Fender vs PRS vs Suhr vs Gibson

makam

Guitar Guru
Μηνύματα
556
Πόντοι
303
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Υπάρχουν διαφορές αλλά, όλες τους είναι υπέροχες! 

Τελικά για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι ο ήχος είναι στα δάκτυλα και στον παίκτη!! 




 
To πως πχ θα χτυπησει την χορδή με την πένα έχει πολύ μεγαλύτερη επιδραστικοτητα στον ήχο απο το τι κιθάρα θα πάρει στα χέρια του, lp ή prs.

Ο παιχτης είναι το παν.

 
12 λεπτά πριν, makam είπε

Υπάρχουν διαφορές αλλά, όλες τους είναι υπέροχες! 

Τελικά για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι ο ήχος είναι στα δάκτυλα και στον παίκτη!! 


Ωραίο "συγκριτικό". Η Strat στον neck και οι άλλες στον bridge ?

 
Ωραίο "συγκριτικό". Η Strat στον neck και οι άλλες στον bridge ?
Νομίζω το κάνει με διαφορετικό σκεπτικό. Προσπαθεί να αποδώσει το συγκεκριμένο κομμάτι με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο και με τις τέσερις κιθάρες, οπότε ο neck της strat ήταν μονόδρομος για να το πετύχει. 

Αλλωστε υπάρχουν άπειρα άλλα συγκριτικά που δείχνουν τις διαφορές single με humbucker και gibson vs fender...

 
  • Συμφωνώ
Reactions: kpeyos
Για το πρώτο βίντεο:

Είναι όντως πολύ παρεμφερής ο ήχος σε όλες αν και προσωπικά δε μου άρεσε καθόλου το πόσο ψηλά έχει το treble του. Ειδικά στη στρατ, αυτό που ακούστηκε δεν έχει καμία σχέση με neck μαγνήτη. Για μένα η πιο ισορροπημένη, με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί, ήταν η Gibson. Τα ίδια και στο δεύτερο βίντεο.

Στο τρίτο με το still got the blues, οι υψηλές συχνότητες είναι πιο "ήμερες" πιθανότατα λόγω "παχέος" distortion. Και εδώ πάντως, ο natural πιο μπάσος ήχος της Les Paul, της αποφέρει πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα.

 
Οποτε βλεπω κλιπ με πολλα γκαζια σε neck pickup τοσο σε single coil (καλα για humbucker δεν το συζηταμε καν) αναρωτιεμαι αν υπαρχει τιποτα χειροτερο ηχητικα. Λασπη καμμια definition, οτι και να εχεις βαλει ειναι σαν να παιζεις με κακης ποιοτητας fuzz.

 
Οποτε βλεπω κλιπ με πολλα γκαζια σε neck pickup τοσο σε single coil (καλα για humbucker δεν το συζηταμε καν) αναρωτιεμαι αν υπαρχει τιποτα χειροτερο ηχητικα. Λασπη καμμια definition, οτι και να εχεις βαλει ειναι σαν να παιζεις με κακης ποιοτητας fuzz.


Τα γκάζια στον neck μαγνήτη έχουν τη δική τους θεση τόσο μεσα στο μιξ, συχνοτικά, όσο και μέσα στο κομμάτι, μουσικά. Είναι πιο πλαδαρός από τον bridge, αλλά είναι απαραίτητος διότι δίδει πολλή εκφραστικότητα, όταν συνδυάζεται με τον bridge. Και μαλιστα, εάν είναι μάστορος ο παίχτης, και βρει σωστό ήχο, τύφλα να έχει ο bridge.

Παραθέτω 3 παραδείγματα:








 
Συμφωνώ ότι τα χέρια παίζουν μεγάλο ρόλο, αλλά...

Με αρκετό γκάζι κι ένα Shure SM57 μπροστά, έτσι κι αλλιώς οι περισσότερες διαφορές πάνε περίπατο. 

Με αρκετό γκάζι ακόμη και στο δωμάτιο μειώνονται αρκετά οι διαφορές. 

Τα ερώτημα είναι: επηρεάζει η κιθάρα το πώς θα παίξεις; Για μένα ναι, αποκλείεται να βγάλω το ίδιο part με διαφορετικές κιθάρες. 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Miltos23
Για μένα ναι, αποκλείεται να βγάλω το ίδιο part με διαφορετικές κιθάρες. 


Συμφωνώ απόλυτα. Εντελώς άλλα θα παίξω με στρατ, άλλα με tele και αλλα με lp. O ήχος και η χροιά μου θα είναι ο ίδιος, αλλά θα παίζω με διαφορετικό τρόπο. 

Βέβαια, όσο ανεβαίνει το γκάζι στον ήχο, μαζί και το compression, θα τείνω να παίζω το ίδιο σε όλες τις κιθάρες. Και ο ήχος τους θα συγκλινει περισσότερο.

 
Ναι αλλά αυτή είναι η ουσία. Η strat κάνει το the strat thing, η gibson κάνει το the gibson thing και ούτω καθεξής. Είναι δύσκολο να πάρεις strat και να μην παίξεις κάτι blues influenced, όπως είναι δύσκολο να πάρεις PRS για να βγάζεις μόνο καθαρό ήχο.

Θα μου πεις, ο Malmsteen παίζει με Strat και ο Jim Root με Tele. Οκ, αλλά και πάλι ο μέσος παίκτης κλίνει προς συγκεκριμένες κιθάρες για να πάρει συγκεκριμένους ήχους και όχι για να παίζει σε όλες το ίδιο 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: kpeyos
Για μένα περισσότερο ρόλο παίζει η μορφή της ταστιερα, πάρα η μορφή του σώματος, οι μαγνητες κλπ... Έπιασα προχθές μια prs και έπαθα ιλιγγο από το radius... Μου αρέσει να χουφτωνω το μανίκι(κ όχι μονο?) και μεγάλα radius δεν με βολεύουν και δεν με εμπνέουν... Οπότε με μια prs θα προσπαθήσω να παίξω κάτι πιο progressive, όπου δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα, ενώ με κάτι πιο παραδοσιακο θα παίξω αντίστοιχα πιο vintage πράγματα που είναι κ το στοιχείο μου

 
Για μένα περισσότερο ρόλο παίζει η μορφή της ταστιερα, πάρα η μορφή του σώματος, οι μαγνητες κλπ... Έπιασα προχθές μια prs και έπαθα ιλιγγο από το radius... Μου αρέσει να χουφτωνω το μανίκι(κ όχι μονο?) και μεγάλα radius δεν με βολεύουν και δεν με εμπνέουν... Οπότε με μια prs θα προσπαθήσω να παίξω κάτι πιο progressive, όπου δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα, ενώ με κάτι πιο παραδοσιακο θα παίξω αντίστοιχα πιο vintage πράγματα που είναι κ το στοιχείο μου
Μα νομίζω το radius των PRS παρα είναι παραδοσιακό (10") και βρίσκεται ανάμεσα σε Gibson (12'') και Fender (7,25'' - 9.50''). 

Τουλάχιστον εμένα δεν με ξενίζει καθόλου. 

Μήπως αναφέρεσαι σε neck profile? Που κι εκεί νομίζω η PRS τα πηγαίνει πολύ καλά, αφού έχει πολλά: wide fat, wide thin, standard, pattern regular κλπ. 

Για μένα, τα wide fat και patt regular θεωρώ τα κορυφαία και είναι αυτά που έχω σαν μέτρο σύγκρισης όταν πιάνω κιθάρα στα χέρια μου!!

 
Μα νομίζω το radius των PRS παρα είναι παραδοσιακό (10") και βρίσκεται ανάμεσα σε Gibson (12'') και Fender (7,25'' - 9.50''). 

Τουλάχιστον εμένα δεν με ξενίζει καθόλου. 

Μήπως αναφέρεσαι σε neck profile? Που κι εκεί νομίζω η PRS τα πηγαίνει πολύ καλά, αφού έχει πολλά: wide fat, wide thin, standard, pattern regular κλπ. 

Για μένα, τα wide fat και patt regular θεωρώ τα κορυφαία και είναι αυτά που έχω σαν μέτρο σύγκρισης όταν πιάνω κιθάρα στα χέρια μου!!
Ήταν signature και ήταν πάνω από 15 το radius σιγουρα

 
7 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε



Τα γκάζια στον neck μαγνήτη έχουν τη δική τους θεση τόσο μεσα στο μιξ, συχνοτικά, όσο και μέσα στο κομμάτι, μουσικά. Είναι πιο πλαδαρός από τον bridge, αλλά είναι απαραίτητος διότι δίδει πολλή εκφραστικότητα, όταν συνδυάζεται με τον bridge. Και μαλιστα, εάν είναι μάστορος ο παίχτης, και βρει σωστό ήχο, τύφλα να έχει ο bridge.

Παραθέτω 3 παραδείγματα:







Συμφωνω ομως οτι ο Σπυηδος στο neck ειναι οκ. Ομως κατα την ταπεινη μου αποψη αυτο οφειλεται στο ιλιγγιωδες alternate picking σε αυτες τις ταχυτητες που δινει πριμα κ δεν αφηνει να απλωσει ολη η λασπουρια.

Για εμενα neck pickup ειναι καθαρος ηχος μεχρι max blues παιξιματα με od. Αν αρχισουν τα γκαζια στο neck προτιμω να ακουω τρομπετα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: gkourmoul1
50 λεπτά πριν, fenderiarhs είπε

Ε ακριβως αυτο. Συγκριση του ανωτερω πατσα με το αυθεντικο κ ανυπερβλητο: 


καταλαβαίνω τι λες. Είναι θεμα γούστου κυρίως. Προσωπικά, παίζω με neck κατά 90% όταν δεν παίζω με αλλά όργανα, διότι μου αρέσει πολύ ο ήχος του. Σε απαιτητικό μιξ, μόνο bridge εννοείται.

Για παράδειγμα, διασκεδάζω και παίζω ήδη 2 ώρες με αυτόν τον ήχο. 
 

Φαζτεστ .m4a
Με το κινητό το έγραψα και είναι λίγο ακραία, για τα γούστα σου, τα υλικά (είναι τα πιο λασπωμένα υλικά που έχω). Alnico 2 paf neck θέση, με το πιο πλαδαρο φαζ που έχω, στον πιο πλαδαρό ενισχυτή που έχω (με ήχο blackface). Και παιζω στις πιο πλαδαρές χορδές. ?

Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι. Επισημαίνω απλά ότι πρόκειται για γούστα, και σίγουρα ο νεκ έχει συγκεκριμένο ρόλο, ο οποίος βοηθά τον κιθαρίστα να εκφραστεί καλύτερα, όχι μόνο με καθαρό ηχο.

(τον ηχο τον βρίσκω πολύ articulated, παρεπτιπτόντως)

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα