Guitar hero

SORRY για τα Greeklish... όλα μια ιδέα είναι...
Αγαπητέ OLORIN,

Από την υπογραφή σου βλέπω ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα στο να χρησιμοποιείς ελληνικά και θα ήθελα ειλικρινά να μου εξηγήσεις αυτή την "άποψη" ή την "ιδέα" (σε ξεχωριστό thread σε παρακαλώ).

Οι κανόνες χρήσης απαγορεύουν τα greeklish, καθώς πέρα από το αισθητικό και το γλωσσικό υπάρχει και ένα σημαντικό "τεχνικό" θέμα που δυσκολεύει την πρόσβαση κάποιων ανθρώπων σε site με greeklish.

Εκ της διαχειρήσεως,

Γεράσιμος

 
O Mark Ribbot Υanni είναι ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονούς "εναλλακτικούς" κιθαριστες (μαζι με τον τεράστιο Nels Cline)

Εχεις απόλυτο δίκιο πάρα πολλοί Ελληνες κιθαριστες καλά θα κάνανε να τους ακουγανε λιγάκι παρά να μένανε αιωνίως κολλημένοι στα ίδια και στα ίδια :cry:

 
Μπραβο ρε παιδια. Φοβερη κιθαρα σε μια φοβερη μπαντα. Ακουσατε το τελευταιο του Tom Waits? Ειναι παρα πολυ εκεινοι που θα αξιζε να βρισκονται σε ενα top50. Και οι 80-speed-wankers (γεια σου ρε superfunk) ειναι πολυ μακρια απο αυτη κατα τη γνωμη μου.

 
Βασικά εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τον τίτλο guitar hero και νομίζω οτί όταν έχουμε να κάνουμε με μουσική κάτι τέτοιο δεν πρέπει να ισχύει. Γι` μένα απλώς ύπαρχουν κιθαρίστες. Καλοί ή κακοί δεν έχει σημασία.

Τώρα το να βάζουμε σε ένα καζάνι όλους τους μουσικούς και να λέμε οτι αυτός ειναι καλός γιατί παίζει με feeling ή δεν είναι καλός αυτός ,αλλά ο άλλος που ξεσκίζει την ταστιέρα , κτλ κτλ,,, δεν στέκει γι`μένα προσωπικά. Τα πάντα είναι θέμα γούστου και ``οπτικής γωνίας``...

15 χρόνια κιθαρίστας, παλέυω συνεχώς να αναπτύσω την τεχνική μου. Μου αρέσει το πολύ γρήγορο και τεχνικό παίξιμο. Γουστάρω κιθαρίστες όπως οι Rusty Cooley, Jason Becker,Andy Timmons, Danny Danzi, Gus G, Alexi Laiho, Chris impelliteri, Yngwie Malmsteen, και πολλοί άλλοι ``fretboard runners``. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτί δεν μαγέυομαι από κιθαρίστες διαφορετικής νοοτροπίας και στύλ. ..BBking, Frank Zappa, Hendrix, Gary Moore, Vinie moore, Alan Holdsworth, και πολλοί άλλοι...

 
ξεχνάς να αναφέρεις πόσες φορές μετά την κυκλοφορία του Black Album o Hammett ανακυρήχθηκε κορυφαίος κιθαρίστας από περιοδικά και λοιπά και όχι μόνο στην Αμερική' date=' αλλά σε όλον τον κόσμο. [/quote']μεσος ορος ηλικιας αυτων που ψηφισαν?12-13 χρονων?
 
Η ταχυτητα απο μονη της δεν σημαινει απολυτως τιποτα...... Ο David Gilmour των Pink Floyd δεν εχει την ταχυτητα του Satrianni αλλα ειναι 10 φορες πιο μελωδικος και ποτε δεν επαναλαμβανεται.Τον Satrianni συγκεκριμενα τον βρισκω προβλεψιμο και τον Vai πολυλογα.....χωρις να θελω να τους υποτιμησω.Βεβαιως ειναι παγκοσμιως αναγνωρισμενοι, αλλα το θεμα ειναι τι θελει ο καθενας.... Να σας θυμισω το απιστευτο σολο του τραγουδιου Comfortably numb που εχει διαρκεια 2,5 λεπτα και δεν θελεις να σταματισει.....Το παν ειναι το συναισθημα ειτε κλαρινο παιζεις ειτε την......κιθαρα.....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

 
Εγώ πάλι το βαριέμαι το αργό παίξιμο(ιδίως των bluesmen) με το "δήθεν" feeling,έπαιξε μια νότα και τι έγινε δηλαδή;Όπως επίσης βαριέμαι το πολύ ανούσιο μπλά μπλά και μιάς και το θέμα ανοίχτηκε για τον vinnie moore για μενα παιδιά ο τύπος είναι το τέλειο παράδειγμα κιθαρίστα που δεν λέει τίποτα από feeling!Ότι και να παίξει ακούγεται σαν να το είχε "προσχεδιάσει" να παιχτεί έτσι και το παίζει τέλεια και με πολύ καλό ήχο.Αυτό είναι για μένα το σημαντικό, και εκεί θέλω να καταλήξω,ότι δηλαδή όταν ακούω έναν κιθαρίστα θέλω να με κάνει να πιστεύω ότι αυτοσχεδιάζει εκείνη την ώρα και όχι να παίζει τέλεια μια παρτιτούρα.Ο satriani π.χ. επειδή τον έχω δεί και live με πείθει ότι παίζει πραγματικά αυτοσχεδιαστικά κι ας κινείται στα βήματα των ηχογραφήσεων.Το ίδιο και ο vai.Αυτό που με εντυπωσιάζει όμως περισσότερο είναι το πως καταφέρνουν να κινούνται μουσικά οι jazzίστες.Ακούστε λίγο rosenberg trio και πείτε μου αν είναι για σάς απλά τέλεια τεχνικοί ή συνδιασμός τέλειας τεχνικής με feeling.Για μένα είναι το δεύτερο πάντως.Και η βασική διαφορά των άσκοπων shreders με τους πραγματικά καλούς φαίνεται στο υπόβαθρο πάνω στο οποίο παίζουν τους παπάδες τους.Αν μου παίζει ο άλλος παπάδες πάνω από μια συγχορδία για 5 λεπτά χάρηκα πολύ κι εγώ το κάνω αν όμως παίζει πάνω σε αλλαγές συγχορδιών και κλιμάκων είναι άξιος τουλάχιστον για αυτό που κατάφερε!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία, υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης..

Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα..

Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…...

οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του...

 
Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία' date=' υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης..Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα..

Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…...

οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του...[/quote']

Συμφωνώ απόλυτα!Και δεν είμαι καθόλου απόλυτος(εάν αναφέρεσαι σε εμένα)!

Υ.Γ.Λίγο οξύμορο αυτό που έγραψα,ε?Anyway καταλάβατε...
 
Δεν βαρεθήκατε να αναφέρεσθε στους ίδιους & τους ίδιους δεινοσαυροροκάδες :lol:

για ακούστε και κάτι πιό φρέσκο & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ

(κατα τη γνώμη μου & οι 5 τρώνε για πρωϊνο όλα τα "¨ροκ" ειδωλα :P )

http://www.jimcampilongo.com

http://www.johnnyhiland.com/

http://www.johnnya.com/

www.marcribot.com

www.nelscline.com

 
Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία' date=' υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης..Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα..

Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…...

οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του...[/quote']

Ίσως η πιο σωστή τοποθέτηση και άποψη που έχω διαβάσει στο post συμφωνώ απόλυτα …. Με τον whiteNoise Το αφιερώνω σε όλα τα παιδιά που μετά από μερικά χρόνια θα ανακαλύψουν ότι ήταν παραπλανημένοι κιθαρίστες η ότι είχαν λάθος αντίληψη για την μουσική και την κιθάρα ( ήμουν και εγώ ένας από αυτούς )
 
χαμηλη ταχυτητα = τεχνικη και μελωδια.

Δεν ειναι τυχαιο οτι οι καλυτεροι κιθαριστες ειναι απο jazz & blues.

Να το θεσω αλλιως προσπαθηστε να παιξετε τεταρτα σε 120b.p.m.

και τεταρτα σε 40 b.p.m.

τον ρυθμο σε μεγαλες ταχυτητες τον εχουμε, λιγο πολυ, μεσα μας

 
σε γρήγορο tempo ειναι δυσκολότερο να συνδυάσεις ταχύτητα, καθαρές νότες μελωδικό και εγκεφαλικό-ευρηματικό παίξιμο από ότι σε αργό tempo.χωρίς να θέλω να γίνω σπαστικός....αν κάποιος παίζει 4αρτα σε 140 bpm η και γρηγορότερα, σε 40bpm τα παίζει άνετα ενώ κοιμάται, παίζει τάβλι η τρώει ένα σουβλάκι με τζατζίκι η χωρίς.. :D ..κάποτε έπαιζα 4αρτα σε 160 με 170 bpm..

θα ρωτήσετε σε τι με ωφέλησε αυτό.. με έκανε άνετο με την ταστιέρα στα χαμηλότερα tempos.. κάτι άφησε χρήσιμο η εποχή που έβραζε το αίμα μας.. :wink:

 
να σαι καλα ρε superfunk :D τα links με τους κιθαριστες ειναι απιστευτα.οι κιθαριστες αυτοι που ουτε καν τους ηξερα Γ....ΝΕ :wink:

 
φιλε WHITE NOISE μακαρι να ηταν ετσι απλα τα πραγματα.

μην δοκιμασεις να παιξεις σολο στα 40b.p.m. προσπαθησε να παιξεις

πανω στα χτηπηματα του μετρονομου...

για καποια χιλ. δευτερολεπτου θα βγεις εκτος ισως στην κιθαρα μην εχει τοσο σημασια αλλα στο μπασσο και στα ντραμς ειναι κανονας

 
ακόμη και αν ήταν έτσι όπως λες .είναι δυσκολότερο να σολαρεις μελωδικά και ευρηματικά σε χαμηλό τέμπο απο οτι σε γρήγορο που τρέχεις να προλάβεις τις αλλαγές των συνχορδιων,προσπαθείς να παίζεις καθαρά και παράλληλα πρωτότυπες ιδέες και μελωδικές χωρίς να επαναλαμβάνεσαι ?δεν νομίζω...πιστεύω πως η κουβέντα μας είναι για κιθάρα και όχι για αλλά όργανα αν και το ίδιο ισχύει σε όλα...

Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα φιλε.. παλιακαραβανα..

 
"χαμηλη ταχυτητα = τεχνικη και μελωδια"

Αυτά για μένα τα λένε οι παράλυτοι χαχα!

Λοιπόν, όσο για τα προηγούμενα που ειπώθηκαν για το Hammett εγώ να πω ότι δεν θυμάμαι να είπα καμιά φορά "Α, ο τάδε θα έπαιζε καλύτερο solo εδω απ'αυτόν". Όχι, εμένα μου αρέσει ο Hammet και δεν θα έλεγα με τίποτα ότι δεν αξίζει να είναι στους Metallica. Να πας εσύ ρε φίλε στους Metallica, εσύ που το είπες. Ξέρω και σχετικό ανέκδοτο...

Επίσης, να πω βέβαια οτι οι πωλήσεις ουδεμία σχέση έχουν με το πόσο καλός μουσικός είναι κάποιος. Θυμηθείτε τον Cobain...

Και στο κάτω κάτω εγώ γουστάρω να ακούω και King/Hanneman. Ποιο το πρόβλημα αν ΌΛΟΙ τους κράζουν; Το συναίσθημα που θέλουν να περάσουν το περνάνε με τις "διαβολικές" τους κλίμακες.

Α, κάτι ακόμα, δεν θα βαρεθώ ποτέ τον Knopfler. Δεν ξέρω, κάθε φορά που τον ακούω με στέλνει. Δηλαδή γενικά το σύνολο Straits.

 
Ε, βέβαια, ο άλλος για guitar hero είπε, και ο καθένας τη γνώμη του θα την πει...

Και είναι στη φύση του κάθε κιθαρίστα να έχει την τελευταία λέξη πάντα, είναι γεγονός...

 
Τα πρώτα άλμπουμ του Vinnie δεν μου αρέσαν επειδή ήταν πολύ neoclassical ενώ οι προτιμήσεις μου στο instrumental είναι περισσότερο rock based [Vai - Satriani - Blues Saraceno - Richie Kotzen κτλ]. Από την άλλη και για να μπω στην φιλοσοφία της τροπής που έχει πάρει το thread, μου αρέσουν τόσο "λιτοί" κιθαριστές [π.χ B.B King, Alfred King - ακόμα και ο Clapton σε κάποια και φυσικα SRV, Kenny Wayne Shepherd, Bernad Allison, Eric Gales] όσο και "παιχταράδες". Δεν υπάρχουν διαχωρισμοί του τύπου 5 νότες και χίλιες νότες, το θέμα είναι να σου κάθεται στο αυτί και να ταιριάζει στα μουσικά γούστα σου. Νομίζω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό. πάντως θα συμφωνήσω με την κατάληξη του Superfunk, ότι πρέπει να είναι πρώτα μουσικοί και μετά κιθαρίστες.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top