Γλυκάθηκε η γριά στις πρόβες.......

τα περισσότερα handheld δυναμικά (57,58 κλπ) θα συμπεριφερθούν λίγο πολύ με παραπλήσιο τρόπο σε ένα τέτοιο σενάριο (φυσικά και υπάρχουν διαφορές αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι τρομερά δυσδιάκριτες). Αυτό ισχύει και για τα τύμπανα.

Αν μπορείς να βρείς κάποιο δυναμικό με κατασκευαστικά extended απόκριση στο χαμηλότερο φάσμα πχ 112, RE20, 421, Audix κλπ κλπ κλπ τότε σίγουρα είναι καλύτερη επιλογή για την κάσα. Καλές λύσεις ανάγκης που πιθανόν θα βρεθούν πιο εύκολα τα beta 57 & 58

Σε ότι αφορά το snare (αλλά και τις κιθάρες) θεωρώ πως τα πιο bright handheld δυναμικά (δηλαδή 57άρι σε σχέση με το 58άρι) είναι καλύτερη επιλογή και πιθανότατα θα δώσει ένα πιο έυκολα διακριτό αποτέλεσμα (cut through the mix) σε ένα προβληματικό και κορεσμένο (ειδικά στο ανεξέλεγκτο χαμηλότερο κομμάτι του συχνοτικού φάσματος) περιβάλλον. Επαναλαμβάνω όμως πως στο συγκεκριμένο σενάριο οι διαφορές είναι δυσδιακριτες.

 
Είναι ανάγκη αυτό το c1000?  ;D ;D

Δηλαδή αυτός ο δονητής με μπαταρίες....  ;D

 
Ψτ κύριος. Οταν αντιμιλάς, να αντιμιλάς με αντιπροτάσεις.

Οχι πετάμε λάσπη και φεύγουμε.

 
Το θέμα που έβαλε ο αγκαπητός Audiokostas ενδιαφέρει κι εμένα.

Αφού ευχαριστήσω τους συμμετέχοντες για τις μέχρι τώρα πολύτιμες συμβουλές τους,θα ήθελα να ρωτήσω αν η όποια μετακίνηση της θέσης των οργάνων/ενισχυτών-στον ίδιο χώρο-θα ήταν ικανή να βοηθήσει με κάποιον τρόπο το όλο εγχείρημα.

Ο χώρος είναι καλυμμένος με μοκέτα σε ξύλινο δάπεδο,οι τοίχοι επενδεδυμένοι με ανθρακί λαβύρινθο (ricofon) 20 ετίας και το ύψος 2.60 περίπου.

 
fleamail είπε:
Είναι ανάγκη αυτό το c1000?  ;D ;D

Δηλαδή αυτός ο δονητής με μπαταρίες....  ;D
άντε η μπαταρία (στην τελική και τα παλιά 87άρια μπαταρία πέρναν ;)) .....το καπάκι που το μετατρέπει σε υπαρκαρδιοειδές που το βάζεις?

...το c1000 το σιχαίνομαι,το μισώ, το αναγνωρίζω στα πρώτα 2ms μιας ηχογράφησης και θέλω να τα μαζέψω και να τα καταστρέψω όλα,όλα,όλα, ΟΛΑ, ΟΛΑ ....μ'ακούς?......ΟΛΑ!!!

;D ;D ;D ;D

ΑΛΛΑ...

στον συγκεκριμένο ρόλο και σενάριο (αποκλειστικά) είναι εξαιρετικό....και εγώ προσωπικά δεν έχω βρεί κάτι που να το ξεπερνάει ΑΣΧΕΤΩΣ τιμής. Ίσως γιατί τα άπειρα μειονεκτηματα του στην συγκεκριμένη περίπτωση γίνοντε κατα κάποιον τρόπο πλεονεκτήματα.....

 
nikodemos είπε:
...το c1000 το σιχαίνομαι,το μισώ, το αναγνωρίζω στα πρώτα 2ms μιας ηχογράφησης και θέλω να τα μαζέψω και να τα καταστρέψω όλα,όλα,όλα, ΟΛΑ, ΟΛΑ ....μ'ακούς?......ΟΛΑ!!!
ΟΚ boss. Το καταλάβαμε. Ή overhead στα ντραμς ή στον κάλαθο των καλωδίων προς επισκευή.  ;D

Και για να απαντήσω και στον φίλο μου τον ΠαυλοDistortio, δεν νομίζω ότι σε τέτοιο περιορισμένο χώρο, κάποια άλλη αλλαγή πέραν των monitors που είπε ο Flea θα έφερνε κάποια ουσιαστική αλλαγή.

Αν και οι ειδικοί γνωρίζουν καλύτερα......

 
audiokostas είπε:
ΟΚ boss. Το καταλάβαμε. Ή overhead στα ντραμς ή στον κάλαθο των καλωδίων προς επισκευή.  ;D
...εεεεε όχι ακριβώς......overhead μόνο σε ένα τέτοιο σενάριο (ζωντανή ηχογράφηση σε μπάντα με τύμπανα σε μικρό χώρο, όλοι μαζί και με ένα 3 mic set up στα τύμπανα). Από εκεί και πέρα τίποτα απολύτως  ;D ;D ;D .....

Και για να απαντήσω και στον φίλο μου τον ΠαυλοDistortio, δεν νομίζω ότι σε τέτοιο περιορισμένο χώρο, κάποια άλλη αλλαγή πέραν των monitors που είπε ο Flea θα έφερνε κάποια ουσιαστική αλλαγή.

Αν και οι ειδικοί γνωρίζουν καλύτερα......
πέρα από την αλλαγή στην θεση των μόνιτορ ηχείων θα μπορούσατε ίσως να φτιάξετε ένα ζευγάρι από κινητά πάνελ που να "απομονώσουν" κατά το περισσότερο δυνατό τα τύμπανα από τους υπόλοιπους (σαν συνέχεια της ντουλάπας από την μία πλευρά και απέναντι από το παράθυρο....να φτιάξετε δηλαδή ένα πρόχειρο κινητό και συναρμολογούμενο drum booth). Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό -  μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
nikodemos είπε:
....να φτιάξετε δηλαδή ένα πρόχειρο κινητό και συναρμολογούμενο drum booth). Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό -  μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).
Actually για αυτόν τον λόγο φτιάξαμε τα plexi πάνελς στο 1.60 ύψος. Σαν ένα mini booth για τα τύμπανα. Και επειδή ο ντράμερ είναι προς την "βαράω δυνατά" σχολή. Ηταν κάπως όμως (σαν ντραμερ σε βιτρίνα) και "εκοβε" λίγο την ατάκα της μπότας. Αλλά το ψυχολογικό ήταν ο κυρίως λόγος που τα βγάλαμε. Και σκεφτόμασταν να τα βάλουμε στους ενισχυτές να τους απομωνώσουμε κάπως από τον περιβάλλοντα χωρο στην closed mic περίπτωση. Αλλά εσύ λές να το κάνουμε στη ντραμς και οχι στους amps. Και να ντύσουμε τα πλεξι (ναι διαφανή πλαστικά είναι) με ρικοφον panels (or similar) για να είναι και ηχοαπορροφητικά ώστε να μην κάνουν «εσωτερικές ανακλάσεις» δημιουργώντας συνθήκες αντηχείου.

Ακόμα καλύτερα ίσως να το κάναμε και στα ντραμς και στους ενισχυτές;

Σε ευχαριστώ για μια ακόμη φορά.

 
nikodemos είπε:
Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό -  μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).
ωραια αυτη η ιδεα!

κωστα, σορυ για το οφτοπικ, αλλα που εχεις βρει τοσο μεγαλα κομματια απο πλεξιγκλας?

οταν πριν κανα χρονο κοιταζα γιατι ειχα μια παρομοια ιδεα, ειχα βρει μονο αυτα τα μαραφετια που χωριζουν τα γραφεια στις τραπεζες, τα οποια ηταν ενοχλητικα ακριβα!

οχι οτι το πλεξιγκλας ειναι φτηνο αν θυμαμαι καλα)

 
Το κόστος εξαρτάται από το πάχος (και το χρώμα).

Τα συγκεκριμένα είναι απλά διαφανή 1.60 χ 50 ενωμένα με μεντεσέδες για να διπλώνουν και να αποθηκέυονται. Το κόστος δεν το ξέρω γιατί τα έκανε ο ντράμερ (που τα γνωρίζει καθώς έχει χρωματοπωλείο)

Τις δικές μου κατασκευές τις "εκοβα" κάτω στην Παιωνίου (στη Λιοσίων, κοντά στον Σταθμό Λαρίσης). Εχει κι αλλού όμως.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top