• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Eurovision 2025: Επιλέχθηκαν τα 12 κομμάτια

Αγαπητοί συνάδελφοι συμφορουμίτες, ως ειδικός πιανίστας -γιουροβιζιονολόγος οφειλω να καταρρίψω τον ισχυρισμό της ομοιότητας, τουλάχιστον αντικειμενικά στις συγχορδίες διότι λέγω σύμφωνα με το σύστημα σημειογραφίας συγχορδιών το δε time από την ταινία inception του εκλεκτού συναδέλφου Hans Zimmer περιέχει την κάτωθι πρόοδο συγχορδιών

Bbm7,Fm,Ab,Eb,Bbm7,C#,Ab,Eb

Ενώ το Sirens είναι και σε άλλο τόνο και έχει τον εξής κύκλο

Am,C,Em,D
 
9gjf39.jpg



9k=.jpg



9gjguv.jpg


9gji4o.jpg



9gjjns.jpg



9gjilb.jpg
 
Δεν μπορούν να αναφέρουν τον Zimmer ως συνθέτη χωρίς να συνεννοηθούν μαζί του και να πάρουν την άδεια του, θα έκαναν χειρότερα τα πράγματα
Αστειευόμενος το είπα Άγιε γιατί είναι πολύ έντονο το στοιχείο αυτό στο τραγούδι.

Kώστα, κύκλο 4 συγχορδιών θυμάμαι και στο Time όταν το έμαθα.


Time Am Em G D σε σχεση με Am,C,Em,D από το sirens.
Βλέπω οτι η Em που αντικαθίστανται από τη C να έχουν δύο κοινές νότες
και η G που αντικαθίστανται από τη Εm πάλι να έχουν δύο κοινές νότες
Ανάλυση μουσικής δε γνωρίζω.
 
Αστειευόμενος το είπα Άγιε γιατί είναι πολύ έντονο το στοιχείο αυτό στο τραγούδι.

Kώστα, κύκλο 4 συγχορδιών θυμάμαι και στο Time όταν το έμαθα.


Time Am Em G D σε σχεση με Am,C,Em,D από το sirens.
Βλέπω οτι η Em που αντικαθίστανται από τη C να έχουν δύο κοινές νότες
και η G που αντικαθίστανται από τη Εm πάλι να έχουν δύο κοινές νότες
Ανάλυση μουσικής δε γνωρίζω.

To γράφεις ένα ημιτόνιο πάνω το time αν θυμάμαι καλά και έχει δύο κύκλους, το δεύτερο ακόρντο αλλάζει στο 2 τετράμετρο, όπως το έγραψα. Εξάλλου είμαι πολύ καλύτερος από τον hans zimmer, στα soundtrack μου γράφω πιο πολύπλοκα progressions 👌 ( και ας με κογοϊδεύουν κάποιοι ελάχιστοι εδώ μέσα και με αντιμετωπίζουν όπως αντιμετώπισαντον Ξιαρχό):ROFLMAO:

Σε αυτό που παίζεις και άκουσα τώρα, το παίζεις σωστά απλά όπως είπα στον δεύτερο κύκλο σου παίζεις στη δεύτερη συγχορδία άλλη τονική παρόλο που προσθέτεις τη σχετική.
 
Υπάρχουν διάφορα είδη "κλεψίματος",αυτά οπού είναι εμφανές και αποτυχημένα χωρίς καμία φαντασία,αυτά που είναι διακριτικά και λένε κάτι χωρίς όμως να δημιουργούν νέες συνθήκες προσέγγισης για κάτι καινούργιο και αυτά που είναι μή διακριτά η καί,εώς κάποιον βαθμό,αλλά δημιουργούν πραγματικά κάτι όμορφο,ξεφεύγοντας κατά πολύ απο την αρχική βάση και προσφέρουν μία καινούργια οπτική,η οποία μπορεί να ανοίξει καινούργιους μουσικούς ορίζοντες.

Ειμαι απο αυτούς,που έχω γράψει επανειλημμένα εδώ μέσα,να κλέβετε μέχρι και πρώτου βαθμού συγγένειας.
Το πρόβλημα είναι οτί αν δέν έχεις στύλ,παραμένεις πάντα προσκολλημένος στην πρώτη κατηγορία που ανέφερα παραπάνω.
Κανένα πρόβλημα με το "κλέψιμο" και απο εμένα,με την κατηγορία οπού ανήκει αυτό η όποια ένσταση.

Στην τρίτη κατηγορία,υπήρξαν αρκετοί άνθρωποι/συγκροτήματα οπού επηρέασαν πόλεις,δημιουργήθηκαν σκηνές,άρχισαν να βγαίνουν παραγωγές και να εξαπλώνεται ένα νέο είδος.
Ειτε απο θέμα τύχης,είτε απο συντονισμένη προσπάθεια,αυτό λειτούργησε.

Υπάρχει και ένας μύθος που μου είχαν διηγηθεί παλιότερα,ενός εξ αυτών,οπού μετά την απομάκρυνση του λόγο προβλημάτων υγείας απο την πόλη που ζούσε,οι τοπικοί καλλιτέχνες έστελναν μηνύματα μέσω του ραδιοφώνου να ξαναμπεί στα υποδείματα του,ζητώντας στην ουσία την επιστροφή του στην πόλη που καθιερώθηκε και καθιέρωσε.
Ελληνας.
Εψαξα τότε να βρώ πληροφορίες,αλλά δέν βρήκα τίποτα,πουθενά ο τύπος,φάντασμα.
Λογικά θα έβγαλε πολλά λεφτά απο αυτό και θα είναι αραχτός σε καμιά βίλα στο εξωτερικό.
 
@Άγιος και @manosx (αλλά και άλλοι στο άλλο νήμα) το δικό σας κομμάτι για τη Eurovision ήταν τόσο πολύ καλύτερο, πιό εμπνευσμένο και ποιοτικότερο;...

Συγγνώμη, ξέχασα: δεν στείλατε ποτέ κάτι για τη Eurovision...

Είναι επειδή δεν σάς ενδιαφέρει η Eurovision;

Μπα, σίγουρα όχι: σάς ενδιαφέρει και μάλιστα ΠΟΛΥ, αφ' ής στιγμής σχολιάζετε με τόση ζέση για αυτή.

Μήπως είναι επειδή δεν είστε άξιοι να γράψετε κάτι "ούτε καν" για τη Eurovision που τόση χαιρεκακία λοιδωρείτε;

Μάλλον αυτό.

Και το ότι κοροϊδεύετε, είναι απλώς ακόμη μία απόδειξη της έλλειψης μουσικής παιδείας από μέρους σας: σχολιάζοντας αρνητικά, υπονοείτε ότι είστε "καλύτεροι" και "μουσικά ανώτεροι". Προφανώς έχετε την παθολογική ανάγκη να τό νοιώσετε ή να τό δείξετε στους άλλους αυτό. Στον αντίποδα, όποιος αγαπά τη μουσική, όποιος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μουσικός, αγαπά και τους μουσικούς και ΜΟΝΟ καλά λόγια έχει να πεί γι'αυτούς, χωρίς να αισθάνεται ΑΠΕΙΛΗ από αυτούς και χωρίς ΚΟΜΠΛΕΞ...

Κλασσικοί "προπονητές της κερκίδας"...
 
Εγώ πάντως έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην κριτική επιτροπή και είμαι σίγουρος ότι θα διαλέξουν το κατάλληλο τραγούδι που θα μας φέρει πάλι στις θέσεις κάτω απ' τη μέση.
@Σπινθηροβόλος γάιδαρος έχει σημασία η θέση κατάταξης; Τί νομίζεις ότι είναι η Eurovision; Τί αξία έχει να τή κερδίσει κάποιος;

Στη Eurovision πάς με ένα τραγούδι που σού αρέσει και σέ εκφράζει, να τό μοιραστείς με άλλους, να τραγουδήσετε τα τραγούδια σας και να περάσετε καλά, καμαρώνοντας ο ένας τον άλλον και χειροκροτώντας το νικητή, καλλιτέχνη ίσο με όλους τους άλλους.

Αυτό.

Τα υπόλοιπα περί κατάταξης κλπ είναι κομπλεξιλίκια.
 
@Άγιος και @manosx (αλλά και άλλοι στο άλλο νήμα) το δικό σας κομμάτι για τη Eurovision ήταν τόσο πολύ καλύτερο, πιό εμπνευσμένο και ποιοτικότερο;...

Συγγνώμη, ξέχασα: δεν στείλατε ποτέ κάτι για τη Eurovision...

Είναι επειδή δεν σάς ενδιαφέρει η Eurovision;

Μπα, σίγουρα όχι: σάς ενδιαφέρει και μάλιστα ΠΟΛΥ, αφ' ής στιγμής σχολιάζετε με τόση ζέση για αυτή.

Μήπως είναι επειδή δεν είστε άξιοι να γράψετε κάτι "ούτε καν" για τη Eurovision που τόση χαιρεκακία λοιδωρείτε;

Μάλλον αυτό.

Και το ότι κοροϊδεύετε, είναι απλώς ακόμη μία απόδειξη της έλλειψης μουσικής παιδείας από μέρους σας: σχολιάζοντας αρνητικά, υπονοείτε ότι είστε "καλύτεροι" και "μουσικά ανώτεροι". Προφανώς έχετε την παθολογική ανάγκη να τό νοιώσετε ή να τό δείξετε στους άλλους αυτό. Στον αντίποδα, όποιος αγαπά τη μουσική, όποιος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μουσικός, αγαπά και τους μουσικούς και ΜΟΝΟ καλά λόγια έχει να πεί γι'αυτούς, χωρίς να αισθάνεται ΑΠΕΙΛΗ από αυτούς και χωρίς ΚΟΜΠΛΕΞ...

Κλασσικοί "προπονητές της κερκίδας"...
Φίλε @BassicallyGuitarist προσωπικά με ενδιαφέρει η Eurovision, πάντα την παρακολουθώ και την ευχαριστιέμαι, παρόλο που απογοητεύομαι από τα αποτελέσματα συνήθως, και τα τελευταία χρόνια σχολιάζω κιόλας εδώ στο forum. Σαν κοινό σχολιάζω όχι σαν ειδήμονας, έχω όμως άποψη για τι μουσική, κάποια είδη με εκνευρίζουν, θεωρώ ότι κάνουν κακό στη μουσική και στην νοημοσύνη του ανθρώπου, γι' αυτό τα κακολογώ με κάθε ευκαιρία, ο καθένας με τα γούστα του. Σίγουρα με το να δηλώνεις μουσικός δεν σε κάνει άξιο επαίνων από μόνο του (υπάρχει πολύ καραγκιοζιλίκι στον κλάδο). Επειδή θεωρώ την μουσική την υψηλότερη των τεχνών γι' αυτό παίρνω θέση, είμαι στρατευμένος:ROFLMAO:
 
σάς ενδιαφέρει και μάλιστα ΠΟΛΥ, αφ' ής στιγμής σχολιάζετε με τόση ζέση για αυτή.
Αγαπητέ, αν είδες στην εισαγωγή του νήματος ανέφερα: "Η ώρα για το θέμα που λατρεύουμε (να μισούμε) πλησιάζει. 😄"

Ο διαγωνισμός διαχρονικά, όχι μόνο εδώ αλλά παντού, είναι ένα απολύτως love/hate event, που ένα από τα "χαρακτηριστικά" του είναι να σηκώνει "καπνό και αντάρα".

Σε κάποιες χώρες σε μεγαλύτερο επίπεδο, σε άλλες σε μικρότερο- με τον βαθμό της αναμπουμπούλας να συντελεί στην αύξηση του ενδιαφέροντος (τουλάχιστον σε μερίδα του κοινού).

Σαν μουσικό forum δεν θα μπορούσε να μας αφήνει αδιάφορους, με την "υποσημείωση" βέβαια ότι είναι κοινή πεποίθηση ότι το κέντρο βάρους του διαγωνισμού εδώ και πολύ καιρό έχει μετακινηθεί από το μουσικό στο οπτικό.

Παρόλα αυτά, απ' την αρχή του νήματος και θα το επαναλάβω, η συζήτηση μας να κινηθεί εντός των πλαισίων "εποικοδομητικής κριτικής και ανταλλαγής απόψεων". Φυσικά αντιληπτό ότι θα γίνει και η σχετική πλάκα κλπ - αλλά πάντα εντός των ορίων και των κανόνων του forum.
Τί αξία έχει να τή κερδίσει κάποιος;
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Ουσιαστικά IMHO δεν έχει καμία απολύτως αξία.

Στη Eurovision πάς με ένα τραγούδι που σού αρέσει και σέ εκφράζει, να τό μοιραστείς με άλλους, να τραγουδήσετε τα τραγούδια σας και να περάσετε καλά, καμαρώνοντας ο ένας τον άλλον και χειροκροτώντας το νικητή, καλλιτέχνη ίσο με όλους τους άλλους.
Πολύ ωραία αυτή η τοποθέτηση. Και εκ πείρας θα σου πω ότι εκεί (στον ευρωπαϊκό τελικό) μέσες άκρες αυτό είναι το κλίμα.
 
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Ουσιαστικά IMHO δεν έχει καμία απολύτως αξία.
Άρα γιατι αποκαλείται διαγωνισμός?
Πολύ ωραία αυτή η τοποθέτηση. Και εκ πείρας θα σου πω ότι εκεί (στον ευρωπαϊκό τελικό) μέσες άκρες αυτό είναι το κλίμα.
Το είδαμε και στον τελευταίο διαγωνισμό την ώρα που σχολιαζόταν η διαγωνιζόμενη του Ισραήλ :P
 
Ε Ναι, αν θεωρηθεί κάτι παραπάνω από επιρροή θα το αποκλείσουν το κομμάτι από το διαγωνισμό. Για την περίπτωση του interpolation λέει σε αυτό έγγραφο:

In many cases, similar to samples, interpolations may infringe a copyright owner's exclusive rights. However, unlike samples, interpolations only implicate the preexisting musical work, which means that only a license from that musical work's copyright owner may be necessary.


Ακόμα και για να επανεκτελέσεις ένα μέρος, (όχι sample το οριτζιναλ) ενός κομματιού χρειάζεσαι συγκατάθεση από τον δημιουργό

Πάντως θεωρώ ότι είναι υπερβολές του νόμου είτε πρόκειται για επανεκτέλεση είτε για samples. Από την στιγμή που παίρνεις κάποιο δείγμα, το κόβεις σε πόσα κομματάκια, το αλλάζεις τονικότητα, το ανακατέβεις... Πως θεωρείται το ίδιο εφόσον είναι κάτι καινούριο και το κυρίοτερο είναι σε άλλο κλειδί πλέον;;;
Όσον αφορά την επανεκτέλεση που λες. Το πρώτο πράγμα που έμαθα από ένα βιβλίο εκμάθησης μπάσου όταν ήθελα ένα διάστημα να γρατσουνίσω μπάσο, ήταν ότι ό,τι και να μάθεις να παίζεις πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που το έχει κυκλοφορήσει.
 
Άρα γιατι αποκαλείται διαγωνισμός?
Έχεις και εσύ Ανάργυρε κάτι απορίες... Για τις ανάγκες της σκηνοθεσίας. 😄 Ξανά κατά την ταπεινή άποψη, ο νικητής (στη συντριπτική πλειοψηφία και με ελάχιστες εξαιρέσεις- γιατί υπάρχουν) κέρδισε ένα όμορφο κρυστάλλινο αγαλματάκι για να το εκθέσει πάνω απ' το τζάκι του.
Σπανίως είδαμε να "απογειώνονται" καριέρες, οπότε η άποψη μου για την αξία σε συνάρτηση με τις καριέρες είναι αυτή. Αλλά φυσικά όταν κάποιοι διαγωνίζονται για κάτι, αυτό θα ονομάζεται διαγωνισμός.

Το είδαμε και στον τελευταίο διαγωνισμό την ώρα που σχολιαζόταν η διαγωνιζόμενη του Ισραήλ :P
Είπαμε... μέσες - άκρες. Άσε δε που τα περσινά (και θεωρώ και τα φετινά) υπάγονται στην κατηγορία "force majeure" ;)
 
Last edited:
Είπαμε... μέσες - άκρες. Άσε δε που τα περσινά (και θεωρώ και τα φετινά) υπάγονται στην κατηγορία "force majeure" ;)
Γενναιόδωρος..

@BassicallyGuitarist στα τελευταία περίπου 100 post σου κάνεις flame και ευθείες επιθέσεις σε άλλα μέλη. Όταν εγκληθείς για αυτό, που είναι και το φυσιολογικότερο, το ρίχνεις στην κλάψα ή εξαφανίζεσαι. Το δυστύχημα είναι ότι εγκαλείσαι από τα απλά μέλη όπως όλοι βλέπουν και όχι από τους άμεσα αρμόδιους που σου δείχνουν μια περίεργη ανοχή διακρίνοντας έτσι έναντι των υπολοίπων μελών που θίγονται απο τις αναρτήσεις σου που ξεκάθαρα παραβιάζουν τους κανόνες της κοινότητας.

Πριν κανα χρόνο είχε γίνει εδώ όλοκληρο θέμα για τους νέους κανονισμούς και που αποσκοπούσαν. Ωστόσο για να έχει νοημα και εκείνη η κουβέντα αλλά και οι κανονισμοί οι ίδιοι πρεπει να τους εφαρμόζουμε.

Επειδή λοιπον οι αναρτήσεις σου δεν εχουν προσφέρει και κάτι ουσιαστικό τουλαχιστον τα ποστ που κράζεις τους υπολοιπους χωρις λογο και αιτία (και ειναι η πλειοψηφεια των αναρτήσεών σου), αναρρωτιέμαι που βρίσκεται η στρατηγική της διαδικασίας να γίνουμε ενα φορουμ αξιοκρατίας και γνωσης ώστε να επιστρέψουν και εκεινοι οι περιφημοι επαγγελματίες που παραπονέθηκαν οτι εδω ειμαστε καφενείο. Το να κανουν παρέλαση στο φορουμ μέλη που τινάζουν τα θέματα στον αέρα με προσβολές προς άλλους και μηδενική προσφορά στην κοινότητα δεν πιστεύω ότι κανει το φορουμ εκλυστικό για συμμετοχή.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top