1ο Demo Απ Το 1ο Μου Αλμπουμ (HELP!)

 να γινει ενας μινι διαγωνισμος ποιος θα το συμμαζεψει καλυτερα....
Αυτό γενικά σαν ιδέα είναι πολύ ωραία, όχι μόνο με το συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά γενικά. Βλέπεις πολύ και το πόσο μπορεί να αλλάξει κάτι με τη μείξη, και ποιο είναι το στυλ του καθένα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν υπάρχουν τα DI της κιθάρας (το καθαρό σήμα χωρίς distortion) τότε θα μπορούν να γίνουν reamp και δε θα ακούγεται τόοοσο δα μεγάλη διαφορά, εκτός αν μιλάμε για extreme αλλαγές. Το ίδιο ισχύει και για το μπάσο. Τα τύμπανα δεν χρειάζονται προφανως (μη πα να βάλει +1 σε όλα...). Στα φωνητικά σίγουρα θα ακουστει.

Βέβαια δε θα χρειαστεί να γίνει αλλαγή μόνο ένα ημιτόνιο. Μην μπεις καν στον κόπο γιατί δεν έχει νόημα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω καν αν χρησιμοποιησε virtual amps, λογικα ναι. Θα του πω να μου τα στειλει ολα τωρα να δουμε. 

 
Τώρα που βρήκα χρόνο να ακούσω το demo, να δω και όλα τα σχόλια, ας γράψω κι εγώ ένα γενικό σχόλιο μιας και με κάλυψαν οι συμμετέχοντες.

Το έχω ξαναπεί, θα φάω κράξιμο, αλλά το ξαναλέω. Από το να πηγαίνει κόσμος και να δίνει λεφτά για τέτοιο αποτέλεσμα, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ να το έκανε μόνος του με διαρκείς αναζητήσεις στο YouTube σε production channels.

Αδυνατώ να πιστέψω ότι μόνος σου δε θα είχες παρόμοιο αποτέλεσμα με 2 βδομάδες σοβαρής ενασχόλησης. Και μας γράφεις παρακάτω ότι θα τον κρατήσεις τον τύπο σε άλλο ρόλο και τέτοια.

ΜΑΚΡΙΑ

Πάρε όλα τα stems, πήγαινε σπίτι και κάνε τα όλα μόνος σου, ειδικά εφόσον η τέχνη σου λες πως είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Θα μάθεις κιόλας έτσι, ώστε την επόμενη φορά να έχεις τα αυτιά και την εμπειρία να πεις στον τάδε "μάστορα" ότι σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Όλοι πάθαμε και μάθαμε, αλλά σε παρακαλώ για το Θεό, μη ξοδέψεις άλλα χρήματα εκεί, είναι κρίμα.

Αυτό που άκουσα έχει προοπτική, αν κάνεις ό,τι σου είπαν τα παιδιά παραπάνω. Εννοείται πως σώζεται, ακόμα και εσύ να τραγουδάς, απλά ίσως πάρει παραπάνω χρόνο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και μας γράφεις παρακάτω ότι θα τον κρατήσεις τον τύπο σε άλλο ρόλο και τέτοια.
Θα τον εχω μονο να γραφει τα οργανα, ισως και κανενα backup vocal?

Το έχω ξαναπεί, θα φάω κράξιμο, αλλά το ξαναλέω. Από το να πηγαίνει κόσμος και να δίνει λεφτά για τέτοιο αποτέλεσμα, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ να το έκανε μόνος του με διαρκείς αναζητήσεις στο YouTube σε production channels.
Ισως επρεπε να το δωσω σε καποιον πιο εξειδικευμενο αλλα εμεινα ικανοποιημενος με την ενορχηστρωση οποτε λεω ας τον δοκιμασω?

 
εγώ μετά από τόσα πόστ δεν κατάλαβα πως δημιουργήθηκε αυτό το πρότζεκτ.

Απορίες:

1. εσύ τι έπαιξες?

2. Αυτά που έπαιξες ποιός τα ηχογράφησε?

3. αυτά που έπαιξες σε τι ηχογραφήθηκαν daw κάρτα

4. ποιός "μιξάρησε"?

5. ποιός έκανε "μαστερ"

 
Το κομμάτι είναι για εμένα ξεκάθαρο πως έχει και ενορχηστρωτικά προβλήματα (όχι σοβαρά, κάποιες κόντρες σε αξίες π.χ. σε σχέση ντράμς ριφ και άλλα) και τεράστιο πρόβλημα στη μίξη/παραγωγή.

 Τα ενορχηστρωτικό είναι εις βάρος του γκρούβ και γίνεται πολύ αισθητό σε κάποια σημεία.

 Το παραγωγικό το κάνει δύσκολο έως ανυπόφορο στην ακρόαση.

 Δεν ξέρω που το μίξαρες πάντως εγώ ως ερασιτέχνης θα το μίξαρα πολύ καλύτερα.

 Αν έδωσες λεφτά σε άνθρωπο γι αυτό το αποτέλεσμα του κάνω ευγενική έκκληση να στα δώσει πίσω?

 Με καλύπτουν τα όσα έγραψαν άλλοι φίλοι και συμφωνώ μαζί τους.

 Πάντως θα πω πως δεν είναι καθόλου για εμένα άσχημη προσπάθεια, το αντίθετο, αν φτιαχτούν αυτά θα είναι πάρα πολύ καλό και η φωνή σου ενδέχεται βελτιώσεων, δεν με χάλασε τόσο πολύ, αν ήταν καλύτερη η παραγωγή θα το άκουγα ευχάριστα.

 Εγώ έχω μια Α μουσική παιδεία λόγω του πιάνου που σπούδαξα ?μικρός, αλλά ως ερασιτέχνης χομπίστας σαν εσένα στα υπόλοιπα της μουσικής σύνθεσης και παραγωγής, θα χαιρετίσω την προσπάθειά σου, θα σου πω μπράβο και καλή συνέχεια, να συνεχίσεις να βελτιώνεσαι μουσικά  και να βρεις τουλάχιστο στην μίξη/παραγωγή καλύτερο συνεργάτη.

 
εγώ μετά από τόσα πόστ δεν κατάλαβα πως δημιουργήθηκε αυτό το πρότζεκτ.

Απορίες:

1. εσύ τι έπαιξες?

2. Αυτά που έπαιξες ποιός τα ηχογράφησε?

3. αυτά που έπαιξες σε τι ηχογραφήθηκαν daw κάρτα

4. ποιός "μιξάρησε"?

5. ποιός έκανε "μαστερ"
Χαχαχα... 

Λοιπον, εγω γραφω τα παντα στο daw σε midi χρησιμοποιωντας sample libraries, ακομα και τις κιθαρες,μπασα (τσεκαρε Impact soundworks, θα εβαζα λινκ αλλα νομιζω το σαιτ ειναι down τωρα).

Φυσικα αυτα αν και καλης ποιοτητας (και αν το καψεις με τα velocity και το modulation των νοτων στον MIDI editor μπορεις να βγαλεις απιθανα αποτελεσματα) γενικα δεν ακουγονται και τοσο καλα out of the box οσο εαν το παιξεις σε αληθινη κιθαρα. Βρηκα λοιπον τον τυπο αυτον και επειδη ειχαμε παρομοια ακουσματα, ειπα να τον δοκιμασω. Του εστειλα λοιπον τα midi και οτι αλλες πληροφοριες ειχα για να κανουμε στην ουσια ενα "remake" του κομματιου με αληθινες κιθαρες.

Ολα τα υπολοιπα τα ανελαβε αυτος.

EDIT:

Σαν να ξεκολλησε το σαιτ τους? παραδειγμα:

https://impactsoundworks.com/product/shreddage-3-hydra/

EDIT2:

Αλλος λογος που ηθελα να το κανω ριμεικ ηταν γιατι κουραστηκα να ασχολουμαι με μιξεις και εφφε εγω?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το κομμάτι είναι για εμένα ξεκάθαρο πως έχει και ενορχηστρωτικά προβλήματα (όχι σοβαρά, κάποιες κόντρες σε αξίες π.χ. σε σχέση ντράμς ριφ και άλλα)
χμμ ανησυχτικο αυτο? Μηπως θα μπορουσες να γραψεις σε ποια σημεια για να μπορεσω να καταλαβω;

Πάντως θα πω πως δεν είναι καθόλου για εμένα άσχημη προσπάθεια, το αντίθετο, αν φτιαχτούν αυτά θα είναι πάρα πολύ καλό και η φωνή σου ενδέχεται βελτιώσεων, δεν με χάλασε τόσο πολύ, αν ήταν καλύτερη η παραγωγή θα το άκουγα ευχάριστα.

 Εγώ έχω μια Α μουσική παιδεία λόγω του πιάνου που σπούδαξα ?μικρός, αλλά ως ερασιτέχνης χομπίστας σαν εσένα στα υπόλοιπα της μουσικής σύνθεσης και παραγωγής, θα χαιρετίσω την προσπάθειά σου, θα σου πω μπράβο και καλή συνέχεια, να συνεχίσεις να βελτιώνεσαι μουσικά  και να βρεις τουλάχιστο στην μίξη/παραγωγή καλύτερο συνεργάτη.
Ευχαριστω!  Μεγαλο regret που δεν ασχοληθηκα μικρος σε κανενα ωδειο ενω ειχα την ευκαιρια, ποιος ξερει τι θα εγραφα τωρα. 

Έχω το 2

 Αυτό το 3 το λιμπίζομαι καιρό και εγώ.
το αγορασα στο sale προσφατα αλλα δεν εχω βρει το χρονο να ασχοληθω ακομα?

 
Να ...αυτα δεν μπορώ.... (περα απ το δεν μπορω να ακουσω αυτες τις μουσικες)

Δε μου λετε ..μονο εγω νομιζω οτι καπου κατι κανεις λαθος?

Δηλαδη

Καλα ολα αυτα....αλλα

Δεν νομιζεις οτι πριν πατησεις κουμπια κατι πρεπει να ξερεις απο θεωρια και απο ηχογραφηση?

 
Να ...αυτα δεν μπορώ.... (περα απ το δεν μπορω να ακουσω αυτες τις μουσικες)

Δε μου λετε ..μονο εγω νομιζω οτι καπου κατι κανεις λαθος?
Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...

 
Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...
Μπορει κατι να κανω λαθος εγω...συγνωμη κι ολας

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: zero50
Στον composer αρκει ενα χαρτι και ενα μολυβι. Οταν περιμενεις απο δειγματα και λουπες, δεν εισαι composer αλλα DJ.

 
χμμ ανησυχτικο αυτο? Μηπως θα μπορουσες να γραψεις σε ποια σημεια για να μπορεσω να καταλαβω;
δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να το ακούσω ξανά για να σημειώνω και να σου γράφω.

 
Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...


Επειδή είμαι στο χώρο που λες, και επειδή έχω και εγώ ένα σωρό sample libraries που δε φαντάζεσαι, θα σου πω ότι δεν είσαι 100% σωστός. Εν μέρει ναι, ισχύει ότι δεν μπορείς να ηχογραφείς συνέχεια με ορχήστρα, αλλά ο συνθέτης οφείλει να γνωρίζει - πάνω κάτω - όλα τα όργανα. Πρέπει ό,τι γράφεις να βγάζει ρεαλιστικό νοήμα και να μπορεί να παιχτεί, γι αυτό είναι καλό ασχοληθείς λίγο παραπάνω. Πρέπει να γνωρίζεις τις τεχνικές, τα όρια του κάθε οργνάνου, κτλ - προφανώς όχι σε τρελό βαθμό, απλά να έχεις μια καλή ιδέα.

Προφανώς όταν δεν γνωρίζεις θεωρία τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, και σίγουρα το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει εκεί. Αν γράφεις 100% μόνος σου και είσαι φουλ αυτόνομος, τότε οκ, μπορεί να λειτουργήσει για λίγο καιρό χωρίς θεωρία, αλλά πιστεύω πως φτάνεις ταβάνι σχετικά εύκολα, εκτός αν μιλάμε για prodigy σύνθεσης.

Εγώ που έκανα θεωρία και αρμονία στο σχολείο, νιώθω ότι υστερώ πάρα πολύ συνθετικά, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το gaming industry και το media composing, που ο ανταγωνισμός είναι υπερ-τεράστιος. Νιώθω πολύ "μικρός" και απλός σε σχέση με έναν που έχει πτυχίο σύνθεσης, και αυτό ακούγεται ανά καιρούς ακόμα και στο φόρουμ. Βέβαια, αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη, ακούσματα, ψυχολογία, και πολλά άλλα.

Όσον αφορά την ορχήστρα και τα ΑΑΑ studios, δε χρειάζεται να φτάσεις εκεί για να ξεκινήσεις να ηχογραφείς με ζωντανά όργανα. Αντί να δίνεις 100άρια (και βάλε) στη μείξη (γιατί με 60 είδαμε το αποτέλεσμα), δώσε τα σε ένα βιολιτζή ή ένα φλαουτιέρη να σου παίξει ένα δίλεπτο κομμάτι, και ας είναι τα υπόλοιπα samples. Δώσε τα σε έναν session κιθαρίστα. Μάθε να ηχογραφείς, να μειξάρεις, να γράφεις σε παρτιτούρα και να καθοδηγείς τους παίκτες. Μάθε να προγραμματίζεις τα sample libraries για να ακούγονται ρεαλιστικά.

Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα. Πρέπει κυριολεκτικά να τα κάνεις όλα, μέχρι να αρχίσεις να βγάζεις χρήματα έτσι ώστε να μπορείς να επενδύσεις σε πραγματικούς παίκτες. Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.

 
Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα.




 Πολυ σωστα. Και τα δειγματα, τα DAW και ολα αυτα, καλυπτουν τις αναγκες της παραγωγης, το ηχητικο μερος. Η καθεαυτου συνθεση ειναι μια καθαρα εγκεφαλικη διαδικασια και η πιο απλη αποδειξη αυτου ειναι οτι το μονο που υπαρχει απο τους μεγαλυτερους συνθετες, και αυτο που μας επιβεβαιωνει το μεγαλειο τους, ειναι τα γραπτα τους, και ουτε ενα δευτερολεπτο απο τον ηχο τους.

 
Επειδή είμαι στο χώρο που λες, και επειδή έχω και εγώ ένα σωρό sample libraries που δε φαντάζεσαι, θα σου πω ότι δεν είσαι 100% σωστός. Εν μέρει ναι, ισχύει ότι δεν μπορείς να ηχογραφείς συνέχεια με ορχήστρα, αλλά ο συνθέτης οφείλει να γνωρίζει - πάνω κάτω - όλα τα όργανα. Πρέπει ό,τι γράφεις να βγάζει ρεαλιστικό νοήμα και να μπορεί να παιχτεί, γι αυτό είναι καλό ασχοληθείς λίγο παραπάνω. Πρέπει να γνωρίζεις τις τεχνικές, τα όρια του κάθε οργνάνου, κτλ - προφανώς όχι σε τρελό βαθμό, απλά να έχεις μια καλή ιδέα.

Προφανώς όταν δεν γνωρίζεις θεωρία τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, και σίγουρα το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει εκεί. Αν γράφεις 100% μόνος σου και είσαι φουλ αυτόνομος, τότε οκ, μπορεί να λειτουργήσει για λίγο καιρό χωρίς θεωρία, αλλά πιστεύω πως φτάνεις ταβάνι σχετικά εύκολα, εκτός αν μιλάμε για prodigy σύνθεσης.

Εγώ που έκανα θεωρία και αρμονία στο σχολείο, νιώθω ότι υστερώ πάρα πολύ συνθετικά, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το gaming industry και το media composing, που ο ανταγωνισμός είναι υπερ-τεράστιος. Νιώθω πολύ "μικρός" και απλός σε σχέση με έναν που έχει πτυχίο σύνθεσης, και αυτό ακούγεται ανά καιρούς ακόμα και στο φόρουμ. Βέβαια, αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη, ακούσματα, ψυχολογία, και πολλά άλλα.

Όσον αφορά την ορχήστρα και τα ΑΑΑ studios, δε χρειάζεται να φτάσεις εκεί για να ξεκινήσεις να ηχογραφείς με ζωντανά όργανα. Αντί να δίνεις 100άρια (και βάλε) στη μείξη (γιατί με 60 είδαμε το αποτέλεσμα), δώσε τα σε ένα βιολιτζή ή ένα φλαουτιέρη να σου παίξει ένα δίλεπτο κομμάτι, και ας είναι τα υπόλοιπα samples. Δώσε τα σε έναν session κιθαρίστα. Μάθε να ηχογραφείς, να μειξάρεις, να γράφεις σε παρτιτούρα και να καθοδηγείς τους παίκτες. Μάθε να προγραμματίζεις τα sample libraries για να ακούγονται ρεαλιστικά.

Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα. Πρέπει κυριολεκτικά να τα κάνεις όλα, μέχρι να αρχίσεις να βγάζεις χρήματα έτσι ώστε να μπορείς να επενδύσεις σε πραγματικούς παίκτες. Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.
Μα δεν ειπα πουθενα οτι δεν χρειαζεται η θεωρια ή τα αληθινια οργανα. Προφανως... Τι να πω, εγω γραφω οτι μου αρεσει εμενα και πορωνομαι, αν αρεσει και σε καποιον αλλο τελεια αν οχι, τι να κανουμε; Και εμενα δεν μου αρεσει η grunge, θελω 80-τιλα hair metal, οπως ειπες προσωπικη  αποψη χαχα...

Παντως η μουσικη που εγραψα για ενα απο τα games μου πηρε πολυ καλα reviews? Ισως βοηθησε που ηταν σε 16Bit (στυλ Super Nintendo).

Σαφως και ολες οι εξτρα γνωσεις βοηθουν, για παραδειγμα εαν ηξερα περισσοτερα για την κιθαρα ισως να μπορουσα να κανω το Shreddage να ακουγεται τοσο ρεαλιστικο που μονο καποιος πολυ εμπειρος θα το ακουγε (Οποιος ενδιαφερεται μπορει να τσεκαρει τα ντεμο που εχουν στο σαιτ).

Ή αν ηξερα να παιζω θα μου επαιρνε λιγοτερο χρονο να βρω τις νοτες που εχω στο μυαλο μου και να τις βαλω στο daw...

60 ευρω παντως ηταν μαζι με τα backing vocals, μιξη και μαστερινγκ ηταν 30.

Session κιθαριστας ηταν... ο παραγωγος.

 Πολυ σωστα. Και τα δειγματα, τα DAW και ολα αυτα, καλυπτουν τις αναγκες της παραγωγης, το ηχητικο μερος. Η καθεαυτου συνθεση ειναι μια καθαρα εγκεφαλικη διαδικασια και η πιο απλη αποδειξη αυτου ειναι οτι το μονο που υπαρχει απο τους μεγαλυτερους συνθετες, και αυτο που μας επιβεβαιωνει το μεγαλειο τους, ειναι τα γραπτα τους, και ουτε ενα δευτερολεπτο απο τον ηχο τους.
Για αυτο ωρες ωρες οταν δεν μου βγαινουν οι μιξεις σκεφτομαι να γραφω σε σκετα midi να ησυχασω?

 
Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.
Ο τυπος δυστυχως δεν ηταν ακυρος, ειναι γνωστος freelancer και κανει παραγωγες για εναν youtuber με 4 εκατομμ. followers... 

 

Trending...

Νέα θέματα