• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Eurovision 2025: Επιλέχθηκαν τα 12 κομμάτια

Αγαπητοί συνάδελφοι συμφορουμίτες, ως ειδικός πιανίστας -γιουροβιζιονολόγος οφειλω να καταρρίψω τον ισχυρισμό της ομοιότητας, τουλάχιστον αντικειμενικά στις συγχορδίες διότι λέγω σύμφωνα με το σύστημα σημειογραφίας συγχορδιών το δε time από την ταινία inception του εκλεκτού συναδέλφου Hans Zimmer περιέχει την κάτωθι πρόοδο συγχορδιών

Bbm7,Fm,Ab,Eb,Bbm7,C#,Ab,Eb

Ενώ το Sirens είναι και σε άλλο τόνο και έχει τον εξής κύκλο

Am,C,Em,D
 
9gjf39.jpg



9k=.jpg



9gjguv.jpg


9gji4o.jpg



9gjjns.jpg



9gjilb.jpg
 
Δεν μπορούν να αναφέρουν τον Zimmer ως συνθέτη χωρίς να συνεννοηθούν μαζί του και να πάρουν την άδεια του, θα έκαναν χειρότερα τα πράγματα
Αστειευόμενος το είπα Άγιε γιατί είναι πολύ έντονο το στοιχείο αυτό στο τραγούδι.

Kώστα, κύκλο 4 συγχορδιών θυμάμαι και στο Time όταν το έμαθα.


Time Am Em G D σε σχεση με Am,C,Em,D από το sirens.
Βλέπω οτι η Em που αντικαθίστανται από τη C να έχουν δύο κοινές νότες
και η G που αντικαθίστανται από τη Εm πάλι να έχουν δύο κοινές νότες
Ανάλυση μουσικής δε γνωρίζω.
 
Αστειευόμενος το είπα Άγιε γιατί είναι πολύ έντονο το στοιχείο αυτό στο τραγούδι.

Kώστα, κύκλο 4 συγχορδιών θυμάμαι και στο Time όταν το έμαθα.


Time Am Em G D σε σχεση με Am,C,Em,D από το sirens.
Βλέπω οτι η Em που αντικαθίστανται από τη C να έχουν δύο κοινές νότες
και η G που αντικαθίστανται από τη Εm πάλι να έχουν δύο κοινές νότες
Ανάλυση μουσικής δε γνωρίζω.

To γράφεις ένα ημιτόνιο πάνω το time αν θυμάμαι καλά και έχει δύο κύκλους, το δεύτερο ακόρντο αλλάζει στο 2 τετράμετρο, όπως το έγραψα. Εξάλλου είμαι πολύ καλύτερος από τον hans zimmer, στα soundtrack μου γράφω πιο πολύπλοκα progressions 👌 ( και ας με κογοϊδεύουν κάποιοι ελάχιστοι εδώ μέσα και με αντιμετωπίζουν όπως αντιμετώπισαντον Ξιαρχό):ROFLMAO:

Σε αυτό που παίζεις και άκουσα τώρα, το παίζεις σωστά απλά όπως είπα στον δεύτερο κύκλο σου παίζεις στη δεύτερη συγχορδία άλλη τονική παρόλο που προσθέτεις τη σχετική.
 
Υπάρχουν διάφορα είδη "κλεψίματος",αυτά οπού είναι εμφανές και αποτυχημένα χωρίς καμία φαντασία,αυτά που είναι διακριτικά και λένε κάτι χωρίς όμως να δημιουργούν νέες συνθήκες προσέγγισης για κάτι καινούργιο και αυτά που είναι μή διακριτά η καί,εώς κάποιον βαθμό,αλλά δημιουργούν πραγματικά κάτι όμορφο,ξεφεύγοντας κατά πολύ απο την αρχική βάση και προσφέρουν μία καινούργια οπτική,η οποία μπορεί να ανοίξει καινούργιους μουσικούς ορίζοντες.

Ειμαι απο αυτούς,που έχω γράψει επανειλημμένα εδώ μέσα,να κλέβετε μέχρι και πρώτου βαθμού συγγένειας.
Το πρόβλημα είναι οτί αν δέν έχεις στύλ,παραμένεις πάντα προσκολλημένος στην πρώτη κατηγορία που ανέφερα παραπάνω.
Κανένα πρόβλημα με το "κλέψιμο" και απο εμένα,με την κατηγορία οπού ανήκει αυτό η όποια ένσταση.

Στην τρίτη κατηγορία,υπήρξαν αρκετοί άνθρωποι/συγκροτήματα οπού επηρέασαν πόλεις,δημιουργήθηκαν σκηνές,άρχισαν να βγαίνουν παραγωγές και να εξαπλώνεται ένα νέο είδος.
Ειτε απο θέμα τύχης,είτε απο συντονισμένη προσπάθεια,αυτό λειτούργησε.

Υπάρχει και ένας μύθος που μου είχαν διηγηθεί παλιότερα,ενός εξ αυτών,οπού μετά την απομάκρυνση του λόγο προβλημάτων υγείας απο την πόλη που ζούσε,οι τοπικοί καλλιτέχνες έστελναν μηνύματα μέσω του ραδιοφώνου να ξαναμπεί στα υποδείματα του,ζητώντας στην ουσία την επιστροφή του στην πόλη που καθιερώθηκε και καθιέρωσε.
Ελληνας.
Εψαξα τότε να βρώ πληροφορίες,αλλά δέν βρήκα τίποτα,πουθενά ο τύπος,φάντασμα.
Λογικά θα έβγαλε πολλά λεφτά απο αυτό και θα είναι αραχτός σε καμιά βίλα στο εξωτερικό.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top