- Μηνύματα
- 22,320
- Πόντοι
- 2,148
Κατάλαβες ποια είναι η διαφορά μας τώρα; Είσαι τυχερός.
συγνώμη που θα ρωτήσω κι όλας
αλλά πόσο είναι αυτό το latency που βάζει ο υπολογιστής σου που το αντιλαμβάνεσαι κι όλας?
Εντελώς ακαδημαϊκά ρωτάω.
Κατάλαβες ποια είναι η διαφορά μας τώρα; Είσαι τυχερός.
Η καθυστέρηση που προκύπτει απο το ταξίδι της πενιάς (έχει ψηλό attack και για αυτό ενοχλεί περισσότερο απ' ότι μια φωνή) που φεύγει απο την κάρτα για τον υπολογιστή, για να επεξεργαστεί με μια σουίτα το σήμα και μετα να το στείλει πάλι πίσω, δεν εξαφανίζεται όσο καλή κι αν είναι μια κάρτα. Γιατι δεν είναι δικό της πρόβλημα!
H Apollo με τους δικους της επεξεργαστές έχει 2ms.
Στην καλύτερη περίπτωση θα ήταν να τρέχεις με 32 ASIO buffer size για 13ms, που δεν είναι όταν τρέχεις φορτωμένο project και για τα 128, είναι 21ms. Ειναι βεβαι και ο συνδυασμός όλου του hardware που παίζει ρόλο αλλά στην καλύτερη αυτό είναι.
H Apollo με τους δικους της επεξεργαστές έχει 2ms.
Για την δε RME Babyface ,το νούμερο που αναφέρεις είναι εξωπραγματικό εκτός και αν είναι Thunderbolt 3.
το ξέρω.Οταν γράφεις και ακούς ταυτόχρονα την επεξεργασία, είναι πηγαιν' έλα.
Γραφεις δηλαδή κιθάρα μεσω κιθαριστικής σουίτας σε φορτωμένο με tracks, project με 64 buffer χωρίς πρόβλημα και το έχεις μόνιμα σε αυτη την ρύθμιση θες να πεις;
Δεν διευκρίνησες τι είναι το 2 (απλό ή με επιστροφή).
Μιλάει για τα onboard fx, στα οποία δεν υπάρχει ping pong σήματος.
Προς τι ο προβληματισμος;δεν νομίζω.
Για onboard ακόμα και το 2 είναι πολύ.
Αλλωστε σου είπα οι καλές κάρτες όπως αυτές που συζητάμε γύρω στο 2 παίζουν
1 ώρα πριν, BillTrantos είπε
Αφεντικό έχεις ενισχυτάρες και πεταλάρες. Πάρε ένα Torpedo Captor X με μερικά πακέτα καμπινών και το θέμα κλείνει δια παντός. Δε θα έχεις latency, θα χρησιμοποιείς και το κανονικό σου signal chain έως την καμπίνα και θα έχεις studio tones όλες τις ώρες της μέρας. Δε βρίσκω κάποιο αρνητικό.
Για πες αρχηγέ...μήπως έχεις συγκρίνει το "βοδι" με το torpedo;
Μάλλον πολύ χειρότερο
Κατι λαθος κανεις τοτε.
Ενα μοναδικο ταπεινο 57αρι τοποθετημενο σωστα στο sweet spot του μεγαφωνου αρκει.
Η ροκ (και η soul & η funk και η jazz) ιστορια αλλωστε το εχει αποδειξει πολλακις.
Καλα και τα room mics & οι...ανακλασεις και το double miking ,αλλα βασικα πολυ κακο για το τιποτα (τα εκανα πιτσιρικας και πιο πολυ βαβουρα παρα αποτελεσμα εφερναν)
Φυσικά δεν απαρνούμαι το 57άρι (για το Sennheiser πάλι, παρόλο που λόγω format ήθελα πολύ να μου αρέσει, δεν...).
Αλλά γιατί τέτοια απέχθεια στα impulse repsonses? Έχεις δοκιμάσει τα Celestion παρεμπιπτόντως;
Έχεις δοκιμάσει τα Celestion παρεμπιπτόντως;