αντίστοιχων προδιαγραφών κάρτα της SPL χωρίς το software.
Μήπως όμως εξυπηρετεί καλύτερα την κιθάρα η Apollo;
Τι λένε οι έχοντες και κατέχοντες;