άντε η μπαταρία (στην τελική και τα παλιά 87άρια μπαταρία πέρνανfleamail είπε:Είναι ανάγκη αυτό το c1000? ;D ;D
Δηλαδή αυτός ο δονητής με μπαταρίες.... ;D
ΟΚ boss. Το καταλάβαμε. Ή overhead στα ντραμς ή στον κάλαθο των καλωδίων προς επισκευή. ;Dnikodemos είπε:...το c1000 το σιχαίνομαι,το μισώ, το αναγνωρίζω στα πρώτα 2ms μιας ηχογράφησης και θέλω να τα μαζέψω και να τα καταστρέψω όλα,όλα,όλα, ΟΛΑ, ΟΛΑ ....μ'ακούς?......ΟΛΑ!!!
...εεεεε όχι ακριβώς......overhead μόνο σε ένα τέτοιο σενάριο (ζωντανή ηχογράφηση σε μπάντα με τύμπανα σε μικρό χώρο, όλοι μαζί και με ένα 3 mic set up στα τύμπανα). Από εκεί και πέρα τίποτα απολύτως ;D ;D ;D .....audiokostas είπε:ΟΚ boss. Το καταλάβαμε. Ή overhead στα ντραμς ή στον κάλαθο των καλωδίων προς επισκευή. ;D
πέρα από την αλλαγή στην θεση των μόνιτορ ηχείων θα μπορούσατε ίσως να φτιάξετε ένα ζευγάρι από κινητά πάνελ που να "απομονώσουν" κατά το περισσότερο δυνατό τα τύμπανα από τους υπόλοιπους (σαν συνέχεια της ντουλάπας από την μία πλευρά και απέναντι από το παράθυρο....να φτιάξετε δηλαδή ένα πρόχειρο κινητό και συναρμολογούμενο drum booth). Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό - μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).Και για να απαντήσω και στον φίλο μου τον ΠαυλοDistortio, δεν νομίζω ότι σε τέτοιο περιορισμένο χώρο, κάποια άλλη αλλαγή πέραν των monitors που είπε ο Flea θα έφερνε κάποια ουσιαστική αλλαγή.
Αν και οι ειδικοί γνωρίζουν καλύτερα......
Actually για αυτόν τον λόγο φτιάξαμε τα plexi πάνελς στο 1.60 ύψος. Σαν ένα mini booth για τα τύμπανα. Και επειδή ο ντράμερ είναι προς την "βαράω δυνατά" σχολή. Ηταν κάπως όμως (σαν ντραμερ σε βιτρίνα) και "εκοβε" λίγο την ατάκα της μπότας. Αλλά το ψυχολογικό ήταν ο κυρίως λόγος που τα βγάλαμε. Και σκεφτόμασταν να τα βάλουμε στους ενισχυτές να τους απομωνώσουμε κάπως από τον περιβάλλοντα χωρο στην closed mic περίπτωση. Αλλά εσύ λές να το κάνουμε στη ντραμς και οχι στους amps. Και να ντύσουμε τα πλεξι (ναι διαφανή πλαστικά είναι) με ρικοφον panels (or similar) για να είναι και ηχοαπορροφητικά ώστε να μην κάνουν «εσωτερικές ανακλάσεις» δημιουργώντας συνθήκες αντηχείου.nikodemos είπε:....να φτιάξετε δηλαδή ένα πρόχειρο κινητό και συναρμολογούμενο drum booth). Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό - μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).
ωραια αυτη η ιδεα!nikodemos είπε:Νομίζω ότι έγραψες κάτι για πλέξιγκλας.....θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε για τα πάνελ, επενδυμένο με 5-10εκ. πετροβάμβακα ντυμένο με αεροδιαπερατό ύφασμα ή έτοιμα αφρώδη αποροφητικά ανοικτής κυψέλης αντίστοιχης διατομής, αφήνωντας ένα μικρό τμήμα ακάλυπτο ώστε να διατηρηθεί η οπτική επαφή - σαν παράθυρο (υποθέτω ότι το πλέξιγκλας είναι κάτι διαφανές). Ουσιαστικά δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε σαν σκελετό για τα πάνελ (το ίδιο το πλέξιγκλας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ηχομειωτική αξία ενώ μόνο του - χωρίς επένδυση από κάποιο αποροφητικό υλικό - μπορεί να έχει και χειρότερα αποτελέσματα).