1ο Demo Απ Το 1ο Μου Αλμπουμ (HELP!)

Κατ' αρχήν κάνεις λάθος.

Για το δικό σου καλό, κάνε μια μικρή προσπάθεια να μάθεις/κατανοήσεις τα απολύτως βασικά της μουσικής.

Αν σου πω ότι η "τέταρτη" είναι fourth θα σε βοηθήσει να καταλάβεις περισσότερα?

Το "0,5 semitones" θα το έκανες σε ινδικές ράγκας, στην δυτική μουσική συνήθως δεν χρησιμοποιούνται διαστήματα μικρότερα του semitone.

Το "b sharp minor" είναι C minor και είναι 3 semitones ψηλότερα από το A.
Μηπως γνωριζεις καποιο καλο tutorial ή βιβλιο για να ξεκινησω;

 Εχω την εντυπωση οτι δεν παιζεις καποιο οργανο, εστω και σε 101 επιπεδο. Αν ισχυει αυτο, πρεπει να γινει η ν1 προτεραιοτυτα σου να το αλλαξεις.

 Δοκιμασε το κομματι σε Ρε μινορε.

 Τουλαχιστον εδωσες ελαχιστα χρηματα. Αν δεν την πατησουμε δε μαθαινουμε.
Δεν παιζω, ναι. Οπως ειπα ειμαι τελειως αυτοδιδακτος συνθετης, οχι παιχτης. Γραφω κυριως bgm για τα παιχνιδια μου (Ειμαι game developer). Θα ηθελα να μαθω πληκτρα ομως, θα βοηθουσε και οταν γραφω. Πριν ημουν ανεργος δεν ειχα λεφτα για μαθηματα, τωρα που ειμαι καλυτερα οικονομικα δεν εχω χρονο καθολου δυστυχως? Ισως να εβρισκα καμια ωριτσα καθε σ/κ αλλα μενω και σε κωμοπολη που κανει ακομα πιο δυσκολη την ευρεση καλου δασκαλου. (Να μου πεις μαλλον και απο κακο ολο και κατι θα μαιθανα απο το τιποτα)

 
Μηπως γνωριζεις καποιο καλο tutorial ή βιβλιο για να ξεκινησω;


Δεν ξέρω κάποιο συγκεκριμένα, αλλά όποιο και να πάρεις που να περιέχει τα απολύτως βασικά σχετικά με την θεωρία της μουσικής, νομίζω ότι θα είσαι εντάξει.

 
Το "τελικό" μόνο τελικό που δεν είναι. Αν έχεις τα stems (κάθε track ξεχωριστά και αμειξάριστα) οκ, διορθώνονται όλα. Οι κιθάρες και τα backing δεν είναι άσχημα, αλλά η μείξη των τυμπάνων και της φωνής είναι ένα χάλι μαύρο.

Όσον αφορά τα διαστήματα, είναι βασικό μέρος της μουσικής θεωρίας πρώτων επιπέδων, πριν μπει κάποιος στην αρμονία.
- Μια 4η (καθαρή) πάνω θα ήταν από Ντο σε Φα. Ένας εύκολος τρόπος είναι... να μετρήσεις, ένα-ντο δύο-ρε, τρια-μι, τέσσερα-φα.

- Ένα ημιτόνιο/semitone δε θα κανε καμία διαφορά. Χρειάζεται αρκετά μεγαλύτερο διάστημα για να "ανοίξει" η φωνή σου, και να αλλάξει το register που τραγουδάς, για να μπορείς να χρησιμοποιείς belting και compression.

- 0.5 semitones είναι σαν να λες μισό ημιτόνιο. Πες απλά ένα ημιτόνιο. Βέβαια, από Αm σε B#m είναι 3 ημιτόνια, και η Β# κανονικά θα έπρεπε να την πεις C (ντο).

Από τα λεκτικά σου φαίνεται σαν να μην έχεις καλή ιδέα από βασική μουσική θεωρία, που μπορεί να είναι πρόβλημα όταν συνεργάζεσαι με άλλους μουσικούς, ή γενικά όταν επικοινωνείς μουσική, όπως τώρα. Δεν είναι κάτι δύσκολο.

Το θέμα με το vibrato καλά θα κάνεις να το "ξεχάσεις" όσο μπορείς. Είναι - ακούγεται πολύ λάθος. Κάνε ένα βήμα πίσω, και δοκίμασε να ξεκινάς με πολύ μικρές και αργές ταλαντώσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Να παρεις ενα πληκτρακι και να αρχιζεις να παιζεις. Το πρωτο πραγμα που θα εκανα στη θεση σου.

 
 Να παρεις ενα πληκτρακι και να αρχιζεις να παιζεις. Το πρωτο πραγμα που θα εκανα στη θεση σου.
Εχω ενα καλουτσικο Midi controller αλλα το εχω αφησει στο πατρικο μου σε αλλη πολη, πρεπει οπωσδηποτε να το παρω.. Ισως βαλω τους γονεις μου να μου το στειλουν με κανενα κουριερ. Θα χρειαστω και καμια βαση να το βαλω πανω...

 
Για τονο και ημιτόνιο γνωρίζω. Για "τετάρτη" πρώτη φορά άκουσα και εγώ, ομολογώ. Αν και υποψιάστηκα τι είναι, μου το επιβεβαίωσε ο Άλεξ.

Άτιμη θεωρία!

 
Εχω ενα καλουτσικο Midi controller αλλα το εχω αφησει στο πατρικο μου σε αλλη πολη, πρεπει οπωσδηποτε να το παρω.. Ισως βαλω τους γονεις μου να μου το στειλουν με κανενα κουριερ. Θα χρειαστω και καμια βαση να το βαλω πανω...




Ε ναι, μια χαρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το "τελικό" μόνο τελικό που δεν είναι. Αν έχεις τα stems (κάθε track ξεχωριστά και αμειξάριστα) οκ, διορθώνονται όλα. Οι κιθάρες και τα backing δεν είναι άσχημα, αλλά η μείξη των τυμπάνων και της φωνής είναι ένα χάλι μαύρο.

Όσον αφορά τα διαστήματα, είναι βασικό μέρος της μουσικής θεωρίας πρώτων επιπέδων, πριν μπει κάποιος στην αρμονία.
- Μια 4η καθαρή) πάνω θα ήταν από Ντο σε Φα. Ένας εύκολος τρόπος είναι... να μετρήσεις, ένα-ντο) δύο-ρε, τρια-μι, τέσσερα-φα.

- Ένα ημιτόνιο/semitone δε θα κανε καμία διαφορά. Χρειάζεται αρκετά μεγαλύτερο διάστημα για να "ανοίξει" η φωνή σου, και να αλλάξει το register που τραγουδάς, να κάνεις belting δηλαδή.

- 0.5 semitones είναι σαν να λες μισό ημιτόνιο. Πες απλά ένα ημιτόνιο, αλλά από Αm σε B#m είναι 3 ημιτόνια, και η Β# κανονικά θα έπρεπε να την πεις C (ντο).

Από τα λεκτικά σου φαίνεται σαν να μην έχεις καλή ιδέα από βασική μουσική θεωρία, που μπορεί να είναι πρόβλημα όταν συνεργάζεσαι με άλλους μουσικούς, ή γενικά όταν επικοινωνείς μουσική, όπως τώρα. Δεν είναι κάτι δύσκολο.

Το θέμα με το vibrato καλά θα κάνεις να το "ξεχάσεις" όσο μπορείς. Είναι - ακούγεται πολύ λάθος. Κάνε ένα βήμα πίσω, και δοκίμασε να ξεκινάς με πολύ μικρές και αργές ταλαντώσεις.
Πολυ βοηθητικο ποστ σ'ευχαριστω! Απορια -Αλλαγη περα απο 1 ημιτονιο αν γινει ηλεκτρονικα(απο το daw) θα πεσει πολυ distortion? Θα πρεπει να ξαναηχογραφησουμε και τα οργανα δηλαδη?

 
Για τονο και ημιτόνιο γνωρίζω. Για "τετάρτη" πρώτη φορά άκουσα και εγώ, ομολογώ. Αν και υποψιάστηκα τι είναι, μου το επιβεβαίωσε ο Άλεξ.

Άτιμη θεωρία!
Τωρα μη σου πω οτι εχει και πεμπτη και εκτη

Τουλαχιστον

 
Από τα λεκτικά σου φαίνεται σαν να μην έχεις καλή ιδέα από βασική μουσική θεωρία, που μπορεί να είναι πρόβλημα όταν συνεργάζεσαι με άλλους μουσικούς, ή γενικά όταν επικοινωνείς μουσική, όπως τώρα. Δεν είναι κάτι δύσκολο.


Είπαν σε γνωστό μου να πει το κομμάτι ψηλότερα, κι αυτός ανέβηκε σε μια καρέκλα και το ξαναείπε.

Αυτά πρέπει να τα αποφεύγουμε.

 
Πολυ βοηθητικο ποστ σ'ευχαριστω! Απορια -Αλλαγη περα απο 1 ημιτονιο αν γινει ηλεκτρονικα(απο το daw) θα πεσει πολυ distortion? Θα πρεπει να ξαναηχογραφησουμε και τα οργανα δηλαδη?


 Ναι, θα βγει χαλι.

 
Μη σας πω για γνωστο μακαριτη τραγουδιστη που ελεγε στην ορχηστρα του, παμε ενα ημιτονιο πιο γρηγορα


 Τοτε υπηρχε μονο το varispeed για αυτο, δεν υπηρχαν ακομα pitch shifter




 
Πολυ βοηθητικο ποστ σ'ευχαριστω! Απορια -Αλλαγη περα απο 1 ημιτονιο αν γινει ηλεκτρονικα(απο το daw) θα πεσει πολυ distortion? Θα πρεπει να ξαναηχογραφησουμε και τα οργανα δηλαδη?


Αν υπάρχουν τα DI της κιθάρας (το καθαρό σήμα χωρίς distortion) τότε θα μπορούν να γίνουν reamp και δε θα ακούγεται τόοοσο δα μεγάλη διαφορά, εκτός αν μιλάμε για extreme αλλαγές. Το ίδιο ισχύει και για το μπάσο. Τα τύμπανα δεν χρειάζονται προφανως (μη πα να βάλει +1 σε όλα...). Στα φωνητικά σίγουρα θα ακουστει.

Βέβαια δε θα χρειαστεί να γίνει αλλαγή μόνο ένα ημιτόνιο. Μην μπεις καν στον κόπο γιατί δεν έχει νόημα.

 
 Για ενα ημιτονιο ναι, για τεταρτη πανω η πεμπτη κατω δυσκολο.

 ( 4η πανω= 5η κατω)

(θα φαω ξυλο)

 ( Αλλοι τρωνε ξυλο και αλλοι τρωνε λεφτα, ντισονοραμπλε σοσαετι)

 
Παντως προτεινω να στειλει το παληκαρι σε 3 4 εδω μεσα τα στεμς και να γινει ενας μινι διαγωνισμος ποιος θα το συμμαζεψει καλυτερα....

Γιατι...ωρες ωρες τα παιρνω με τους παραγωγούς

 Για ενα ημιτονιο ναι, για τεταρτη πανω η πεμπτη κατω δυσκολο.

 ( 4η πανω= 5η κατω)

(θα φαω ξυλο)
Φιρι φιρι το πας...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 να γινει ενας μινι διαγωνισμος ποιος θα το συμμαζεψει καλυτερα....
Αυτό γενικά σαν ιδέα είναι πολύ ωραία, όχι μόνο με το συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά γενικά. Βλέπεις πολύ και το πόσο μπορεί να αλλάξει κάτι με τη μείξη, και ποιο είναι το στυλ του καθένα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top