Τα άκουσα λίγο σήμερα το πρωί και αυτές είναι οι πρώτες μου απόψης
Όσο αφορά το μουσικό σκέλος.
Το
lost my way είναι ψόφιο. Το
Sirens.... ενώ ξεκίνησαν καλά τα πράγματα, το beat και η περαιτέρω ενορχήστρωση το σκότωσαν. Ο ενορχηστρωτής θέλει δουλειά στο είδος
Αν γίνουν άλλαγες......
Το
βάλε, δεν είναι άσχημο. Είναι στις δικές μου συνθετικές συνήθειες που για πλάκα κάνω τα στυλ αχταρμά. Θα μπορούσε και καλύτερα σε κάποια σημεία.
Unhert me...... Αξιοπρεπές τουλάχιστο, δεν μπορώ να πω μετά βεβαιότητας πως είτε θα ψηφιστεί για να μας εκπροσωπήσει είτε πως αν ψηφιζόταν θα τα κατάφερνε για υψηλές θέσεις, μάλλον το αντίθετο.
To
ODYSSEY τουλάχιστο στα φωνητικά θέματα και το progression τους, το βρίσκω παρωχημένο. θα μπορούσε να πάει και να πάει άπατο. Για το
Free love τώρα, η μετατροπία μπήκε λίγο άγαρμπα, δεν μπορώ να πω πως είναι άσχημο, ξεφεύγει λίγο από το typical αλλά δυστυχώς πολύ λίγο. Δεν ξέρω τι θα αποφασίσουν οι επιτροπές και το κοινό.
Το
Elevator..... εδω θα σταθώ λίγο στην υπερβολική θα έλεγα χρήση του low cut στα πρώτα κουπλε, δεν έπρεπε να συμβεί αυτό. Κατά τα άλλα το κομμάτι είναι ξεσηκωτικό, εμπνευσμένη η επιλογή του θέματος του ανελκυστήρα και παιχνιδιάρικοι οι στίχοι, βέβαια δεν έχει σε καμια περίπτωση το wow αλλά δε σε αφήνει και αδιάφορο.
Για τον
Παράδεισο δε στέκομαι καθόλου. Το έκλεισα στα μισά. Με ξενέρωσε. Εκτός εποχής και εκτός πραγματικότητας, αλλά δε θα απορήσω το να περάσει εφόσον π.χ. υπάρχει παρέμβαση των καλλιτεχνικών κυκλωμάτων ή και πολιτική παρέμβαση, τουλάχιστο στις επιτροπές και συνεπώς υπάρξει και αντίστοιχη προβολή από τα μέσα για να επηρεαστεί το κοινό. Το
High road ,,,,, obsolete θα έλεγα. Δε μου βγαίνει να πω κάτι άλλο.
Play it like a drum
Εντάξει, αξιοπρεπες, δε με χάλασε κάτι, δεν έχει σίγουρα αυτό το κάτι αλλά είναι ένα typical κομμάτι.
Αστερομάτα. Στη Eurovision πάμε ή στον Επιτάφιο ?
Όχι παιδιά, τέτοιες εισαγωγές έπρεπε να είναι διαφορετικές, βέβαια ταιριάζουν με το θέμα αλλά τα υπόλοιπα δεν ταιριάζουν, είναι παράταιρα. Κουραστικό. Ο επόμενος!
Τέλος η
Γή μου, έχει καλά στοιχεία αλλά δε νομίζω να συγκινεί διότι δεν ακολουθεί τις μουσικές νόρμες της εποχής, άρα είναι beyond expectations και δε μπορεί να ενθουσιάσει ακουστικά, ιδιαίτερα το νεανικό κοινό.
Για τη 13 συμμετοχή των
δικών μας των παιδιών, έτυχε να προκύψει ένα Montago- κομμάτι το οποίο τζαμαρα και το έστειλα στον φίλο
@gkourmoul1 και έχει προσθέσει κιθάρες και είναι σε φάση παραγωγής και θα μπορούσαμε να πάμε με αυτό, έχει δυναμική. Αλλά με ΦΤΥΣΑΤΕ και ας προσέχατε.
Άλλη μια πρωτιά χάνεται για τη χώρα μας διότι όλοι με υποτιμούν και αδιαφορούν για εμένα.
Now, ο εμβληματικός και ένδοξος διαγωνισμός της Eurovision στον οποίο ως γνωστό ειδικεύομαι
εξελίχθηκε σε οπτικο-ακουστικό. Δεν μπορώ λοιπόν να εκφέρω απόλυτη επιστημονική άποψη αν δε δω και την παρουσίαση των κομματιών. Να κόψουμε φάτσες, παρουσίες κλπ. Αυτά είναι επίσης σημαντικά και επηρεάζουν στο μεγαλύτερο βαθμό. Αυτό που μπορώ να πω επίσης μετά βεβαιότητας αναλογιζόμενος και την πολιτική χροιά του, μέχρι στιγμής τουλάχιστο, είναι πως λόγω της στροφής της παγκόσμιας πολιτικής ατζέντας, όλες οι συμμετοχές των χωρών που περιέχουν θέματα τύπου "παρδαλού μυστικού δείπνου" και "εκθαμπωτικές μουσάτες" και NEMO και τέτοια, δεν έχουν ελπίδα
η δε Ουκρανική συμμετοχή, αν προκριθεί, άμα κοιτάξεις την τελική κατάσταση ανάποδα, θα είναι σίγουρα μέσα στην πεντάδα
Τέλος, ακούγοντας, μελετώντας τα κομμάτια σε μια προσπάθεια να μπω στο κλίμα του διαγωνισμού, τελειώνοντας δεν μπορώ να μην αναφέρω πως μετά από αυτά που άκουσα, μου λείπει η Μαρίνα.