• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Eurovision 2025: Επιλέχθηκαν τα 12 κομμάτια

Μπάμπης Στόκας: Δεν μου καίγεται καρφί για τη Eurovision​




 
Αλλο ένα ταχυδακτυλουργικό αλά Ελληνικά ο "ανοικτός διαγωνισμός".
Αν θέλατε αξιοκρατία,τα κομμάτια θα ανέβαιναν σε μία πλατφόρμα,σε πραγματικό χρόνο από τους ενδιαφερομένους,όπου θα μπορούσε ο κάθε ένας να έχει πρόσβαση και να ακούσει το πραγματικό αρχείο και με την διαδικασία της ψηφοφορίας απο το κοινό να αποτελεί το 50% και την βοήθεια μιάς ανεξάρτητης επιτροπής από εγχώριους παραγωγούς με κύρος να αποτελούν το άλλο 50%,θα γινόταν η όποια επιλογή.
 
Αλλο ένα ταχυδακτυλουργικό αλά Ελληνικά ο "ανοικτός διαγωνισμός".
Αν θέλατε αξιοκρατία,τα κομμάτια θα ανέβαιναν σε μία πλατφόρμα,σε πραγματικό χρόνο από τους ενδιαφερομένους,όπου θα μπορούσε ο κάθε ένας να έχει πρόσβαση και να ακούσει το πραγματικό αρχείο και με την διαδικασία της ψηφοφορίας απο το κοινό να αποτελεί το 50% και την βοήθεια μιάς ανεξάρτητης επιτροπής από εγχώριους παραγωγούς με κύρος να αποτελούν το άλλο 50%,θα γινόταν η όποια επιλογή.
Εγώ προτιμώ τις απευθείας αναθέσεις. :DΌποια διαδικασία και να μπει, δε θα υπάρξει αξιοκρατία γιατί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο παράθυρο για παρέμβαση θα υπάρξει. Η Μαρίνα, με απευθείας ανάθεση, έφτασε στην 11η θέση Πέρσι μας έκαψαν οι επιτροπές χωρών, αδίκησαν παράφορα το κομμάτι και τη iconic εκτέλεση από το ελληνικό καλλιτεχνικό team. Κατευθείαν! Αυτός. Εξάλλου με 41% είναι ξεκάθαρη και αδιαμφισβήτητη η εμπιστοσύνη του κοινού στις επιλογές.:D
 
Όποια διαδικασία και να μπει, δε θα υπάρξει αξιοκρατία γιατί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο παράθυρο για παρέμβαση θα υπάρξει.
Όποια διαδικασία επιλογής τραγουδιού και να μπει, πάντα κάποιος θα γκρινιάξει για κάτι. Οπότε όσον αφορά τη διαδικασία που θα αποκλείσει τις όποιες γκρίνιες και... μανούρες, αυτή (η διαδικασία) δεν υπάρχει.
Επιπρόσθετα, αν γινόταν αυτό - μια διαδικασία που δεν θα σήκωνε καπνό και... αντάρα- δεν θα ασχολιόταν ψυχή με το δρώμενο.
Οπότε η διαδικασία επιλογής (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ανάθεση ή ψηφοφορία) είναι μέρος του «σεναρίου» και όσο πιο... ιντριγκαδόρικο είναι, τόσο θα ανεβάσει το ενδιαφέρον στα ύψη.

ΥΓ: Ως ο γιουροβιζιονολόγος του έγκριτου forum μας, άνοιξε poll για να δούμε ποιο κομμάτι θα στέλναμε ως Noiz
 
Όποια διαδικασία επιλογής τραγουδιού και να μπει, πάντα κάποιος θα γκρινιάξει για κάτι. Οπότε όσον αφορά τη διαδικασία που θα αποκλείσει τις όποιες γκρίνιες και... μανούρες, αυτή (η διαδικασία) δεν υπάρχει.
Επιπρόσθετα, αν γινόταν αυτό - μια διαδικασία που δεν θα σήκωνε καπνό και... αντάρα- δεν θα ασχολιόταν ψυχή με το δρώμενο.
Οπότε η διαδικασία επιλογής (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ανάθεση ή ψηφοφορία) είναι μέρος του «σεναρίου» και όσο πιο... ιντριγκαδόρικο είναι, τόσο θα ανεβάσει το ενδιαφέρον στα ύψη.

ΥΓ: Ως ο γιουροβιζιονολόγος του έγκριτου forum μας, άνοιξε poll για να δούμε ποιο κομμάτι θα στέλναμε ως Noiz
Θα το ανοίξω το απόγευμα.
 
01. Andy Nicholas-Lost My Way: πολύ απαλό και μελαγχολικό, πολύ τρυφερή μπαλάντα.

02. Βαρβάρα Αργυρού-Sirens: πολύ ονειρικό, ατμοσφαιρικό, μού άρεσε πάρα πολύ, μέ ταξείδεψε, η φωνή της πολύ όμορφη.

03. Ευαγγελία-Βάλε: beatάτο, χορευτικό, μού έβγαλε λίγο το τραγούδι της Σάττι για τη Eurovision, έξυπνη προσθήκη λύρας.

04. Ναυσικά Γαβριλάκη-Unhurt Me: πάρα πολύ όμορφη φωνή, ρομαντική μπαλάντα με αισθητική '90s.

05. Dinamiss-Odyssey: όταν τραγουδούσαν οι δυό τους μού άρεσε πολύ, ήταν πολύ όμορφο, μού θύμισε Inga και Anush από την συμμετοχή τους στη Eurovision του 2009 για την Αρμενία με το "Jan Jan". Αμέσως μετά μού ακούστηκε σαν Nicki Minaj και προσωπικά δεν μέ ενθουσίασε το ύφος. Κάπου έχανα την επαφή με το ρυθμό, τo beatάκι όμως πολύ ωραίο για club.

06. Θάνος Λάμπρου-Free Love: πολύ όμορφο rock τραγούδι, ανεβαστικό, κεφάτο, ήχος σαν Bon Jovi κατά τη γνώμη μου.

07. Ρίκι-Elevator: στην αρχή μού θύμισε Bruno Mars από το "The Lazy Song", ένα ωραίο pop τραγούδι.

08. Κωνσταντίνος Χριστοφόρου και Κώστας Καραφώτης-Παράδεισος: μού θύμισε το "Μή Μού Λες Αντίο" του Κώστα Μακεδόνα, είναι ένα ωραίο λαϊκό τραγουδι, δεν ξέρω όμως πόση πέραση θα έχει στη Eurovision.

09. Τζωρτζίνα Καλάϊς-High Road: pop-jazz αισθητική, μού θύμισε Michael Bublé ή εισαγωγή από ταινία James Bond.

10. Xannova Xan-Play It: μού θύμισε το "Cool Me Down" από Margaret και αλλού μού θύμισε τη μελωδία από το ρεφραίν του "Last Kiss" από Ishtar. Ωραίο τραγούδι, νομίζω κάνει για Eurovision.

11. Κλαυδία-Αστερομάτα: στην αρχή μού έκανε σαν αισθητική "Της Άρνης Το Νερό" του Σταύρου Σιόλα που κερδισε στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης το 2006. Πολύ όμορφη φωνή, σύγχρονο-παραδοσιακό, πολύ όμορφο τραγούδι.

12. Κώστας Αγέρης-Γή Μου: ένα ωραίο Ελληνικό λαϊκό-pop τραγούδι.
 
08. Κωνσταντίνος Χριστοφόρου και Κώστας Καραφώτης-Παράδεισος: μού θύμισε το "Μή Μού Λες Αντίο" του Κώστα Μακεδόνα, είναι ένα ωραίο λαϊκό τραγουδι, δεν ξέρω όμως πόση πέραση θα έχει στη Eurovision.
Και εγώ για να είμαι ειλικρινής, μόλις το άκουσα με πήγε "καρφί" σε soundtrack σειράς του αείμνηστου Μανούσου Μανουσάκη από τα '90s.
 
Από την πρώτη μέρα στο Youtube φάνηκε να ξεχωρίζουν δύο μόνο κομμάτια και αυτό δεν έχει αλλάξει.
"Αστερομάτα" και "Βάλε".
Επειδή το δεύτερο του θυμίζει του φίλου παραπάνω το "Ζάρι" είναι οι ίδιοι συνθέτες/στιχουργοί πλην της τραγουδίστριας και του λυράρη.
Δε δίνω καμία πιθανότητα να προκριθεί κάποιο άλλο εκτός ενός από αυτά τα δύο και περισσότερες πιθανότητες δίνω στην "Αστερομάτα".
Προσωπικά μου άρεσε από το πρώτο άκουσμα το "Sirens" αλλά με χάλασε που δεν είδα το όνομα του Ηans Zimmer να αναφέρεται στους συνθέτες.
 
Για το θέμα των αναθέσεων: πήραμε μία μοίρα Rafale και 3+1 φρεγάτες με απευθείας ανάθεση - και ψάχνουμε να βρούμε το πως θα επιλέξουμε τραγούδι για την Eurovision;
 
Για το θέμα των αναθέσεων: πήραμε μία μοίρα Rafale και 3+1 φρεγάτες με απευθείας ανάθεση - και ψάχνουμε να βρούμε το πως θα επιλέξουμε τραγούδι για την Eurovision;
Ε, τι να σου πω τώρα βρε Γιάννη μας... Όταν γίνεται απευθείας ανάθεση γκρινιάζουν οι μισοί, όταν υπάρχει short list ( 5-6 κομμάτια) για επιλογή γκρινιάζουν οι άλλοι μισοί και σε περιπτώσεις όπως αυτή μάλλον γκρινιάζουν οι περισσότεροι. Άκρη δηλαδή δεν βγαίνει... 😄

Προσωπικά μου άρεσε από το πρώτο άκουσμα το "Sirens" αλλά με χάλασε που δεν είδα το όνομα του Ηans Zimmer να αναφέρεται στους συνθέτες.
Είσαι to the point. Και μπράβο στον @manosx που το επισήμανε από νωρίς.
 
Προσωπικά μου άρεσε από το πρώτο άκουσμα το "Sirens" αλλά με χάλασε που δεν είδα το όνομα του Ηans Zimmer να αναφέρεται στους συνθέτες.
Δεν μπορούν να αναφέρουν τον Zimmer ως συνθέτη χωρίς να συνεννοηθούν μαζί του και να πάρουν την άδεια του, θα έκαναν χειρότερα τα πράγματα
 
Last edited:
Δεν μπορούν να αναφέρουν τον Zimmer ως συνθέτη χωρίς να συνεννοηθούν μαζί του και να πάρουν την άδεια του, θα έκαναν χειρότερα τα πράγματα
Βρε Άγιε τι ακριβώς να... συνεννοηθούν; :unsure: Κάτι του στιλ, "χαίρετε κ. Zimmer, είμαστε εμείς που σας... ψειρίσαμε το κομμάτι σας, μπορούμε τώρα να έχουμε και την άδεια σας»; 😄
Μπααααα, άσε καλύτερα. Άσε δηλαδή που δεν "στέκει" επί το γενικότερο*.

*Αν και εδώ βέβαια μιλάμε για "κλοπή", ο κανόνας στη Γιουροβίζιον είναι ότι κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει και έχει γίνει γνωστό πριν λάβει μέρος στον διαγωνισμό (εθνικό και μετά πανευρωπαϊκό) δεν γίνεται γνωστό. Πρέπει να είναι πρωτότυπο.

Εδώ λοιπόν έχουμε ένα κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει εδώ και χρόνια (πριν μια 15ετία βγήκε το Inception), οπότε αυτό από μόνο του το πετάει εκτός. Βέβαια, δεν έγινε αυτό... Εδώ ακούμε μια βαρβάτη... "επιρροή" από το Time, που δεν χρειάζεται το όνομα του Zimmer τα credits 😄- ενδεχομένως κάποια αγωγή, αλλά δεν νομίζω να ασχοληθεί ο Zimmer ή η εταιρεία του με αυτό, εκτός και αν το κομμάτι κερδίσει- όχι απλά στην Ελλάδα, αλλά την Γιουροβίζιον. ;)
 
Βρε Άγιε τι ακριβώς να... συνεννοηθούν; :unsure: Κάτι του στιλ, "χαίρετε κ. Zimmer, είμαστε εμείς που σας... ψειρίσαμε το κομμάτι σας, μπορούμε τώρα να έχουμε και την άδεια σας»; 😄
Μπααααα, άσε καλύτερα. Άσε δηλαδή που δεν "στέκει" επί το γενικότερο*.

*Αν και εδώ βέβαια μιλάμε για "κλοπή", ο κανόνας στη Γιουροβίζιον είναι ότι κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει και έχει γίνει γνωστό πριν λάβει μέρος στον διαγωνισμό (εθνικό και μετά πανευρωπαϊκό) δεν γίνεται γνωστό. Πρέπει να είναι πρωτότυπο.

Εδώ λοιπόν έχουμε ένα κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει εδώ και χρόνια (πριν μια 15ετία βγήκε το Inception), οπότε αυτό από μόνο του το πετάει εκτός. Βέβαια, δεν έγινε αυτό... Εδώ ακούμε μια βαρβάτη... "επιρροή" από το Time, που δεν χρειάζεται το όνομα του Zimmer τα credits 😄- ενδεχομένως κάποια αγωγή, αλλά δεν νομίζω να ασχοληθεί ο Zimmer ή η εταιρεία του με αυτό, εκτός και αν το κομμάτι κερδίσει- όχι απλά στην Ελλάδα, αλλά την Γιουροβίζιον. ;)
Οι συγχορδίες δεν είναι οι ίδιες.
 
Ακόμα θυμάμαι, μικρό παιδάκι να βλέπω το μάθημα σολφέζ ζωντανά στο διαγωνισμό και να νοιώθω καλά. Τι όμορφες εποχές, όταν συμμετείχαν αξιόλογα τραγούδια και αντίστοιχοι ερμηνευτές. Κρίμα που κατάντησε drag show με ένα πάτο που τελειωμό δεν έχει. Δεν είναι το μόνο βέβαια, αν σκεφτεί κανείς τι "δημιουργούν" σήμερα τα εγγόνια εκείνων που κάποτε έφτιαξαν τα blues και τη jazz...
 
Βρε Άγιε τι ακριβώς να... συνεννοηθούν; :unsure: Κάτι του στιλ, "χαίρετε κ. Zimmer, είμαστε εμείς που σας... ψειρίσαμε το κομμάτι σας, μπορούμε τώρα να έχουμε και την άδεια σας»; 😄
Μπααααα, άσε καλύτερα. Άσε δηλαδή που δεν "στέκει" επί το γενικότερο*.

*Αν και εδώ βέβαια μιλάμε για "κλοπή", ο κανόνας στη Γιουροβίζιον είναι ότι κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει και έχει γίνει γνωστό πριν λάβει μέρος στον διαγωνισμό (εθνικό και μετά πανευρωπαϊκό) δεν γίνεται γνωστό. Πρέπει να είναι πρωτότυπο.

Εδώ λοιπόν έχουμε ένα κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει εδώ και χρόνια (πριν μια 15ετία βγήκε το Inception), οπότε αυτό από μόνο του το πετάει εκτός. Βέβαια, δεν έγινε αυτό... Εδώ ακούμε μια βαρβάτη... "επιρροή" από το Time, που δεν χρειάζεται το όνομα του Zimmer τα credits 😄- ενδεχομένως κάποια αγωγή, αλλά δεν νομίζω να ασχοληθεί ο Zimmer ή η εταιρεία του με αυτό, εκτός και αν το κομμάτι κερδίσει- όχι απλά στην Ελλάδα, αλλά την Γιουροβίζιον. ;)
Ε Ναι, αν θεωρηθεί κάτι παραπάνω από επιρροή θα το αποκλείσουν το κομμάτι από το διαγωνισμό. Για την περίπτωση του interpolation λέει σε αυτό έγγραφο:

In many cases, similar to samples, interpolations may infringe a copyright owner's exclusive rights. However, unlike samples, interpolations only implicate the preexisting musical work, which means that only a license from that musical work's copyright owner may be necessary.


Ακόμα και για να επανεκτελέσεις ένα μέρος, (όχι sample το οριτζιναλ) ενός κομματιού χρειάζεσαι συγκατάθεση από τον δημιουργό
 
Ε Ναι, αν θεωρηθεί κάτι παραπάνω από επιρροή θα το αποκλείσουν το κομμάτι από το διαγωνισμό
Κάτσε διότι ομίλησε ο Γιουροβιζιονολόγος μας, οπότε αναιρώ. Αθώοι κύριε πρόεδρε, σφάλαμε 😄
Οι συγχορδίες δεν είναι οι ίδιες.
 
Οι συγχορδίες δεν είναι οι ίδιες.
Και εγώ πιστεύω ότι ομοιάζει πολύ το χαλί που παίζει από πίσω αλλά οι νότες τις μελωδίας της φωνής πρέπει να είναι πρωτότυπες, απλά εμπνεύστηκαν πάνω στο Time.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top